JinSo Loungebar & Restaurant

6,4
7,2
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met het team buffet gaan eten, ik vond het middelematig. Weinig keus aan vegetarisch eten en ik vond het eten niet echt heel warm. De chocoladefontein ziet er leuk uit maar de chocolade smaakt niet.
Verse fruit salade was lekker maar er zat ook fruit tussen uit blik, bah! Kok was wel erg vriendelijk en fileerde de door hem vers bereidde vis voor ons.l
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker eten maar zeer slecht aangevuld meerdere bakken tegelijk leeg , 1 oudere dame die alles moest aanvullen waneer het uit de keuken kwam en duurde erg lang voordat het was aangevuld. Voor 24,95 best duur zeker daar je op zoveel gerechten moest wachten.sate heb ik niet 1 keer kunnen nemen. Wij waren met 15 personen en zo waren er meerdere grote groepen , dit kunnen ze dus niet goed inschatten. Want om 8 uur toen wij weg moesten stond er wel van alles klaar maar ja geen tijd meer. Meeste mensen waren er tussen 18.00 en 20.00 uur.dus het advies aan Jinso betere inschatting maken want ik zou jullie niet snel aanbevelen.ook al was het eten lekker.
Met vriendelijke groeten Isabella
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk kip gerecht met rijst gehad, deze was erg smaakvol. Bediening was vlot en vriendelijk. De sfeer is niet super bijzonder maar wel oké. Bij binnenkomst zag ik weg veel tafeltjes die nog schoongemaakt moesten worden en dat vond ik wel wat slordig ogen. Verder nergens iets op aan te merken.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een erg groot restaurant maar ondanks dat zijn de zaakjes meestal wel op orde. Wanneer het helemaal vol zit dan duurt het soms langer. Personeel altijd erg vriendelijk en beleefd. De laatste keer hebben we hier gebruik gemaakt van het buffet en dat was echt gewoon goed en lekker. Genoeg keus en duidelijk aangegeven wat het is. Restaurant is verder overzichtelijk en boven heb je zeker genoeg ruimte.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2de kerstdag zijn wij wezen lunchen. Beneden was het erg druk, maar wij mochten boven zitten. Ik kan er heel kort over zijn. Wij hebben het prima naar onze zin gehad en lekkere broodjes gegeten.
S B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
in 1 woord SLECHT!!!!!!
de opmaak van de borden was niet om aan te zien. Het lijkt wel eten dat uit een hele slechte gaar keuken komt. Zo ziet het er op de borden uit en zo smaakt het ook. Hoewel ik denk dat menig gaarkeuken tegenwoordig lekkerder eten serveert.

Mijn man had de teriyake kip met fried rice.
De rijst was veel te zout en de kip zag er niet uit en smaakte totáál niet. Een flinke scheut teriyake eroverheen gegoten met de bedoeling dat de flauwe kip wat smaakt heeft. Te slecht voor woorden.
Mijn had is ook nog een doodziek geworden van de maaltijd. Zie ook de recensie van Dunja D. Mijn man is blijkbaar niet de enige bij wie het eten behoorlijk slecht gevallen is.
Ik zelf had de salade met carpaccio. Hoe droog wil je salade hebben?

