Jiro (Orient Plaza)

Kerkenbos 1017 6546 BB Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Jiro (Orient Plaza)

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
7,2
Esmee0407 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Erg modern ingericht, wij zijn hier nu meerdere malen geweest en Jiro bevalt ons elke keer weer geweldig. Bediening is vlot en voor vragen staan zij altijd open, wel is het in de drukte soms zo dat ze de gerechtjes op tafel neer'gooien' zonder even op of om te kijken. Leuk concept dat er elke maand een sushi en een dim-sum van de maand is. Alles is van goede kwaliteit, zowel de sushi, de wok en de toetjes. Wij komen zeker weer!
Mikascm .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We eten regelmatig bij Jiro en het eten is eigenlijk altijd goed.
Zeker de sushi, waar wij bijna altijd veel van eten, is van goede kwaliteit en smaakt goed. Als het druk is komt het wel eens voor dat je een gerecht niet krijgt, je kunt je daar heel druk over maken of je besteld hem gewoon nog een keer bij de volgende ronde. Als je aangeeft dat je iets niet gehad hebt dan komt het ook dus geen problemen hiermee.
Wij blijven zeker komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Elk jaar rond sinterklaas komen we hier.
De service was altijd al matig. Het decor bestaat uit mooie elementen maar vormt geen geheel. Dit jaar 2015 is de kwaliteit van het eten gedaald naar het niveau van de service. Eten koud/lauw gekregen. Sommige gerechten nooit ontvangen. Lange wachttijden. Biefstuk etc totaal doorbakken schoenzool. Al met al totaal onder de maat en niet de meerprijs tov concurrenten waard.
Ik denk dat dit onze laatste keer hier was.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Regelmatig gegeten bij Jiro. Sushi en de andere gerechten zijn lekker, helaas komt het soms voor dat er een gerechtje niet geserveerd wordt. De bediening kan af en toe wel ietsjes scherper en vriendelijker. Wij komen zeker nog eens terug.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heerlijke sushi gegeten, heel erg lekker! Bediening kan vele malen beter, bakjes worden voor je op tafel neer 'gegooid' en als je een vraag hebt over het gerecht, hebben ze hier geen antwoord op. Verder wel gewoon vriendelijk. Decor is erg mooi ingericht, sfeervol en Japans. Wel stond er op de achtergrond hiphop op, denk Nicki Minaj enz. Erg ongepast en totaal niet over nagedacht. Al bij al een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Utrecht46 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Met een klein gezelschap goed en gezellig genoten van uitstekende sushi. Aanvankelijk geplaatst, ondanks vroegtijdig reserveren, aan een ongunstige tafel vlak naast de keuken waar het erg lawaaiig was en warm, kregen we na protest een goede plaats. Dit was dan ook het enige min punt. Ondanks het volledig gevulde restaurant bleef de bediening alert. We komen zeker terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het eten is prima van smaak maar ook niet heel bijzonder. Prettig dat ze gerechten hebben uit diverse landen met het All you can eat concept en ook een klein buffet met wok. Hierdoor is er voor iedereen iets te krijgen. Jammer dat er soms veel tijd tussen de diverse gerechten uit 1 bestelling zit en dat er ook diverse gerechten vergeten worden die je dus nooit krijgt.
Vriendelijk personeel maar veel verschillend personeel aan de tafel waardoor er soms binnen een paar minuten door verschillende mensen gevraagd wordt of je nog drinken wilt bestellen.
Leuk dat het publiek heel divers is en ondanks dat de tafels redelijk dicht op elkaar staan heb je geen last van elkaar.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Mijn favoriete restaurant in de omgeving van Nijmegen, waar wij zo'n twee keer per maand komen. Het is makkelijk te bereiken en parkeren. Het eten is er heerlijk en met zowel sushi, warme gerechten, wokken en een (dessert)buffet, is er keuze genoeg. De prijs is ongeveer marktconform. Hier vind ik de sushi heerlijk!! Vooral de rol met paling, ebi tempura en California rol zijn echt om je vingers bij af te likken. De medewerkers zijn vriendelijk en correct. Er lijkt de laatste tijd wel een hoog verloop in de medewerkers, maar dit kan ook met de vakantieperiode te maken hebben. Het enige waar ik niet zo goed tegen kan is dat je geen karafje water kunt krijgen BIJ een andere consumptie. Wij zijn niet van die types die een karafje water bestellen en verder niets, maar gebruiken juist veel bier, wijn of fris, maar willen daarnaast ook een glaasje water. Nu deden ze daar bij ons (vaste gasten die veel gebruiken) nooit moeilijk over, maar de laatste keer was er een nieuw meisje die het ons niet wilde geven. Ik zelf ben van mening: water als enige drankje = betalen, kraanwater erbij = service. Maar bovenal kom ik hier graag, met familie, vrienden, collega's...of wie er dan ook zin heeft!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Hoewel Orient plaza met al haar verschillende restaurants is een 'mega' bedrijf is, is mijn ervaring dat je er over het algemeen redelijk tot goed kunteten voor een betaalbare prijs.

