Jirawat Thais Restaurant

NS-Plein 19 5014 DB Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Jirawat Thais Restaurant

De Thaise keuken bij jou thuisbezorgd

Er zijn van die avonden dat je de deur gewoon niet uit wilt. Slecht weer, een vermoeiende dag of juist de gezelligheid van familie en vrienden om je heen. Wat de reden ook is, op zulke avonden bestel je online je maaltijd bij Jirawat. Je hebt veel keuze uit Thaise gerechten, van mild tot pikant. Er zit dus voor iedereen iets lekkers bij. Jirawat zorgt ervoor, dat je bestelling netjes wordt bezorgd. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant Jirawat Thais Restaurant

6,4

Jouw recensie over het restaurant Jirawat Thais Restaurant

kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Bij aankomst waren we alleen van plan iets te drinken. Heel eerlijk, het ziet het er niet mega aantrekkelijk uit om te gaan eten/zitten. Maar toen we heel vriendelijk geholpen werden en we de heerlijke kaart zagen, toch maar wat besteld. Het werd ook ineens giga druk. (Tilburgse Kermis) Heerlijk gegeten, ruim voldoende en mooie prijzen. Ondanks de ietwat krappe tafeltjes en chaotische bediening is de sfeer, vriendelijkheid en het eten helemaal in orde! Hier kom ik zeker snel terug!
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten en de ontvangst waren goed maar ook verrassend!!! Bleek dat Jirawat helemaal niet te boeken was via IENS De eigenaar heeft nog contact gehad met IENS daarover. Erg vervelend voor de eigenaar en voor ons als klant. Wij weten zeker dat we het restaurant konden boeken via AH actie en dat hadden we ook een paar dagen er voor gedaan. Er waren op dat moment nog een paar klanten meer die via Iens met AH geboekt hadden We hebben zelfs een paar uur voor onze reserveringstijd een herinneringsmail gekregen. Een heel vervelende situatie die door Jirawat sympathiek opgelost is. IENS ik hoop niet dat dit vaak voor gaat komen. Wij hebben nl nog een paar reserveringen staan via AH actie..........
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De kwaliteit en prijs van de gerechten is erg goed! Het is een afhaalrestaurant waar ook een aantal tafeltjes staan om het bestelde direct te nuttigen.
Kristianne L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Geweldige prijs kwaliteit en het eten wordt vers gemaakt!
John K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Prima gegeten, goede service.
Een aanrader!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bijzonder goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk eten en een enthousiast en vooral vriendelijk team. Absoluut een aanrader!
Hui Jiang H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aardige mevrouw en vriendelijke service. restaurant is klein en simpel ingericht. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten is goed. Kom graag om snel iets te eten of afhalen want dat gaat ook zeer goed
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Erg vriendelijk ontvangen,,lekker gegeten. De entourage viel tegen toen we binnen kwamen, maar de dame van de bediening maakte alles goed. Het was er wel Koud!
Alique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit is geen restaurant maar een take a way!!!