JOINN!

Onderdoor 5 3995 DW Houten Nederland Kaart

Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden.
En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Beoordeeld door de ‘Gouden Pollepel’ in de top-10 restaurants van de provincie Utrecht!

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

Naast station Houten
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:30
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant JOINN!

Aya H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker gegeten vriendelijke bediening . Geen lange wachttijden.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant. Ziet er leuk uit. De ondernemer is service gericht. Dichtbij Cinelounge. Mooie combinatie. Nu moet ik 120 teken schrijven om deze recensie achter te laten. Helaas, dit is dus mijn laatste recensie.
Aldert Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Relatief duur door de kleine porties. De schelvis van mijn vriendin was ok, mijn bavette, de 'signature dish' was helemaal extra doorbakken, beetje zonde van een mooi stukje vlees. Dit kan echt wel iets beter.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit restaurant is erg aan te bevelen. Vriendelijke bediening en goed eten voor niet teveel geld. Menukaart zou misschien iets uitgebreider kunnen. GA ZO DOOR.
Beste Willem, goed te horen, bedankt! Wij koken met de seizoenen mee, dus elk seizoen hebben wij een nieuwe kaart. Daarnaast hebben wij ook nog een apart verrassingsmenu. Wellicht voor een volgende keer? Hopelijk zien we je snel weer!
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bediening top maar het eten....bar slecht! Weinig keus op de kaart, voornamelijk vis. Bovendien ontzettend duur! En absoluut niet lekker!! Zelf had ik Couscous en partner salade vis want een simpel biefstukje hadden ze niet. NOOIT meer ga ik eten bij Joinn!
Beste Marian, wat spijtig om dit via deze weg te horen. Op de kaart hebben wij een Bavette staan, wat vergelijkbaar is met een biefstuk en we hebben ook Burgers op het menu. Dit maakt dat we een goede balans tussen vlees- en visgerechten aanbieden. Onze bediening had de kaart graag even uitgelegd als daar onduidelijkheden over waren. Uiteraard zijn jullie altijd welkom voor een herkansing!
GewoneGenieter .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Beetje kostbaar in mijn optiek (ik ben ook maar een gewone genieter), maar wel lekker. Ik miste een redelijke portie groenten. Ik weet wel dat dit de stijl van "kwaliteitsrestaurants" is, maar bij de huidige tijd van bewustwording van gezond eten vind ik juist dat dergelijke restaurants daar minimaal meer keuze in moeten geven (bijv. keuze tussen aardappel bijgerecht of groenten bijgerecht). Ik vond de muziek behoorlijk aanwezig, zou voor mij net een tandje minder uitgesproken mogen zijn. Fijn ingericht, vriendelijke mensen, lekker dicht bij NS station en gratis parkeren; fijne plek om af te spreken!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima gegeten! leuke inrichting en leuk uitzicht. de bank was een beetje oncomfortabel. bediening had iets vaker kunnen vragen of we nog iets wilden.
Rachel R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke tent met goede service, maar het eten was niet bijzonder (lekker).
E S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij waren hier voor het eerst. Het ziet er heel hip en modern uit (industrieel gezellig). Bediening was heel persoonlijk en betrokken, wij vonden het heel gezellig!
Eten was erg verzorgd, wij hadden een plankje met verschillende gerechtjes, altijd verrassend.
Wij komen zeker terug en gaan dan ook de cocktails proberen!
Tamara T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Moderne inrichting, rustige sfeer, lekker eten! Wat wil je nog meer.....
Mariët O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In één zin: gastvrij, smaakvol en smakelijk! Wij zijn op 1 juli met een gezelschap van bijna 30 vriendinnen in JOINN! te gast geweest. Aanleiding: iemsnd haar 50e verjaardag. Het begon met een high tea, die, na een presentatie, overging in een high wine. We voelden ons heel welkom. Er was één vast aanspreekpunt qua bediening bij wie we met onze vragen (ook voor de muziek en ICT) terecht konden, uitermate prettig. De locatie (gunstig gelegen) speelde ook een rol. Zeker voor herhaling vatbaar.
SanneBet .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk eten in een prettige sfeer. Leuke inrichting. Vriendelijk personeel. Gevarieerde kaart met genoeg keus. Kwaliteit van het eten was erg goed.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Personeel niet allert op lege glazen moest iedere keer weer wuiven om de aandacht te trekken. Was druk erg rumoerig.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op het terras in de laatste stralen van het zonnetje ons laten verrassen met een heerlijk 3gangen verrassingsmenu en het was echt een verrassing. Zalig gerookte zalm vooraf en een boterzachte eendefilet als hoofdgerecht. Tropische kokoscake toe, lekker wijntje erbij. Mooier kan de woensdagavond niet zijn.
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! We gaan voor Herhaling.!
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer gezellig sfeer. Alsof je lekker thuis bent. Zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst wordt je direct begroet en dan voel je je al welkom.
Beste Mireille,
Hartelijk dank voor je leuke bericht! We zien je graag snel weer!

Groeten,

Het team van JOINN!
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nu meerdere malen geweest. Goede, vriendelijke snelle bediening. Lekkere, huisgemaakte verse producten. Hun cheescake is zalig.
Beste Ivar,

Bedankt voor je berichtje, leuk om te horen! De volgende keer staat de cheesecake weer klaar voor je!

Groeten

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker gegeten, mooie smaakvolle gerechten, de zeebaars kan ik zeker aanbevelen. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het Grand Dessert werd, op verzoek, voor ons feestelijk geserveerd. Waarvoor dank!
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Eten was goed maar de prijs aan de (te) hoge kant! Vreemd dat je extra voor de frietjes moest betalen!
Beste Evelien,

Hartelijk dank voor de terugkoppeling, fijn dat het eten goed was. Binnenkort starten wij met een nieuwe kaart met nieuwe prijzen, waarbij je voor de frietjes niet meer apart hoeft te betalen. Hopelijk zien we je snel nog eens?

Met vriendelijke groet,

Menno J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wat een leuk eigentijds restaurant, mooie inrichting! Lekker gegeten en het voorgerecht van filet american is echt een aanrader. Hoofd gerecht van skrei was heerlijk en zeer mooi opgemaakt! Wel jammer dat we de friet apart moesten bijbestellen. De bediening was erg vlot en leuk, een aanrader
Beste Menno,
Wat een leuk bericht, bedankt daarvoor! Binnenkort starten we met de nieuwe kaart en hoef je niet meer extra bij te betalen voor de frietjes! Hopelijk mogen we je binnenkort weer verwelkomen!

Groeten,