Salade kwam zo uit een zakje op het bord, niks extra's aan dressing over de salade aan olijkfolie of iets dergelijks en met een homp carpaccio eroverheen gedrappeerd. Zowel droog als smakeloos. Ik ben dol op carpaccio, maar zo een als deze ben ik nog niet tegen gekomen.
1 ding is zeker het restaurant is Big for Nothing. Wij komen hier niet meer terug.
Dunja D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Maandag 18 juli hier gegeten met man en kinderen. Mijn man had zalm besteld en is hier echt dood en doodziek van geworden. De frieten zijn heerlijk, rest van t eten valt erg tegen. Een salade van 15 euro bestaat uit een blaadje sla op een mega groot bord met warm vlees dat eigenlijk alleen in een warme maaltijd hoort te zitten. Personeel dat er op die avond liep daar werd ik ook niet echt vrolijk van. Maar heb er van geleerd, gewoon nooit meer.
apeldoorn99 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gegeten voorafgaand aan het concert van Coldplay. Wij bestelde een kipburger en brood met kroketten. Na even wachten werd er een cheeseburger en kroketten met brood gebracht. Toen we aangaven dat dit niet onze bestelling was werd er alsnog een kipburger gemaakt. Echter niet heel gezellig eten als de een wel zijn eten heeft en de ander niet. Vervolgens vroegen wij aan een serveerster of wij nog wat drinken mochten bestellen. Het antwoord was ja, maar vraag het maar even aan mijn collega. Helaas was die te druk met van alles en nog wat. Het personeel was aan het zoeken naar welke tafel de bestelling moest en was totaal niet op elkaar ingespeeld. Ondanks dat het restaurant bijna leeg was toen wij kwamen en ineens bom vol zat denk ik dat dit te verwachten was bij een groot concert. Er was te weinig personeel. Bij het afrekenen kregen wij geen bon die we konden controleren. De serveerster gaf aan, uhhh een tosti en sate spiesjes was het toch??? Komt niet proffesioneel over. Helaas zullen wij voortaan een ander restaurant kiezen
Françoise P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gisteren, voorafgaand aan Don Henley in HMH, van het buffet gegeten bij JinSo. We waren wat aan de vroege kant (tafel gereserveerd om 17.30u) maar we werden met open armen ontvangen. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We kregen vooraf een kleine rondleiding het buffet. Alles werd netjes uitgelegd. Drankjes stonden echt binnen 5 minuten op tafel, met een glas water erbij (kraanwater, gewoon voor niks). Omdat het tafeltje wat plakkerig aanvoelde werd er direct actie ondernomen om eea schoon te poetsen. Het eten was uitstekend, verser dan vers. De biefstuk werd op de plaat gebakken en keurig aan tafel geserveerd. En er is verschillende keren gevraagd of alles naar wens was en er werden ook direct vuile borden van de tafel opgehaald. Alle mensen die JinSo hebben "afgebrand" krijgen van ons een dikke foei!! Het was echt uitstekend en zeker een herhaling waard. En nog een kleine kanttekening voor alle kritikasters: "wat je uitstraalt, krijg je terug". Van ons drieën Dikke duimen omhoog voor JinSo én al het personeel!!!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Pfff.... Gereserveerd eten voor t concert van Adel. Ze weten dat t druk gaat worden...zet dan extra personeel in. Onduidelijk waar we mogen gaan zitten. Duurt even voordat bestelling opgenomen gaat worden. Saté, salade met frites besteld. Heb de salade moeten zoeken!! Duurt lang voordat ober zich laat zien. Er valt daar zoveel meer te verdienen wanneer over vaker komt vragen of alles naar wens is. Is helemaal geen 1 keer komen vragen. Wel bijna 20 minuten op cappucino moeten wachten..., ja t is druk....nee voor ons nooit meer
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor het concert van Adele prima gegeten van het buffet.
Er was voldoende eten en werd aangevuld wanneer de schalen leeg waren.
Iets te veel kruiden op de vis van de plaat, maar wel goed te eten.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voorafgaand aan het concert van Adele hebben wij hier met 4 personen gegeten. Tijdens het opnemen van de bestelling werd de serveerster tot 3x toe onderbroken door een collega. Niet professioneel. Zij had hierdoor haar aandacht er niet bij, waardoor (denken wij) er daarna iets verkeerd gegaan is met de bestelling. Eerst het positieve: 3 van de 4 hebben prima gegeten. De vierde tafelgenoot niet: zij had bij het doorgeven van de bestelling aangegeven dat zij haar satésaus apart geserveerd wilde hebben. Bij het serveren bleek de satésaus royaal over de saté gegoten te zijn. Het gerecht werd teruggestuurd naar de keuken. Na een paar minuten werd aangegeven dat het "waarschijnlijk" opgelost zou worden. Dit heeft al met al bijna een kwartier geduurd, de overige tafelgenoten waren al bijna klaar met eten toen de saté (saus apart) alsnog op tafel kwam. En wat bleek? De kip was niet gaar. Een doodzonde in de horeca. Aangegeven bij de bediening en gezegd dat we weigerden om hier voor te betalen. De manager zou komen. Toen die er na ongeveer 5 minuten nog niet was hebben we het opnieuw aangegeven bij een andere dame in de bediening. Nu kwam de manager wel direct. Zij heeft excuses aangeboden en de saté + onze drankjes van de rekening gehaald. Door haar kordate optreden krijgt de bediening een krappe voldoende. Onze tafelgenoot heeft uiteindelijk elders iets gegeten. Bij een volgend evenement zullen wij niet bij JinSo eten. En dat is jammer, want in het verleden hebben wij hier prima gegeten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
JinSo is een prima uitvalsbasis voor als je een concert gaat bezoeken. Als je gebruik maakt van het buffet kun je gaan en staan waar je wilt en hoef je je geen zorgen te maken over of je wel op tijd gaat komen. Het buffet heeft een prima assortiment en de kwaliteit is ook gewoon goed; lekkere biefstukjes, slibtongetjes, lamskotelleten, saté... met diverse groenten en andere bijgerechten.

De ontvangst is ook altijd goed geregeld. Via oortjes staat de bediening met elkaar in contact en je wordt altijd vriendelijk en vlot naar je tafel begeleid.

Vanaf dan is het alleen nog maar drama. Er is best wat bediening te zien en die lopen ook continu rond, maar slechts een klein deel ervan mag ook daadwerkelijk bestellingen opnemen. Áls je er dan eentje te pakken hebt, zit je zeker 30 minuten op je drank te wachten. De drankjes moeten waarschijnlijk van de bar beneden komen en bij drukte kan die de capaciteit gewoon niet aan. Tijdens een zit van bijna 2 uur hebben we het met héél veel moeite voor elkaar gekregen om 2 rondjes drank te krijgen.

