Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden. En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:00
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
qd_kaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Alleen is er door de inrichting iets te veel lawaai. Maar dat mocht de pret niet drukken en kan ook aan onze leeftijd (50+) liggen :-)
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten.
De fazantfilet was heerlijk mals en prachtig opgediend.
Vriendelijke bediening,gezellige tafel,maar.....waarom zoveel muziek op de "achtergrond".
Als je uit eten gaat,wil je ook gezellig praten.Enige minpuntje
van M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuke locatie, in een oud kantoor. Mooie inrichting. Industriële look werkt goed. Wij hebben het verrassingsmenu gegeten. Leuke combinatie van gerechten, kleuren, smaken. Met iedere keer een goede uitleg van de enthousiaste bediening.

Menukaart met voor ieder wat wils en zowel in de gerechten als qua bediening ruimte voor kinderen.
Annerieke R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten, leuke plek! Bediening was super lief en goed met kinderen (10 en 12). Alles was goed op smaak.
Tanneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het brood dat jullie gebruiken is niet echt lekker, het lijkt wel oud brood.. Wat op het brood ligt is van uitstekende kwaliteit.
Torgeir R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dankzij de erg harde en ongelukkig gekozen muziek kwam het interieur niet tot zijn recht. Gelukkig was er de ongelukkige bediening om het totaalplaatje af te maken.
Het interieur ziet er leuk en hip uit, het geluid is gruwelijk. De missers van de bediening werden goed gemaakt door het aanbieden van een drankje 'van het huis'.
Gelukkig was de kok capabel genoeg om positief indruk te maken.
Totaal: afrader
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was helemaal ok!
wilhelminamaria .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer aangename omgeving met prettige bediening.
Als enige opmerking zou ik hebben, dat de friet van zoete aardappel een slappe, vrij smakeloze toevoeging was.
Taco D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een korte zakelijke lunch op woensdag middag. Het was behoorlijk druk, dus helaas wat lang moeten wachten om te kunnen bestellen (ongeveer 15-20 minuten), daarna weer 10 minuten voor het eten geserveerd werd etc. Al met al ben je dik een uur onderweg voor een broodje en een glas wijn. En dat broodje was wel wat teleurstellend. Pulled Pork was lauw tot koud, druipend in de (BBQ?) saus en zonder garnituur. Mango salade van tafelgenoot was ook wat karig voor een maaltijdsalade van 11 euro (op een klein smal bordje/plankje geserveerd?).
C. D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond voor het eerst Joinn uitgeprobeerd. We waren aangenaam verrast. Leuk, goed interieur. Fijne bediening. Door de indeling was het niet erg dat het wat rustiger was in het restaurant. Prima kaart, voor elk wat wils. En nog belangrijker...zoooo lekker! Een aanrader om eens te gaan eten en we komen beslist terug!
Nika G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten op het terrasje, bediening goed, leuk en gezellig en het eten (broodmandje, carpacio, tonijnsalade, burger en runderbavette) waren allemaal heel lekker... absolute aanrader in hartje Houten :)
Beste Nikagl,

Bedankt voor je leuke reactie! Goed om te horen. Graag weer tot een volgende keer.

Corien D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben een heerlijk diner gehad bij Joinn. Qua service hadden we er moeite mee dat "vergeten"was dat we een drie gangen menu hadden. De kok was al aan het vertrekken toen wij nog een nagerecht moesten krijgen. Dat is gelukkig nog net hersteld. Ook was een bestelling niet doorgegeven aan de keuken.
Wij hebben buiten gegeten, maar persoonlijk vind ik de ruwhouten banken niet echt comfortabel zitten. Met een feestelijke jurk was ik bang voor beschadigingen. Een paar zitkussens zou e.e.a. wel verbeteren. De lokatie zelf is natuurlijk erg leuk, in het centrum van Houten.
Beste Corrie, fijn om te vernemen dat jullie van een heerlijk diner hebben genoten. We zijn even nagegaan hoe het voor heeft kunnen komen dat men vergeten is dat jullie een 3-gangen diner hadden en dat er een bestelling niet is doorgegeven aan de keuken. Er is tijdens de shift -vanwege persoonlijke omstandigheden- een snelle wisseling van een bediende geweest en daarom is er snel een bediende 'vers' ingesprongen. Normaal gesproken zou dit niet voor mogen komen. De kok heeft in ieder direct rechtsomkeert gemaakt om nog een paar mooie desserts voor jullie te maken. Voor de loungebanken zullen we wat mooie kussens bestellen zodat je feestelijke jurk er sowieso ongeschonden doorheen gaat komen. Graag tot een volgende keer!

Reactie van proever:

Dank je voor deze attente reactie. Natuurlijk is er begrip voor de omstandigheden.
En fijn dat jullie aan de kussens gaan werken.
We komen zeker nog een keer!
VoermansE .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben gisteren weer heerlijk geluncht. Hoewel het al in de loop van de middag was werden we vlot en vriendelijk geholpen en konden we nog lunchen. Wij vinden vooral de kroketten met brood lekker, en die friet, gewoon heerlijk.
Bedankt voor je leuke bericht! Je bent altijd welkom (voor de kroketten met brood, friet of gewoon wat anders lekkers van de kaart). Graag tot een volgende keer!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hadden het 3gangen menu van 29.50 pp. Ik risotto balletjes, de andere 3 carpaccio. Erg smakelijk. Hoofd gerecht de Joinn plate, een proeverij van diverse gerechtjes, een aanrader. Daarna grand dessert. Ook prima. Goede prijs/kwaliteit. Leuke ambiance.
Beste Ed,

Bedankt voor je leuke bericht. goed om te horen dat jullie lekker gegeten hebben!

1000poot .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben genoten, gezellig, gastvrij en vriendelijk personeel. Heb gelijk vrienden vertelt hoe leuk jet is geweest en we gaan beslist terug, want ze hadden nog heel veel gerechten die we een keer willen proberen!
Bedankt voor je leuke, enthousiaste reactie! Wij zien jullie graag weer terug!
dickenmarion1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten en heel fijn gezeten.
Hartelijke en vriendelijke bediening.
We hebben gekozen voor het JOINN menu met meerdere verschillende gerechten (hoofdgerecht), dat was lekker en afwisselend.

aksis0001 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Leuke ambiance centraal in Houten. Bediening was langzaam. We zaten aan tafel duurde 10 minuten voor we een kaart hadden terwijl we een diner reservering hadden staan. Waren wel al drinken op komen nemen. Moesten ook twee keer terug komen om te vragen wat er besteld was en wisten niet wat de dagsoep was. Hoofdgerecht werd uitgeserveerd als voorgerecht.
Vegetarier had wel keuze. Ging voor salade met gambas. Kreeg een krop sla losgeplukt en leuk neergelegd met 5 gambas. Amper dressing of variatie. Erg jammer zeker voor die prijs. Hamburger was prima.
nbilder .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor deze prijs geven we echt een tien voor het eten en de service! We hebben erg lekker gegeten, we hadden beide de hamburger en de kids een kindermenu. We hadden als nagerecht koffie creme en de proeverij. Het mooie van Joinn is dat als er staat dat er in een toetje hazelnoten zitten er ook echt hazelnoten in zitten en niet 1 nootje verpulverd tot kruimels. Het voelt als een eerlijk restaurant. En niet duur voor goede kwaliteit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gewoon erg lekker, origineel, betaalbaar en goeie sfeer.
Verzamelhoofdgerecht voor 2 personen (weer) genomen. Kleine variatie op vorige keer. Alweer heerlijk