Jofel Prinsenland

Metro B, Stadsbus 23

Jouw recensie over het restaurant Jofel Prinsenland

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor de eerste keer bij eetcafé Jofel Prinsenland met echtgenote gegeten. Zaten in een rustige tijd (16:00) want het kan hier behoorlijk druk zijn. Vooraf een Broodplankje en als hoofdgerecht Diamanthaas en de Kipsaté. Beide hoofdgerechten waren heerlijk, nadeel van de hoofdgerechten waren de bijgerechten, zeer kleine porties groenten en één klein portie frites voor 2 personen.
Prettige en vriendelijke bediening.
We komen zeker terug.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken en super bediend kortom het was JOFEL SUPER BEDANKT EN TOT SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niels02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vorige week zaterdag hier wezen eten met mijn vriendin en wat hebben we genoten zeg! Van voor tot nagerecht! Kornuit biertje smaakte ook heerlijk! Een aanrader ????
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Druk voor de dinsdag, begonnen met een drankje op terras, harde banken met verfrommelde stoffige kussens. Ontvangen door vriendelijke dames. Frisdrankje (cola spa etc) zat standaard een tonic stamper onder de ijsblokjes dus die ging er lastig uit en steekt in je ogen als je ehm laat zitten, misschien een idee eerst ijs en dan de stamper ?

De carpaccio was prima, ruim portie goed vlees, niks mis mee de sate was t net niet grote bonken kip (vermoed prefap) en k&k pinda saus uit de bekende rode/ bruine emmertjes. Garnituur prima, rest van de gerechten ook wel.
Kaasplankje netjes, helaas geen uitleg over de kazen, dus joost mag t weten welke we gegeten hebben. Dessertje prima, lekker ijs

Jofel, ja jofel is het, schade ? Bijna 90€ das best wat voor een eetcafe komen we terug ? Weet t niet, misschien voor een uitsmijtertje of lunch
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig eetcafé/restaurant voor 6 personen gereserveerd
Vooraf 1X garnalen in knoflooksaus en 5X sushiplankje alles buitengewoon goed van smaak
Hoofdgerecht 5X ossenhaas en 1X verse pasta met ossenhaaspuntjes heerlijk
Ook nagerecht om te smullen . We gaan snel weer terug
b K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Hoofdgerechten redelijk tot goed: rundvlees aan de droge kant. Bijgerechten: 1 schaaltje friet voor 6 personen en 1 nog kleiner schaaltje sla ook voor 6 personen. Erg minimaal en dan ook nog geen opscheplepels hiervoor. Toen we nog wat friet bestelden bleek bij afrekenen dat daar extra voor betaald moest worden. Erg minimale porties per persoon. Verder is het aan de ronde tafels in het midden erg koud door het openen van de deur en door de airco (vlgs bediening). Tevens komt bij het openen van de deur rooklucht naar binnen.
Frodo D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op de website staat "Wij gaan voor kwaliteit en gezelligheid!" Dat maken ze helemaal waar.
Ik heb hier met collega's gegeten. De kwaliteit van zowel de rode als witte (huis) wijn is prima, de carpaccio was mooi vers en subtiel van smaak en de (rare) diamanthaas was ook goed rood en mals zonder overheersende kruiden.
Maar wat mij echt verraste was de bediening en de wijze waarop de bezoeker centraal wordt gesteld. De bediening was zelfs zo vriendelijk de door mijn vriendin gebakken taart te serveren. Top.
HRH .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
29-08-2016 met 2 personen hier gegeten.
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk en goed gegeten, hoofdgerecht tonijn is echt heel lekker.
Nadeel was dat we erg lang moesten wachten op zowel het hoofdgerecht als het nagerecht (dat was door de bediening zelf bereid omdat de kok het te druk had).
CenH .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Uitstekend eetcafé aan de rand van een winkelcentrum in Prinsenland, Rotterdam. Clubsandwich gegeten, was met een " twist". Heel lekker. Overige tafelgenoten waren over hun lunch ook erg te spreken. Prijs/ kwaliteit goed. Bediening top. Nog eens terug komen voor diner, want deze kaart zag er ook erg aantrekkelijk uit.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zondagavond zit Jofel bijna helemaal vol, vooral met families. De bediening doet enorm haar best. Leuke, attente jonge mensen doen alles om het je naar de zin te maken. Bij de drankjes komt er op ons verzoek heerlijk vers wit en bruin brood met smeersels, maar daarvoor wordt wel een stevig bedrag berekend. De borden zien er mooi opgemaakt uit en de portionering van de voorgerechten is royaal. De kwaliteit van het vlees en van de grote garnalen is subliem. Er zijn ook een paar minpunten. Tussen de voorgerechten en de hoofdgerechten moeten we erg lang wachten. De grainfed ribeye - met een beloofd gewicht van 250 gram - komt in twee karige rondjes op het bord met een schamel garnituur en een likje puree. Ik schat het gewicht op ca. 150 gram. De kleine spierrondjes zijn overigens van een uitstekende kwaliteit en perfect naar wens bereid. Maar de zalvige kruidenboter erbij in een minischaaltje is nietszeggend. De bediening neemt de klacht op en vindt het ook vreemd dat het vlees zo ondermaats is. Haar verhaal is wat vaag; ze vermoedt dat het 250 gram rauw gewicht is inclusief het bot. Het staat overigens wel voor € 22,50 op de rekening. De schnitzel daarentegen is van een enorme afmeting, maar te dik gepaneerd en keihard gebakken, waardoor de korst donker en het vlees droog is. De overige gerechten zijn goed en de frieten zijn zelfs uitstekend. In zijn algemeenheid is het allemaal best okay bij deze Jofel, de bediening is voorbeeldig, maar het is een eetcafé met restaurantprijzen. Dat schept verplichtingen. De toiletten zijn keurig, maar het halletje, dat ook twee openingen heeft naar de open keuken, mag een opknapbeurtje hebben. Dat je ook van buiten via een open zijdeur naar binnen kijkt, betekent dat die aanblik opgeruimd en fris moet zijn. Wat klanten zien, nemen ze ook mee in de totale beoordeling...
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Relexte sfeer. Geen probleem om menu aan wensen aan te passen. Mijn tafelgenoot had niet erg veel trek en kon gewoon een voorgerecht als hoofdgerecht nemen. Verder hangt er gewoon een goede sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Gewoon een goedeetcafe
bob O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Last minute reservering maar gelukkig nog een tafel voor twee . Wij hadden trek dus mijn vrouw koos voor de ossenhaas met truffelsaus en ik voor de diamanthaas. Beide gerechten waren zeer mals en goed bereid, met fijne frietjes en met een acceptabele wachttijd. De sauvignonblanc en tempranillo huiswijn was lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. De inrichting smaakvoller dan een gemiddeld eetcafe. Ook de cappuccino en muntthee zijn goed. Parkeren gratis voor de deur is fijn evenals het rookvrije terras.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten...!! Bediening is supervriendelijk en heel gezellig. Prijs en kwaliteit is zeer correct. De sfeer is ongedwongen en gezellig. Een echte aanrader!!!
deptwomen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening erg knullig ..in 5 minuten tijd door 3 personeelsleden gevraagd of we iets wilde drinken. Vervolgens heel lang moeten wachten op ons eten. Muziek te hard om gezellig te kunnen kletsen.
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Afgelopen zondag mijn verjaardag er gevierd, prima en vriendelijke bediening, heerlijke hapjes, gezellige sfeer. Met een klein groepje nog wat gegeten, heerlijk mals vlees, smakelijk gegeten en heerlijke patat. Snelle en vriendelijke service. Ook mijn gasten waren er erg over te spreken. Top top top! Zeker Een aanrader!!
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Net gegeten bij Jofel. Ik de entrecot, mijn man de spareribs en mn dochtertje kipnuggets. Wat een heerlijk eetcafe! Mij gaan ze daar vaker zien. Goede sfeer. Gezellig. Het eten was smakelijk en leuk opgemaakt. Geen armoedige porties. Maar een mooi groot stuk, botermals vlees (had wel wat meer medium gemogen. Was net iets te rood naar mijn smaak.) De spareribs waren heerlijk. Lekker vlezig en niet zo'n zompige halfgekookte massa wat je vaak krijgt tegenwoordig....Lekker huisgemaakte tiramisu en niet die fabriekszooi. Duurde wel wat langer voor we de gerechten kregen maar ze maken het met de rest meer dan goed. Top!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellige tent, leuk personeel, goed eten en prima terras voor een mooie prijs: kortom, alles Jofel!
Wij wonen in de buurt en wij zijn hier bijna wekelijks!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Goedemorgen namens de paardenmeisjes,

