John & June's

Dinsdag t/m Vrijdag 07:30 - 18:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hadden hier in dezelfde week al een lunch gebruikt en omdat onze dochter nu mee ging dachten we we gaan terug. Zij nam een hamburger, een van de lekkerste die zo ooit gegeten had. Mijn man had de tosti van de dag, met hotdog, die ook lekker was. Ik had een zachtgekookt eitje met soldaatjes omdat ik niet zo een honger had. De man die ons een paar dagen ervoor gezien had bedankte voor de goede recensie die wij na ons eerste bezoek geschreven hadden. In recensies van andere bezoekers stond dat de bediening niet zo vriendelijk was, wij hadden dat niet opgemerkt, zeker de enige man die er werkt is heel vriendelijk. Wel een tip voor het personeel. Als het druk is, probeer dan toch even de tijd voor de klant te nemen als je ze bedient, het komt nu heel gehaast over en dat is jammer. En als iemand een eitje besteld dan is het fijn als je niet zelf hoeft op te staan om van een andere tafel peper en zout te pakken. Zie dit als opbouwende kritiek, want juist met dit soort kleine details kunnen jullie er een hele leuke lunchroom van maken.
AdrienneB .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig tentje met een huiselijke sfeer, je kunt ook leuk buiten zitten. Hele aardige bediening, gratis water bij je lunch waar je niet om hoeft te vragen, top. Het broodje vond ik niet echt super; het was heel weinig, zelfs voor mij terwijl ik geen grote eter ben. Ook de salade die erbij zat bestond uit louter droge sla met een half cherrytomaatje en één stukje komkommer. Echter wierp ik een blik in de keuken en zag dat werkelijk alle producten bij de Lidl afkomstig waren (gegrilde paprika's, brie, bacon, pecannoten, etc.) wat ik nogal een deceptie vond. Dan vind ik €7,00 voor een boterhammetje ineens absurd duur. Misschien gebeurt het in heel veel restaurantjes, en er wordt ook niet gesteld dat er kwalitatief goede producten geserveerd worden, maar het viel mij toch erg tegen.
Beste Adrienne,

Dank voor de feedback.
Wij betreuren het ten zeerste dat het bestelde broodje niet voldoende was, wij krijgen zelden klachten over onze portionering.
Echter stellen wij het op prijs als een dergelijke klacht direct aan ons wordt gemeld, dan kunnen wij er ter plekke nog iets aan doen.
Wij kopen onze ingredienten zelf in op diverse plaatsen, als kleine ondernemers zoeken wij altijd naar een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Het lijkt ons minder ter zake doen welke producten we bij welke supermarkt inkopen.
Wij zien u graag een keer terug.
Mijnkosmos .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Vanmiddag met z'n tweeën voor koffie en taart naar John & June's. Perfecte dubbellaagse carrotcake. Niet te zoet, zoals vaak op andere plekken. De andere taarten die ik er gegeten heb waren overigens ook altijd heerlijk. Uitstekende latte macchiato met precies de goede verhouding melk:espresso. Bediening is er altijd vriendelijk. De eigenaars doen alles zelf. Een welkom tegengewicht voor al die al die koffieketens of andere sfeerloze plekken waar je door ongeïnteresseerde studenten of scholieren wordt bediend.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuk ingerichte lunchroom, knus. De dame van de bediening had waarschijnlijk haar dag niet en kwam niet heel vriendelijk over. Brood met humus en gegrilde groente viel wat tegen, groente was niet echt lekker zacht gegrild en we vonden de prijs echt veel te hoog voor die ene snee brood met paar plakjes groente en handje sla, zeker in vergelijking met andere lunchzaken die dit gerecht ook vaak op de kaart hebben en waar je voor €1,- meer 2 sneden brood krijgt met minimaal 10 stukken groente. We moesten nog wat bestellen om genoeg te hebben. Had spijt dat ik niet voor de quiche was gegaan. Koffie was wel erg lekker, goed schuim erop, lekker stukje brownie erbij, en ook de cheesecake was goddelijk. Dus zou zeker nog wel teruggaan maar dan kies ik wel een ander lunchgerecht. De jongen van de bediening was wel erg vriendelijk dus dat maakte de norsheid van de ander wel weer goed.
Beste dames, dank voor deze reactie.
Het spijt ons te lezen dat de door ons geserveerde broodjes niet aan de verwachtingen voldeden, wij zien onze gasten graag tevreden en voldaan vertrekken. Als u deze klacht echter op dat moment aan ons kenbaar had gemaakt, hadden we dit direct voor u op kunnen lossen. Wij hopen jullie nog eens terug te zien om de door ons gemaakte indruk te kunnen verbeteren.

