JOINN!

Onderdoor 5 3995 DW Houten Nederland Kaart

Over het restaurant JOINN!

JOINN! is nieuw in Houten en gevestigd in een voormalig NS Postkantoor. Bij JOINN! kun je lunchen, borrelen en dineren in een industriële en sfeervolle omgeving. Veel ingrediënten waarmee de keuken werkt, komen uit de streek en zijn seizoensgebonden.
En dat proef je!

Ook aan de kinderen is gedacht met het speciale kidsmenu.

Beoordeeld door de ‘Gouden Pollepel’ in de top-10 restaurants van de provincie Utrecht!

Sharing Good Moments bij JOINN!

Meer informatie over restaurant JOINN!

Naast station Houten
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 08:30 - 22:30
Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! We gaan voor Herhaling.!
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zeer gezellig sfeer. Alsof je lekker thuis bent. Zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst wordt je direct begroet en dan voel je je al welkom.
Beste Mireille,
Hartelijk dank voor je leuke bericht! We zien je graag snel weer!

Groeten,

Het team van JOINN!
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Nu meerdere malen geweest. Goede, vriendelijke snelle bediening. Lekkere, huisgemaakte verse producten. Hun cheescake is zalig.
Beste Ivar,

Bedankt voor je berichtje, leuk om te horen! De volgende keer staat de cheesecake weer klaar voor je!

Groeten

Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker gegeten, mooie smaakvolle gerechten, de zeebaars kan ik zeker aanbevelen. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het Grand Dessert werd, op verzoek, voor ons feestelijk geserveerd. Waarvoor dank!
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Eten was goed maar de prijs aan de (te) hoge kant! Vreemd dat je extra voor de frietjes moest betalen!
Beste Evelien,

Hartelijk dank voor de terugkoppeling, fijn dat het eten goed was. Binnenkort starten wij met een nieuwe kaart met nieuwe prijzen, waarbij je voor de frietjes niet meer apart hoeft te betalen. Hopelijk zien we je snel nog eens?

Met vriendelijke groet,

Menno J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wat een leuk eigentijds restaurant, mooie inrichting! Lekker gegeten en het voorgerecht van filet american is echt een aanrader. Hoofd gerecht van skrei was heerlijk en zeer mooi opgemaakt! Wel jammer dat we de friet apart moesten bijbestellen. De bediening was erg vlot en leuk, een aanrader
Beste Menno,
Wat een leuk bericht, bedankt daarvoor! Binnenkort starten we met de nieuwe kaart en hoef je niet meer extra bij te betalen voor de frietjes! Hopelijk mogen we je binnenkort weer verwelkomen!

Groeten,

Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Leuke tent, eten is goed. Alleen de bediening mag iets sneller, we hebben best een tijd gewacht op onze bestelling. Ook mogen ze iets vaker vragen of je nog iets te drinken wilt. Daarop kunnen zij alleen maar verdienen. Ik had op den duur gewoon dorst. Advies voor hun, als de glazen leeg zijn, vraag of iemand nog te drinken wil.
HvSoest .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuke, kleinschalige plek op de 1e verdieping naast station Houten. Lekker gegeten en prima bediening. Lekkere cheesecake!
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Jas aanpakken bij binnenkomst of even de kapstok aanwijzen zou prettig zijn. Kleine maar volledige kaart voor zowel een vleeseter als viseter. Heerlijk gegeten, lekker glas bier en wijn. Het maakt wel uit wie de wijn inschenkt, bij de een krijg je een fatsoenlijk glas wijn (qua inhoud) bij de ander was het matig wat er werd ingeschonken. Maar zeker een plek om vaker te gaan eten
qd_kaatje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De bediening was erg goed, betrokken personeel met humor! Het eten was heerlijk, mooi gepresenteerd. De inrichting erg leuk en eigentijds met loungebanken.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Alleen is er door de inrichting iets te veel lawaai. Maar dat mocht de pret niet drukken en kan ook aan onze leeftijd (50+) liggen :-)
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten.
De fazantfilet was heerlijk mals en prachtig opgediend.
Vriendelijke bediening,gezellige tafel,maar.....waarom zoveel muziek op de "achtergrond".
Als je uit eten gaat,wil je ook gezellig praten.Enige minpuntje
van M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuke locatie, in een oud kantoor. Mooie inrichting. Industriële look werkt goed. Wij hebben het verrassingsmenu gegeten. Leuke combinatie van gerechten, kleuren, smaken. Met iedere keer een goede uitleg van de enthousiaste bediening.

Menukaart met voor ieder wat wils en zowel in de gerechten als qua bediening ruimte voor kinderen.
Annerieke R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker en gezellig gegeten, leuke plek! Bediening was super lief en goed met kinderen (10 en 12). Alles was goed op smaak.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuke vernieuwing voor Houten.
Gezellig en modern
Maar zoals in veel horeca is ook hier het (bedienend) personeel onkundig en slechts een doorgeefluik van het voedsel en drank, en dat doet zo'n afbreuk. Ze weten het verschil tussen varkensvlees en kip niet en vraag aub niet naar welke wijn ze hebben. Jammer !!! Joinn zou zich hiermee kunnen onderscheiden, dat is nou ondernemen. Ze zijn wel heel vriendelijk, dat dan weer wel :-)
Tanneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het brood dat jullie gebruiken is niet echt lekker, het lijkt wel oud brood.. Wat op het brood ligt is van uitstekende kwaliteit.
Torgeir R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Dankzij de erg harde en ongelukkig gekozen muziek kwam het interieur niet tot zijn recht. Gelukkig was er de ongelukkige bediening om het totaalplaatje af te maken.
Het interieur ziet er leuk en hip uit, het geluid is gruwelijk. De missers van de bediening werden goed gemaakt door het aanbieden van een drankje 'van het huis'.
Gelukkig was de kok capabel genoeg om positief indruk te maken.
Totaal: afrader
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het was helemaal ok!
wilhelminamaria .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een zeer aangename omgeving met prettige bediening.
Als enige opmerking zou ik hebben, dat de friet van zoete aardappel een slappe, vrij smakeloze toevoeging was.
Taco D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een korte zakelijke lunch op woensdag middag. Het was behoorlijk druk, dus helaas wat lang moeten wachten om te kunnen bestellen (ongeveer 15-20 minuten), daarna weer 10 minuten voor het eten geserveerd werd etc. Al met al ben je dik een uur onderweg voor een broodje en een glas wijn. En dat broodje was wel wat teleurstellend. Pulled Pork was lauw tot koud, druipend in de (BBQ?) saus en zonder garnituur. Mango salade van tafelgenoot was ook wat karig voor een maaltijdsalade van 11 euro (op een klein smal bordje/plankje geserveerd?).