Jill Murphy's

Stationsplein 16 6041 GN Roermond Nederland Kaart
31-475520655

Over het restaurant Jill Murphy's

Jill Murphy’s is een eetcafé en pub gelegen aan het stationsplein in de binnenstad van Roermond. Overdag is er de gelegenheid om in een gezellige bijna huiselijke sfeer te genieten van een drankje of van een van de gerechten van de ruim opgezette lunchkaart.

Vanaf 17:00 gaat de dinerkaart op tafel en kan je dineren en na borrelen tot in de late uurtjes. Het streven is om met verse en goede producten lekkere gerechten aan te bieden die toegankelijk zijn en een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Jill Murphy's

Maandag t/m zaterdag 11:00 - 21:00 uur
Zondag 11:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Jill Murphy's

Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eten was prima. Niet heel bijzonder. Wel redelijk grote porties.
wiklly G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
we hadden gereserveerd maar de tafel was niet wat wij verwachtten. Naast de lift waar het eten uitkwam dus steeds personeel wat voor de tafel bezig was tegenover de ingang van de bar waar steeds personeel in/uit liep en naast de deur en gezien het buiten vroor was dat ook niet prettig. Dit aangegeven aan het personeel en ze zouden hun uiterste best doen voor een andere tafel en dat geurde ook. We kregen een andere en betere tafel. Super lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Guusje A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was kwalitatief goed voor een betaalbare prijs! Het was erg jammer dat de sfeer minder goed was door personeel dat niet betrokken over kwam. Tevens was de sfeer minder aangezien we 10 cm van een tafel links van ons zaten. Constant hoorde we hen door ons heen praten. De plek in de zaak was minder qua sfeer en indeling.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Erg fijn dat er rekening wordt gehouden met persoonlijke wensen. We kwamen met 11 personen borrelen en wat hapjes nuttigen. Perfect geregeld!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellige sfeer, goed eten en fijne bediening.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel lekker en gezellig gegeten. Vriendelijke bediening, voldoende keuze op de menukaart (die overigens wel wat smoezelig oogde), prima prijs-kwaliteitverhouding. Muziek was erg prettig en niet te hard.
Bertje S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het zegt genoeg dat we minstens 1x per week bij Jill Muphy’s eten. Kwaliteit eten perfect en zeer attente, vriendelijke bediening. (Pim is onze favoriet!!)
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een leuk eetcafe wat wil je nog meer lekker, betaalbaar, en gezellig.
Dit is het geheim van Roermond en omgeving.
We weten inmiddels dat je beter kunt reserveren.
Knoop1973 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Snelle service, goed eten en lekkere toetjes....simpel maar van goede kwaliteit. Het terras van de concurrenten waren nagenoeg leeg en hier vol...dat zegt genoeg.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, het was heerlijk! 's Middags geluncht, de Big Daddy Burger was heerlijk, net als de Philly Steak Sandwich. 's Avonds hier weer terug gekomen voor diner, wat een voortreffelijke spareribs! Ook de schnitzel smaakte goed.
De koffie is van Blanche Dael, goede kwaliteit en heerlijke koffie.
Kortom: zeer aangenaam verrast door Jill Murphy's, wij komen hier zeker terug!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanavond gegeten in dit restaurant aan de markt in Roermond. Ik vond de kaart matig en het eten was niet geweldig. De prijs-kwaliteit verhouding liet te wensen over. De porties waren erg klein en wanneer we bijbestelden kwam dit terug op de rekening. Bij het kindermenu kon mijn dochter een kinderijsje uitzoeken, maar ze hadden alleen raketjes (welke er in eerste instantie niet bijstonden). Al met al zou ik niet nog eens terug komen in dit restaurant. Jammer!
devlinmichielsen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Na een weekendje roermond hebben wij daar gisteren gegeten en het was heerlijk.
De panna cotta van oreo's was heerlijk, en de prijs was goed voor de kwaliteit die je krijgt.
Bediening ook erg vriendelijk.
Sumera .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Al vaker heerlijk gegeten bij Jill. De Ierse biefstuk is een aanrader! Tevens is het terras heerlijk vertoeven. Altijd vriendelijk personeel.