Johannes Kok en Zonen

Meer informatie over restaurant Johannes Kok en Zonen

Voordelig
Volken K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Gisteren hier zeetong gegeten. Was meer dan voortreffelijk.
Ook de prijs (29,50 voor een tong van minimaal 500gr.) was heel schappelijk.
Kom hier zeker met vrouw en kinderen terug.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Gisteren hier een zalige paling schotel gegeten. Heel vriendelijk personeel en met de prijs was ook niets mis. een aanrader!
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Afgelopen dinsdag hebben wij hier geluncht. We bestelden de clubsandwich en de wrap carpaccio. Drie tafels kregen eerder hun lunch terwijl wij eerder hadden plaatsgenomen op het terras. In plaats van de wrap carpaccio kreeg mijn tafelgenoot een wrap met zalm. Gelukkig hield hij hier ook van. Het is misschien ook van de zotten om geen vis te bestellen in een visrestaurant ;) Het brood van de clubsandwich was erg dik en het beleg was wat droog omdat er geen saus bij geserveerd werd. De thee werd geserveerd in een mooi lang glas op een voetje. De wrap met zalm was goed op smaak, de portie had alleen wat groter gekund.
Jore .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We hebben hier als lunch een grote visschotel (€32,50 voor 2p), bestaande uit sliptong, zalm, kibbeling, salade, frites, gebakken aardappelen en sausjes verorberd. Heel goed gefrituurd en smaakvol vers, alhoewel wij de vis wel wat zout vonden (let wel, wij gebruiken normaliter weinig zout). Prima prijskwaliteitverhouding en aardige bediening.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na een allesverwoestende brand is Johannes Kok uit de as herrezen en hoe!
Prachtige zaak geworden met een oude feel in een spiksplinternieuw jasje. Mooi hergebruik van oude materialen.
Let eens op het behang op de muren, prachtige bewerking van oud naar nieuw.
Lichte sfeer, mooi terras met overkapping in stijl en iets verder terras met parasols.
En dat alles in ongeveer 5,5 maanden gerealiseerd! Hulde!
We lunchen hier met een broodje paling en een heerlijke vissalade met huisgerookte paling, zalm, tonijn en Hollandse garnaaltjes. Lekkere witte wijn erbij.
Wij gaan terugkomen om hier te dineren, zeker de moeite waard in zo'n prachtige ambiance.