JIMM'S restaurant en zalen

Stationsstraat 2 9461 GS Gieten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant JIMM'S restaurant en zalen

Dinsdag t/m Zaterdag 16:30 - 21:30
Zondag
- Lunch vanaf 12:00

Janfam .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een goede vriend gegeten in Jimm's. De ontvangst en bediening was vriendelijk, correct en attent. We hadden een fijne tafel in de hoek, waar we rustig met elkaar konden praten. Nu was het ook niet druk op een doordeweekse avond. Het drinken en het diner werden vlot gebracht. Ik koos voor het 3-gangen-menu voor de vaste prijs van € 27,50. Mijn voorgerecht was een schelp met garnalen. Het was een heerlijke royale portie. Het hoofdgerecht was de mixed grill. Deze bestond uit 4 heerlijke soorten vlees. De bijgeserveerde garnituur was prima en bestond uit grote frieten, gebakken aardappeltjes, rauwkost, warme groenten en heerlijke rabarber. Het was al met al meer dan voldoende. Het nagerecht was een heerlijke sorbet met verse vruchten. De avond werd afgesloten met een prima kop koffie, inclusief een bonbon en enige snoepwaar. Het was een prima eerste ervaring met Jimm's en ik kom graag nog eens terug
Johanna7114 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Tja, tijdje niet geweest dus maar weer eens naar Jimm's. Het eten was als altijd prima. Mooi dat je naast het menu ook kunt kiezen van de andere kaart of de schnitzelkaart. Bediening weer top. Je ziet dat vaak 1 persoon 1 tafel bedient. Erg prettig. Eigenaresse kwam nog bij ons afruimen, wat gemeld over het kruiden van de spareribs. Bij de 1 wat sterker dan bij de ander, meteen uitleg gekregen hoe ze de ribs kruiden. Ze smaakten gelukkig allemaal lekker. De serre zit heel plezierig, zeer licht. In het restaurant is het wat donkerder maar niettemin erg gezellig en gemoedelijk.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prijs kwaliteit is op zich best prima. De voorgerechten (carpaccio en kippensoep) waren niet zo heel goed maar de hoofdgerechten waren prima (boerensnitzel en varenshaas met brie) de service kan een stuk vriendelijker en zelfverzekerder.
Jammer te horen dat het niet geheel naar wens is geweest.
Het was de eerste werkdag voor de dame van de bediening dus dat ze wat onzeker was kan kloppen hiervoor onze excuses.
We hadden graag op de avond zelf iets gehoord over de bediening en de gerechten.
De vraag of het heeft gesmaakt dan wel of alles naar wens is wordt niet voor niets gesteld.
We hadden dan met een gepaste oplossing kunnen komen.
Nu moeten we het hier lezen en kunnen daar niets meer aan doen!
De rest is een kwestie van smaak denk ik( gelukkig horen we erg vaak dat men de sfeer en het decor als erg gezellig en knus ervaren).
Via onze website kunt u ons altijd een mailtje sturen zodat we u nog ergens mee tegemoet kunnen komen.

Kim S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gisteravond op '3e Kerstdag' bij Jimms gegeten. Het was de 5e keer voor ons en we hebben beide het 3-gangen menu genomen. Carpaccio en mosterdsoep smaakten prima. Als hoofdgerecht Jimms steak. Deze was medium besteld maar we vonden hem beide wat droog. Vermoeden was dat hij in de oven had gestaan omdat we wat laat waren en de koks natuurlijk ook naar huis willen. Gebakken aardappels, frietjes, rauwkost, witlof en rabarber als bijlagen allemaal oke. Als dessert vanille ijs met advocaat en chocoladesaus, niets bijzonders maar prima van smaak. Kortom weer lekker gegeten. Benieuwd naar het maandmenu van Januari!
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Nadat de markt in Gieten was afgelopen gingen wij het dorp in om een hapje te eten. Het restaurant was niet meer erg druk, maar het was wel te merken dat het een drukke dag was geweest. Het restaurant zelf is niet zo bijzonder aangekleed en het meubilair is enigszins gedateerd, maar wel netjes en prettig ingedeeld.

We kregen een mooi plekje voor ons gezelschap en konden ons op het menu storten. Het menu bestaat eigenlijk uit twee gedeeltes, een kaart met een driegangen menu en een kaart met schnitzel plates voor €8,50. Wij kozen gedeeltelijk voor het menu en gedeeltelijk voor plates.

Het voorgerecht liet even op zich wachten, maar toen het kwam was het een prima gerecht. De kaart Is niet bijzonder en ook de uitvoering van de gerechten was erg standaard. De smaak van mijn gambas was echter prima in orde en ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren goed in orde.

Bij het hoofdgerecht ging het helaas minder voorspoedig dan bij de voorgerechten. Er waren wat vergissingen gemaakt in de bestelling en dat betekende dat er nog wat nabesteld moet worden. De plates met schnitzel deden eigenlijk weinig onder voor de a la carte gerechten, terwijl er toch bijna €10 verschil tussen beide zit. De hoeveelheden waren prima, maar ook hier weinig bijzonder en een karige aanvulling van het gerecht. Bij de a la carte gerechten kregen we patat, aardappelen, wat groente en salade. De gebakken aardappelen waren prima, de overige gerechten oké maar niet bijzonder.

