Johns Bistro (Verkeerstoren)

Distelweg 83 1031 HD Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Johns Bistro (Verkeerstoren)

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tims .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Je verwacht totaal niet dat er op de tweede etage van zo'n raar gebouw een bruisend eetcafé en cultureel podium huist. En dan word je ook nog eens verrast door goed, vers en origineel eten! Je kiest voor vier of vijf gerechten die je met je tafelgeno(o)t(en) deelt. De kok vertelde dat de kaart elke twee weken verandert. Wij vonden de Panzanella met Osdorpse tomaten (!) en de pizetta met buffelmozzarella het lekkerst.
Brechtje K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Johns Bistro. Het eten is heel goed, grotendeels vegetarisch en het is altijd weer een verrassing wat er op tafel komt. Ook nog eens heel vriendelijke prijzen. Zou me niet verbazen als we Johns Bistro terug gaan zien in de lijstjes met 'verborgen pareltjes' in Amsterdam.
BT85 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Johns heeft superlekker eten voor weinig geld. Het menu staat vast maar wisselt elke week, de variatie zorgt ervoor dat het leuk is om vaker langs te komen. Het heeft een ongedwongen sfeer en een leuk uitzicht over Noord. Omdat het tijdelijk is, moet je geen hoge verwachtingen hebben qua inrichting, maar het eten maakt het goed. Aardige jongens in de keuken die er duidelijk zin in hebben om de klanten verrassende gerechten voor te schotelen.