Jin Lai

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Jin Lai

Remco D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Niet sfeervol. Vreetschuur. Rijen en luidruchtig. Terwijl je nog moet beginnen aan de dessert word keuken als duidelijk opgeruimd. Deur rookruimte stond steeds open. Associale mensen werden niet gevraagd zich te gedragen. Nee nooit meer
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij komen hier al 15 jaar. Een fantastisch restaurant het eten is super.
Er word schoon gewerkt. Aardig personeel.
Eigenaren zijn ook heel aardig en behulpzaam.
Beste restaurant van Noord holland
Iemand die hier commentaar op heeft snap ik niet en we zijn echt veel gewend
Dus ga naar dit fantastische restaurant. Fam Klein
Jeanet K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fantastisch eten. Heel veel keus. Heerlijk vers. Komen hier al 15 jaar
Drank erbij inbegrepen behalve sterke drank
Eigenaren heel aardig hoop hier nog vaak te mogen komen.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Ik kom al 8 jaar bij dit restaurant altijd goed eten en goede bediening hardwerkende eigenaren . en ruime keuze aan eten ik hoop er nog heel lang te mogen genieten van al dat lekkere eten
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
met een personeelsuitje hier gegeten met 22 personen. Er is zoveel keus, dat je niet weet waar je moet beginnen. voor een gelegenheid met collega's heel geschikt. er is voor ieder wat wils (chinees/sushi/pizza/spruitjes etc). Drankjes kun je zelf tappen of halen bij de bar. ondanks dat ik een leuke avond heb gehad, zou ik hier niet met een klein gezelschap gaan eten, dan heeft bediening aan tafel toch mijn voorkeur.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik ben vanavond voor het eerst in Jin Lai geweest ,ik vond het geweldig heel erg veel keuze ,ik heb er echt van genoten .
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij hebben vaaker gegeten bij de wereld restaurant maar hier was het voor de eerste keer. Het restaurant zit in mooie plek je kan voor de restaurant parkeren. Kaartje kopen als je iets wilt drinken vond ik wel vermoeiend. Maar eten was redelijk goed, tafels ruim gezet, lekkere stoel om te zitten en vriendelijke werknemers.
Het zou leuker zijn als je nog meer keuzes had voor eten, vooral bij de wok afdeling.
We zijn tevreden.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Jin Lai! Begonnen met sashimi van zalm, gerookte zalm en mini zalm wraps als voorgerecht, erg lekker. Wel moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat er alleen zalm ligt op het sashimi buffet, ik zou graag zien dat dit wat word uitgebreid met b.v tonijn.
Verder door de drukte geen gebruik gemaakt van het wok/teppanyaki gedeelte.
De kwaliteit van het eten is prima, de service is goed en het vernieuwde decor is stijlvol.
Dit wereldrestaurant staat bovenaan ons lijstje, wij komen zeker terug.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Jin Lai is een groot buffetrestaurant met wok- en grillplaatafdeling. Wij waren er met een groep van 12 personen op een doordeweekse dag. Om met de minpuntjes te beginnen, ik vond de ontvangst niet zo gastvrij en er was niet zo veel personeel om de borden op te halen. Het systeem met een aparte drankenkaart voor alcoholische drankjes vond ik nogal omslachtig.

Het eten daarentegen vond ik echt prima. Ruime keuze uit diverse keukens. Korte wachttijden bij de wok en grillplaat. Goede doorstroming en vers uitziende ingrediënten. Veel heerlijke vis en sushigerechtjes en ook voor de kleinere kinderen volop keuze. De brownie en apple crumble bij het dessertbuffet waren verrassend goed.

