JinSo Loungebar & Restaurant

6,1

Jouw recensie over het restaurant JinSo Loungebar & Restaurant

Deni .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
De bediening was vriendelijk en heel snel, niets op aan te merken en we hebben 3 verschillende mensen aan tafel gehad.
Maar dat broodje mozarella, tomaat en pesto..... nee. De Mozarella was net plastic. 3 rechthoekige plakken op een broodje. Pesto was trouwens wel ok.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Met 4 collega's hier gegeten zonder dat er een festival was. Daarmee was het buffetrestaurant gesloten, maar dat was geen straf. Bij de borrel de snackplate aan laten rukken, als alternatief voorgerecht. Goede keus met lekkere hapjes, voor elk wat wils.
De salade met gerookte zalm was een uitstekende keuze. In sommige restaurants moet je dan de zalm erbij denken, hier was de salade echt goed belegd met gerookte zalm. Zo hoort het. Bediening was vriendelijk, waarbij er wel wat teveel verschillende mensen het werk deden. Hierdoor ging het serveren rommelig, maar alles kwam op z'n pootjes terecht.
Mirna G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Mijn ouders zijn op bezoek vanuit het buitenland. We kwamen hier om een koffie te drinken en een stukje taart te eten en hebben een glasje water besteld... de ober kwam met een glasje water in zijn hand en zei "here is the water but in Holland we don't usually give water". Echt onaardig.
Shellen G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Erg slechte service!!De obers zijn allemaal chagerijnig en helemaal niet aardig.... wij komen sowieso nooit meer terug!!!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Blijkbaar kunnen ze geen drukte aan. We zitten hier nu al anderhalf uur op het terras, en nog geen drinken. Na veel vragen aan personeel, weet niemand ervan. We hebben begin dit jaar ook slechte ervaringen gehad, maar in de hoop op verbetering, de zaak toch weer een kans gegeven..
Helaas, toch geen verbetering... Jammer, een domper op wat een leuk begin van de avondje Limp Bizkit had moeten zijn..
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Sinds lange tijd weer eens all you can eat gedaan en dat was prima! De keuze was nog steeds hetzelfde (wellicht wat variatie?), maar de kwaliteit was goed, behalve het biefstukje dat was van matige kwaliteit. De bediening leuk & vlot. We komen beslist nog eens terug.
agvandrunen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Gisterenavond voorafgaand aan een concert in de Ziggodome, een hapje gegeten, service en eten is altijd prima. Of het nu van het buffet is, of van de kaart. Wordt altijd goed ontvangen, kan mijzelf voorstellen als er meerdere evenementen zijn dat het voor hun ook druk is, dus alle klagers ten spijt. Ik kwam er al toen ze nog in het oude pand zaten, maar kwaliteit en bediening is voor mij nog steeds hun kracht.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Jammer dat ze tijdens de evenementen een andere kaart hebben. Wij zaten er vanaf een uur of 4 lekker wat biertjes weg te tikken, wilden wat te eten bestellen vanaf de kaart die we rond die tijd ook kregen.
Maar nee, ze kunnen daar dus geen drukte aan, dus we kregen een andere kaart voorgeschoteld waar dus geen simpele hamburger op te bekennen is. Echt een slechte zaak, hier komen we niet meer terug. Jammer maar helaas
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vanwege een bezoek aan het Ziggo Dome kwamen we hier uit om iets te eten. Dat je dan even moet wachten is helemaal prima. Helaas voelt de service aan als een fabriek. Je wordt even snel aan een tafel gezet, de bediening kijkt niet echt om naar wie geholpen moet worden en de serveerster die ons eten kwam brengen keek de hele avond chagrijnig. Als je niet op kunt brengen vrolijk te kijken zoek dan een ander beroep. Uitstraling van het restaurant is helemaal prima. Dan het gerecht. Ik had Mambai Lambs stew die echt lekker was. De portie groente was niet echt een portie, een minuskuul bakje, wat op zich prima smaakte. Ook de kip in teriyaki saus smaakte prima maar ook daar ontbrak van een gezonde portie groente ieder spoor.
Merle R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Hier vandaag gegeten, een Thaise salade met ribeye. Was weinig Thais aan en flauw. Tafelgenoot was ook niet te spreken over zijn gerecht. Niet lang erna ziek van eten, ik zal de details besparen. Absolute afrader.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Dit is gewoon een opgewarmde prak voor ruim € 20,00. Onvoorstelbaar dat dit soort restaurants kunnen blijven bestaan.
