Joe's BBQ & Sushi

6,5
6,2
Rrs77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Geen aanrader. We zijn een donderdagavond geweest. We hebben meer dan 45 min moeten wachten op de sushi. BBQ stelt niets voor. Vlees en groente was regelmatig op. Sushi is niet lekker.
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Mijn partner en ik wonen in de buurt van dit restaurant en waren benieuwd hoe ons dit ons zou bevallen. Er was nog één tafel bezet en na ons kwamen nog twee mensen binnen om te eten. De sfeer viel ons tegen en een kaarsje op tafel had niet misstaan. De jongen die ons bediende was vriendelijk, maar moeilijk te verstaan m.b.t. de uitleg van de gang van zaken bij het bestellen van de sushi (bestelrondes en het aantal te bestellen sushi's per groep). Ook het gekleurde bestelpapiertje was moeilijk te lezen aan tafel, dus liep ik daarmee naar de verlichte bakken waarin de te barbecueën groenten, vlees enz. lagen. Vreemd om te zien dat er stukjes chocolade tussen de schijfjes courgette, komkommer en champignons lagen. Het verzonken bakje waarin gebarbecueëd moest worden was onhandig, te klein in het gebruik en het vlees was er moeilijk uit los te krijgen. Wat betreft de sushi: de rijst was taai en smakeloos helaas. Al met al een flinke tegenvaller. De frites die als bijgerecht gekozen konden worden waren prima evenals de sausjes die ook op tafel werden gezet. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Ada D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Van het eten vond ik alleen het vlees lekker. Alleen toen dit op een gegeven moment op was, werd het niet meer bijgevuld door het personeel.
De sushi viel me zwaar tegen. Rijst had totaal geen "smaak" en was droog. Het enigste wat de sushi smaak gaf was de avocado.
En om maar even op het personeel terug te komen. Wij waren met z'n vieren waarvan er 2 sushi gingen eten en 2 vlees gingen grillen (keuze was ook bbq). Maar goed, we kregen de sushikaart. Wat eigenlijk gewoon een foldertje was. Maar het duurde zo lang voordat wij onze sushi kregen. Dus begonnen wij maar met het vlees. Heel jammer want we zagen het personeel, dat alleen maar jonge mannen waren + een chinees, de eigenaar. Het helemaal niet druk hadden. Want naast ons vieren waren er nog 2 tafels bezet. I.p.v. dat ze onze sushi gingen maken . Ging de jonge sushi-kok ook nog even een toetje pakken uit de buffetten waar een soort van selfservice voor de klanten gelden.
Daarnaast werden deze buffetten niet bijgevuld toen het vlees en bijvoorbeeld de gamba's op waren. Nee deze werden bijgevuld toen wij klaren waren. Er niemand anders meer in de restaurant zat. En toen het personeel dus zelf moest eten.
Wat betreft het decor, het leek net een kleine magazijn. Of een klein lege schoolkantine. Helemaal geen sfeer. En als je niet wil dat je helemaal naar eten gaat stinken moet je niet hier komen.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
We waren om 18.30 de enigen in het restaurant, nu was het ook een dinsdag en kwam er later nog een gezeldschap van 6 personen bij maar vind dat zelf altijd jammer.
De bediening was correct maar had iets spraakzamer en hartelijker gemogen.
Wijzelf vonden het vlees voor de bbq er niet vers uit zien en hebben dit ook weggegooid omdat we twijfelden.
Hierintegen was de sushi uitermate goed en mooi, rijk gevuld en voor mij een dikje 10!
Heel prettig dat ze voor een kan water niets rekenen en de wijn was lekker en betaalbaar!
Ik kom zeker terug maar dan alleen voor de sushi!!!