Joelia, by Mario

Coolsingel 5 3012 AA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Joelia, by Mario

De dynamiek van een wereldstad

Ze is sensationeel, ze is vol van smaak, zij is waar we naar zochten en ze heet… Joelia. Stap in de wereld van Joelia hoe jij dat wilt. Hier ga je niet alleen naartoe om te eten, nee, hier krijg je de beleving van de stad Rotterdam er gratis bij. Een lekker casual restaurant waar je genieten van verrassende, pure smaken in een verleidelijke omgeving.

Menuprijzen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Joelia, by Mario

Frans L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Moderne inrichting met ruime zitplaatsen. Gerechten van zeer goede kwaliteit. Heerlijke friandise. Prijs-kwaliteit prima. Niet te formeel personeel.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Hier op koningsdag het koningsdagmenu gegeten. De keukenbrigade en de sommelier verstaan zeker hun vak, maar er zijn meer restaurants in Rotterdam waar dat het geval is. De bediening maakt niet het verschil, in tegendeel. De gangen werden in zeer hoog tempo geserveerd, zodat we de indruk kregen dat er mensen op onze tafel zaten te wachten. Door de combinatie van decor en locatie zou je kunnen denken dat je bij de Bijenkorf zit te eten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Kan niet anders zeggen TOP
Han T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Genoten van een fantastische Paaslunch. Ook de kinderen vonden het heerlijk.
André H. K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Behoorlijk compacte keuzemogelijkheid met voldoende variatiemogelijkheden en een aantal bijzonder toebereide gerechten.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad. Prettige sfeer, uitstekende wijn/gerecht combinaties!
RayHolland .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Zelfs je naam is mooi, maar je smaak overtreft alles. Er zijn van die restaurants daar ga je niet echt uit eten. Daar ga je zitten om met voorbedachte rade te genieten, te proeven. Joelia is 1 van die restaurants waar je je enorm op kunt verheugen erheen te gaan.
Een blikje gevuld met krab en een laagje caviaar met een glas Pouligny Montrachet erbij, gevolgd door een halve kreeft en daarna een stukje wagyu. Wat moet ik erover zeggen anders dat het tongstrelend is, een absoluut geweldige en subtiele prikkeling van de smaakzin? En tenslotte een stukje kaas met een goed glas port, en natuurlijk een Calvados bij de espresso. Fijn als je een keer de Bob niet hoeft te zijn. Ik bedacht me dat Joelia wat mij betreft de Top in de wijde omtrek is. Mijn nummer 1 voor dit moment Ja, dus ook in Rotterdam waar tenslotte nog een Top adres te vinden is.
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het eten is voortreffelijk. Wat de keuken op tafel zet is verrassend en goed van smaak.

De bediening is wat statisch en heeft geen emotie bij de presentatie van de gerechten. Het wordt een opsomming.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
In richting veel te druk maar bediening goed attent gerechten heerlijk en zagen er mooi uit. Alleen amuse geven met paling en daarna 3 gangen menu serveren en ook paling? Presentatie koffie tip maar de koffie (dubbele espresso kan stukken beter.)
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wij hebben Zondag een theater Menu gegeten dit is bijzonder goed geweest.
We waren zo tevreden dat we gelijk gereserveerd hebben voor een volledige avond heb er nu al zin in
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooie avond, uitstekende gerechten met prima wijnen en een relaxte uitleg over wijnen. Alles in een vloeiend tempo.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Een mooie menukaart, met alles wat een lekkerbek zou willen, tegen de prijs die het verdient. Ook een zeer indrukwekkende wijnlijst, met helaas de voor Nederlands gebruikelijke veel hoge vermenigvuldiging van de inkoopprijzen. Dat maakt het eten in Belgische, Franse of Duitse sterrententen zo veel prettgier.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten, verrassende combinaties, mooie wijnen.
Prachtige entourage en fijne kundige bediening. Zeker een volgend bezoek waard!
Ymkje B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Voor ons een hele fijne beleving, sfeer is er prima, ontzettende aardige bediening, alles loopt er op "rolletjes", eten was geweldig, prachtige smaak beleving,ook attent, want we kregen bij het dessert te laat de dessertwijn, maar we kregen voor de smaakbeleving nogmaals een dessert met de wijn erbij, wat heerlijk was.Zeker een aanrader, voor iedereen die van heerlijk eten houdt en een keer niet op de centjes hoeft te letten!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gekozen voor het 5-gangen menu. Alle gangen waren zeer de moeite waard. Bediening zeer goed. Lokatie prima. Heerlijkr avond gehad.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten kin een mooie ambiance mooi samengesteld menu en met zelf uitgezochte wijnen uit de indrukwekkende wijnboek het was Top ????
Saskia U.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Uitstekend gegeten, maar miste de puntjes op de i die ik zou verwachten van een sterrenrestaurant.