Het eten was lauw en stond binnen 5 minuten op tafel. Opgewarmd dus. Hoewel, ik denk dat ze niet eens de moeite hebben genomen om de prak op te warmen. Not done!
Nas J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik kwam hier in mijn eentje om een kop koffie te drinken en te genieten van een cheesecake. Ik werd ergens in een hoekje gezet en kreeg mijn koffie in een meeneembeker. Vervolgens deden ze de ramen aan mijn kant open terwijl het koud was. Toen ik van plek wisselde omdat ik het koud had werd me gezegd dat ik daar niet mocht zitten omdat ik deze plek bezet hield. Als het druk was geweest had ik het begrepen maar het was hartstikke rustig. Ik kreeg het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg wilden hebben. Daar ga ik nooit meer heen. Nog nooit zo slecht behandeld!
Cheryl93 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteravond met een groep van 6 mensen wezen dineren. Het eten was erg onder de maat. Het was lauw tot koud en zelfs na een klacht kwam mevrouw terug met koud eten. Het eten kwam na onze mening veel te snel aan tafel, namelijk na 5 minuten al. Het lijkt wel opgewarmd eten. Voor ons is dit een absolute NEE. Er zijn betere eetgelegenheden die voor een betere prijs lekkerder eten serveren.
Cheryl93 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Even lekker een hapje eten voordat je de de bios ingaat denk je dan...niet doen bij JinSo.
Magmetroneten zou je haast zeggen, koud opgediend, alleen de extra groenten was warm. De hoofdgerechten zijn aardig aan de prijs want garnituren dienen apart besteld te worden.
De noodles waren droog en zaten geen smaak aan.
Beiden een simpel hoofdgerecht en een drankje met ieder een garnituur erbij gekozen. Alles bij elkaar moesten we €47,50 afrekenen en naar ons idee véél te veel voor een magnetronmaaltijd.
Misschien is het wat om het concept bij te stellen en voor eerlijke simpele gerechten te gaan voor een redelijkere prijs ipv je op de zogenaamde Japanse keuken te richten.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met het team buffet gaan eten, ik vond het middelematig. Weinig keus aan vegetarisch eten en ik vond het eten niet echt heel warm. De chocoladefontein ziet er leuk uit maar de chocolade smaakt niet.
Verse fruit salade was lekker maar er zat ook fruit tussen uit blik, bah! Kok was wel erg vriendelijk en fileerde de door hem vers bereidde vis voor ons.l
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker eten maar zeer slecht aangevuld meerdere bakken tegelijk leeg , 1 oudere dame die alles moest aanvullen waneer het uit de keuken kwam en duurde erg lang voordat het was aangevuld. Voor 24,95 best duur zeker daar je op zoveel gerechten moest wachten.sate heb ik niet 1 keer kunnen nemen. Wij waren met 15 personen en zo waren er meerdere grote groepen , dit kunnen ze dus niet goed inschatten. Want om 8 uur toen wij weg moesten stond er wel van alles klaar maar ja geen tijd meer. Meeste mensen waren er tussen 18.00 en 20.00 uur.dus het advies aan Jinso betere inschatting maken want ik zou jullie niet snel aanbevelen.ook al was het eten lekker.
Met vriendelijke groeten Isabella
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk kip gerecht met rijst gehad, deze was erg smaakvol. Bediening was vlot en vriendelijk. De sfeer is niet super bijzonder maar wel oké. Bij binnenkomst zag ik weg veel tafeltjes die nog schoongemaakt moesten worden en dat vond ik wel wat slordig ogen. Verder nergens iets op aan te merken.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een erg groot restaurant maar ondanks dat zijn de zaakjes meestal wel op orde. Wanneer het helemaal vol zit dan duurt het soms langer. Personeel altijd erg vriendelijk en beleefd. De laatste keer hebben we hier gebruik gemaakt van het buffet en dat was echt gewoon goed en lekker. Genoeg keus en duidelijk aangegeven wat het is. Restaurant is verder overzichtelijk en boven heb je zeker genoeg ruimte.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2de kerstdag zijn wij wezen lunchen. Beneden was het erg druk, maar wij mochten boven zitten. Ik kan er heel kort over zijn. Wij hebben het prima naar onze zin gehad en lekkere broodjes gegeten.