JOINN!

Onderdoor 5 3995 DW Houten Nederland Kaart

Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden.
En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Beoordeeld door de ‘Gouden Pollepel’ in de top-10 restaurants van de provincie Utrecht!

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

Naast station Houten
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:30
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant JOINN!

andrisa_denhartog D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een geweldige plek voor welke aangelegenheid dan ook.
Warme uitstraling, vriendelijke medewerkers, je voelt je welkom geheten.
Janco V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Leuke plek om te borrelen. Lekker eten. Goede service.
Wij werden om te dineren naar een loungebank gewezen. Voor een goed gesprek onder het eten is dat niet ideaal.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vers gesneden carpaccio op ambachtelijk brood met lekkere truffelsaus. Heerlijk lunchgerecht. Leuk ingericht en nette bediening. Prima prijs/kwaliteit. Alleen een scherp mes ontbrak, maar dat deed het niet minder smaken.
Debby W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik vond de prijs/kwaliteit niet ok. Het was prima, maar het blijft gewoon een eetcafé waar je restaurantprijzen betaalt
Ada B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fantastisch gegeten hier. We hadden het verrassingsmenu (eetcafé prijs) en dat zou in een véél duurder en chiquer restaurant niet misstaan. De borden waren prachtig opgemaakt, en het smaakte subliem. Heerlijke hete frites erbij. Kon niet beter.
En daarbij een gezellige, ongedwongen sfeer.
Een aanwinst voor Houten en voor iedereen die van lekker eten houdt!
clemenshaga C.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Eten was prima
We hadden een hamburger
Die was lekker, niet heel speciaal
Zeer beperkte menukaart
De benedendeur was kapot waardoor het erg fris was in het restaurant
Jammer dat daarvoor geen excuus werd gemaakt
Pas toen ikver iets van zei hoorde ik waarom het zo koud was.
Beetje communicatie maakt het prettiger
Joke
Maureenwindhouwer .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het eten is er goed. Goede kwaliteit en mooi opgemaakt. Het is alleen jammer dat het er niet altijd vlees op het menu staat, uitgezonderde de burgers.
De locatie is makkelijk bereikbaar ook met openbaar vervoer.
P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekkere gerechten, mooie wijn (de Rioja) en prettige bediening. Wij gingen hier eten voor de bioscoop en ook hiermee werd rekening gehouden. Aanrader!
Jilz .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Aanrader om te gaan eten. Gerechten zijn erg goed! Ook de cocktails zijn lekker. Gezellige sfeer bij Joinn!
Prima bediening.
Jeanine Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De informele vlotte sfeer en bediening die op het juiste moment met ons meedacht, maakte onze middagborrel zeer geslaagd!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten in een mooie omgeving. We hadden gekozen voor het combinatie hoofdgerecht en voorgerecht en de bietencake als dessert was erg verrassend. Bediening kwam wat vaak aan de tafel om te vragen of we nog wat wilden drinken.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Leuke ambiance, uitstekende bediening, goed eten en heerlijke wijn. Kortom, prima avondje uit.
Riëtte S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Ik eet glutenvrij en daar werd heel goed rekening mee gehouden met zelfs superlekker bruin brood met een krokant korstje. Ik heb genoten!
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten hier, handig gelegen tov de bioscoop aan de overkant.
l.luinge L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Deze eerste kennismaking met jOINN was een aangename verrassing. Heerlijk gegeten in een ruimte die open, maar erg sfeervol aandoet. De kaart is misschien niet erg uitgebreid, maar biedt voldoende keuze. Kom hoer zeker nog een keer terug.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was goed, het was onze trouwdag 7 jaar inmiddels met de liefste vrouw van de wereld! Dus bij de reservering gevraagd voor iets extra's te doen voor mijn vrouw uiteraard op eigen kosten. Bij aankomst stond er een mooi bloemstuk op tafel met kaartje erbij. Kijk dat is pas service verlenen. Top mensen ga zo door!
Aya H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker gegeten vriendelijke bediening . Geen lange wachttijden.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant. Ziet er leuk uit. De ondernemer is service gericht. Dichtbij Cinelounge. Mooie combinatie. Nu moet ik 120 teken schrijven om deze recensie achter te laten. Helaas, dit is dus mijn laatste recensie.
Aldert Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Relatief duur door de kleine porties. De schelvis van mijn vriendin was ok, mijn bavette, de 'signature dish' was helemaal extra doorbakken, beetje zonde van een mooi stukje vlees. Dit kan echt wel iets beter.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit restaurant is erg aan te bevelen. Vriendelijke bediening en goed eten voor niet teveel geld. Menukaart zou misschien iets uitgebreider kunnen. GA ZO DOOR.
Beste Willem, goed te horen, bedankt! Wij koken met de seizoenen mee, dus elk seizoen hebben wij een nieuwe kaart. Daarnaast hebben wij ook nog een apart verrassingsmenu. Wellicht voor een volgende keer? Hopelijk zien we je snel weer!