Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • wisselend voorgerecht vis
      wisselend voorgerecht vlees
      wisselend voorgerecht vis of vlees
  • Hoofdgerechten
    • wisselend gerecht vis
      wisselend gerecht vlees
      wisselend gerecht vis of vlees
  • Nagerecht
      creatie van de chef
      creatie van de chef

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Hardy S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Carmen G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik vond de prijs voor het 3 gangen menu (€40) aan de hoge kant. Daardoor had ik niet het gevoel dat ik echt voordeel had met de AH restaurantactie. De kaart was, zeker gezien de prijs, ook erg beperkt: 2 keuzen voor elke gang. Daarnaast moet ik wel opmerken dat het mogelijk was iets anders te kiezen (onze zoon wilde graag biefstuk, dat was geen probleem).
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, lichte ruimte in de serre. Kortom, zeker aan te raden
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima sfeer in de glazen buitenruimte met goede vriendelijke bediening.
Gemma M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, vriendelijke medewerkster.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
AH menu, Eten was goed. Keuze vis of vlees. Groot deel personeel oogde wat onervaren maar deze actie prijs prima gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zeer netjes behandeld en goed eten. Zeer gezellig en zeker een aanrader
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Had de pech dat ik wild en vis niet lekker vind, en omdat wij een Ah kaart hadden was de keus voor ons tussen eend en kabeljauw.
Heb op aanraden toen toch maar voor eendeborst gekozen, maar ik zat rauw vlees te eten met heel veel vet eraan ,
Jammer dat de keus zo beperkt was.
Het voorgerecht en het dessert waren wel goed.
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Om half 10 was de hele zaak leeg. 1 mevrouw bleef wachten tot we klaar waren. Heel vriendelijk overigens, maar voelt niet alsof je nog een uur wil blijven, wat we overigens wel gedaan hebben.
Het eten was oke, ook qua prijs/kwal. Wijn had keuze 'rood' en 'wit', das wat mager.
Had er misschien teveel van verwacht.
Betty J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten; fijne sfeer; prima bediening
FamPoortvliet P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een heel gezellig en rustig restaurant. Lekkere stoelen, Franse, romantische inrichting. Ook heel leuk om in de serre te zitten. Bediening heel aardig. Eten wordt leuk geserveerd en is goed van kwaliteit.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke ontvangst. Gastheerschap, goed eten en een fijne ambiance.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het was echt lekker en de sfeer ook okay!
De tafel van Jos B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Hoofdgerechten AH menu waren voor 2 personen geen goede keuze. Er werden meteen alternatieven aangedragen door het personeel. Dus alle 4 heel lekker gegeten! Het was best druk in het restaurant, maar toch hebben wij heerlijk rustig kunnen eten en praten. Het personeel was vriendelijk en attent. Wij hebben met z'n vieren een hele fijne avond gehad bij Jij & Ik!
R.von.bannisseht V.
Zeker de moeite waard voor een terug komst.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, bediening vriendelijk en correct, buiten in de tuin zit je heerlijk maar ook de serre is heel sfeervol. unieke locatie midden in de stad !
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima ontvangst. Prettige, vlotte en goede bediening. Heerlijk eten (voor ons iets aan de zoute kant), ondanks Albert Heijn arrangement. Aparte kaart hiervoor beviel uitstekend.
Rian H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH driegangenmenu. Ik kon me in de aangeboden hoofdgerechten niet vinden. Dit was geen enkel probleem. Er werd een voorstelling gedaan met een andere keuze.
We hebben in de gezellige serre gezeten en hebben lekker gegeten. Het nagerecht nougatine parfait met karamelsaus was erg zoet en voor ons een te ruime portie.
Leuke kennismaking. We komen zeker nog een keer terug.
Will K.
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke plek die chique aan doet. Je betaald hier wat meer dan bij een gebruikelijke AH actie. Namelijk 40 euro, wil je frietjes dan betaal je 3 euro, glas wijn (wit droog) was 4 euro. Echter de locatie (mooie tuin en binnen veel glas werk) en de service maakt dat het zeker een mooie avond uit kan worden.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vanavond uit eten geweest bij Jij & Ik. We maakten gebruik van de kortingsactie van AH, tweede menu
gratis. Reserveren ging vlot via de IENS app. Wij zaten in de serre. Tafels netjes opgedekt. Bediening ziet er verzorgd uit. Serre grenst aan het terras waar opmerkelijk genoeg 'gewoon' gerookt mag worden. Dat vinden wij zeer bezwaarlijk. Jij & Ik biedt voor €40,- een driegangen menu aan waarbij je voor elke gang de keuze hebt uit twee opties. De porties zijn ruim te noemen. Voorgerechten vrij algemeen met standaard presentatie (blaadje sla). Hoofdgerecht (eendenborst) was smakelijk. Lekkere jus. Vlees hadwat malser gemogen. Voor garnituur in de vorm van een klein bakje salade en friet betaal je 2x €3,- extra.
Het nagerecht (hangop met fruit) had verfijnder gemogen. De verhouding was scheef. Weinig fruit, veel hangop. En de presentatie (op een plat bord) deed een beetje Menza achtig aan.
Wat prijs kwaliteit betreft vonden wij €40,- wel wat aan de hoge kant.
We zijn wel nieuwsgierig naar de andere gerechten op de kaart.