Over restaurant Jiu.nu

Restaurant Jiu.nu in Eindhoven staat voor een goed glas wijn, voor eten bij wijn, wijn bij eten, gewoon verwennen. Meer dan 30 verschillende open wijnen - wine by the glass - om te proeven, te ontdekken en genieten. De menukaart - kleinere porties - is internationaal met een Aziatische touch. Onder de gerechten in de menukaart vindt je een door hen aanbevolen wijnsuggestie. Ook heeft Jiu.nu meer dan 200 zorgvuldig geselecteerde wijnen op de wijnkaart, wit, rood, rose, bubbels en zoet.

Meer informatie over restaurant Jiu.nu

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We waren eigenlijk wel erg benieuwd naar de signatuur van de nieuwe chef Jelle Osinga die Inmiddels al weer ruim een maand in functie is. De kliekjes avond vonden we een ideaal moment.
Het aperitief nuttigde we in het loungegedeelte, dit werd de huiswijn gemaakt van Chardonnay en Sauvignon 2014 van het huis La Croix Belle uit de Côtes de Thongue, die opgewassen was tegen de vollere smaken van de amuse parade.
Het eerste hapjes duo bestond uit een muisje op een muizenval, leuk, en een heerlijke kaas cracker. Gevolgd door een trio, wolkje van dashi met een gel van miso en honing er op, erg verfijnd. Het bekende heerlijk gekruide Indische bitterballetje en een bolletje gemarineerde watermeloen op een pikant gekruid kletskopje met sesam, een echt smaakbommetje, jammie.

Jelle kwam met een mooie presentatie van een vegetarische rendang, hierin kokos en kumquat, o,o, geweldig smaakvol.

Als laatste nog een amuse duo. Een schaaldierenbisque met exotische kruiden, super! En een tosti van carabineros, mooi hoe het krokante deeg met zoete toets de delicate gamba aanvulde, wow! Wat een start.

Sin Loong Wong presenteerde de eerste begeleider, een Spaanse Luna Creciente gemaakt van Albariño 2014, verfijnd en elegant met aangename mineraliteit. Waarna we aan tafel gingen. Een dubbel tafeltje in de etalage was voor ons ingedekt, toppie. Hier kwam het met rode biet gekleurde brioche broodje in de vorm van een bapau, ernaast een plak Isigny boter.

Als voorbereiding voor de eerste gang, gestart met een gillardeau oester met Tjoepie kaviaar en een schuim van groene curry, decadent genieten.
Gevolgd door twee dorade bereidingen, op de huid gebakken en een quenelle tartaar gekruid met koriander. Ernaast gepofte quinoa met hierop een exotisch quenelletje ijs (sorbet van groene kruiden waaronder koriander Vietnamese peterselie basilicum lavas en Chinese bieslook), verder toefjes gel van verschillende Vietnamese specerijen. Smaakavontuur gecombineerd met een geweldige textuur, de wijn was een keurige begeleider en ondersteuner van het gerecht. (9.7)

De tweede begeleider was een hele mooie, Falchini Riserva 2012 gemaakt van Vernacha, rijk en complex met een lange afdronk. Uit de keuken een gerecht geïnspireerd op de Turkse keuken. Een keurig stuk grietfilet op een bedje van bulgur met granaatappelpitten, zaden en gekruid met een vadouvan vinaigrette. Op de griet dun laagje sucuk (Turkse worst) en een gepocheerd kwarteleitje. Aan tafel afgewerkt met een saus op basis van appel. Wat een smaakbeleving en wat een mond beleving met ernaast een heerlijke wijn, toppie weer. (9.7)

We schakelden over op Spaans rood, de Cabrida 2011, uit Capcanes (Montsant) met diepe paarse kleur, heerlijk aroma met tonen van geconcentreerd zwart fruit, subtiele kruidigheid, vanille en een elegante afdronk. Op een kobaltblauw bord drie bereidingen van lam, gestoofde nek, kotelet en een filet met vetrand, ernaast twee bereidingen van gerookte aardappel, een mousseline en pomme paulo, verder een heerlijke compote van tijgertomaat en stukjes groene asperge. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke chimichurri saus. Pure smaken, hele goede cuissons met verrassende smaak accenten, zo vond ik op de kotelet nog wat sambal, de rooktoets in de beide aardappel bereidingen en natuurlijk de chimichurri . De wijn completeerde het gerecht met zijn heerlijke aroma en mooie smakenpalet. (9,5)

