Joelia, by Mario

Coolsingel 5 3012 AA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Joelia, by Mario

De dynamiek van een wereldstad

Ze is sensationeel, ze is vol van smaak, zij is waar we naar zochten en ze heet… Joelia. Stap in de wereld van Joelia hoe jij dat wilt. Hier ga je niet alleen naartoe om te eten, nee, hier krijg je de beleving van de stad Rotterdam er gratis bij. Een lekker casual restaurant waar je genieten van verrassende, pure smaken in een verleidelijke omgeving.

Menuprijzen

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Paleeuw .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hebben hier 5 gangen menu met wijn arrangement genomen. Het begon goed, prima amuses en eerste gerechten. Wat tegenviel was dat er veel vis en weinig vlees werd geserveerd. Hoofgerecht Kabeljauw weinig verrassend en niet veel smaak. Halve glaasjes wijn, beetje povertjes.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Echt een avondje genieten!
JantjeSt S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Knap zoals dit restaurant het niveau weet te combineren met een ontspannen ambisnde. Eerder een attente persoonlijke dan een zakelijke benadering.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Mooie zaak, mooi eten, goede bediening. Echt een beleving om hier te dineren! Het Joelia menu is aan te raden. Prijs kwaliteit is prima
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Briljant! Lekker gezeten aan de chef's table. Leuke amuses, daarna het zwarte ei. Super. Tartare met ruim kaviaar en een ei. Waanzinnig lekker. Kreeft ook in elk opzicht geweldig. Goede bediening en mooie sfeer. Snel terug...
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Kwaliteit van het eten is voortreffelijk. Zeer mooi opgemaakte gerchten met bijzondere smaak combinaties. Service is goed maar wat afstandelijk. De Wagyu rond met kantjes was zeer zeer zeer lekker. Mooie wijncombinaties
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Na eerder twee keer lunch, eindelijk in de gelegenheid om het diner te proberen. Verwennen! Ambiance blijft ongedwongen, en menu in balans. Een aanrader.
Rosa K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Uitstekend gegeten perfecte ontvangst en mijn scootmobiel mocht naast mijn tafel staan.

Maar ik kom natuurlijk voor de voortreffelijke lunch.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Meerdere malen gedineerd hier. Zowel met mijn man als met familie, en keer op keer voortreffelijk gegeten. Geweldige sfeer, mooi en bijzonder interieur, vriendelijke bediening en prachtige wijn en spijs combinaties. Absoluut een van de beste Michelin restaurants in de regio!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Alles was top: het eten was heerliijk, de bediening zeer gedienstig. Het enige minpuntje vond ik dat er betaald moest worden voor het gebruik van de valet parking. Met de bedragen die gerekend worden voor het eten zou dat best gratis kunnen. Dat is volgens mij ook het idee achter valet parking.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
topniveau , verdient 2 sterren !!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Natuurlijk was het eten lekker en mooi opgemaakt. En was de bediening erg aardig. Maar om nu te zeggen dat het een hele ervaring was , nou nee dat ook weer niet. Ik vond de ingrediënten van het 6 gangen menu niet echt spectaculair en zelfs een beetje goedkoop. Het gerecht met scheermes dat bestond uit ca een half scheermesje. Een mosselgerecht een paar mosseltjes op verschillende manieren bereid. En een ravioli met inktvis. Waren niet echt de gerechten die ik verwachtte. Het gerechtje met kabeljauw was voor mij echt wel het hoogtepunt.
Alles opgeleukt met schuim en groentjes. Misschien waren onze verwachtingen te hoog
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Joelia is een absolute aanrader ! Het ontvangst was vriendelijk en efficiënt, de bediening vriendelijk, niet te stijf, kundig, legd de gerechten goed uit, de sommelier was kundig en de bijpassende wijnen bij de gerechten waren beide goed gekozen en bijzonder.... De gerechten waren bijzonder smaakvol, mooi opgemaakt en goed qua portie in ons 8-gangenmenu. Al met al een geweldige ervaring en wij gunnen dit restaurant een 2e ster !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk eten, perfect qua uitvoering en presentatie. Akoestiek is echter slecht, ik kon mijn tafelgenoten, en het bedienend personeel, amper verstaan. Ook klaagde twee van mijn gasten over hinder van de koplampen van het verkeer op het Hofplein.
De sommelier had een slechte dag: meermalen zaten mijn gasten 15 minuten met een leeg wijnglas voor zich zonder dat hij bijschonk uit onze flessen. Ik kan het onmogelijk goedkoop noemen, maar, voor de geboden kwaliteit, is het prijsniveau alleszins redelijk.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Mooie lokatie en sfeervolle inrichting. Geweldig eten. ik heb met mijn zoon genoten van een 6 gangen ontdekking. Het draait hier om de smaak was ook de conclusie van mijn zoon. Een aanrader voor een bijzondere gelegenheid.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een werkelijk fantastische avond gehad in dit stijlvolle restaurant. Het 6 gangen menu was subliem. Prachtige gerechten, het één nog lekkerder dan het andere. Veel afwisseling in smaken, mooie presentatie. Dit restaurant heeft met recht 2 sterren. De bediening was goed. De "mannen" erg leuk en informeel gekleed, bij de dames vond ik dat anders, nogal tuttig. De inrichting is chique en ruim. De sommelier was uitstekend en de wijnkeuze sloot perfect aan bij de gerechten. Als er in een gerecht truffel verwerkt was, dan zat er ook echt een mooie portie truffel bij. Neem ook een kijkje in de prachtige toiletruimte.
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Uitstekend adres. Fijne lunch
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten is uitmuntend. Wij hebben verzocht de sauzen apart te serveren en geen extra zout toe te voegen aan de gerechten. Dat was geen probleem. De bediening is vriendelijk. Echter zijn zij onderling niet goed op elkaar afgestemd waardoor er dingen misgaan. Zoals een tweede persoon stelt dezelfde vraag. Zelf moet je soms twee keer vragen om iets, enzovoort. Over de toen aanwezige sommelier waren wij niet tevreden. Hij had er kennelijk niet zoveel plezier in en kwam wat verveeld over. Naast een Muscadet was er geen andere droge wijn per glas mogelijk; alleen per fles. Aangezien wij de Muscadet niet bijzonder vonden en wij de eerder geserveerde Sauvignon enigszins zoet vonden kwam hij niet met verdere alternatieven en besteedde geen aandacht meer aan ons. Een uitspraak dat hij de Sauvignon niet zoet maar rijk vond kwam bij ons niet echt over. Een volgend keer hebben wij zijn advies niet meer nodig.