Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

axvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker gegeten in een aangename omgeving. Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk buiten zitten in een mooie binnentuin.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het leuke en prettige van eten bij Jij & Ik is dat er naast de a la carte menukaart een Jij & Ik menukaart is met kleine gerechten, zodat je meerdere smaken kunt proeven bij zowel voor-, hoofd- als nagerecht of dit combineert met een "normale" portie van de a la carte menukaart, alles kan. Een aanrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben super lekker en gezellig gegeten werden niet opgejaagde en er hing een ontspannen sfeer bedankt!! En zullen zeker nog eens gebruik maken van dit restaurant
jilakojan .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met AH aktie gegeten. De bediening had het druk door ziekte, maar niet lang hoeven wachten op de gerechten. De keuze is een beetje beperkt maar van goede kwaliteit. Het gebouw, de tuin en de serre zijn geweldig om ontspannen to dineren. Ze zien ons hier zeker terug
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Als je echt van puur houdt moet je hier gegeten hebben. Top qua combinatie en versheid. Smaakpupillen werden bij beide van ons verrast. Ook de rust die er in het restaurant voelbaar was, was bijzonder prettig. Dus vol lof hierover.
1 puntje voor verbetering was de bediening, deze was te neutraal en had geen toegevoegde waarde dan het hoognodige.
G.B.M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
wij hebben er prima gegeten en de bediening was ook oké ! Het is voor herhaling vatbaar.
en meer woorden hoeven we hier niet te gebruiken.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Soep te zout, in hoofdgerecht met zalm te veel olie en de friet matig. Alles bij elkaar redelijk.
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Het is aan te bevelen om met lekker weer in de achtertuin te gaan zitten. Een aanrader dus!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lekker gegeten. Wat ik vooral erg leuk vond was het restaurant zelf, het is een mooi pand (van binnen) en wij zaten heerlijk in de binnentuin. Lekker rustig en knus. Het personeel was vriendelijk.
A. R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was erg goed!!
moniqueschoonis .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prachtige zomeravond buiten in de tuin van het restaurant. Speenvarken wat droog, maar de rest was goed. De bediening vonden we gehaast en wat ongeïnteresseerd. Na het geven van een flinke fooi kon er nog geen dankjewel af. Was jammer.
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het was uitstekend. Een zeer goed menu met veel zorg bereid en zeer professioneel en tegelijker tijd op een sympathieke manier geserveerd !
Het is jammer, dat je maar tot een 10 kan gaan....
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg goed restaurant met vriendelijke gemoedelijke bediening. Het eten is verrukkelijk en wordt op mooi en smakelijk opgediend. De variatie op het keuze menu is prima en voor elk wat wils.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de 1e keer hier gegeten en het is ons goed bevallen. Een mooie ruimte, zeker in de serre was het lekker zitten. Bovendien het "jij en ik" concept vinden wij een oplossing voor het moment wanneer je niet al te veel trek hebt. Kortom we komen zeker terug.
janine L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Via AH actie hier een keuzemenu gegeten. Voorgerecht was een aspergesoep, Gewoon lekker. Mijn man had speenvarkenfilet. Ook gewoon goed. Hoofdgerecht viel erg tegen. Eendenborst zat erg veel vet aan en de sinaasappelsaus was flauw. De groentes kook ik ook zo thuis. Jammer...Het dessert was heeerlijk. Warm Chocoladetaartje.
yvonnesevers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hartelijk ontvangst terwijl we 1 uur van te voren online hadden geboekt. Ruime keuze in 't menu, niet zomaar een afraffelmenuutje...heerlijk gegeten in alle rust en een super vriendelijke bediening. Echte AANRADER !!!
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk restaurant ! Een allervriendelijkste bediening, het eten is erg smaakvol (vitello tonato aanrader) en mooi dat er een small size menu is, op die manier geniet je er meer van, als je niet zo'n grote eter bent. Frieten zijn perfect knapperig. Ambiance relaxed, geen galm en goede muziekkeuze. Prijs Kwaliteit dik in orde. We zullen er dus vaker gaan eten !!
Mijgje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Om te beginnen de thee kon je geen echte thee van zetten de koffie was ook geen reclame, ik had vegetarisch dus bospaddenstoelen soep, deze smaakte maar geen paddenstoel te bekennen wat ik jammer vind- de carpaccio zag er goed uit en smaakt ook goed- het hoofdgerecht ja weer pasta met tomatenpuree courgette stukjes in een gepofte paprika met geitenkaas waarom geen aandacht voor de groeiende groep vegetariërs? het stoofpotje smaakte wel maar het potje mag best schoon aan de buitenkant- beide toetjes smaakte goed en zagen er ook goed uit. De bediening, jonge meisjes de twee jongste kende weinig van het vak, een was zo verlegen maar allemaal vriendelijk wat een hoop goed maakt geef ze alleen kleding op maat- waar wij konden gaan zitten moesten eerst de kruimels van de stoel worden geklopt wat anderen ook deden trouwens, het kerstgroen lag nog op de grond een keer raggen en stofzuigen is geen luxe, afgeknipte stroomdraden en losse kroonsteentjes mogen niet zomaar uit de muur steken i.v.m. veiligheid, ze waren boven aan het timmeren wat ik irritant vond. Het totaal was zeker de prijs niet waard.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren er om 17.45 u. We waren de eersten die avond en zaten heerlijk in de tuinkamer, omringd door veel groen en lichtjes. Heel rustgevend!! Alles was tip-top. Echt super!! Voor iedereen een aanrader. En we hebbe alle 3 zo lekker gegeten! We waren heel erg tevreden. We gaan er zeker nog eens terug!!!