Een speciale dessertwijn was geselecteerd, de Sauska gemaakt van Furmint Late Harvest 2010 uit de Tokaji, heerlijk aroma met tonen van rijp tropisch fruit en een hele mooie zoetzuur balans. Het dessert werd gepresenteerd op een leiplaat en zag er prima uit. Drie bereidingen van kers, vers, saus en een bolletje mousse, verder quenelles cheesecake met limoen, quenelle rozenijs (mooi hoog op smaak), rozen blaadjes en een cilinder jasmijnrijst gerold in koek kruim. Hele mooie pure smaken die keurig in balans zijn met de heerlijke wijn.(9.5)

Als afsluiter een krachtige espresso met een Robusta toets en een drietal heerlijke friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd met Jelle Osinga en Sin Loong Wong in de hoofdrol. Goede informatie, presentaties en een stukje gepaste gezelligheid ondanks het uitverkochte huis.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Het All-in Kliekjesmenu koste €68,50, aperitief €4,20.

Samengevat kunnen we stellen dat we een geweldige avond hebben beleeft vol smakenavontuur met specerijen toetsen van over de gehele wereld op een verfijnde en balanceerde wijze toegepast. Ernaast uitgelezen wijnen die keurig geselecteerd zijn. Kortom een absolute aanrader voor de fijnproever met een voorkeur voor specerijen, de smaken avonturier en de bourgondiër. Bedankt!
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Jiu serveert verfijnde gerechten en de bediening is correct en behulpzaam. Ik vond het eten echter tegenvallen voor de prijs die je ervoor betaalt.

Het voor- en tussengerecht (beiden met vis) waren zeer goed bereid. Het hoofdgerecht was een stukje bavet; hier moet je van houden. Het is immers wat vettig en heeft een intensieve smaak. Dat zou niet mijn keuze zijn geweest, maar het was tenslotte een verrassing wat we zouden krijgen. Voorkeur voor mijn disgenoot was vis, maar ook zij kreeg het vlees. Vond ik niet klantgericht.
Het dessert was een compositie van 'aardbeiensmaak'. Het ene onderdeel was beter dan het andere, maar wat ik zo jammer vindt, is dat er weinig smaken worden gecombineerd.

Leuk dat je bij ieder glas wijn een uitleg krijgt en dat de naam van de wijn aan een kaartje aan het wijnglas hangt. Eén kaartje hebben we meegenomen; die wijn wil ik nog eens in huis halen.
Service: de bediening was correct. De ene heer was wat hartelijker dan de ander. Ik zou dat bij al het personeel willen zien.
De zaak is niet heel prettig, want lang en donker. We hadden daar echter niet veel last van, want we zaten bij de ingang tegenover de bar; aan een tafel voor 4 heb je met z'n tweeën meer ruimte.

