Johns Bistro (Verkeerstoren)

Distelweg 83 1031 HD Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Johns Bistro (Verkeerstoren)

Maandag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Erg gunstig
famke G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het is hier altijd weer genieten. Meer dan prima prijs-kwaliteitsverhouding. Wekelijks wisselend menu van 4 tot 5 gerechten die je samen deelt, vnl. met groente. Voor de non-vega is er altijd een vlezig gerecht bij te bestellen. Uitgebreide bierkaart, Verder draaien ze prima muziek, vaak live optredens en legt de sauna karavaan bijna elke zondag aan.
stomzinnig .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Hartelijk ontvangst en (h)eerlijk eten op de bovenste verdieping van een ludiek, tijdelijk, gebouw in Amsterdam Noord. De kaart wisselt blijkbaar elke week, 4 tot 5 vast gerechten worden aangeboden als een menu set. Ik neem dan altijd gewoon alles en kies soms voor vlees en soms voor vega. Het niveau van de gerechten kan zich meten met elk gerenomeerd restaurant ondanks dat er ook flink geëxperimenteerd wordt.. Owja en vergeet de toetjes niet.. Kortom mijn favoriete plek voor eten en muzikale atmoSFEER, en in de zomer ook lekker buiten zitten.. Enjoy!
Ties D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een verrassende plek! Dit is zeker een van de leukere eetcafes van Amsterdam. Er hangt een creatieve sfeer maar alles is zeer ontspannen. Het eten is met zorg bereid en dat proef je, het smaakt heerlijk. Bovendien is het goed betaalbaar. Wij komen zeker terug!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten met groenten in de hoofdrol in huiselijke setting met grootstedelijk uitzicht. Ook een mooie bierkaart (veel lokale speciaalbieren) en natuurwijnen op het menu.
Tims .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Je verwacht totaal niet dat er op de tweede etage van zo'n raar gebouw een bruisend eetcafé en cultureel podium huist. En dan word je ook nog eens verrast door goed, vers en origineel eten! Je kiest voor vier of vijf gerechten die je met je tafelgeno(o)t(en) deelt. De kok vertelde dat de kaart elke twee weken verandert. Wij vonden de Panzanella met Osdorpse tomaten (!) en de pizetta met buffelmozzarella het lekkerst.
Brechtje K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Johns Bistro. Het eten is heel goed, grotendeels vegetarisch en het is altijd weer een verrassing wat er op tafel komt. Ook nog eens heel vriendelijke prijzen. Zou me niet verbazen als we Johns Bistro terug gaan zien in de lijstjes met 'verborgen pareltjes' in Amsterdam.
BT85 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Johns heeft superlekker eten voor weinig geld. Het menu staat vast maar wisselt elke week, de variatie zorgt ervoor dat het leuk is om vaker langs te komen. Het heeft een ongedwongen sfeer en een leuk uitzicht over Noord. Omdat het tijdelijk is, moet je geen hoge verwachtingen hebben qua inrichting, maar het eten maakt het goed. Aardige jongens in de keuken die er duidelijk zin in hebben om de klanten verrassende gerechten voor te schotelen.