Jim's Food & Bar

31-206704860

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Jim's Food & Bar

Wat is het toch heerlijk als je je dag kunt beginnen met een ontbijt bij Jim’s Food & Bar in Amsterdam. Geurige broodjes, vers belegd, daar kom je graag je bed voor uit. Je zou bijna blijven zitten tot de lunch. Want ook dan is er volop keuze. Soep, salades, sandwiches, het kan niet op. Het diner is een ware traktatie na een dag hard werken, shoppen of gewoon… even niets.

Meer informatie over restaurant Jim's Food & Bar

Maandag tot en met zondag 12:00 - 0:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
7,2

Jouw recensie over het restaurant Jim's Food & Bar

do B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
zeer vriendelijke bediening, zonnig terras, heerlijke kipsate ... carpacio en erg flexibele service rekening houdend met kinderen. goede prijs kwaliteit! kom zeker terug....
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten, heel vriendelijke bediening, restaurant leuk ingericht, snelle service
Bobby K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was heerlijk. Sfeer & bediening ook!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we waren de enige gasten,en het stonk erg naar oud frituurvet.mijn kleren stinken helemaal. verder totaal niet gezellig ingericht en interieur mag echt wel een update krijgen. als er meer aandacht hieraan zou worden besteed en beetje meegaan met de trend,dan kan ook deze zaak vol zitten, want verder op de hoek zat wel alles vol met eters en jonge mensen!
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ik werk in de buurt, maar was er nog niet eerder geweest. Hebben een heerlijke lunch gehad. Ontzettend lieve service en we komen zeker gauw terug.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Helaas gegeten op een rustige avond, hierdoor niet echt de ambiance van de tent kunnen ervaren. Eenvoudige kaart, maar prima kwaliteit gerechten. Daarnaast ruime keuze aan (speciaal)bier, cocktails, e.d.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Je zou er niet zo snel binnen passen, maar het eten is erg lekker, goed buurtcafé om even een lekkere hap te halen. Goede service en lekkere variatie van gerechten.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. goede service en goed eten! Bediening aardig en deed niet moeilijk op het moment dat we af wilde wijken van het Menu.
Tjebbe T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was echt niet lekker, en met 15e voor een burger verwacht je meer dan een keizer broodje en slecht stuk vlees. Wijn was ook niet best. Wel hartelijke bediening, die goed oplette.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met bonnen van de AH restaurantactie een tafel gereserveerd voor 4 personen. Het was prachtig weer en daardoor konden we buiten zitten. De bediening was zeer vriendelijk. De kaart was niet groot, maar voor ons was er voldoende keus zowel voor voor-, hoofd- en nagerecht. De porties waren ook precies goed. Twee personen wilden geen nagerecht en daarom kregen we de koffie en thee daarvoor in de plaats. Twee personen in ons gezelschap wonen op geringe afstand van dit restaurant en zullen daar ongetwijfeld vanaf nu af en toe een hapje eten. Ze waren verbaasd dat ze dit restaurant nog niet eerder hadden ontdekt.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De plank voor 2 als voorafje was echt een topper! Verder ook lekker gegeten ( de saté en lamskotelet) en heerlijke cheescake als toetje :)
laurar .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Service was goed, 1 vrouwtje die het restaurant bediende. Het eten duurde wel ontzettend lang terwijl het restaurant niet eens vol zat. Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam bleek dit een verkeerd gerecht te zijn waarna de serveerster deze alsnog wilde geven. Uiteindelijk gevraagd om het originele gerecht maar dit duurde weer 20 minuten.

Eten was erg vet maar qua smaak wel oke. Zou er niet snel nog een keer heen gaan.
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bediening was erg aardig! Helaas liet het eten te wensen over qua kwaliteit en smaak...jammer! Misschien dat het buiten ah-actie beter is, maar dat durf ik helaas niet uit te proberen.
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super mooi en gezellig restaurant.
Goede bediening en vriendelijke personeel.
De rib-eye steak is zeker aan te raden!

ik kom zeker gauw weer terug.

Aanrader voor iedereen !
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
prachtige zaak met super sfeer.
personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de rib-eye steak, verrukkelijk!

kortom, een aanrader voor iedereen!
Dyan L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik ben hier geweest van de week. Mooie interieur. Geweldige persooneel. Ze hebben ruim keuze uit gin'tonics. Ik raad jullie aan om de geweldige saffraan risotto te nemen met lamskoteletten met een overheerlijke tomatensalsa.
Tanina O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Goed ontvangen door vriendelijk personeel, eten wat heerlijk en gezellige sfeer, knus en leuk ingericht. Wij houden zelf niet van massale restaurant en we houden van het persoonlijke van dit soort zaken.We hebben gegeten, Kipsate, pasta met zalm en heerlijk cheescake. Dit is erg goed bevallen en voor herhaling vatbaar.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super leuk restaurant/ bar.
Schoon en gezellige inrichting.
Heerlijk gegeten, En zeer vriendelijk personeel.
Echte aanrader.!!!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super leuke restaurant/bar op een top locatie.
Heerlijk gegeten, En zeer vriendelijk personeel.
Kortom een echte aanrader !!!