Na het hoofdgerecht was het tijd voor het nagerecht, dat bleek echter niet bij het personeel zijn aangekomen. Ruime en kwartier nadat we waren uitgegeten wachtten we nog op de bediening die af zou ruimen. Er werd echter niet afgeruimd, maar wel de bestelling voor het nagerecht afgenomen. Ook daarna duurde het een hele tijd voor de tafel werd afgeruimd. Een drankje was ons inmiddels sinds het voorgerecht ook niet meer aangeboden. Nadat de tafel was afgeruimd kwamen eindelijk de ijs gerechten. Een paar van ons hadden echter koffie na besteld, maar deze bestelling bleek men vergeten te zijn. Na twee maal vragen kwam men deze bestelling uiteindelijk opnieuw opnemen. Inmiddels waren de ijsjes wel op en naderde de sluiting van het restaurant ook al.

Nadat de koffie snel was opgedronken was het tijd voor de rekening, deze bleek echter vol met fouten te staan. Gerechten die onderdeel waren van het menu waren nog extra op de rekening terecht gekomen. Uiteindelijk kwam dit neer op een verschil van meer dan 20 euro in ons nadeel. Dit kostte enig debat en tot excuses kwam het helaas niet.

Al met al was de ervaring in Jimm's voor mij niet positief. De bediening werd afgewisseld door vijf personen, wat de continuïteit niet ten goede kwam. Het eten was prima, maar niet bijzonder. De prijzen zijn voor het menu wel oké, maar voor de schnitzels erg goed. Mijn advies is dan ook als u bij Jimm's gaat eten, om vooral de schnitzels te nemen, die bij ons in de smaak vielen.

De bediening viel mij erg tegen. Het ontbrak het personeel aan professionaliteit, wat bleek uit het verkeerd opnemen van bestellingen, het niet klantgericht denken, het niet afruimen van de tafel en het langzame werke'm. Het was mogelijk een erg drukke dag voor het personeel, maar dat mag geen excuus zijn voor de aaneenschakeling van vergissingen die ons overkwam.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We wilde eigenlijk alleen wat drinken maar zijn gebleven voor een hapje.
Zagen een tafeltje naast ons dat ze daar de snitzels bestelde en dat zag er goed uit.
Krijg je gelijk ook 2 warme broodjes met kruidenboter, heerlijk.
Manlief nam Gordon Blue en ik de stroganoff , daarbij prima patat en rauwkostsalade.
Personeel allemaal even vriendelijk en komen ook vragen of alles naar wens is.
Kortom, als je in de buurt bent van Gieten dan zeker even een stop maken bij Jimms.
Jan Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Prima voor elkaar weer. Heerlijke asperges uit de regio en goede prijs kwaliteit verhouding. Als het wat warmer wordt binnenkort weer een keer op het terras eten.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gisteren heerlijk gegeten met 4 personen in het serre-gedeelte. Hebben allen het driegangenmenu genomen. Het was erg druk maar de bediening was vlot, aardig en vol humor. Als voorgerecht ben ik bij heel simpel wat brood met boter gebleven. De rest had carpaccio en mosterdsoep. Waren goede porties. Als hoofdgerecht had ik de Jimms steak alleen dan met kruidenboter ipv rode wijnsaus (wat overigens helemaal geen probleem was). Echt een super biefstuk! Heerlijk mals! De rest had onbeperkt spareribs, onbeperkt varkenshaas en entrecote. Allemaal genoten, ook van de bijgerechten! Ook het dessert was top. Mooi gepresenteerd. Als afsluiter kregen we ieder nog een zakje appeltaartrotjes mee! Dit was onze eerste ervaring met Jimms maar zeker niet de laatste!
Ellen77 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Een gezellig ogend restaurant. Door drukte werden we in een minder gezellig zaaltje gezet, maar bediening was erg goed en vriendelijk.
Voor de kinderen de vaste prik; patat met frikadel, verder niet heel veel keuze.
Wij bestelden onbeperkte spare-ribs, deze zouden spicy moeten zijn maar waren dit niet echt. Viel een beetje tegen. Wel werd er heerlijke rabarber met vruchtjes bijgeserveerd, erg lekker.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Moesten snel wat eten. Personeel dacht erg goed mee. Toch maar weer eens gekoze voor spare ribs, ook op aanraden. Aangezien ik behoorlijk kritisch ben op spare Robs vertelde hoe ik ze liever niet heb/zie/proef. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Uiteindelijk vielen ze toch behoorlijk tegen m.b.t. malsheid, marinade, brokken vlees. De rest was redelijk, maar ja 't vlees is toch wel 't hoofdding. De naam geeft iets trendy's aan, de aankleding viel mij behoorlijk tegen. Zouden ze echt wat mee moeten doen. Personeel vond ik erg vriendelijk.