Johannahoeve

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 21:30
Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Johannahoeve

giessenj .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten en de sfeer waren weer voortreffelijk. Ook nu weer met wat er op het wildmenu stond !! En de kok krijgt het iedere keer voor elkaar om het vlees heel erg mals op het bord te krijgen !
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor de derde keer dit jaar hier weer heerlijk gedineerd. De bediening is heel vriendelijk en correct. Om de 2 weken verandert het menu waarover wij dan een mail ontvangen. Als we samen voor het menu kiezen dat zit daar altijd een fles wijn bij. Wij zullen hier zeker nog een aantal malen gaan dineren in 2018.
bisschoph .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Leuke menu's incl. wijn, ook seizoengebonden, tegen een nette prijs.
Tempo mag wat rustiger, wij kwamen om 16;45 uur aan en om ca. 21:00 uur stonden we al weer buiten. Als er meer tijd tussen de gangen in kan zou leuker zijn. Bediening vriendelijk, correct en attent.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Goed restaurant
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede accommodatie voor een avondje uit eten.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben weer heerlijk en op eigen tempo gegeten. Het. Was weer zo als gewoonlijk heerlijk en goed. Moeten wij ook zo houden.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Weer een geweldig avondje uit ,heerlijk gegeten en prima wijntje erbij ! Wij hebben het weer erg leuk gehad .
Gezellig informeel maar niet te veel .
Wij komen hier zeker weer terug .
John T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Jammer niet gevraagd hoe het vlees gebakken ,maar was voor mij goed , heel veel patat geen groente maar een bakje sla.
Kan beter en spannender op het bord.
Geen keuze in de huiswijn
Al met al niet verkeerd misschien iets meer aandacht.
De kok was de beste gastheer
rinawim1 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. De stroganoff aan tafel bereid was weer als vanouds.
De frieten mogen iets knapperiger. Bediening is vriendelijk.
Aad O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wildmenu was in ptincipe prima, maar, met frites, salade en een stoofpeer, (te) weinig tot de verbeelding sprekend. Het restaurant moet ervoor waken daarmee qua oorspronkelijkheid op het niveau van een eetcafé te belanden.
Jan-Bert B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prima restaurant waar we uitstekend hebben gegeten. De bediening was vriendelijk en attent. Het wild couvert was heel smakelijk.
giessenj .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals gebruikelijk was het weer erg goed in restaurant Johannahoeve. Deze keer met vrienden en ook nu weer gekozen voor het menu. En dat was weer top !
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gezellig, goede prijs, sfeervol, goede bediening
Open haard was aan, gelukkig maar. Die. Acht waren we teruggekomen vanuit Egypte
Simon O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeebaarsfilet gehad en die was heerlijk. Personeel erg vriendelijk en zorgt voor een ongedwongen sfeer. Inrichting mooi maar niet speciaal
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben hier voor de tweede keer dit jaar gegeten. Het menu is voor ons prima niet te veel en erg lekker. Het is er altijd gezellig druk en het personeel is uiterst vriendelijk. Wij zullen hier zeker meerder malen gaan dineren.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Het was ruim 10 jaar geleden dat ik hier had gegeten, maar dankzij het wijn- & spijsdiner van Domaine Alsace genoot ik weer van de heerlijke gerechten van Johannahoeve. Ook de chef-kok Jan Hoekman liet zich even zien en toonde zich zeer toegankelijk en klantvriendelijk, wat wij zeer waarderen. Gebraden rib-eye, supervers smakende zalm, parelhoen, en niet te vergeten de mango cheesecake met mango sorbetijs... niet te versmaden. Ruime gratis parkeergelegenheid.
aad V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De uiterst vriendelijke,accurate bediende schonk ons een heerlijke,stevige rode Chileense wijn,die prima de gerechten begeleidde.
Vooraf ree-paté met cranberries,op goede temperatuur geserveerd..