Wij willen jullie bedanken voor de onwijs gezellige avond gisteren wat mij persoonlijk opviel was de gastvrije bediening ik hou er wel van een geintje en een grapje.
Maar waar we voor kwamen heeft ons zeker niet teleurgesteld het eten was wat betreft het vlees erg goed wat ik wel eigenlijk miste was verse groente er was een klein beetje verse groente op het bord.
De salade was erg lekker en ook de nagerechten werden erg gewaardeerd.
Super dat ik ook een kijkje in keuken mocht komen doen dat vond ik echt super.
Voorst wil ik nog even zeggen ga zo door en hopelijk tot gauw weer.
Groetjes Petra Heijnen
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met 8 personen hier gegeten en het hartstikke leuk gehad.
Prima eten, hoewel de varkenshaas iets té rood was, wat overigens netjes werd gecompenseerd met een kop koffie. Voor ons allemaal ruim voldoende porties, zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten. Prima patat, sausjes netjes op verzoek apart geserveerd. Enorm stuk vlees, erg kleine hoeveelheid groente.
We hadden helaas geen ruimte meer voor een nagerecht, dus dat moeten we een volgende keer maar proberen.
Vriendelijk en attent personeel. Inrichting van een donkere kroeg, met veel bruin en hout. Wij vonden het persoonlijk wel wat tochtig en frisjes.
1 opmerking: wij hadden iemand in ons midden die vegetarisch eet. Voor haar was erg weinig keuze: een salade en een pasta. Misschien een idee om dat wat uit te breiden.
Tompouce B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten weer. Bediening is heel vriendelijk en attent. Ambiance is sfeervol. Alle tafels bezet is een goed teken maar een tafeltje minder achterin bij de banken zou wel prettiger zijn. We zaten nu wel heel dicht op elkaar.