Jimmy's Tex Mex

Meer informatie over restaurant Jimmy's Tex Mex

Jouw recensie over het restaurant Jimmy's Tex Mex

Njonja .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben laten bezorgen. 2 x burrito en een taco. Na een uur werd het bezorgd, terwijl gezegd werd snel. Reden, het bleek dat de sleutels van de scooter mee waren met iemand die met de auto weg was. Het eten was dus klaar maar kon niet gebracht worden. Resultaat: Alles heel koud, niet eens meer lauw.

Dus gebeld. Toen zei de eigenaar, je krijgt wel nieuw maar niet meteen, ik ga eerst andere mensen helpen.
Toen ik zei dat ik dan graag mijn geld terug wilde want dat we al een uur gewacht hadden, zei hij, ok, dan doe ik het wel meteen, krijg je ook 2 blikjes cola.

Dat kwam vrij snel en nu lauw. Dus veel beter was het niet.

De smaak was ook al niet om over naar huis te schrijven. Het enige dat nog smaak gaf waren de pepers, verder was het een kleffe lekkende brij. We hebben het beiden na een paar happen laten staan.

Eens maar nooit weer. Zonde van het geld, de prijs kwaliteit verhouding was compleet weg.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Super schattig tentje, afgehaald en echt Mexicaans lekker met verse guacamole. Aanrader als je even geen zin hebt om te koken.
vdewit .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Klein restaurantje in het 'oude deel' van de Theresiastraat.
Ruime keus uit burrito's, fajitas, tacos, quesadillas, salades en meer.
Goede smaak, goed op temperatuur geserveerd en zeer schappelijke prijzen.

Het was er niet druk, wat waarschijnlijk komt omdat ze pas recent open zijn en nog niet zo bekend zijn in de buurt.

Dus, zeker proberen!