Jo-sushi

Meer informatie over restaurant Jo-sushi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Yoeri-Reitsma .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor mijn feestje had ik sushi besteld bij Jo Sushi in Amsterdam. Het leuke aan Jo Sushi is dat de eigenaar altijd in is voor een praatje. Bij binnenkomst kreeg ik direct een maki om te proberen. Ik had de partijplaat met een combinaties van 72 stuks sushi besteld. De plaat was best prijzig, dus de eigenaar besloot een medewerker te sturen om de sushi bij mij thuis af te leveren (in woon op loopafstand)! Als verrassing kreeg ik er ook nog een Aziatisch biertje bij, omdat de eigenaar door de bestelling wist dat ik mijn feestje gaf. De sushiplaat was vers en super lekker. Vooral de sushi met tonijn was om van te smikkelen. Over de hoeveelheid werd ook direct veel duidelijk. Uiteindelijk bleken al mijn gasten namelijk allemaal compleet voldaan. De plaat leek iets te groot voor 9 personen.
Katinka52 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Ongelooflijk lekkere sushi, super vers, klaargemaakt waar je bij staat. We waren met z'n tweetjes, en hebben het gezellig terplekke opgepeuzeld, met een koud Japans biertje. Lekkere muziek, gezellige aankleding en hartelijke bediening. Een aanrader midden in de Jordaan! Een heerlijke vondst waar we zeker zullen terugkomen
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Lekkere sushi afhaal, ik neem altijd een combi box en daarbij wat handrolls en zeewiersalade. Eten smaakt zeer goed, alles vers en goede kwaliteit. Service is goed en vriendelijk , met mooi weer kun je buiten wat eten. Voor afhaal zeker een goede tent! Ook veel japanse drankjes etc.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
"Groot ontvangst, kleine binnenkomst"

Een gezellige take-away toko, gevestigd een authentieke straat.
Binnen heb je ook de mogelijkheid om te genieten van verse sushi en sashimi aan hoge raamtafel voor twee.
Bij mooi weer een 'klein' terras, één tafel en twee stoelen.

Etienne, eigenaar bereid zijn producten met veel passie.
Wijk af eens af van je standaard sushi keuze en je word positief verrast! Zeker een must om te proberen!

Tot snel!
Quentin D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Heerlijke sushi. Ik haal hier al jaren gemiddeld een keer/week mijn avondmaal op. Effe van tevoren bellen en het ligt voor me klaar. Ng lekkerder als je het ter plekke eet; echter de ruimte is erg klein. Eigenaar Etienne is een fjine, warme gastheer.
Einstico .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Heerlijke sushi! Het is wel wat aan de prijs, maar dan heb je ook wat. Ik haal hier iig graag af. Ik bestel vaak de boxes. Dan heb je al snel genoeg. De service is altijd goed en vriendelijk, dus je hoeft nooit lang te wachten.
JohnLekker En Vers, Ik Kom Er Al Jaren En Nog Steeds Dezelfd .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Lekker en vers, ik kom er al jaren en nog steeds dezelfde eigenaar, een van beste sushi van amsterdam, leuke tent, voelt erg Zen,
Een echte aanrader !!
Dorien78 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Ik heb hier afgelopen weekend heerlijk met mijn vriend gegeten. Zowl de sushi, als de warme gerechten smaakten erg goed. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima en het is praktisch centraal gelegen. Ik kom hier zeker snel weer terug!