Jimmy Garden

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Jimmy Garden

In dit Chinese restaurant weet je zeker dat je gaat genieten. Een goed verzorgd restaurant waar je heel erg lekker kunt eten. Er is een groot terras dus met mooi weer kun je buiten genieten van lekkere Chinese - of Aziatische gerechten. Je kunt van alles bestellen, het gaat wel wat verder dan een nasi goreng. Prachtig verzorgde gerechten, mooi gepresenteerd en heel smaakvol. Kun je niet kiezen? Vraag dan om de ‘Shared Dining Concept’ waarbij je verschillende hapjes geserveerd krijgt.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was zeer goed!!!
Emilie R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij binnenkomst werd de deur voor ons open gehouden, heel attent. We kregen een rustig tafeltje in de hoek. Het eerste drankje kwam snel samen met een mandje cassavekroepoek. De kaart bestaat uit veel verschillende gerechtjes die allemaal in voorgerecht portiegrote worden geserveerd. Erg leuk want dan kan je veel verschillende gerechten proeven. Onder andere mijn favoriet, eend met chinese pannenkoekjes en hoisinsaus, erg lekker. Alle gerechtjes zien er ook prachtig uit. Alles was echt heerlijk. De prijs is afhankelijk van hoeveel je eet. Tot 3 gerechtjes betaal je de prijs per gerechtje, maar vanaf 4 gerechtjes krijg je een all in prijs bv 4 gangen voor 27,50 of 6 gangen voor 38,50. We dronken er een lekkere chardonnay bij en sloten af met een heerlijke cappucino. Het enige nadeel is dat het toilet boven is en de trap naar boven is een beetje eng ( voor mij lastig aangezien ik slecht ter been ben). Hier zie je ook dat het restaurant in een historisch pand is gevestigt, maar het is wel erg schoon.
Janklomp .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Restaurant Jimmy heeft een alleraardigst concept. Met kleine gerechten op de kaart welke heel mooi worden opgemaakt. Door dit systeem raak je ook niet zo snel vol en kan je meerdere gerechten proeven. Vooral de krokante kipreepjes in Japanse saus zijn heel lekker No : 13 op de kaart. Eigenlijk is de kwaliteit van elke gerecht heerlijk. De gastheer Lee met zijn vrouw en broer en medewerkster zijn zeer hartelijk te noemen. De ouders van Lee zwaaien de scepter in de keuken. In een korte periode is dit een van mijn favoriete restaurants!
mhm J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We werden door een van de medewerkers welkom geheten en onze jassen werden aangenomen. Toen werden we naar onze tafel begeleid. Toen een duidelijke uitleg van het menu.
De keuze was groot. Moeilijk om te kiezen voor liefhebbers zoals wij. De gerechten waren stuk voor stuk overheerlijk en met verrassende smaken. Top!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten echt top!
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een gezellig restaurant mooi terras, vriendelijk personeel met uitstekende service heerlijk gegeten. Wij komen zeker nog eens langs.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten ! Smakelijke gerechten, veel keus. Alles smaakte uitstekend met een lekkere wijn erbij, top !
ingemeijervdweide M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten , zeer vriendelijke bediening .
Yvo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
mijn vriendin en ik komen hier regelmatig. heerlijk eten en een hele leuke gezellige bediening!

zeker de moeite waard om hier te komen eten!
Fam. .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Kleine gerechten van goede kwaliteit, veel variatie en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Via WL Deal een voucher gekocht voor een hele mooie prijs. Voor 13,75,- een heerlijke 4 gangen diner. Het eten is heerlijk, het restaurant ziet er top uit en de bediening is snel en oplettend. Een aanrader voor iedereen!
dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
hier vaker gegeten . een zeer goede en vakbekwame gastheer. het eten is heerlijk en heel veel keus. met echte uitblinkers. goede wijnen. een echte aanrader....
Catharina54 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Eten afgehaald, Kip Kerrie en Foe yong hai kip met Bami, tegen een redelijke prijs, gaan zeker weer bestellen. was heerlijk.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Het concept van Jimmy Garden is leuk. Kleine gerechtjes, mooi opgemaakt en veel keuze. Dit restaurant gaat duidelijk met de tijd mee. De prijs/kwaliteit verhouding maakt het af. Je kan kiezen uit verschillende menu's. Ik koos voor vier gerechtjes en dan ben je nooit meer dan 29,50 kwijt, ongeacht wat je van de kaart kiest. De kaart is opgedeeld in vier vakjes. Uit elk vakje mag je een gerecht kiezen. Daarnaast is de huiswijn het proberen waard. Ook de service is prima, je hoeft nooit lang te wachten. Het decor is netjes, maar het moet je smaak zijn. Eén minpuntje, het was erg lawaaiig. Dat zal te maken hebben met het feit dat het restaurant niet groot is.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Met 4 personen gegeten, waarbij iedereen 4 gerechten en een nagerecht nam. Ikzelf had kerriesoep, eendwraps, krokante kabeljauw in zoetzure saus en koe loe kai met als nagerecht ijs. Allemaal super lekker! De bediening was echt heel vriendelijk en behulpzaam.
Blokband .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Zit nog aan de koffie, wat een prettige verassing als je ervanuit gaat dat je even makkelijk chinees gaat eten.
Zeer verrassende en smakkelijke gerechten in een heerlijk relexde sfeer.
Ik kom zeker weer terug.
Aanrader; de Tom Yam Ha.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Jimmy Garden heeft ons als "Chinees Restaurant" verrast. Ontvangst was uitermate vriendelijk, menukaart wijkt in positieve zin af van de gemiddelde kaart bij collega's. Op de kaart een aantal traditionele gerechten, maar ook verrassende nieuwe combinaties. De door ons bestelde gerechten waren smaakvol en werden met zorg opgediend. En dat alles voor een vriendelijke prijs. "Is deze zaak nieuw?", vroegen we. "Nee, acht jaar oud". Verbazing bij ons. De uitstraling was niet die van het standaard Chinees Restaurant. Het kon ook een gewoon Nederlands restaurant zijn, waar met meer dan gewone zorg is over nagedacht. De scheiding restaurant en "afhalen" is perfect geregeld. Hulde!