Jimmy Garden

Zuidervesting 5 1135 AB Edam Nederland Kaart

Over het restaurant Jimmy Garden

In dit Chinese restaurant weet je zeker dat je gaat genieten. Een goed verzorgd restaurant waar je heel erg lekker kunt eten. Er is een groot terras dus met mooi weer kun je buiten genieten van lekkere Chinese - of Aziatische gerechten. Je kunt van alles bestellen, het gaat wel wat verder dan een nasi goreng. Prachtig verzorgde gerechten, mooi gepresenteerd en heel smaakvol. Kun je niet kiezen? Vraag dan om de ‘Shared Dining Concept’ waarbij je verschillende hapjes geserveerd krijgt.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
top heerlijk gegeten
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Na heel wat jaren, na slechte ervaring Chinees eten, heerlijk gegeten.
We gaan het nu zeker weer doen. Bedankt
John K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was een heerlijke avond, we hebben lekker in het zonnetje buiten op het terras gegeten. Het eten was net als altijd heel erg goed.Top Avond
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij komen hier al jaren. Aziatische fusion gerechten zijn verrukkelijk! Veel keus voor een schappelijke prijs.een aanrader voor iedere gelegenheid.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Geweldig restaurant heerlijk gegeten!
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Grote keus aan oriëntaalse tapas. Vriendelijke en attente bediening. Wij gaan zeker nog wel eens terug want we hebben nog niet alle gerechten geproefd.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dit is een super gezellig restaurant waar je altijd vriendelijk ontvangen word. Het restaurant heeft een mooie uitstraling, je zit er heerlijk. Het eten is geweldig, veel verschillende soorten gerechtjes en voor ieder wat wils! Echt een aanrader!!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Erg lekker wel een beetje rumoerig.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten , de diverse gerechten waren stuk voor stuk echt lekker !
Bergjael .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten en leuk dat je door de kleine porties meerdere gerechten kunt proeven. Ze smaakten ook nog eens allemaal heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
mooi om via kleinere gerechten meer variatie te krijgen. Heerlijke gerechten waarbij het ijs ons toch wel tegen viel. te diep gevroren. restaurant werkt ook met prijzen voor vier of vijf gerechten. Wij waren hierbij er van uit gegaan dat dat inclusief nagerecht was, wat dus niet het geval was. qua prijsstelling viel ons dat vervolgens wel tegen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Jimmy Garden. De bediening is super vriendelijk en de gerechten zijn stuk voor stuk voortreffelijk. De sfeer in het restaurant past helemaal bij deze stijl van dineren. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Perfecte service erg lekker eten
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De bediening is aardig en attent. Vragen vaak of je iets wil drinken zonder opdringerig te zijn. Wij hadden iets minder “Chinees restaurant” eten verwacht daarom iets tegenvallend. Verder prima eten met een leuk concept van kleine hapjes.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ook nu weer heerlijk gegeten. Er zijn leuke en lekkere gerechtjes toegevoegd aan de toch al uitgebreide kaart. Wij vinden het concept van de kleine gerechtjes geweldig. Er is geen lekkerder Malai te vinden dan bij Jimmy.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was zeer goed!!!
Emilie R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij binnenkomst werd de deur voor ons open gehouden, heel attent. We kregen een rustig tafeltje in de hoek. Het eerste drankje kwam snel samen met een mandje cassavekroepoek. De kaart bestaat uit veel verschillende gerechtjes die allemaal in voorgerecht portiegrote worden geserveerd. Erg leuk want dan kan je veel verschillende gerechten proeven. Onder andere mijn favoriet, eend met chinese pannenkoekjes en hoisinsaus, erg lekker. Alle gerechtjes zien er ook prachtig uit. Alles was echt heerlijk. De prijs is afhankelijk van hoeveel je eet. Tot 3 gerechtjes betaal je de prijs per gerechtje, maar vanaf 4 gerechtjes krijg je een all in prijs bv 4 gangen voor 27,50 of 6 gangen voor 38,50. We dronken er een lekkere chardonnay bij en sloten af met een heerlijke cappucino. Het enige nadeel is dat het toilet boven is en de trap naar boven is een beetje eng ( voor mij lastig aangezien ik slecht ter been ben). Hier zie je ook dat het restaurant in een historisch pand is gevestigt, maar het is wel erg schoon.
Janklomp .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Restaurant Jimmy heeft een alleraardigst concept. Met kleine gerechten op de kaart welke heel mooi worden opgemaakt. Door dit systeem raak je ook niet zo snel vol en kan je meerdere gerechten proeven. Vooral de krokante kipreepjes in Japanse saus zijn heel lekker No : 13 op de kaart. Eigenlijk is de kwaliteit van elke gerecht heerlijk. De gastheer Lee met zijn vrouw en broer en medewerkster zijn zeer hartelijk te noemen. De ouders van Lee zwaaien de scepter in de keuken. In een korte periode is dit een van mijn favoriete restaurants!
mhm J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden door een van de medewerkers welkom geheten en onze jassen werden aangenomen. Toen werden we naar onze tafel begeleid. Toen een duidelijke uitleg van het menu.
De keuze was groot. Moeilijk om te kiezen voor liefhebbers zoals wij. De gerechten waren stuk voor stuk overheerlijk en met verrassende smaken. Top!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten echt top!