Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Jij & Ik

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekkere gerechten, ruim voldoende, bediening erg vriendelijk, jammer dat er maar heel weinig andere gasten aanwezig waren, waardoor het wel erg stil was, er mag wat ons betreft wel iets meer leven in de brouwerij zijn. Wel erg leuke locatie, jammer dat de serre al gedekt was voor een bruiloft op de volgende dag, anders is het in de serre erg gezellig zitten.
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
AH menu. Redelijk, al zou het prettig zijn als er niet weer een 'apart' menu is bedacht voor de AH. Maar goed zo werkt het anders waarschijnlijk niet. Mooie locatie verder.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Alles was gewoon SUPER! Heerlijke avond gehad!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij zijn voornemens om er privé maar ook zeker zakelijk vaker naar toe te gaan.
antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het restaurant had een speciaal menu samengesteld in het kader van de AH restaurantactie. Lekkere voor-, hoofd- en nagerechten met een goede betaalbare fles wijn. Jammer dat het zo rustig was op maandagavond.
Berend M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij zijn al een paar keer geweest bij Jij en IK en bevalt ons prima, goede ontvangst, heerlijk eten, goede bediening en we hadden heerlijk weer zodat we in de tuin konden eten, wat wil je nog meer!
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima restaurant dat ik allen kan aanbevelen. Prettige bediening, heerlijke gerechten en dankzij de actie van AH voor een prima prijs.
L P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Binnenkomst veel te lang gewacht totdat er iemand kwam. Dat is wel je eerste indruk. Daarna aan tafel veel te lang gewacht voordat er een drankje kwam. Personeel erg onzeker. Gerechten veel te zout waardoor je de smaak niet meer goed kon traceren. Verse jus was op. Bij hoofdgerecht werd gevraagd of we salade wilde of frites. We kozen voor salade maar die werd wel extra berekend. Inrichting super sfeervol maar ivm vele glaswerk was het er erg benauwd. Al met al een locatie waar ik zelf niet meer heen zou gaan.
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Via AH restaurant actie 2e diner gratis. Ze hadden hiervoor een speciale kaart. Keuze uit 3 voor- en 3 hoofdgerechten, met een dessert. Prima gegeten! Voor herhaling vatbaar.
A B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede service in een rustige sfeer waar men ook van de tuin kan genieten!

Het eten was leuk geserveerd en mooi opgemaakt
liab1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Sfeervol pand, vriendelijke bediening en lekker eten! Dat was allemaal prima dus! Het was wel lastig om een parkeerplaats te vinden in de directe omgeving, maar we gaan zeker nog een keer eten bij Jij & Ik!
Jeanny V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bij de hoofdmaaltijd waren de groenten niet vers en niet lekker. Verder geen opmerkingen.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lekker gegeten in een aangename omgeving. Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk buiten zitten in een mooie binnentuin.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het leuke en prettige van eten bij Jij & Ik is dat er naast de a la carte menukaart een Jij & Ik menukaart is met kleine gerechten, zodat je meerdere smaken kunt proeven bij zowel voor-, hoofd- als nagerecht of dit combineert met een "normale" portie van de a la carte menukaart, alles kan. Een aanrader!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben super lekker en gezellig gegeten werden niet opgejaagde en er hing een ontspannen sfeer bedankt!! En zullen zeker nog eens gebruik maken van dit restaurant
jilakojan .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met AH aktie gegeten. De bediening had het druk door ziekte, maar niet lang hoeven wachten op de gerechten. De keuze is een beetje beperkt maar van goede kwaliteit. Het gebouw, de tuin en de serre zijn geweldig om ontspannen to dineren. Ze zien ons hier zeker terug
SMJV .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Als je echt van puur houdt moet je hier gegeten hebben. Top qua combinatie en versheid. Smaakpupillen werden bij beide van ons verrast. Ook de rust die er in het restaurant voelbaar was, was bijzonder prettig. Dus vol lof hierover.
1 puntje voor verbetering was de bediening, deze was te neutraal en had geen toegevoegde waarde dan het hoognodige.
G.B.M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
wij hebben er prima gegeten en de bediening was ook oké ! Het is voor herhaling vatbaar.
en meer woorden hoeven we hier niet te gebruiken.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Soep te zout, in hoofdgerecht met zalm te veel olie en de friet matig. Alles bij elkaar redelijk.
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Het is aan te bevelen om met lekker weer in de achtertuin te gaan zitten. Een aanrader dus!