JOINN!

Onderdoor 5 3995 DW Houten Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met pijnboompitten, kruidensla, pestomayonaise en Parmazaanse kaas
      Gegrilde gamba's met kerriemayonaise, venkel, gedroogde tomaat en kruidensla
      Geroosterde paprika soep
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoen met bospaddenstoelen en Madeira-jus
      Catch of the day, dagelijkse verse vis met Hollandaisesaus
      Thaise groenten curry met kokos en pompoen
  • Nagerecht
    • Blueberry cheesecake met frozen yoghurtijs en blauwe bessen
      Create you own! stel zelf je ijscoupe samen. Keuze uit: vanille, citroen, yoghurt, chcolade, pistache, aardbei en 1 wisselende smaak.
      Koffie/thee/cappuccino met 2 bonbons

Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden.
En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Beoordeeld door de ‘Gouden Pollepel’ in de top-10 restaurants van de provincie Utrecht!

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

Naast station Houten
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:30
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant JOINN!

Aico K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een verrassend restaurant! Leuk van opzet, goede porties met verse producten. Met groep van 8 personen gegeten en het was bijzonder lekker en gezellig. Hartelijke ontvangst. Een absolute aanrader!
José V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk eten en er is aandacht aan besteed. Verder is het restaurant sfeervol aangekleed en warme uitstraling, een echte aanrader en kom er ook zeker een keer terug !!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Zeer vriendelijk personeel, een mooi ingericht restaurant en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ja hoor, prima locatie.
Anthonie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekker gegeten en fijne bediening, leuke plek ook.
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Warm ontvangst , goede service . Gezellige avond gehad met prima eten !
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Lekker gegeten. Bediening was in het begin vd avond heel actief maar na het dessert kwamen ze niet meer langs. Inrichting is modern
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ik ben erg teleurgesteld over dit restaurant. We hadden deze avond een tafel gereserveerd. Bij aankomst werd ons een tweepersoonstafeltje aangeboden aan de balie van het trappenhuis.
Onze keus was een driegangenmenu met bijpassend wijnarrangement.
Het driegangenmenu bestond uit voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht parelhoen en als dessert ijs naar keuze.
Het voorgerecht smaakte redelijk.
Bij het hoofdgerecht bleek dat de parelhoen gevuld was met onbestemd kalkoenvlees. Ik vond het een smakeloze hap.
Bij het ijsdesert kon gekozen worden uit diverse smaken ijs. Mijn partner koos een smaak en kreeg een kommetje met een bolletje ijs. Zelf koos ik twee smaken en kreeg eenzelfde kommetje met twee bolletjes ijs. Op mijn vraag aan de bediening wat ik had gekregen met een keuze van vier smaken, was het antwoord dat ik dan vier bolletjes ijs had gekregen. Vreemd!
Wat het wijnarrangement betrof was dit zeer matig van kwaliteit en weinig of niet passend bij de gerechten.
Bij het serveren van de wijn bij het voorgerecht werd de fles nog getoond alvorens het glas werd ingeschonken. Bij het hoofdgerecht moesten we de bediening er aan herinneren dat we een wijnarrangement hadden, waarna er twee aan de bar ingeschonken glazen rode wijn werden geserveerd zonder toelichting welke wijn voor ons was uitgekozen. De wijn was zeer matig van kwaliteit.
De dessertwijn was ronduit slecht van kwaliteit, het had meer van een glaasje limonadesiroop. We hebben deze teruggegeven
Toen ons na het hoofdgerecht werd gevraagd of alles gesmaakt had, hebben we onze ontevredenheid besproken met de gastheer.
Als tegemoetkoming kregen we tenslotte een kopje koffie toe. Tsjonge jonge!!
Helaas was de espresso koud.:((

Tenslotte een opmerking over de menukaart. Voor sommige teksten waren zulke kleine lettertypes gekozen, dat ze onleesbaar waren.

Kortom een teleurstellende avond. Ik had het te doen met het bedienend personeel die ondanks alles ons zeer vriendelijk te woord hebben gestaan, maar zich er wel behoorlijk opgelaten bij voelde.

Zelfs bij de rekening hebben we zelf nog het fatsoen gehad en gemeld dat deze onvolledig was. Zonder woord van dank werd deze gecorrigeerd.

Helaas weinig of geen opbouwende feedback! Het was gewoon slecht!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijke service, de barman kent zijn dranken goed. De chef heeft heerlijk eten bereid, wij komen zeker nog een keer terug!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zijn hier geweest met de korting van de ah-actie. Vonden de keuze die je had erg beperkt. Dat kan beter naar mijn mening. l
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het aanbod om de keuze uit te maken met gebruik van de AH kaarten is zeer beperkt.
De gewone kaart biedt veel meer variatie.
Daarnaast vinden wij zo'n industrieel plafond erg ongezellig, dit is natuurlijk heel persoonlijk.
Het personeel was aardig, we zagen wel dat er ook personeel bij liep die geen of nauwelijks horeca ervaring hebben.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Strakke, moderne ambiance. Rustige omgeving. Prima ontvangst en lekker gegeten: carpaccio / parelhoen c.q. zalm / ijsje toe. Ongevraagd kregen we (extra te betalen frietjes), maar dat was niet erg. Vlotte bediening.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vriendelijke bediening, fijne gastvrouw en heerlijk eten!
Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
B S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendlijke ontvngst kan het aanbevelen
Alie H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij hadden een restaurant kaart van de AH.Je betaald 33euro voor voorgerecht dat was prima maar hoofdgerecht was een kippepoot in
Wat jus en een sliertje paprika en courgette dat was het dan ook.
Als nagerecht 2 bolletjes ijs in een kopje zonder garnering. Of dit een driegangen diner moet zijn voor 33euro lijkt mij niet
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Prettige ontvangst en bediening. Het bleek dat bij het toewijzen van het tafeltje men rekening had gehouden met mijn opmerking dat er later nog iemand bij zou komen. Goed eten, gunstige prijs. Achtergrondmuziek goed gekozen en op goed volume.
Annelore V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk eten en goede bediening. Twee persoons tafeltjes misschien wat klein en dicht op elkaar. Ruimte waar kinderen kunnen spelen, maar kan zijn dat dit kon in verband met een feestje. Relaxte sfeer.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Er zat een grote groep kinderen, zonder begeleiding, te eten. Die waren erg rumoerig. We hebben zelf voorgesteld aan een ander tafeltje te gaan zitten, verder weg van de kinderen. Dat was geen probleem. Handiger was geweest als de bediening de kinderen verder weg van andere gasten had gezet, of bij de ouders aan tafel. Die zaten verderop aan een grote tafel.
Patty K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuk sfeertje!
Ankie M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Erg prettige sfeer, bediening was ook erg vriendelijk en heerlijk eten.