Joe's Spare Ribs & More

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Joe's Spare Ribs & More

Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekkere spareribs vlees druipt er vanaf, goede kwaliteit vlees, bediening is ook erg vriendelijk,!
Leuke zaak en mooi interieur
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik heb de St Louis ribs besteld, deze waren perfect pittig en goed bedekt met saus. Het vlees viel heerlijk van de botten af, dus kon het zonder bestek eten. Smaakte heerlijk en een grote portie, volgende keer neem ik de kleine omdat dit iets teveel was voor mij.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Voor vaderdag uitgenodigd door mijn dochters. Mijn eerste bezoek aan Joe's. Mijn verwachting is helemaal uitgekomen en dat bedoel ik positief. Het is een gezellig restaurant, een beetje stoer, vooral veel vlees en ongecompliceerd. Mijn dochters hadden een soort all you can eet vleesschotel laten aanrukken. Dat all you can eat kan er eigenlijk wel vanaf want de eerste schotel is al zo royaal dat je daar voldoende aan hebt. De bediening is vlot en zeer attent en komt regelmatig even vragen of alles in orde is. Parkeren is gratis en naast de deur. Alles overziende een leuk tentje voor informele etentjes met carnivoren. Ik zal er zeker nog en keer naartoe gaan.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Een echt Amerikaans spareribs afhaal restaurant. Sfeervol Amerikaanse inrichting, vriendelijk personeel en heerlijke spareribs. Mocht je van verre komen dan pakken ze de bestelling dubbel in zodat het niet koud word. De prijzen liggen wel een beetje hoog maar voor wat je krijgt is dat het meer dan waard. Al met al.. Top!
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Wij hebben spare ribs bij Joe's spare ribs afgehaald. Het was helemaal compleet naast de heerlijke ribs en de saus. We kregen zelfs tandenstokers, servetjes en verfrissingsdoekjes mee naar huis. Zeker een aanrader!