JOINN!

Onderdoor 5 3995 DW Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met pijnboompitten, kruidensla, pestomayonaise en Parmazaanse kaas
      Gegrilde gamba's met kerriemayonaise, venkel, gedroogde tomaat en kruidensla
      Geroosterde paprika soep
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoen met bospaddenstoelen en Madeira-jus
      Catch of the day, dagelijkse verse vis met Hollandaisesaus
      Thaise groenten curry met kokos en pompoen
  • Nagerecht
    • Blueberry cheesecake met frozen yoghurtijs en blauwe bessen
      Create you own! stel zelf je ijscoupe samen. Keuze uit: vanille, citroen, yoghurt, chcolade, pistache, aardbei en 1 wisselende smaak.
      Koffie/thee/cappuccino met 2 bonbons

Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden.
En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Beoordeeld door de ‘Gouden Pollepel’ in de top-10 restaurants van de provincie Utrecht!

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

Naast station Houten
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:30
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant JOINN!

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
AH menu ; eenvoudige speciale kaart maar erg lekker gegeten.
(gamba's - parelhoen - 3 bolletjes ijs)
Betaalbare prijzen ; friet helaas niet standaard bij menu.
Goede, snelle bediening in gezellige, industriële sfeer.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Kwaliteit eten is goed, sfeer en locatie ook. Bediening is niet scherp, lege glazen waarvan niet gevraagd wordt of je nog wat wil drinken, de frietjes kwamen nadat het hoofdgerecht al op was en een fout op de rekening.
Gerry W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. We gaven aan dat we op tijd in de bioscoop wilden zijn en het supervriendelijke personeel heeft daar goed rekening mee gehouden. Top! Wij komen zeker terug!
Gerry Westermaat, Vianen
Gerry W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vanavond gegeten met de AH actie. Aangegeven dat we op tijd bij de bioscoop moesten zijn en daar is heel goed rekening mee gehouden. Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening en op tijd in de bioscoop. Top! Echt een aanrader en wij komen zeker een keer terug!
Gerry Westermaat, Vianen
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Een streling voor oog en tong!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was prima. De bediening was wat laks en onoplettend. Als de drankjes op zijn en de ober vraagt niet of je nog iets wil drinken... Hmmm. Het was vrij rustig tijdens de lunch. Toch duurde het best een tijdje voor het eten kwam.
Jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij zijn ervan bewust, dat het een actie was. Maar, het eten was ontzettend weinig. Wij hebben veel erbij moeten bestellen.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Zeer fijne vriendelijke gastvrouw. Gezellige ambiance, knus. Heerlijk gegeten!
Megan W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We aten er met ons zoontje van 16 maanden en we konden aan geven wat we voor hem graag wilde hebben qua eten. Ipv alleen patat met kipnuggets. Dus dat vonden we heel erg fijn! Super lekker gegeten en de sfeer is altijd heel relaxt & toegankelijk.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prijs / kwaliteit verhouding is slecht.

We kwamen met z’n vieren voor de AH actie..3 gangen menu à € 33,50 2 voor de prijs van 1.

De parelhoen was prima, zalm oke. De vegetarische curry smaakte naar een flauw potje Olvarit !

€ 5,50 berekenen voor een liter water voelt absoluut als genaaid worden!

Uiteindelijk naar buiten en € 150,00 lichter.

Zeker geen aanrader!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de AH actie. De vorige keer was ik redelijk enthousiast met een paar verbeterpuntjes., waaronder het bieden van wat meer keuze. Met die opmerkingen was niets gedaan.
Dus dan maar weer gekozen voor de carpaccio, die wederom prima was, de parelhoen, duidelijk minder en de Cheesecake, ook iets minder dan de eerste keer. De bijbestelde frietjes waren de vorige keer goed, maar dit keer niet. Kleine stukjes van maximaal twee centimeter en meer schil dan aardappel, waardoor ook de smaak tegen viel.
Al met al, ondanks de AH actie, in totaal, niet echt een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
De bediening was correct en vriendelijk en daarom toch nog gemiddeld een 6,5, maar niet de 8 van twee weken geleden. Jammer!
Coralie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellige sfeer, lekker gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs! Kom als ik in de buurt ben nog een keertje terug!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer geslaagde avond mede door personeel en kwaliteit eten!
Marte V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was niet bijzonder lekker. Het duurde lang voordat we de (droge) broodjes kregen. De soft taco was niet soft. De blueberry cheesecake was wel lekker! We kwamen daar met een ah keuze menu, ze rekenen ruim €33 voor dit menu, dat is het niet waard.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
met ah-actie was de prijs goed, maar zonder kortingsbon is de prijs te stevig
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Erg fijne en informele sfeer en echt heerlijk eten. Aanrader.
Suzan N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Alles was naar wens gezellig verzorgd en vriendelijk personrrl en heerlijk eten
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
De AH actie was de aanleiding voor mijn eerste kennismaking met Joinn! Jammer dat er daarvoor een speciale menukaart wordt geboden met een beperkte keuzemogelijkheid. Zo is er bijvoorbeeld geen vleeshoofdgerecht. De gekozen parelhoen was echter voortreffelijk. Het los bij bestellen van frites is een aanrader. Zowel voor de kwaliteit als voor de benodigde aanvulling op het hoofdgerecht. Het was druk en zodoende liep de wachttijd voor het dessert wat op. De Cheesecake was echter het wachten waard. Dat en de prettige bediening maakt dat wij zeker nog een keer de normale menukaart gaan bekijken. ????
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prachtig restaurant. Bediening okee, beetje chaotisch. Eten was okee. Waar onze teleurstelling zat is de manier waarop met het concept 2e menu gratis van de ah actie werd omgegaan. De keuze was (zeer) beperkt. Daarnaast moesten we 10 euro pp bij betalen als we wilden afwijken van de zeer deze kaart, ook al was dat maar voor een gerecht. Bovendien was het bord van onze parelend toch echt minder gevuld dan de parelhoen van onze buren. Al met al een beetje jammer.