Ontvangst en service voelde niet ‘warm’, het eten was voortreffelijk, een opmerking gerelateerd aan smaak werd uitstekend opgevangen, maar de puntjes zijn bijvoorbeeld een kapot glas geserveerd, morsen bij het inschenken en niet opruimen en dat soort kleine dingetjes.
PB1981 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Voor de 2e keer naar Joelia, vorig jaar is het enorm goed bevallen en was het een mooie P/K verhouding. Dit keer waren we met 2 voor eten en 1 kamer in het Hilton ongeveer 1000 euro kwijt. Daar eet je in spanje 3 avonden 3* voor. Maar is het eten goed? Zeker! 1 gerecht vond ik gewoon mn smaak niet, wat gebeurt er, Mario komt in actie en gooit er in 20 min tijd een geweldig Risotto gerecht als goedmaker tegen aan. Topservice dus, erg klantvriendelijk. De rekening was zo hoog doordat wij 5 flessen wijn namen, die een beetje te duur waren voor de kwaliteit die we kregen. Eten is echt wel beter dan bij een gemiddelde 1* plek. Komen zeker terug!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Als voorgerecht het Gouden gebak. Voortreffelijk smaakpalet. Partner genoot van de Wagy en ikzelf van de Noordzeetong. Allemaal meeeeer dan goed. Amuse van groenten, waarbij je de vingers opeet. Minpuntje was de bereikbaarheid van het toilet, moeilijke trap voor mensen die slecht ter been zijn. Gelijkvloerse mogelijkheid wenselijk. Prijzen aan de stevige kant. Prima plek voor levensgenieters.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima restaurant, maar miste toch NET dat sterren restaurant gevoel dat je extra welkom bent als gast. Details, niemand bij de deur om welkom te heten, broodkruimels worden pas na afloop weggeveegd enz. Wijnkennis goed en mooie uitleg. Wachttijd net iets te lang; te weinig om echt te irriteren, maar had wat sneller gemogen. Bediening door veel verschillende gastheren. De dames die 2 gerechten van het 6-gangendiner serveerden kwam wat ongeïnteresseerd over. Eten werd weinig zorgvuldig gebracht echt "neergezet". En als laatste (en dat blijft hangen en is jammer) nadat rekening gepresenteerd was, was iedereen aan het opruimen en was aandacht trekken om af te rekenen onmogelijk. Uiteindelijk tezamen met tafel naast ons naar de bar gelopen om te mogen betalen. Gerechten waren prima en lekker, maar nogmaals: Net dat beetje extra waarin blijkt dat je je welkom en gewaardeerde gast voelt ontbrak. En dat stukje zie ik b.v. bij FG restaurants wel terug en dat is eigenlijk wat ik verwacht voor een zeer respectabele rekening. Prijs kwaliteit daarom redelijk en qua beleving is dit geen waar voor geld geweest. Qua gerechten overigens wel! O...en mayonaise (ook al is het eigen merk) uit een tubetje, hoe leuk ook verzonnen: niet doen! Geeft niet het gevoel van vers gemaakte mayonaise!