Onze ervaring was dus iets minder, maar de gerechten zijn met liefde bereid en de bediening is prettig in de omgang; dat is ook wat waard!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hadden er meer van verwacht. Er werd ons weinig keuze gegeven: 4- of 8 gangen omdat we met 5 personen waren (!). De gerechten waren wel lekker, maar niet bijzonder. Het wijnarrangement was prima.
Kortom: er zijn betere plekken om te eten, zeker voor die prijzen.
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Zo vader zo zoon... Moet goed zijn.... Wij hebben 1e Kerstdag gekozen voor een menu met wijnarrangement. Fijn dat het ook met halve glazen kan. De gerechten zijn eerst een feest voor het oog en vervolgens voor de tong. Mooie passende wijnen. Bedienend personeel is attent, maar geven ook indruk dat ze onder druk staan. Geeft soms wat onrustig beeld. Later op de avond werd sfeer rustiger. Alle tafels waren allemaal bezet. Inrichting is prachtig, maar wel wat donker.
Opvallend was dat de eigenaar/kok paar maal in zijn casual werkkleding (spijkerbroek met dik gebreid vest) met werkdoek over de schouder door het restaurant holde om gerechten bij een enkele gasten uit te serveren. Holde ook weer terug. Het zag er niet uit en gaf onrust. Vanuit het oogpunt van de hygiënenormen (HACCP) en uitstraling kan het al helemaal niet.
Komen zeker terug. Gerechten zijn top.
MClaireM A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Zesgangenmenu met wijnarrangement (halve glazen): een ware belevenis bij Jiu.nu. Heerlijke combinatie van spijs en drank, prachtig geserveerd en mooi toegelicht door het personeel. Hoogtepunt was het Langoustinegerecht met schuim van schaaldieren. Perfecte combinatie met de Cheninsolite van wijnhuis Cady.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Afgelopen maand tweemaal bij Jiu.nu gaan eten. Het restaurant zat de eerste keer niet vol en toch was de service niet optimaal. We hebben de bediening meerdere malen moeten roepen omdat we nieuw drinken wilde bestellen, dit duurde vervolgens ook erg lang. Iedereen krijgt een tweede kans dus zijn we nog een keer terug gegaan. De tweede keer was het een stuk beter, het eten was beide keren erg lekker en het ziet er van binnen gezellig, modern uit.
M.G. D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Een geweldig restaurant, mooie inrichting, gastvrije en vriendelijke bediening.
Het eten is echt bijzonder, mooi opgemaakte borden en verrassende smaken door het oosterse tintje. Wij hebben het 5 gangen tasting menu genomen met wijnarrangement, de wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. Dit was genieten!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Op een dinsdagavond bij Jiu.nu geweldig gegeten. De zaak zelf moet qua stijl een beetje bij je passen (modern, designachtig, achterin wat donker) maar het eten is heel mooi verfijnd, prachtig opgemaakt en altijd bijzonder in combinatie van texturen en smaken. We namen het vijf gangen verrassingsmenu. Mijn tafelgenoten namen een half wijn arrangement. Omdat ik nog moest werken, vroeg ik of ik van alle wijnen ook een slok kon proeven voor de smaak. Dat kon gelukkig. De wijnen zijn heerlijk. Omdat het een verrassingsmenu was (zonder namen, alleen toelichting aan tafel die me grotendeels ontschoten is) kan ik hier niet de gerechten noemen zonder onrecht te doen aan de verfijndheid en de hoeveelheid smaken. Ik vond zelf de visgerechten lekkerder dan het vleesgerecht, omdat dit laatste wat rokerig was en dat is een smaak waar ik minder van houd, maar de kwaliteit was uitstekend. De gasten met wie ik was waren ook zeer onder de indruk. Het is niet goedkoop, maar absoluut de moeite waard.
Culivin .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Jiu Nu stond al langer op ons verlanglijstje om te gaan eten.
Zeer gastvrije ontvangst door de gastheer/sommelier, jas werd netjes aannemen en aan tafel werd uitgebreid toegelicht wat de mogelijkheden zijn vwb het diner en wijn. Gekozen voor een 5-gangen tasting-menu en bijpassende wijnen wat zonder meer voortreffelijk was. Geen borden vol met eten maar kleine/fijne porties, waarbij elk gerecht een breed palet bood van verschillende smaken en structuren; zeer smaakvol/erg lekker.

Mooie en geheel eigen en betaalbare wijnkaart; niet zo’n wijnkaart waarbij je gelijk ziet wie de leverancier is. In eerste instantie gekozen voor ½ glazen, echter omdat de glazen ruim voor dat het gerecht op tafel kwam werden ingeschonken, waren de glazen al leeg op het moment dat 't gerecht kwam; halverwege het diner dus maar gekozen voor hele glazen.

Ook qua inrichting en sfeer een bijzonder fijn restaurant, mooi gedempt verlicht, goede muziek en een gastheer/sommelier die begrijpt wat gastvrijheid betekent; complimenten !
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We zijn fan van kliekjes avonden en bij Jiu.nu was er een. Helaas alleen voor diner en dat start hier pas om zes uur. Een stukje achtergrond informatie leerde dat het keukenteam afgelopen jaar aangevuld is met Jelle Osinga als sous chef die duidelijk affiniteit heeft met het toepassen van Oosterse specerijen in gerechten, wat ons weer over de streep trok.

We waren ruim op tijd en namen plaats in het lounge gedeelte ingericht met het wat feller gekleurd meubilair. Daar het binnen toch al donker oogde wilde we graag een tafeltje aan het raam. Dit was boven (mooie lichte ruimte) helaas niet mogelijk maar beneden wel, leuk! Het werd wel een knus, hoog tafeltje in de hoek van de etalage met redelijk comfortabele krukken. Het kleine tafeltje had een bijkomstig voordeel, daar deze avond de gerechten in de “shared dining” formule werden uitgeserveerd en er op onze tafel slechts beperkt plaats was kregen wij gedresseerde borden, wat ik zelf prettiger vind.

