Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Jij & Ik

hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch! Prachtige sfeervolle lokatie. Vriendelijke bediening. Prima wijn qua prijs/ kwaliteit. Volgende x iets minder doorgebakken frietjes. Maar we komen terug!!!
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was erg lekker en de inrichting is erg smaakvol.
Het personeel is ook erg vriendelijk.
Dus het is een prima plek om gezellig te gaan eten.
Enige minpunt vind ik wel dat je voor de frietjes moet betalen.
123chardvr .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten, personeel is vriendelijk en een goede service. eten is goed afgestemd en de ambiance is goed. echt een aanrader.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het restaurant was ons bekend, afgelopen jaren meerdere keer gegeten. Ook nu was de ontvangst en bediening prettig en het eten goed zoals we gewend waren.
margo R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie, we hebben lekker gegeten en het was ruim voldoende. Het courgette gerecht was wel iets te zout naar mijn smaak.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een fijne, sfeervolle omgeving.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon: gezellig samen uit eten Is voor herhaling vatbaar. Maakte geen verschil uit of je van de Albert Heijn reactie was of niet.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij maakten gebruik van het AH menu.
Over de kwaliteit en de sfeer bij Jij en Ik valt niets negatiefs op te merken.
Alleen heb ik het idee dat ze de prijzen voor het eerste menu opschroeven om er toch nog goed uit te springen! Zo betaal je voor een (klein) bakje frites bij het hoofd menu € 3,00 extra. Ook als je een schuin oog werpt op de menukaart klopt er mijns inziens iets niet.
Maar goed, wij hadden wel een fijne avond daar in Waalwijk
maxbrok .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Moderne gerechten waarvan je zelf de hoeveelheden van kan bepalen. Jammer dat de kreeftensoep met gamba niet werd geserveerd.
luciaboode .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk geluncht met vriendin ,alle vers bereid in een Sfeervolle ruimte !
Wij waren aan de late kant dus wij waren helaas alleen.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Alles in het restaurant straalt rust uit, en het eten is lekker en voldoende. De opgediende gerechten zijn met zorg gemaakt, en dat proef je.
liab1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, de gangen werden in een prima tempo opgediend! We zaten op een sfeervolle rustige plek en hebben lekker bij kunnen praten met onze familieleden!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zalm was erg zout. Het eten had niet het verrassende effect wat je zou verwachten bij die prijs. Ook het stoofpotje was matig. Eendeborst met de groente was erg lekker. Rode kool was enorm zoet. Al met al matig...
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waarderen de vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. De gerechten waren heerlijk en goede portie's.
We komen zeker nog een keer terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mooie inrichting met verschillende mogelijkheden, zoals tuinzaal en diverse zitplaatsen voor verschillende gezelschappen, voor 2, 4 of meer personen.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk geluncht in een gezellige sfeer. Bediening was ook zeer correct/prettig. Het was wel erg rustig maar dat geen invloed op de sfeer
Rac S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aardige bediening, erg onzeker, vergat soms wat. Maar allemaal lief bedoeld. Mooi pand, helaas wel beetje muffig. Eten was prima, maar niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Gezina V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima gegeten met 7 volwassen. Kwaliteit van het eten was goed, voldoende keus ondanks de AH restaurant actie.
Koffie had wel bij het dessert gemogen, maar toen we er vroegen kwam dat ook snel
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima & heerlijk gegeten in een rustige en gezellige ambiance. Bediening was ook vriendelijk en netjes. Zeker een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekkere gerechten, ruim voldoende, bediening erg vriendelijk, jammer dat er maar heel weinig andere gasten aanwezig waren, waardoor het wel erg stil was, er mag wat ons betreft wel iets meer leven in de brouwerij zijn. Wel erg leuke locatie, jammer dat de serre al gedekt was voor een bruiloft op de volgende dag, anders is het in de serre erg gezellig zitten.