John Mullins Irish Pub & Restaurant

Wycker Brugstraat 50 6221 ED Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant John Mullins Irish Pub & Restaurant

Irish fun and sociability

This Irish pub fits right in with the fun and cosy vibe of Maastricht. In the heart of Wyck you are guaranteed to find some good food, good scotch and good live music at John Mullins. Because of the enthusiastic and friendly staff you will feel welcomed in your own home!

Meer informatie over restaurant John Mullins Irish Pub & Restaurant

- Ontbijt 12:00 - 16:00

Erg voordelig
Scp1962 S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellige bruine pub met prima pubfood. De Shepards Pie is een aanrader en ook de Fish & Chips. Een ruim assortiment aan bier, wijn en dergelijke. Bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Good value for money !
Alina B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
John Mullins is alles wat je van een Ierse pub in een stad als Maastricht mag verwachten. Ze hebben veel activiteiten als de pub-quiz en muziekavonden. De muziek is niet iers en naar mijn smaak een tikkie te luid, maar dat hoort eigenlijk ook bij een echte pub. Over het eten kan ik kort zijn: veel en echt Engels! Ik had de fish and chips besteld en had er alleen te veel aan. Gelukkig kennen ze het begrip 'doggy bag' en kreeg ik de restant van de vis mee naar huis! De vis zelf was op z'n Engels en erg lekker klaar gemaakt. De erwtenpuree deed authentiek aan en de patat was zelf gemaakt. Ik waande me voor heel even in London! De prijzen zijn voor een pub normaal, voor Maastrichtse begrippen laag. Voor iemand die niet veel geld kan of wil besteden en van goed pub-eten houd een echte aanrader dus!
Alina B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
John Mullins is alles wat je van een Ierse pub verwacht. Vriendelijke bediening, echt Engels/Iers pub-eten. In voor ons grote porties! De fish and chips kon ik maar voor de helft op, en het restant vis werd in een doggybag mee gegeven. Top!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het is een gezellige Ierse pub waar je lekker kunt eten .
We waren met vijf personen iedereen had iets anders van Rabbit Pie ,Huisgemaakte Hamburger en Fisch en Chips . Het was allemaal super lekker en goed verzorgd .
De bediening was vriendelijk ,attent en gaf goed advies over het eten .
Kortom en geweldige gezellige lunch gehad .Zeker een aanrader.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Voor de eerste keer gaan eten bij Mullins in Wyck.
Heerlijke stem van lam gehad en mijn partner een geweldig goed verzorgde en vooral grote hamburger.
Eten van goede kwaliteit.
Geen grote uitgebreide kaart maar wel een leuke keuze uit verschillende gerechten, en vooral typische Ierse streekgerechten.
Goede wijn gedronken bij het eten en mijn partner een goed verzorgd glas Guiness gehad.
Het is een gezellige omgeving waar uitgaan publiek en eters oor elkaar zitten, maar, het wordt er niet minder gezellig om.
Zeer gezellige (eet)pub, enorm groot maar door de subtiele inrichting toch intiem.
Zeker een aanrader en wij zullen zeker nog een keertje binnen lopen.