Als aperitief een lekkere witte besteld, we kregen de huiswijn gemaakt van Chardonnay en Sauvignon 2014 van het huis La Croix Belle uit de Côtes de Thongue. Met duidelijk de chardonnay in de hoofdrol die opgewassen bleek tegen de vollere smaken van het garnituur. Het eerste hapje werd door Jelle (de sous) uitgeserveerd. Een fris lepelhapje met als basis granité van komkommer met erop een fijne brunoise van komkommer, pikant gekruide smeuïge yoghurt en wat vers gesneden bieslook. Een prima start.

Gevolgd door een bamboestengel gevuld met lijstteentjes waarop het borrelgarnituur werd uitgeserveerd. Een krokantje van varkenshuid met een half bolletje crème van sinaasappel, verrassend. Een kroketje met een vulling van five spices. Een dun plakje gedroogde banaan met een frisse gel. De laatste was een krokant gebakken bara, met lekkere zachte vulling en een lekkere Hindoestaanse toets.

We gingen naar onze tafel waar we een stukje filodeeg kregen met penseel en een verf op basis van tandoori kruiden, zoals inmiddels bekend.

De eerste begeleider was een Rueda 2012 van Verdeal, vol en redelijk complex met tonen van rijpe appel. Uit de keuken een extreem gerecht. Extreem in de zin dat je het niet op traditionele wijze kunt eten omdat er dan een kakofonie van smaken in je mond komt. Ofwel een gerecht dat speciaal is gecomponeerd voor de fijnproever.
Op een leistenen tegel drie bereidingen van inktvis. Een carpaccio met delicate dressing, een lange cilinder van de poot afgelakt met soja en een hele mooie cuisson. De derde is een halve cilinder krokant gefrituurde inktvis met duidelijke specerijen toets. Ernaast twee bereidingen van paling, een stukje gerookte paling afgelakt met miso en hoisin en een gelei van paling met een lekkere hartige toets. De laatste hoofdrolspeler was een tartaar van zeebaars, op smaak gebracht met rozenwater, druppel yuzu en stukjes zoet zure ui, voor de bite. Het garnituur, dat alle smaakjes moest gaan koppelen, bestond uit een quenelle gewelde zaden (naam vergeten) met een duidelijke miso toets, cassave chipje, toefjes gel van yuzu, druppels wasabi mayonaise, pikante avocadocrème, rolletje van nori gevuld met avocadocrème, aangevuld met zorgvuldig geselecteerde rauwkost onderdeeltjes. Hier werden we even heel stil van. Wat een geweldig smaken avontuur. De wijn kon het allemaal netjes bijhouden en was keurig in balans. Duidelijk een gerecht voor in onze toplijst, wow.

We schakelde meteen door naar een rosé uit de Côtes de Provence 2014 van het huis Paquette gemaakt in een rijpere zwoele stijl. Ryan de chef presenteerde zelf de tarbot op Pakistaanse wijze. Centraal een mooi stuk tarbot keurig gegaard en afgelakt met een hartige jus, ernaast een quenelle pikante yoghurt met verse mint, cilinder gewelde linzen in tomatensaus, quenelle mangocompote, het geheel was afgewerkt met pikante schuim en verschillende toefjes crème met specerijen. Een verrassende smakencombinatie die je even wegvoerde naar exotische landen. De wijn was met zijn frisse tonen een mooie ondersteuner van het gerecht.

Voor het pièce was een hele mooie rode geselecteerd, een Syrah 2011 van de “Canelo vineyard” van het huis Leyda. Bijna als puur geconcentreerd bessen sap zo mooi slank en strak uitgevoerd, heerlijk. Ernaast de “surf en turf” met een kleine amuse in de vorm van een blaadje sla met hierop een stukje gestoofde kalfswang. Op het bord een half Oosterschelde kreeftje die het moest opnemen tegen twee flinke stukken van de kalfswang die werden ondersteund door een heerlijke geconcentreerde kalfsjus, beetje zoet afgewerkt. Verder op het bord twee kimchi bereidingen (mooi hoog op smaak), wakame, mousseline van knolselderie en lekkere smaakaccentjes verwerkt in kleine toefjes. De delicate kreeft hebben we puur en tegelijk gegeten om hiervan optimaal te kunnen genieten. Het vlees was duidelijk wel opgewassen tegen de krachtige smaken van het garnituur. De wijn was weer keurig in balans en met zijn frisse tonen een hele mooie ondersteuner van de “turf”.

