Jill Murphy's

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

• Airconditioning , Terras
Knoop1973 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Snelle service, goed eten en lekkere toetjes....simpel maar van goede kwaliteit. Het terras van de concurrenten waren nagenoeg leeg en hier vol...dat zegt genoeg.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, het was heerlijk! 's Middags geluncht, de Big Daddy Burger was heerlijk, net als de Philly Steak Sandwich. 's Avonds hier weer terug gekomen voor diner, wat een voortreffelijke spareribs! Ook de schnitzel smaakte goed.
De koffie is van Blanche Dael, goede kwaliteit en heerlijke koffie.
Kortom: zeer aangenaam verrast door Jill Murphy's, wij komen hier zeker terug!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanavond gegeten in dit restaurant aan de markt in Roermond. Ik vond de kaart matig en het eten was niet geweldig. De prijs-kwaliteit verhouding liet te wensen over. De porties waren erg klein en wanneer we bijbestelden kwam dit terug op de rekening. Bij het kindermenu kon mijn dochter een kinderijsje uitzoeken, maar ze hadden alleen raketjes (welke er in eerste instantie niet bijstonden). Al met al zou ik niet nog eens terug komen in dit restaurant. Jammer!
Devlinmichielsen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Na een weekendje roermond hebben wij daar gisteren gegeten en het was heerlijk.
De panna cotta van oreo's was heerlijk, en de prijs was goed voor de kwaliteit die je krijgt.
Bediening ook erg vriendelijk.
Sumera .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Al vaker heerlijk gegeten bij Jill. De Ierse biefstuk is een aanrader! Tevens is het terras heerlijk vertoeven. Altijd vriendelijk personeel.