Jong

Nieuwendijk 17 4381 BV Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Jong

Chemie in de keuken

Wat een kleur! Brasserie Jong is kunstig ingericht met bijzondere lampen en schilderijen. Gastheer Reinoud en keukenprinses Anna vormen een prachtige jonge match. En dat komt tot uiting in een mooie prijs-kwaliteit verhouding van de gerechten die met veel plezier geserveerd worden. Er is geen traditionele menukaart, maar op een krijtbord kun je de gerechten terugvinden. Zonnig? Het terras ligt aan het haventje van Vlissingen.

Meer informatie over restaurant Jong

• Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
zoals altijd weer heerlijk
erik W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top, geen andere woorden voor! Passie voor perfectie is het toverwoord! Ik kom er graag vaker. (En nu moet ik minstens 120 karakters typen, is overbodig voor Jong, maar toch)
vdveldejp .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
5 december waren we 47 jaar getrouwd. Romantisch dineetje met zijn tweetjes. Een aanrader is dit restaurant. UItstekend gegeten voor een schappelijke prijs. Malse eendenborst en een superzachte hamburger.
Geeindigd met een lekker creme brulee.
Uitstekende gastvrouwe en gastheer ondanks dat het restaurant vol zat. Enig minpuntje. De hoeveelheid is behoorlijk veel voor oudere mensen. Als u niet een keer probeert mist u echt wat. Komen zeker graag terug.
Jan en Gees van der Velde
jeannettevdsandt .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Super vriendelijke gastvrije gastheer en gastvrouw!! Leuke sfeer met goede muziek! Alle gerechten met volop groenten! Echt alles heel smakelijk! Zeker een aanrader!
bolletje6565 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Smoezelige zaak. Eten ronduit slecht. Biefstuk niet mals, geserveerd in smoezelig pannetje. Lamsoren nagenoeg rauw op bord en smakeloos. Frietjes bestaan voornamelijk uit harde scherpe stukjes en zijn taai. Voorgerecht: brood met van alles is gewoon brood met een trio van tapenades, niks bijzonders. Toetjes niet bijzonder en niet voor herhaling vatbaar. Pluspunt: prima gastheer.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
gezllig eetcafe JONG is een zeer leuk restaurant. We namen 2 gangen en deze waren heerlijk en mooi opgemaakt. De bijpassende wijnen waren geweldig en de bediening ook.
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren heel lekker gegeten bij Jong. Erg gezellig restaurant met een kleine maar goede kaart. De geitenkaassalade en gamba's waren super! Vooral de garnituur van lamsoor vonden we allebei heel lekker.

Als afsluiter bestelden we 2 gin tonics die de eigenaar naar eigen wens maakt, met vers fruit erin en kruiden uit eigen tuin.
Dudes .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Leuk restaurant, gemotiveerde en enthousiaste eigenaar. Vriendelijke bediening. Lekker eten. Lekker veel verse groente op je bord. Heerlijk vlees en de home made friet was super.
HansvanLeeuwen1964 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Door een vriend in dit cafe restaurant geweest, en door hem laten adviseren
Wij namen de gamba garnalen, kip met frietjes etc,
Lekker van smaak.