Deze keer eens bij Jiro binnengelopen, een, volgens mij, redelijk nieuw onderdeel van het hele complex.

Concept 'all you can eat' met een aparte soep, wok- en dessertbalie en voor de rest een aankruislijst waar je per gang per persoon 5 kleine gerechtjes kunt bestellen. Dit zijn dan diverse gerechten uit de Japanse, Thaïse, Indonesische en Chinese keuken. Eerlijk gezegd zag alles en keurig uit en smaakte alles best aangenaam, niks te klagen voor deze prijzen.

Daar kom nog bij dat zelfs bij een volle zaak alles vlot bezorgd werd door, een verademing sinds ons laatste bezoek, door vlot en attent Nederlands sprekend personeel.

Gewoon niks mee, ik durf deze zaak gerust voor een avondje uit aan durven te bevelen.

SanderN .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Met enige regelmaat eten wij op een maandag of dinsdag bij Jiro. Bij voorkeur dinsdag want dan is het vlees beter. Beide dagen is de sushi oke tot goed. Ook wel per ongeluk op andere dagen geweest maar dan is het gelijk vele malen drukker. Soms een sushi chef die vouwt ipv rolt maar qua smaak nog steeds goed qua prijs. Makkelijk te bereiken, service over het algemeen ook goed en snel. Niet ons ding als je gezellig een gehele avond wilt dineren.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
We hebben hier in de middag gegeten. Kwamen iets te vroeg voor openingstijd, maar konden binnen wel zitten. We werden snel geholpen door een aardige vrouw. Dit restaurant is erg groot en bestaat uit meerdere Aziatische keukens. Prachtige ambience en inrichting. We gingen voor de dim sum, traditionele chinese keuken op de eerste verdieping. Standaard bestelden we de pekingeendsalade, koude kippenklauwtjes, pannenkoek garnalen, wantan soep, gefrituurde garnalenballen, bami met seafood, rijst in bananenblad rettiche pudding en loempia's in tofublad. Heerlijk en de hoeveelheden waren precies goed. Helaas waren meerdere zoete gerechtjes niet beschikbaar, een van onze tafelgenoten is namelijk echt een zoetekauw. Dit was jammer. We hadden 10 gerechten met een grote theeketel Chinese thee, kwamen uit rond de 80 euro. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. De dimsum tent op de steenstraat in Arnhem is toch iets goedkoper en heeft meer keus. Maar qua sfeer en decor zit je bij Orient Plaza wel fijner.
Koermet .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Wat een ramp is dat restaurant geworden en wat jammer!! Wij kwamen er al jaren en aten daar gemiddeld zo'n 2x per maand: we zijn zelfs als gast uitgenodigd om het 25 jarig bestaan te vieren. I.v.m. de zomer zijn we er enkele maanden niet geweest. Vanavond was het weer zover. Wat een ramp. Het restaurtant heeft open deuren aan vier zijden en een afzuigsysteem waar een tornado 4 nog wat van kan leren. De bediening weet niet wat er op de kaart staat, wij ook niet want het licht was uit. Via ons geheugen hebben we maar besteld. Het voorgerecht - 4 vleespasteitjes- was onsuccesvol opgewarmd. Na terugsturen waren ze doormidden gesneden kennelijk om opnieuw - en alweer niet succesvol- te worden opgewarmd. Mijn disgenoot kreeg een kwartier eerder zijn hoofdgerecht, gevolgd door 2 bakjes gebakken rijst na 10 minuten gevolgd door mijn hoofdgerecht na herhaaldelijk aandringen zo'n 15 minuten later. Bij het afrekenen werd 536, 50 euro aangeslagen; het is dat de pinautomaat de boodschap gaf om niet te pinnen anders had ik ook nog veel teveel afgerekend. U raadt het al: het bedrag was 53,65 euro...
