Over het restaurant Jong

Chemie in de keuken

Wat een kleur! Brasserie Jong is kunstig ingericht met bijzondere lampen en schilderijen. Gastheer Reinoud en keukenprinses Anna vormen een prachtige jonge match. En dat komt tot uiting in een mooie prijs-kwaliteit verhouding van de gerechten die met veel plezier geserveerd worden. Er is geen traditionele menukaart, maar op een krijtbord kun je de gerechten terugvinden. Zonnig? Het terras ligt aan het haventje van Vlissingen.

Meer informatie over restaurant Jong

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
9,1
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Vroeg in de avond met kinderen bij Jong gegeten. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening, ook de kids voelen zich er thuis.
Weer heerlijk eten en dessert, we komen hier zeker weer (en weer,...) terug.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zalig gegeten , prettige bediening .
Gastvrij lekker op het gemak , goed advies , kortom echt gezellig avondje uit met een lekker diner , alles kan en je wordt totaal niet opgejaagt
Roosmarijn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten is erg goed! Service is persoonlijk, ruimte voor humor. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Vincy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker, gezellig en ongedwongen gegeten!
Wij komen zeker terug! Bedankt!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijk personeel en een goede uitleg bij de gin.
Georg J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig restaurantbezoek een heel goede bediening en een prima keuken. Aanrader!!
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Vrijdag 14 april met 4 gegeten ,

Wat direct opvalt is de ongedwongen ontspannen sfeer, de gastheer en vrouw zijn een stelletje, jonge gedreven mensen die weliswaar een simpel concept gebruiken maar wel streven naar de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Het eten is goed tot zeer goed , vers , smakelijk en ruim voldoende qua hoeveelheid.
De voorgerechten waren prima met de varkensrillette als uitblinker, bij de hoofdgerechten was de kip in pastis lavendel en honing een voltreffer!, echt heerlijk, de strijd was met de 3 verse vissen , die waren "echt" vers en zeer smakelijk ( deze keer poon , pieterman en tong), nagerechten een overheerlijke koffie met vanille ijs walnoten en honing. Tot slot een eervolle vermelding voor de zelf gesneden verse friet!! ( hulde) en het gratis water met munt en citroen ( verrassend lekker), wij zeggen ben je in Vlissingen gewoon doen!!, wel reserveren het is zeer populair!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke plek. Geweldige gastheer en vrouw. Mooie aandacht en goede producten.
Kenneth V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Erg gezellig restaurant. De bediening is top! Verse visjes zijn erg lekker en de bijbehorende frietjes zijn zelfgemaakt en ook de desserts zijn een aanrader! Wij blijven terugkomen!!
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het was heerlijk
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
zoals altijd weer heerlijk
erik W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top, geen andere woorden voor! Passie voor perfectie is het toverwoord! Ik kom er graag vaker. (En nu moet ik minstens 120 karakters typen, is overbodig voor Jong, maar toch)
vdveldejp .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
5 december waren we 47 jaar getrouwd. Romantisch dineetje met zijn tweetjes. Een aanrader is dit restaurant. UItstekend gegeten voor een schappelijke prijs. Malse eendenborst en een superzachte hamburger.
Geeindigd met een lekker creme brulee.
Uitstekende gastvrouwe en gastheer ondanks dat het restaurant vol zat. Enig minpuntje. De hoeveelheid is behoorlijk veel voor oudere mensen. Als u niet een keer probeert mist u echt wat. Komen zeker graag terug.
Jan en Gees van der Velde
jeannettevdsandt .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Super vriendelijke gastvrije gastheer en gastvrouw!! Leuke sfeer met goede muziek! Alle gerechten met volop groenten! Echt alles heel smakelijk! Zeker een aanrader!
bolletje6565 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
gezllig eetcafe JONG is een zeer leuk restaurant. We namen 2 gangen en deze waren heerlijk en mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen waren geweldig en de bediening ook.
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren heel lekker gegeten bij Jong. Erg gezellig restaurant met een kleine maar goede kaart. De geitenkaassalade en gamba's waren super! Vooral de garnituur van lamsoor vonden we allebei heel lekker.

Als afsluiter bestelden we 2 gin tonics die de eigenaar naar eigen wens maakt, met vers fruit erin en kruiden uit eigen tuin.
Dudes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Leuk restaurant, gemotiveerde en enthousiaste eigenaar. Vriendelijke bediening. Lekker eten. Lekker veel verse groente op je bord. Heerlijk vlees en de home made friet was super.
HansvanLeeuwen1964 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Door een vriend in dit cafe restaurant geweest, en door hem laten adviseren
Wij namen de gamba garnalen, kip met frietjes etc,
Lekker van smaak.

De service is optimaal en zeer vriendelijk.
Eric-Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij komen regelmatig een lekker biefstukje, geserveerd in een pannetje met echte boter, champignons en uien eten. Daarbij worden heerlijke verse frietjes en groente geserveerd.De gastheer Reinoud, tapt bij binnenkomst al een biertje en schenkt een rood wijntje in. Prima prijs/kwaliteit verhouding! ...en lekker gezellig zitten aan het haventje van Vlissingen....
toptent!