Jin Poo Wok

Erg rustig
Erg kort
Bonnie H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was zalig en er was veel keuze
En je kon zelf drinken kiezen
En het was schoon en de mensen die daar werken zijn vriendelijk
Voor iedereen wat te eten
De toetjes zijn heerlijk
Vandaag zijn we de eerst keer gaan uit eten naar de verbouwing
Zeker DE MOEITE WAARD VOOR NOG OOIT TE DOEN
Groetjes van ons 3
S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij dit wok restaurant. Er is een heel ruime keus aan voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Echt een aanrader als je in de buurt bent.
Familie Steijn
Rilana A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij komen hier al jaren, en altijd tevreden geweest, maar nu mogen wij geen sate saus bestellen, dan moeten wij meer bestellen, ook kunnen er geen dingen veranderen aan het menu, wat voorheen geen probleem was, meer mensen klagen hierover, ik hoorde de baas tegen het personeel schelden, omdat ik alleen Sate Saus wilde, helaas maar wij gaan naar een anderen Chinees.
Mario W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Oudere kok is niet vriendelijk plastic borden en de wok met een ijzerspons schoonmaken is eigenlijk niet goed voor de rest eigenlijk alles ok
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Hele verbetering van de inrichting ten opzichte van vroeger netjes sfeervol prima buffet heerlijk gegeten ze hadden zelfs paling bij de voorgerechten wok gerechten waren super vooral kerrie gerecht vond ik heerlijk ,voor herhaling vatbaar!!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Dinsdagavond naar Jin Poo Een volledig nieuw ingericht restaurant met denk ik meer dan 250 zitplaatsen. Dinsdagavond waren 23 gasten aanwezig en een behoorlijk aantal afhalers. Mijn vrouw en ik het vis menu besteld. De kreeftensoep hebben we vergeten van de kaart te halen. Deze verstrekken we niet meer, zei de eigenaresse. Na drie kwartier nog alleen de vervangende soep te hebben gegeten, gevraagd of de rest iets sneller kon. Opgemerkt werd dat het heel druk was aan de afhaalbalie waarop de keuken niet was berekend op dinsdag ( en dat met meer dan 250 zitplaatsen!!) Als voorgerecht een garnalen cocktail of - salade. Smaak van de groente goed echter de garnalen waren als het ware nog doorzichtig en niet lekker. Daarna de 4 hoofdgerechten gelijktijdig! De ongepelde garnalen in rode saus waren heerlijk. Waarom dan de borden niet afgehaald met de lege garnalenschalen? De borden zijn trouwens tot na het vierde hoofdgerecht niet verwisseld!!!
De tongfiletjes, of wat het moge zijn geweest, waren zo dik gepaneerd en het visvlees zo droog dat dit hele gerecht na beiden een hapje te hebben genomen is blijven staan, zo ook voor een groot deel de zalmfilets in een dikke witte kaas/uiensaus (?) die zelfs voor een deel aan de schaal was vastgebakken. Het vierde gerecht Gebakken inktvis bleken Gefrituurde inktvis ringen te zijn!
Deze stonden op een rechaud maar waren gewoon koud. Na dit te hebben gemeld zijn ze opgewarmd weer geserveerd. Als je dan zonder te hebben gewacht op de koffie ook nog een rekening voorgeschoteld krijgt met 1 glas spa en 1 glas rode wijn te veel berekend terwijl wij geen wijn hebben gedronken, moge het duidelijk zijn waarom deze score zo laag is. En dat in zo'n mooi gerenoveerd restaurant waar we vroeger altijd goed hebben gegeten. Ons zien ze voorlopig niet meer.
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Vandaag een maaltijd afgehaald. Aangezien het restaurant in een verbouwing zit beoordeel ik het decor niet, ik ben zelfs zeer benieuwd naar de heropening. Hetgeen dat ik wel beoordeeld heb is het personeel dat aanwezig was. Een zeer ongeintresseerde jongenman hielp ons. Nam de bestelling aan en liep daarna weg om zijn eigen 'ding' te doen. Had graag even gehoord hoe lang het ging duren, neemt u plaats etc. Ik had mij vergist in de bestelling wat overigens mijn eigen fout was, ik stelde hierover een vraag aan de betreffende jongenman welke zeer kort en ongeintresseerd antwoorden en bij het naar buiten lopen een jow nariep in plaats van fijne dag of bedankt. Het eten was prima, maar betreft de service... Erg spijtig, al begrijp ik dat werken op een zondag middag misschien niet het leukste is. Maar als je daar met slechte zin staat is het minste dat je kunt doen een toneelstukje opzettten. Je bent immers het gezicht van de zaak op dat moment.