Ik zou hier zeker graag nog eens gaan eten.
Veronica_B .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Ik ben maandagavond met collega's hier wezen eten. Ziet er allemaal netjes uit.was erg gezelig.
Maar Ook als je de kids meeneemt is de keuze reuze er patat, bitterballen of frikandellen loempiaatje pangsit. De sushibar is nieuw . Je hebt 4 soorten sushi met wakame soja en wasabi ernaast wat je zelf kon pakken. Ook hadden ze verse oesters gamba's pangasius. De italiaanse kant had pizza en lasagna. Een wokgedeelte grillgedeelte en indonesch gedeelte.Het dessert buffet was zeer uitgebreid en lekker er stonden 2 chocoladefonteins witte en melk, schepijs,slagroom apparaat , veel vruchten spekkoek . De prijs was prima en elke keer voordat wij eten gingen halen waren onze vieze borden weer opgehaald.
Voor herhaling vatbaar
Arman S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De zaak is heel mooi veranderd. Verbeterde kwaliteit veel meer keuze uit gerechten en het decor is chiquer geworden.
Het eten was prima veel keus en goede smaak. Soms waren dingen op maar dan maakte de chef speciaal voor jou een verse portie. Ook waren etenswaren zoals patat, bitterballen of frikandellen soms aande lauwe kant. De sushibar is nieuw en lekker. Je hebt keuze uit 3 of 4 soorten sushi met wakame soja en wasabi ernaast wat je zelf kon pakken. Ook hadden ze verse oesters. De spiertjes moest je toch vaak zelf doorsnijden wat een klein minpuntje was. De italiaanse kant had pizza en lasagna. De pizza was lekker lasagna te zompig. Het dessert buffet was zeer uitgebreid en lekker. De prijs was ook zeker niet verkeerd en elke keer wanneer wij eten gingen halen waren onze vieze borden weer opgehaald. Al met al goede ervaring.
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Voor een wok-restaurant is er enorm veel keus, ook buiten de standaard Aziatische keuken. Ideaal ook met kinderen, veel toetjes, echte slagroom machine, en alles lekker en vers want altijd druk. Na de verbouwing prima entourage en tafels niet te dicht op elkaar, ook fijn. Bediening gewoon prima en vriendelijk. 3 nadelen: 1. Gedoe met apart speciaal vooraf opwaardeer pasje alcoholische dranken dat je dan weer kan inleveren enz. 2. Op zaterdag te lange rij bij binnenkomst waar je vooraf betaald, systeem kan op drukke avonden mensen niet aan en niet leuk dan in de rij te moeten wachten. 3. We zaten rechts achter glazen 'wand/wijnrek' vlak bij ingang, waar een enkele deur is die steeds vol openstaat waardoor het ondanks dat het een middel septemberdag was gewoon koud was en heel naar tochtte, moet er niet aan denken in de winter daar te moeten zitten.
idelfonsa .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Wat hebben we gisteren gesmuld bij Jin Lai. In het modern ingerichte restaurant waren de heerlijkste gerechten te vinden. Zalm, tong, oesters haring en zelfs perfect gegaarde st Jacobsschelpen. Dan was er het heerlijkste vlees te vinden: lamskotelletjes, wild zwijn karbonaatjes, ossehaas...gewoon te veel om op te noemen. Alle warme gerechten worden met liefde praktisch onder je neus voor je bereid. De sfeer is prettig. Het is verbazingwekkend dat het met zo'n grootste aanpak en veel klanten het absoluut geen vreetschuur is. Het dessert aanbod is ruim met zelfgemaakte brownies, truffels, appelcake en kersentaart en nog veel meer lekkers. Ga gauw kijken en overtuig jezelf !
Romy H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Jin Lai!
Het eten was super! De wokgerechten (eerst zelf groenten en vlees/vis uitkiezen) worden ook heel erg lekker bereid. Je kunt ook zelf de saus uitkiezen (ruime keus).
Het eten; groenten, fruit, vlees en vis, zien er ook goed en vers uit.
Na het eten lekker nagetafeld met verse mun thee en heerlijke gebakjes.
Het personeel is vriendelijk en straalt ook rust en gezelligheid uit.
Het restaurant heeft een ware metamorfose ondergaan en ziet er nu modern, maar gezellig/warm eruit.
Zeker een aanrader en wij komen hier ook zeker terug!

Bedankt voor de gezellige avond!
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Hele leuke zaak. Ik ben hier ooit een keer in een ver verleden geweest toen ze nog maar iets van 145 zitplaatsen was en nadat ik hoorde dat het was verbouwd ben ik ook hier eens wezen eten. Goede keuze met vele soorten vis zoals haring en oesters. Teppan yaki is geweldig hier. Toetjes is teleurstellend omdat de choco fontein niet zo top werkte.
Donna V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk gegeten, allemaal verse en heerlijke producten. Ik ben een echte visliefhebber en wat hadden ze heerlijke dingen die allemaal klaargemaakt worden d.m.v. live cooking!! Het is ook ontzettend mooi geworden na de verbouwing: sfeervol, gezellig, knusse hoekjes. Kortom heerlijke getafeld met mijn familie en de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader voor iedereen!! tip: hou een plekje vrij voor de zelfgemaakte warme kersentaart met slagroom, heeeerlijk!!!!
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Ongeveer 3 weken geleden heerlijk gegeten. We zaten in hotel in Haarlem, helaas is Jin Lai niet in de buurt anders zouden we vaker gaan. Het aanbied is prima. Erg veel keus, zelfs Italiaans. Veel soorten vlees kant en klaar en de mogelijkheid om te laten wokken. Er zijn hierbij veel mogelijkheden wat smaken betreft. Waar we normaal komen een stuk minder. Ook van de toetjes hebben we heerlijk gegeten. Topper dus.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wij gaan iedere 3 maanden met mijn schoonmoeder eten bij Jin Lai. Ze woont zo'n beetje aan de overkant en dit is ons aller favoriet. Na de grote verbouwing is wellicht een beetje gezelligheid verdwenen, maar de kwaliteit absoluut niet ! Veel meer keuze en het is allemaal wat overzichtelijker. Heerlijk gegeten van de oesters, lamskoteletjes en sushi. Wat een feest. De kinderen willen alweer. Misschien gaan we dit jaar de kerst vieren bij Jin Lai. We zijn hier kind aan huis....
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Dinsdag hier gegeten, prachtig verbouwd, mooi en strak van binnen.
Kindvriendelijk speelhoek (aanrader voor gezinnen met kinderen)

Ruime keuze uit verschillende voor/hoofd en nagerechten.
Vers bereid op de plaat of wok.
Wij hebben heerlijk gegeten!
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een nieuwe aanwinst in Haarlem. Aanrader!
Marciel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Het ziet er erg mooi uit na de verbouwing. We hebben heerlijk gegeten, niks op aan te merken. Veel keuzes, vers voedsel en alles zag er netjes uit. Leuk dat jullie heel juni een openingsaanbieding hebben. Wij komen zeker terug!