Als hoofdgerecht filets van wild hert,begeleid door o.a. gebakken aardappels,witlof ,heerlijke rode kool en een stoofpeertjes. Toe crème brulee met ijs en roomcreme.Daarna sloten we af met een heerlijke koffie .Uitstekende prijs/kwaliteit.We komen nog eens!
m-i .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In deze prachtige, eeuwenoude boerderij zit al jaren een goed bewaard Capels geheim. Restaurant Johannahoeve. Het ziet er van buiten misschien wat oubollig uit, maar is binnen warm en gezellig ingericht. Na een vriendelijke ontvangst mochten wij een tafeltje uitzoeken.
Wij kregen meteen de mogelijkheid het nieuwe Wildmenu uit te proberen. Een keuze uit twee voor-en twee hoofdgerechten met een dessert. Het menu is inclusief een fles “wild wijn”.
Op advies van de ober hebben wij als voorgerecht een combinatie van de twee voorgerechten genomen. Reepaté met stoofpeer en cranberry compote en een zeer geurige huis gerookte herten-carpaccio. Een prima suggestie want de smaken en texturen vullen elkaar uitstekend aan.
Als wildwijn kwam een Chileense Camenère Reserva 2015 van het huis MontGras op tafel.
Een mooie zachte ronde smaak met veel bramen. Paste prima bij dit voorgerecht en bij het hoofdgerecht.
Wij kozen de gestoofde hazenbout in eigen jus. Een mooi groot stuk vlees. Prachtig gegaard met een stevige kruiding van oa kruidnagel en laurier. Dit werd geserveerd met een klein beetje rode kool en een stoofpeer. Helemaal zoals het hoort. Op tafel kwamen ook nog bakjes met gebakken aardappels en witlof met een kaas topping.
Alles klopte aan dit gerecht. Het vlees was heerlijk gaar maar had nog bite, de rode kool samen met de jus gaven het ‘winter’ gevoel, het peertje zorgde voor de zoete toon, en de kaas topping voor het zout. Oh ja: de presentatie was prima in orde.
Tijdens het eten kwam de chef Jan Hoekman zelf nog even langs om te vragen of alles naar wens was en gaf uitleg over de bereiding. Vriendelijk en attent. Net als de rest van het personeel overigens.
Tot slot een Crème Brulé met vanille-ijs. Gewoon goed.
Ter afsluiting van deze geslaagde avond een hete espresso en een vriendelijke rekening.
We gaan zeker terug.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Afgelopen zondag(Moederdag) hier met 5 personen gegeten inclusief oma van 88. We konden heerlijk buiten zitten in de schaduw van de ruime tuin. We konden kiezen uit een 3 gangen keuze menu of een aspergemenu inclusief een halve fles wijn per persoon voor 30 euro. Met de dinerjaarkaart kan je hier ook nog korting krijgen op de overige drankjes. Met het warme weer was de zalmtartaar met gamba's erg lekker al zagen de bordjes met eendenlever die voorbij kwamen er zeker ook goed uit. Oma had een heerlijke dorade filet en ik de kalfswang heel goed op smaak en zacht gegaard en ook het asperge gerecht zag er heerlijk uit met een hoeveelheid botersaus waar we allemaal gebruik van konden maken. Het dessert was voor ieder ook erg lekker. Zelfs oma heeft alles op en dat wil ook wel wat zeggen, daar ze niet bepaald een grote eter is. Oma wil er zelfs graag binnenkort nog eens naar toe. Alles was goed deze avond. Mooi terras buiten, fantastisch weer, vriendelijke bediening en lekker eten. Wij waren erg vroeg. Je kan wel merken dat naarmate het drukker en drukker werd je steeds langer moest wachten, zo duurde koffie bestellen zeker een half uur, maar op een avond als deze waarin alles klopt vonden wij dat niet erg. Wij komen absoluut terug
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteravond met 18 personen ons jaarlijkse tennis diner genoten. Prima en smakelijke gerechten!
Bediening vriendelijk en in het juiste tempo. Prima sfeer in een gezellige oude ambiance, de Heerenkamer. Prettige prijs/kwaliteit verhouding.