KeesvanderH .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Al jaren kom ik bij Jin Poo Wok en het eten is heerlijk! Als we niet gaan wokken halen we wat bij de afhaal. Bediening is erg netjes en vriendelijk en werkt hard. Het is vaak druk op zondagen, maar meer dan de moeite waard om te wachten! Als je wilt afhalen op zondag, kan je het best rond half 5 - 5 uur komen of vanaf half 8. Het beste is ook om telefonisch wat eten te bestellen, dat bespaart wachttijd terplekke.
4711 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het feit dat ik bij het restaurant in de straat woon maar een Chinees restaurant elders bezoek zegt genoeg lijkt me. Onvriendelijk bediening, de kwaliteit van de gerechten is onvoldoende.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vandaag bij Jin Poo geweest. Meisje dat de drankjes bracht was vriendelijk, citroenschijf in de tonic. En daarmee zijn alle hoogtepunten genoemd.
Bord met vis gepakt om te laten wokken, werd door een zeer chagrijnige kok,doorgewezen naar zijn al even onvriendelijke collega, en visa versa. Na een uur nog niks te eten, dan maar wat Chinees gepakt. Zeer matige kwaliteit, kapot gefrituurd o.a en lag al te lang. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
Kortom geen geslaagde avond. Dit wokrestaurant is dan ook geen bezoek meer waard.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Wij vinden de maaltijden al jaren lang gewoon goed en ook het wokken is een aangenamer bezigheid bij Jin Poo.
Echter als enige gasten in het restaurant en na meer dan een half uur gevraagd of men ons vergeten is, dan als antwoord krijgt dat het tong gerecht dat mijn vrouw heeft besteld veel tijd vergt en ik dan zeg dat ik nog een soepje vooraf heb besteld dat ook niet is geserveerd, enige schrikreactie zie, voelde ik mij op zijn zachtst gezegd minder prettig. Naar mijn mening hadden wij al lang ons eten moeten hebben mede omdat zeker 10 afhalers die na ons zijn binnengekomen al met hun gerechten waren vertrokken. Ik heb de service derhalve gekwalificeerd met een zes, echter dit is niet voor de bediening maar voor de directie die hierop moet toezien.
Rilana A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Wij zijn zeer tevreden over jin poo, heerlijk eten, en vriendelijk personeel,
Ook het afhaal eten bij jin poo is super, echt een aanrader.
Elleenj .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Gisteren wokken geweest. Het was veel te druk. Alle tafels waren bezet. Je kon bijvoorbeeld niets uit de salade vitrine halen, de mensen die wilden wokken stonden ervoor. Lees hierboven dat er 3 koks waren, nou dat was gisteren niet het geval. Gisteren was het soms 1, soms 2. De vrouwelijke bediening van de drankjes was onvriendelijk. Lang moeten wachten op het drinken, de thee was daardoor al niet meer goed warm toen ik hem kreeg. Wat ik te eten heb kunnen halen was lekker. Wij gaan hier niet meer naar toe.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Hier kun je zowel afhalen als gaan eten. Het restaurant gedeelte heeft een wok, maar je kan ook van de kaart bestellen.
Wij zijn met 4 personen gaan wokken. Genoeg keuze in gerechten zoals nasi, bami, mihoen, sate en mijn favoriet gebakken banaan. Maar ook voor de wok genoeg keuze in soorten vlees en groente. Nagerecht kan je ook uitzoeken bij lopend buffet. Heerlijk vers fruit gehad.
Tafeltjes staan kort op elkaar dus als je wat langer bent heb je weinig ruimte.

We gaan ook maandelijk afhalen. Maandmenu is altijd een aanrader. voor 18,30 heb je verschillende gerechten inclusief nasi of bami. Genoeg voor 3 personen.