Johanna's Hof

Johannisweg 3 1901 NX Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Johanna's Hof

Omringd door natuur

Een familierestaurant bij uitstek! Doordat Johanna's Hof vlakbij bos, strand en weiland gevestigd is, voel je je echt een met de natuur. Gastvrijheid, gezelligheid en kindvriendelijkheid zijn duidelijke speerpunten. Je kunt er heerlijk buiten zitten op de vrolijke rieten stoelen, als het nodig is met terrasverwarming.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Johanna's Hof

- Zaterdag en zondag ontbijt 09:00 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant Johanna's Hof

Loekie K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heel kindgericht maar ik schrok echt van de prijs van een simpele pannekoek :7,75 . Is nog duurder dan sommige pizza s en ik vind dat niet in verhouding. Hier verdient iemand goed aan !
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijk en servicegericht restaurant! Inrichting is ietwat ‘ouderwets’ (wel mooie lampen!), het eten is vrijwel altijd erg goed. We komen er graag!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten. ????????
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten prettige bediening en vooral ook een aanrader voor mensen met coeliaki allergie. Restaurant ligt mooi gelegen bij de duinen.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Dit kindvriendelijke restaurant is een aanrader. De kinderen kunnen zich vermaken in de speeltuin (afgesloten met hek). Ze kunnen zich ook vermaken langs het hek kijkend naar de boerderijdieren. Aan tafel wordt ook gedacht aan de kinderen middels een zeer uitgebreide kleurplaat. Hier op staan spelletjes, een kleurplaat en het kindermenu. Vergezeld met een eigen doosje nieuwe kleurpotloodjes. Het eten is prima. Heerlijke pannenkoeken maar ook de overige gerechten zijn goed. Bediening vlot en vriendelijk.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De akoestiek in het restaurant is heel hinderlijk. Je moet bijna schreeuwen om elkaar te verstaan. Dat doen dus veel mensen, waardoor je nog minder verstaat. Zeker een probleem voor mensen die minder horen (ouderen). Wij zijn uiteindelijk buiten gaan zitten. Dat was veel prettiger. Wij waren er om te lunchen.
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
de timing was niet zo geslaagd. sommige gerechten kwamen veel later dan de andere in de zelfde gang, waardoor sommige van ons gezelschap het eten al op had terwijl de andere nog moesten beginnen.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hier geluncht op 21/07/17. Het restaurant is mooi ingericht en de ligging is ideaal. Aan de rand van het bos. De bediening was vriendelijk. Het broodje warm vlees en de kwarktaart smaakte lekker!
Kelly Centaine K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heel lekker gegeten!
Nicolette L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We vierden een 50 jarige bruiloft. Eén van de gasten is lactose vrij. Vergeten door te geven maar de kok maakte de lekkerste gerechten speciaal klaar. Petje af.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Leuke locatie vlak bij de bosrand, eten smaakte goed en was vriendelijk geprijst. Meeste personeel was vriendelijk en kindvriendelijk
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Altijd een goed plekje om met de familie een pannekoek te eten. Ik kom hier graag. Helaas was het erg druk en rommelig dit keer en de pannenkoek was er 'deeg-ig' Normaal zijn ze perfect. Ook stokbroodje kruidenboter vooraf leek de ochtend zelf al te zijn afgebakken zo hard. Ik kom zeker terug, omdat dit echt eerste keer zo matig was. Hopelijk volgende keer weer top!
anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Was gezellig, niet druk, wel langdurig huilende baby. Het eten was wat je kan verwachten bij Joh. Hof.
Het is aan best duur.
Bediening vriendelijk.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Drukke kinderen en een lege maag; dan gaan we naar Johanna's Hof. Geen ander restaurant in de regio is zo kindvriendelijk. Terwijl het kroost zichzelf uitleeft in de omheinde speeltuin kunnen de (groot-)ouders rustig bestellen bij de altijd vriendelijke bediening. De ambiance is informeel, haast oubollig, op een huiselijke, knusse manier. En dan mag het eten niet hoogstaand zijn, het is wel gewoon lekker en komen we dus toch iedere keer weer graag weer terug.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gisteravond gegeten en als voorgerecht de duo van Gamba's besteld. Wat een meelderige dingen waren dat... echt heel jammer (ze waren of niet vers of diepvries of veel te lang bereid). Er zaten 2 gamba-kroketten bij maar het smaakte gewoon naar aardappelkroketjes.
Als hoofdgerecht had ik een ander voorgerecht besteld: de carpaccio. Ook dat was redelijk smaakloos. Er had wel meer balsamico overheen gemogen.
De bediening was aardig en enthousiast. Jammer dat het eten gewoon erg tegenviel. Thuis maak ik het beter en betaal ik er minder voor. Verwacht van een restaurant meer...
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We komen vaker in Johanna's Hof omdat de kinderen daar leuk kunnen spelen en we erg fijn buiten kunnen zitten. De locatie is leuk, terras is groot, uitzicht is fijn. Ook als het wat frisser is, kun je goed buiten zitten, onder de terrasverwarming. Het eten is niet bijzonder. Soms verrassend goed, soms onder de maat. Wat fijn is aan Johanna's Hof is dat het eten overeenkomt met het decor en met wat Johanna's Hof is: een no-nonsense restaurant voor alles en iedereen. De kinderen zijn hoe dan ook dol op de frietjes, discopannenkoek en spareribs. Aan te raden zijn de maaltijdsalades: goed en genoeg.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke.lunch gehad.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
prima eten en een fijne bediening
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Bij aankomst oogde het restaurant al spectaculair met mooie vuurkorven. De entree was rommelig, er werd verwezen naar de garderobe, ipv de jassen aannemen. De hoofdgerechten waren zeer smakelijk, zo was ee kip goed gaar en niet droog. Het bezoek bij johanna's Hof was zeker succesvol en wij komen zeker nog eens eten.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Regelmatig bezoeken wij dit etablissement; en ook vanavond wederom heerlijk gegeten. Ook de bediening is altijd zeer klantvriendelijk. TOP!