Eeuwig zonde, ook voor JinSo zelf; op drank kun je omzet draaien. Onbegrijpelijk dat hier in jaren nog niets aan veranderd is.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een prachtige plek binnen, mooie ruimte. Alleen het bedienend personeel komt erg gehaast over, ze werken ook hard, maar daarom is er geen tijd voor een glimlach, helaas. Het eten is redelijk (we hebben allebei een salade genomen), maar de porties eigenlijk te groot, waardoor het ook lomp oogt, en de kwaliteit was onvoldoende, de salade leek niet helemaal vers waardoor de smaak onder de maat was.
Bella N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Nou....

Wat een slechte service. Niemand van de bediening ziet je staan. Er word wel drinken opgenomen en eten, maar dan kan je lang gaam zitten wachten, en het is niet eens druk.

Uit eindelijk kwam het voorgerecht 6 tempura garnalen, wat best tegenviel.
En dan konden we nog een 3 kwartier wachten. Alsof je 3 kwartier nodig hebt voor 6 tempura flut garnalen.

Daarna op onze vragen werd de tafel afgeruimd en het hoofgerecht hebben we zelf gevraagd.

Wat een half uur later kwam

Sorry maar het zijn wokgerechten is zo klaar, het is tog geen draadjesvlees!!!????

Afijn , never ever again.
GR R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Laatste keer bezocht op 11.03.2016 gereserveerd, en kom er regelmatig vanwege te top lokatie,dichtbij de metro,Ziggo,Pathé, Arena, HMH,l.
Heerlijk gegeten en een top service vanwege bijzondere gelegenheid alleen tijdens evenementen erg druk en aangpast menu, geen aanrader hoewel er tijdens evenementen geen betere optie is. Er bestaat wel een snellere optie nl Febo :-)
Absoluut niet naar Asian kitchen gaan tijdens evenementen !
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Jinso is duidelijk gericht op grote groepen die voor een concert nog even een hapje willen eten. Het buffet is daar heel geschikt voor, met een goede keus aan zowel Aziatisch als Hollandse gerechten. De kwaliteit van de meeste schotels is redelijk, met het vlees van de grillplaat als positieve uitschieter. Er is ook een toetjesbuffet, met vooral veel keus in ijs. De zaak ziet er best mooi uit, maar de akoestiek is dramatisch, alsof je in een stationshal zit te eten. Wij konden de ober die naast ons tafeltje stond amper verstaan. In deze buurt is Jinso waarschijnlijk een van de betere opties, maar een topper is het niet.
Djahe .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Voordat we met de trein weer richting huis wilde gaan na een bezoek aan een concert wilde ik toch nog even met mijn dochtertje een hapje eten. JinSo ziet er aan de buitenkant gezellig uit, dus zijn we binnengestapt bij JinSo. De 4 loempia's en een kipsaté (3 stokjes vlees) werden snel geserveerd. Hoe moeilijk kan het zijn om een goeie kipsaté, patat en pindasaus te serveren. Wat viel dit tegen. De bediening, die waarschijnlijk na het zien van het volle bord, niet meer durfde te zeggen 'heeft het gesmaakt' heeft de 2,5 stokjes vlees en de patat mee teruggenomen. Wat een droog en smaakloos stuk vlees! (heb ik de bediening gezegd). Zelf mijn dochtertje van 9 vond het zo droog dat ook zij er maar één hapje van heeft gegeten. Mijn eetlust was direct weg en het bedrag dat we moesten betalen was dus weggegooid geld. Na 30 min. het restaurant teleurgesteld verlaten. Sorry maar hier kom ik nu (na 2x te hebben gegeten bij JinSo) echt niet meer terug.
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Hier wat wezen eten met de familie. Eten was ok. Lam met roti was op smaak, af een toe een wat droger stukje lam. Niet alles was even mals. Er worden geen bierviltjes bij het bier geserveerd. Ik vind dat altijd zo laks en kneuterig. Bier hoort op een viltje en niet anders. Toen wij een keuze voor het dessert hadden gemaakt, bleek het gekozen dessert er niet te zijn. Geef dat dan even aan op het moment dat de kaart gegeven wordt. Voorkomt teleurstelling. Hetzelfde geld voor de cocktail/borrelkaart. Vanwege een voetbalwedstrijd kon ik geen cocktail bestellen of zoiets, beetje vaag maar goed. Haal deze dan van tafel of geef het wederom even aan op het moment dat wij aan tafel gingen. Na het debrasseren, bleef de lam nog zo lang op tafel staan, dat ik het maar op een lege tafel achter mij heb gezet. Het zijn allemaal van die kleine dingetjes, die niet hoeven te gebeuren.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
De bediening was vriendelijk maar niet echt professioneel. Toen ik als digestief 'calvados' bestelde, bleek de ober daar nog nooit van gehoord te hebben. Ze hadden het trouwens ook niet. Het buffetmenu was niet echt een gastronomisch hoogstandje. De omgeving was zonder meer plezierig.