Jimmy Garden

Erg rustig
Erg kort
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Via WL Deal een voucher gekocht voor een hele mooie prijs. Voor 13,75,- een heerlijke 4 gangen diner. Het eten is heerlijk, het restaurant ziet er top uit en de bediening is snel en oplettend. Een aanrader voor iedereen!
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
hier vaker gegeten . een zeer goede en vakbekwame gastheer. het eten is heerlijk en heel veel keus. met echte uitblinkers. goede wijnen. een echte aanrader....
Catharina54 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Eten afgehaald, Kip Kerrie en Foe yong hai kip met Bami, tegen een redelijke prijs, gaan zeker weer bestellen. was heerlijk.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Het concept van Jimmy Garden is leuk. Kleine gerechtjes, mooi opgemaakt en veel keuze. Dit restaurant gaat duidelijk met de tijd mee. De prijs/kwaliteit verhouding maakt het af. Je kan kiezen uit verschillende menu's. Ik koos voor vier gerechtjes en dan ben je nooit meer dan 29,50 kwijt, ongeacht wat je van de kaart kiest. De kaart is opgedeeld in vier vakjes. Uit elk vakje mag je een gerecht kiezen. Daarnaast is de huiswijn het proberen waard. Ook de service is prima, je hoeft nooit lang te wachten. Het decor is netjes, maar het moet je smaak zijn. Eén minpuntje, het was erg lawaaiig. Dat zal te maken hebben met het feit dat het restaurant niet groot is.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Met 4 personen gegeten, waarbij iedereen 4 gerechten en een nagerecht nam. Ikzelf had kerriesoep, eendwraps, krokante kabeljauw in zoetzure saus en koe loe kai met als nagerecht ijs. Allemaal super lekker! De bediening was echt heel vriendelijk en behulpzaam.
Blokband .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Zit nog aan de koffie, wat een prettige verassing als je ervanuit gaat dat je even makkelijk chinees gaat eten.
Zeer verrassende en smakkelijke gerechten in een heerlijk relexde sfeer.
Ik kom zeker weer terug.
Aanrader; de Tom Yam Ha.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Jimmy Garden heeft ons als "Chinees Restaurant" verrast. Ontvangst was uitermate vriendelijk, menukaart wijkt in positieve zin af van de gemiddelde kaart bij collega's. Op de kaart een aantal traditionele gerechten, maar ook verrassende nieuwe combinaties. De door ons bestelde gerechten waren smaakvol en werden met zorg opgediend. En dat alles voor een vriendelijke prijs. "Is deze zaak nieuw?", vroegen we. "Nee, acht jaar oud". Verbazing bij ons. De uitstraling was niet die van het standaard Chinees Restaurant. Het kon ook een gewoon Nederlands restaurant zijn, waar met meer dan gewone zorg is over nagedacht. De scheiding restaurant en "afhalen" is perfect geregeld. Hulde!