Reactie van proever:

Beste John&Junes,
Bedankt voor uw reactie. U heeft zeker gelijk, echter een klacht melden is (voor ons) best lastig. Als degene die je helpt dan nog een open en vriendelijke uitstraling heeft en daarbij vraagt of alles naar wens is geweest dan is er wel een opening om het aan te kaarten, maar dat was nu niet zo en dat maakte voor mij de drempel gewoon te hoog. Het is voor mij zeker geen reden om niet meer te komen hoor, de gehele ervaring was prima, de quiche in de vitrine zag er heerlijk uit, de zaak is ontzettend leuk ingericht, en er stonden genoeg lekkere gerechten op de kaart.
Peter-in-Holland .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Schattig winkel met liefdevol bereid Taarten, broodjes en alles voor de laate ontbijt. Kraanwater standaard gratis op tafel. Hartelijk, snel service, top! Oh ja, de quiches!!!! Mmmmmh
Annesophie1 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Super leuke plek voor koffie en taartje. Wij hadden de carrot cake en die was overheerlijk. Leuke sfeer en aardige mensen, zeker aan te raden.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Bij John & June's wezen lunchen, lekkere geitenkaas salade en broodje warme ham. Heerlijke koffie en de huisgemaakte cheesecake is echt een aanrader zo lekker!
Magtietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Besteld broodje warme beenham, jus d'orange, carrot cake, munt thee, koffie met een toefje slagroom. Jus d'orange was lekker vers, maar daar kan weinig fout aan gaan. Evenals de koffie met een toefje slagroom. De carrot cake was lekker. Munt thee.. Het verbaast mij zeer dat velen munt met heet water thee noemen. Men vergeet hier het thee zakje toe te voegen.... Broodje warme beenham. De warme beenham was niet warm en betrof slechts 1 dun plakje! Wel dik gesneden witbrood en veel sla..! Wat een overhead! En dat voor €6,50!!
Ik heb mijn beklag daar kenbaar gemaakt. 'Ze nemen het mee': zeiden ze. Het blijft dan de vraag of ze er daadwerkelijk iets mee gaan doen!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Relatief nieuw lunchadres in de Prins Hendrikstraat. Wij namen: broodje oude kaas met appel/walnoot chutney en broodje humus met gegrilde groenten. Beiden erg lekker! Erbij: glas versgeperst sap van diverse vruchten. Prima! Leuk, beetje alternatief restaurant met steigerhouten bank buiten met plek voor meerdere gasten. Erg aardige bediening. Binnen stond een vitrine met diverse soorten taart. We hebben ze (helaas) niet geproefd maar de carrotcake zag er goddelijk uit!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Zaterdag voor het eerst in dit restaurantje geweest. Ziet er echt heel gezellig en knus uit. Aziatische wokgroente met pittige kip gegeten wat heel lekker was. Met een glaasje witte wijn en een heerlijke cappucino na een supergezellig begin van het weekend gehad.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Nieuw lunchtentje in een wijk met de grootste luchtentdichtheid van den haag, waar vroeger Quirky zat. Huiskamerinrichting met dito familiaire bediening. Eenvoudige kaart met opvallend veel vegetarische keuze. Clubsandwich was droog en daardoor moeilijk weg te krijgen, koffie prima, water gratis. Wel met een leuk klein terrasje. Helaas alleen niks waardoor ze zich onderscheiden van de rest en daardoor zal ik niet terugkeren.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Ze zijn vandaag geopend, blijkt bij toevallig langslopen. Even plaatsgenomen op gezellig terras en de koffie geprobeerd. Die beviel prima. Mooie prijs ook. Daarna een heerlijk broodje met zalm en mierikswortelsaus gegeten. Geserveerd op verse bruine boterhammen met de goede hoeveelheid rauwkost. Verse jus erbij. Prima. Ga zo door John en June's, dan wordt dit ook een "place to be" in het Zeeheldenkwartier.