We hebben al e.e.a. daar meegemaakt, maar nu hebben we er schoon genoeg van. Het personeelsverloop moet daar 95% zijn anders is deze puinhoop niet te verklaren. Overigens was de persoon in charge niet bij machte in welke taal dan ook te reageren... Succes beste mensen, wij zullen het gelukkig niet meer meemaken.
Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wat een geweldig concept. Bij binnenkomst legt de medewerker uit wat je allemaal kunt eten en in welk gedeelte van het restaurant. Wij gingen voor sushi en grill. Wat een keuze en veel verse producten. Je hebt verschillende medewerkers met ieder een eigen taak maar je weet niet wie je moet aanspreken. Voor het bestellen van een drankje waren we nog wel even bezig. Toen wij aankwamen was het erg druk waardoor je lang moest wachten af en toe op je sushi of grill. Ik vond de koi wel heel zielig. Maar de stoelen zaten lekker en heel erg mooi ingericht.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Keuze gemaakt uit meerdere sushirestaurants in nijmegen, op advies van een ander. Viel tegen! Wil je all you can eat sushi, dan is het enige voordeel van dit restaurant de bereikbaarheid, maar je kunt beter lekker in de stad gaan eten. Het was erg koud binnen, gerechten waren niet heel bijzonder of smaakvol. Wel leuk dat je ook gebruik kunt maken van de wok en een toetjesbuffet hebt. 1x maar ga niet vaker weer.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Bij jiro kom ik vaker maar afgelopen week 2 keer en beide dagen was t erg druk maar de bediening blijft goed en vriendelijk. De keuze is groot, ook wokken en toetjesbuffet allemaal weer prima. Maar vooral de sushi is echt de beste die ik ken. Jammer alleen dat de macarons er niet meer zijn.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
We hebben sushi gegeten op de benedenverdieping en dat was erg lekker. Je mocht in dezelfde tijd ook wokken, maar daar hadden we geen zin in. We hebben ons prima vermaakt met de sushikaart en de warme en koude hapjes die daarop staan.
Het enige minpuntje was dat ons tafelnummer blijkbaar heel erg op een ander tafelnummer leek, want we hebben een paar keer dingen gekregen die we niet besteld hadden en die voor een paar tafels verderop waren bestemd.
De ruimte is groot, maar fijn afgeschermd zodat je niet het 'vreetschuur' idee hebt maar gewoon lekker kunt tafelen, ook met z'n tweetjes.
Niks mis mee en ik zou hier nog best een keer terug gaan als ik in de buurt was.
Mariska Mimi S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Gezellig restaurant met heel veel keuze uit verschillende keukens, er is zeker voor ieder wat wils. Helaas viel de sushi erg tegen, veel waren er erg groot (stuk groter dan ik gewend ben) waardoor het lastig eten was en er zat weinig 'vulling' in. Het was voornamelijk rijst, in mijn komkommer maki viel de komkommer bv niet te proeven en ditzelfde ook met het vis in sommige sushi rollen. Jammer! Het was wel een mooi restaurant maar wat rumoerig. Het toetjesbuffet heeft me wel blij gemaakt, wat een keuze en zelfs met mijn glutenallergie viel er wat te kiezen.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Dit restaurant zit op de benedenverdieping van meerdere oriëntaalse restaurants in nijmegen. Je hebt keuze uit sushi maar ook thaise en Indonesische gerechten en onbeperkt wokken. Kortom keuze genoeg en alles is altijd even smakelijk. Daarnaast is er soep met stokbrood kroepoek en toetjes buffet die de avond echt afmaken en ook even lekker. Ook de bediening is vriendelijk en staat snel voor je klaar. Het is mijn favoriete sushi plek in Nijmegen