De dessertwijn was een Oostenrijkse Beerenauslese van het huis Feiler Artinger gemaakt van Chardonnay, Welschriesling en Weissburgunder 2012, mooi geconcentreerd met een prima zoet zuur balans, heerlijk. Uit de keuken op een mooi dieprood bord, structuren van aardbei, structuren van witte chocolade en een quenelle ijs met stevige wasabi toets. Lekker pure smaken en een goede textuur, gecombineerd met een heerlijke begeleider, genieten weer.

Als afsluiter een espresso in robusta stijl met een drietal lekkere friandises waarin ook weer exotische kruiden zijn verwerkt, leuk.

Bediening was zeer goed verzorgd, de wijnen werden keurig toegelicht, de gerechten werden zeer gedetailleerd toegelicht door de Sous en de chef zelf.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, het aperitief koste €4,20 en de all-in prijs voor de rest van de kliekjes avond was slechts €67,50 per persoon.
Balans in wijn spijs was ditmaal helemaal in orde met toch enkele hele mooie begeleiders. Keukenteam was weer helemaal in topvorm, ondanks dat dit de laatste avond voor de grote vakantie was, complimenten! Dit was voor ons de mooiste beleving bij Jiu.nu tot nu toe met als hoogtepunt het extreme voorgerecht. Een echte aanrader voor de avontuurlijke proever met een voorliefde voor de oosterse stijl. Wij blijven absoluut fan.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Afgelopen woensdag 24 juni hier gegeten samen. Onze laatste keer was helaas 18 maanden geleden tijdens ons bezoek aan deze heerlijke stad. Ook nu weer even gereserveerd zodat we zeker waren van een plaatsje. Bij binnenkomst stond ons tafeltje klaar en werden we direct herkend door een bedieningsmedewerker en de eigenaar. Zelfs dat we van Texel kwamen waren ze niet vergeten. Bijzonder gastvrij noem je dat en de toon was direct gezet voor een mooie avond. Alle gangen e bijpassende wijn als vanouds een feest om te zien en proeven. Wat een vakmanschap op zoveel gebieden in 1 zaak. Wijnkennis, mooie en erg smakelijke gerechten gecombineerd met oplettende en zeer vriendelijke bediening. Het uitkijken naar deze avond werd ook nu weer beloond. Hier kunnen veel zaken nog hun ogen de kost geven qua hostmanship. Wij komen graag terug en hopelijk eerder dan over 18 maanden. Hulde voor team Jiu.nu
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Hele verrassende fusion keuken met Aziatische en Surinaamse invloeden. Prachtige wijnkamer met hele goede wijndeal. Elke wijn voor inkoop met een vaste opslag. Hiermee worden ook spannende wijnen bereikbaar. Hele goede sfeer en vriendelijke jonge mensen. Er is echt liefde voor het vak.
Jandams .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Een parade van exquise gerechten vielen ons ten deel: tartaar van zeebaars en oester, langzaam gegaarde zeebaars in thaise chevice, hangop van mango, met een lekker kroketje van gezouten kabeljauw, begeleid door een supermooie 2013 Cristo di Campobello uit Sicilië.

Daarna gelakt buikspek en geroosterde langoustine, quinoa, gebrande ananas, emulsie van courgette en waterkers, krokante tempeh gelakt met oosterse saus; als begeleider een een Sloveense Pasji Rep

Als piece rose gebraden sucade van Ranger valley met merg, donut van appel en bitterbal van aubergine met amandel, wortel.

Als sluitstuk een mooi dessert met banaan en chocolade.

Al met al een toppertje in het hartje van Eindhoven waar vakkennis van de spijs (Ryan Bahadoer) hand-in-hand gat met de vakkennis van de wijnen van de heer Wong. Voor ons "the place to be", zeker als je een liefhebber bent van fusion-technieken en hele mooie wijnen.
Quinta75 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Op maandagavond heerlijk gegeten! Verrassende combinaties. Bediening neemt ruim de tijd om alles toe te lichten. Dit restaurant is een aanrader voor fijnproevers.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We hadden zin in een avondje eten met wat 'spannends', niet standaard klassiek Frans, niet helemaal één Aziatische keuken, wel smaakvol en met kennis van wijn. Want een goede wijn-spijs-combinatie maakt ons gelukkig. Na kort beraad hebben we gereserveerd bij Jiu.nu, ondanks sommige mindere recensies. We zouden zelf wel gaan bepalen wat we ervan vinden en onze ervaring van lang geleden was positief, dus we durfden het zeker nog wel eens aan...
Gelukkig maar, want wat hebben wij een fijne avond gehad!

