Johnny's Pizzeria & Steakhouse

Hooibrug 8 1261 MV Blaricum Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Johnny's Pizzeria & Steakhouse

Een restaurant waar je online allerlei gerechten kunt bestellen om te laten bezorgen. Pizza’s en gegrild vlees; van shoarma tot aan spareribs. Ben je vegetariër? Je kunt ook vegetarische gerechten bestellen of een heerlijke salade laten bezorgen. Een gezond alternatief voor de ‘snelle hap’. Alles is dagvers en de bezorger zal er alles aan doen om je zo snel mogelijk te laten genieten van je bestelling. Kun jij met een lekkere hap op schoot naar je favoriete programma kijken!

Halve fles mineraalwater

Tilly T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Rogier N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
In het begin was de bediening een beetje knullig, ze hadden geen karaf wijn, er werd over een driegangenmenu gesproken dat niet bekend was. Maar toen het eten kwam, was dat verrassend lekker. Vers gebakken broodjes, heerlijke tomatensoep, en een uitstekend bereide biefstuk. Echt een eerlijk restaurant waar men hart voor de zaak heeft, niet alles verloopt vlekkeloos maar dat geeft dit restaurant nu juist zijn charme. Gaan er zeker terugkomen!
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH bon, vooraf uiensoep en gebakken champignons. Daarna lasagne en cannelloni en als nagerecht de tiramisu.
Alles echt even lekker en meer dan voldoende!
De normale prijs is echt laag, 19,95 voor 3 gangen staat er op de kaart. Ze hebben ons 25,- berekend en ook 25,- eraf gehaald voor 2e menu gratis. Dus dat is wat raar, maar blijkbaar rekenen ze voor de AH bon de normale losse prijzen en niet de menuprijs die ze zelf aanbieden.
Ik vind dat geen probleem, het is nl al goedkoop genoeg en ze mogen best iets verdienen. Vandaar ook altijd een rijkelijke fooi.
Er is wat veel licht, zou wat gezelliger kunnen, maar het goede eten maakt dat helemaal goed.
De vloer is wel wat glad, waardoor ik uitgleed, maar de hulp daarna was erg vriendelijk. Er werden zelfs ijsklontjes aangeboden.
Al met al een heerlijke avond in een gelegenheid met goed eten, waar we zeker terug gaan!
Trea V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke tent, goed eten, goede bediening, kalfsoester en spareribs gehad, erg lekker. Tiramisu erg veel drank in en erg goed, niet wat wij verwachten of lekker vinden. Maar komen zeker nog eens terug, vooral als er groene thee en rooibos thee is ????
jose218 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het lijkt op een cafetaria en niet op een restaurant, meer voor een snelle hap.
Een lange smalle ruimte met tafeltjes dicht naast elkaar.
Het personeel is vriendelijk en attent.
Het had regelmatig hinder van de te krappe keukeningang en moest dan wachten om door te kunnen lopen voor de bediening.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het ziet er misschien niet uit als een "echt" sfeervol restaurant, maar het eten is verrassend goed en de bediening allervriendelijkst. En niet duur ook, dus best een aanrader.
Jean-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lang wachten op het eten en drinken, eten was goed, niet bijzonder, met de AH actie ruime keus voor een goede prijs. Vriendelijke mensen.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding, personeel is zeer vriendelijk. We kwamen om 18:00 uur voor een driegangenmenu met pizza als hoofdgerecht, hebben ruim twee uur gezeten! Wachttijd als je in het restaurant zelf gaat zitten is echt veel te lang.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het restaurant is niet heel groot, maar wel mooi anno 2017 ingericht. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was snel en aardig. Vooral de huisgemaakte tiramisu was echt verrukkelijk!
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na een afspraak in Hilversum kwamen wij hier terecht. Was wel even zoeken, maar wat een heerlijk eten!
Zelden zo'n lekkere saté gegeten !
Attente bediening.
Inrichting van het restaurant zou iets 'spannender' kunnen.
Maar waar je voor komt, het eten, dat was uitstekend!
kortom een aanrader.
Jacolina V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant is niet groot, maar heeft wel sfeer.
Na binnenkomst echter 1,5 uur gewacht op het voorgerecht. Hoofdgerecht en nagerecht kwamen gelukkig wel beter op tijd. Jammer dat het ijs al deels gesmolten geserveerd werd.
De hoeveelheid van het eten is niet berekend op iemand die net iets meer eet dan gemiddeld. De kwaliteit van de biefstuk met champignonsaus was goed!
R M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was prima, maar de wachttijden waren absurd lang. Dit gold zowel voor het krijgen van de menukaart als het krijgen van het eerste drankje als de tijden tussen de verschillende gerechten. Daarnaast moest je veel moeite doen om contact te krijgen met de bediening als je bijvoorbeeld nog wat drinken wilde bestellen. Uiteindelijk de moed maar opgegeven. Ze deden naar ons idee hun best, maar waarschijnlijk gebrek aan ervaring.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was heerlijk , wij waren wat te gehaast en moesten een beetje lang wachten.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben met de ah restaurant actie gegeten. Ruime keuze uit o.a. alle pizza's alle pasta's. Attente en vlotte bediening. Ongedwongen en stijlvol ingericht.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was niet geweldig, de pizza was erg vet en de randjes taai. Hij is twee keer weggehaald omdat de ingrediënten niet klopten. Personeel was lief en excuseerde zich maar geen toptent.
M O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De ontvangst was vriendelijk, leuk tentje en het eten was heerlijk.
De gebakken champignons en de uiensoep waren heerlijk, de cannelloni en de kipsate waren ook erg lekker en de dame blanche was verrassend geserveerd en er was een overheerlijke chocoladesaus bij, echt opmerkelijk lekker.
Ook de espresso en de cappuccino waren goed ook dat is echt niet overal.
Zeker een tentje waar we nog eens naar toe zullen gaan.
Sjanet A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en netjes.
Het restaurant is nog niet zo lang open en dat werdt ons ook verteld.
Er was een ruime keus
Kortom zeker een aanrader
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Dit restaurant krijgt minder credits dan ze verdienen( waarschijnlijk door de locatie ) .Eten is erg lekker, bediening bijzonder vriendelijk . Echt een aanrader .
Claudine N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Helaas, konden wij niet gaan gisteravond. Ik heb geprobeerd de reservering te annuleren,maar dat is kennelijk niet gelukt. Wel heb ik het aan het restaurant kunnen doorgeven.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alles vers gemaakt en dat proef je! Verse tomatensoep met eigengemaakte broodjes smaakte naar meer...Echt een aanrader.