De service is optimaal en zeer vriendelijk.
Eric-Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij komen regelmatig een lekker biefstukje, geserveerd in een pannetje met echte boter, champignons en uien eten. Daarbij worden heerlijke verse frietjes en groente geserveerd.De gastheer Reinoud, tapt bij binnenkomst al een biertje en schenkt een rood wijntje in. Prima prijs/kwaliteit verhouding! ...en lekker gezellig zitten aan het haventje van Vlissingen....
toptent!
Erikhouben .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vandaag gegeten bij "Jong" . Afgekomen op de goede recensies maar we vragen ons af waar die vandaan komen. Het eten is niet slecht maar zeker niet zo goed en fantastisch als voorgespiegeld.
Mijn hoofdgerecht, eend , was meer een variatie op kip, patat en appelmoes maar dan met eend.
Twee derde van het bord vol frites, toefje lauwwarme groente en eend overdekt met koude veenbessen compote, schaaltje appelmoes en mayonaise. Waarom geen lekkere warme saus bij de eend ? Qua smaak en uiterlijk zeker niet restaurant waardig, net niveau eetcafe haalbaar. Niet ons idee van een uitnodigend en smakelijk bord eten. De geitenkaas salade was goed en ons commentaar op de presentatie werd door de gastheer beter ontvangen dan de kok.
Het concept : Alles vers is prima maar de presentatie had het ook naar een beter niveau kunnen tillen. Daarbij is het jammer als je in een tochtig hoekje zit, waarbij je alleen maar tegen de achterkant van aan de bar wachtende, luidruchtige gasten aan zit te kijken. Jammer van de avond !
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De ontvangst door Reinoud was heel hartelijk; we voelden ons direct thuis! Hij is een echte gastheer die er overduidelijk plezier in heeft om het zijn gasten een fijne avond te bezorgen. En dat is gelukt! Hij heeft ons heel goed geadviseerd over lekkere drankjes bij de gerechten die Anna maakte; we hebben heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige ambiance. We wonen niet in Zeeland, maar als we ooit nog een keer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug. Reinoud en Anna, we wensen jullie veel succes met jullie mooie concept!
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Inmiddels hebben we ontelbare keren bij Jong gegeten. Het knappe is dat het echt altijd lekker is, zeer consistent. De ontvangst blijft hartelijk, hoe druk het er tegenwoordig ook is. De wijnen worden steeds beter. De groentes simpel en creatief. Dit alles zonder enige onnodige opsmuk, geen sluw opgemaakte bordjes waar voornamelijk het oog van smult, maar de maag van blijft knorren.
En die verse visjes, ja, die scharrelen alleen hier zo smakelijk op je bord.
Slim vind ik ook hun op=op systeem waardoor je weet dat wat je krijgt ook vers is.
Petje af en graag tot vanavond.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hebben hier met zijn vieren gegeten. Als voorgerecht slakken, herfstsalade met Geitenkaas en garnaalkroket. Als hoofdgerecht eendenborst en verse visjes. Het was allemaal erg lekker. Bediening was eerste klas en enthousiast. Echt een aanrader.
starseeker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuk gezellig luxe "eetcafe" waar ik uitgenodigd was door een collega. Leuke traditionele gerechten en goed klaargemaakt. Gamba's waren verrukelijk. Hele gezellige inrichting en prima bediening
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wat een gezellig tentje in Vlissingen! Wij kozen vooraf de garnalenkroket en brood met smeersels. Voor het hoofdgerecht de biefstuk en de 3 visjes. Heerlijk gegeten! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en hele goede service.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Fijne mensen, mooi bedrijf, leuke kaart, goede sfeer en absoluut top kwaliteit eten! Samengevat een echte aanrader. Wij kozen voor de Gamba's en voor Stoofvlees... werkelijk super heerlijk. Laat je adviseren bij je menu keuze door de mensen van Jong die weten wat goed gastheer/vrouw zijn is. Laat ze ook één van hun beroemde Gin Tonics maken en ervaar: dit is een avond uit die top is. Dankjewel mensen van Jong voor een fijne avond uit!
KY .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
We zochten op internet een restaurant in Vlissingen en kwamen al gauw uit bij Brasserie Jong. Even gebeld of glutenvrij eten mogelijk was en dat was geen enkel probleem. We zaten op het terrasje wat er knus uitzag en binnen zag het er ook super uit. Na hulp van de gastheer de wijn en gerechten gekozen. De salade geitenkaas was verrassend... zomers en heerlijk van smaak. Ook onze andere gerechten waren top van smaak. Met zorg en aandacht gemaakt en gepresenteerd. Beiden waren we het erover eens dat we in tijden niet zo lekker hadden gegeten in zo'n fijne sfeer. Als we ooit weer in Vlissingen zijn komen we zeker weer langs!
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
de slakken zijn super!! Biefstuk is super!!! En de oreo truffels zijn helemaal geweldig!! Kortom echt een aanrader!!! En natuurlijk een heerlijke Gin Tonic of een Film by the Sea biertje na ????