Joe Blue Italian Restaurant

Thorbeckeplein 24 1017 CS Amsterdam Nederland Kaart
31-202337977

Over restaurant Joe Blue Italian Restaurant

Een verfijnde mix van verschillende smaken

In het centrum Amsterdam heb je bij Joe Blue de tijd van je leven. Hier ben je getuige van de ontmoeting tussen het hart van Italië en de ziel van de jazz. Een multiculturele samensmelting van fijne smaken en muziek, bestemd voor iedereen die van genieten houdt. Regelmatig organiseert Joe Blue jazz avonden met live muziek, waar je de tijd vergeet en alleen nog maar plezier hebt.

Meer informatie over restaurant Joe Blue Italian Restaurant

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 02:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

6,9
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
JustyPerfect .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Kaart was in Italiaans met slechte engelse vertaling, veel gerechten niet in huis. Lasagne was slechts deeg met vlees en wat parmezaanse kaas erover.
Christo-NL .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lassagne was niet heet geserveerd. Dit restaurant is meer voor de touristen, niet voor de Amsterdammers die lekker uit eten willen. Toetje was wel okay, bediening is wel aardig. Ze gaven aan dat je niet met een restaurant cadeaukaart kon betalen terwijl dat wel zo was. Iig blijft het voor ons een eenmalig bezoek.
Bentje .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk met mijn zusje gegeten... De anti pasti was voortreffelijk.. Als hoofdgerecht heb ik de scallopini milanese geprobeert en ook dit was helemaal naar mijn smaak. Ik ben hier voor de 2de keer en ik ben zeker van plan om vaker te komen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De naam doet het niet vermoeden, maar onverwachts lekker italiaans gegeten bij Joe Blue. Zeer vriendelijke bediening en goede, jazzy muziek.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op zaterdag om 18 uur bij Joe wezen eten. Dan is de zaak nog helemaal leeg, maar wij vonden dat eerder een voordeel dan een nadeel. Gereserveerd via een IENS aanbieding.
Genoten van een eenvoudig menu, met (positief) weer eens hoeveelheden die de maag vullen. Groentesoep vooraf, mijn echtgenote had geroosterde aubergine. Beide prima.
Hoofdgerecht: vlees en kip. Eenvoudig maar goed. Toetje met koffie zelfde: eenvoudig maar goed.
Al met al een prima restaurant voor een eenvoudige hap aan een mooie plein.
Fernando G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Top restaurant en een hele leuke sfeer het eten is super goed, mijn favouriete gerecht is risotto fruitti di mare, een restaurant wat je Zeker moet uitproberen.
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een wat vreemd verhaal. Wij hadden via AH-restaurantactie gereserveerd bij Santorini Greek Taverna. Daar aangekomen bleek dat restaurant er niet meer te zijn. Maar nu een Italiaans restaurant dat Joe Blue heet. We hebben in plaats van Grieks dus maar Italiaans gegeten. Fijn dat Joe Blue de AH-restaurantactie ook accepteerde.
Bediening was vriendelijk. Wat het eten betreft, de scalopini was smakelijk maar te veel gepaneerd. Ik wilde een pasta als hoofdgerecht (stond alleen als voorgerecht). Werd een te kleine maaltijd. Dus stevig dessert er achter aan, tiramisu. Die was niet geweldig, erg droog. Wellicht een gewenning als beginnend restaurant?