De ontvangst met een stukje 'eetbaar papier' (filodeeg) met wat curry om te beschilderen is grappig, maar nog niet echt spannend. De tweede amuse - voor de kaart komt! - is daarentegen geweldig: een pastille met fris van sereh (dacht ik te hebben onthouden) en romig van kokos, erop wat crème van rode biet, kuit van haring, werkelijk om te smullen! Dit gecombineerd met een mooi glas rosé bubbels en de toon was gezet. Lekker!

We besloten te kiezen voor een 6-gangen proeverij met bijpassende wijnen. En nu we gekozen hadden kregen we opnieuw amuses. Een mooi kroepoekje van vadovain met heerlijke smaken erop, een stukje verrassende sushi, een derde die ik niet meer precies weet, maar hoe dan ook: 3 keer zeer smaakvol en echte apetizers!

De zes gangen volgenden elkaar mooi op. Van vis (zeebaars met oester) naar vis gecombineerd met wat extra's (gamba met buikspek, Japanse witvis met topinamboer) via gevogelte (kwartel in de meest briljante bouillon) naar een geweldig stukje sukade, bereid als biefstuk. Alles was heerlijk, de wijnen soms verrassend (vooral de koude saké zouden we nooit zelf gekozen hebben maar paste prima bij het gerecht) en het geheel zeer smakelijk.
Het dessert, een bombe met ijs met smaken van banaan en caramel, was misschien ook niet mijn eerste keuze geweest, maar paste perfect met de rest. Dit was het enige gerecht waarbij ik de wijn minder passend vond gekozen, maar kniesoor die daarop dan nog kritiek heeft.

Gedurende de avond waren er drie heren die voor ons zorgden en met name de jongeman die de kaart met ons doornam en meestal de toelichting op de gerechten en de wijnen deed, maakte dat we ons zeer welkom voelden en er een heel goede sfeer was.
Alles bij elkaar was het de avond waar we behoefte aan hadden, met de juiste sfeer, de 'spannende' keuken en de bijpassende wijnen. Goed gedaan, we komen graag nog eens terug!
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
al eerder bezoekjes gebracht aan Jiu, dus we wisten welke kwaliteit we konden verwachten. Hoewel alles goed smaakte, vonden we het deze keer toch iets minder. We kregen een indonesische soto soep bijvoorbeeld. Lekker, maar niet wat ik had verwacht op dit niveau. De rest van de gerechten waren redelijk goed. Bediening zoals altijd PERFECT.
Saartje25 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Lievelingsrestaurant in Eindhoven! Super lekker, goede fijne bediening en heerlijke wijn! Wijnen per glas maken het extra leuk. Fijne porties ook, ook goed te delen als je er bijvoorbeeld allebei twee kiest en als tussengerecht eentje deelt.
Denbesten .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Heerlijk gegeten en prachtige decoratie op de borden. Mooie en soms gewaagde smaakcombinaties uit de Indiaanse en Japanse keuken. Goed doordacht en mooi uitgevoerd. Prima wijnkaart. Leuk ook de kaartjes aan je glas zodat je ze evt later op de website kunt bestellen. Jammer dat hier af en toe iets te veel nadruk op was. Wijnarrangement stevig aan de prijs, sowieso het geheel is stevig aan de prijs. Pricing is op sterrenniveau, eten en bediening is dat echter nog niet en dat is jammer. Value for money is voor mij wat zoek.
Jalberslinden .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Tijd geleden bij Jiu.nu wezen eten. Wauw... Vanaf het moment dat we binnen kwamen ontzettend in de watten gelegd door de geweldige bediening. Het restaurant is qua inrichting misschien wat donker en "rommelig", wij hebben er enorm op ons gemak gezeten.
Wijn-spijs was fenomenaal, het klopte gewoon! Helemaal super. Ook alle lof naar de bediening. Hele goede uitleg bij de wijnen en gerechten en alle aandacht voor de gast. Ook ontzettend leuk dat je bij elk glas wijn een kaartje krijgt met de uitleg er op zodat je dit thuis nog eens na kan lezen. Kort om; een geweldige avond gehad. Wij hebben met zijn tweeën €200,00 af moeten rekenen maar dit was het dubbel en dwars waard. Tot ziens Jiu.nu!
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
mijn bezoek aan jiu was zeer verrassend. Bijzondere smaakcombinaties tussen oost en west met een knipoog naar de Indiase keuken. Van de amuses tot aan het dessert werkelijk genoten met als hoogtepunt de bavette