Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

moniqueschoonis .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het was uitstekend. Een zeer goed menu met veel zorg bereid en zeer professioneel en tegelijker tijd op een sympathieke manier geserveerd !
Het is jammer, dat je maar tot een 10 kan gaan....
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Erg goed restaurant met vriendelijke gemoedelijke bediening. Het eten is verrukkelijk en wordt op mooi en smakelijk opgediend. De variatie op het keuze menu is prima en voor elk wat wils.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor de 1e keer hier gegeten en het is ons goed bevallen. Een mooie ruimte, zeker in de serre was het lekker zitten. Bovendien het "jij en ik" concept vinden wij een oplossing voor het moment wanneer je niet al te veel trek hebt. Kortom we komen zeker terug.
janine L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Via AH actie hier een keuzemenu gegeten. Voorgerecht was een aspergesoep, Gewoon lekker. Mijn man had speenvarkenfilet. Ook gewoon goed. Hoofdgerecht viel erg tegen. Eendenborst zat erg veel vet aan en de sinaasappelsaus was flauw. De groentes kook ik ook zo thuis. Jammer...Het dessert was heeerlijk. Warm Chocoladetaartje.
yvonnesevers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hartelijk ontvangst terwijl we 1 uur van te voren online hadden geboekt. Ruime keuze in 't menu, niet zomaar een afraffelmenuutje...heerlijk gegeten in alle rust en een super vriendelijke bediening. Echte AANRADER !!!
Daan A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuk restaurant ! Een allervriendelijkste bediening, het eten is erg smaakvol (vitello tonato aanrader) en mooi dat er een small size menu is, op die manier geniet je er meer van, als je niet zo'n grote eter bent. Frieten zijn perfect knapperig. Ambiance relaxed, geen galm en goede muziekkeuze. Prijs Kwaliteit dik in orde. We zullen er dus vaker gaan eten !!
Mijgje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Om te beginnen de thee kon je geen echte thee van zetten de koffie was ook geen reclame, ik had vegetarisch dus bospaddenstoelen soep, deze smaakte maar geen paddenstoel te bekennen wat ik jammer vind- de carpaccio zag er goed uit en smaakt ook goed- het hoofdgerecht ja weer pasta met tomatenpuree courgette stukjes in een gepofte paprika met geitenkaas waarom geen aandacht voor de groeiende groep vegetariërs? het stoofpotje smaakte wel maar het potje mag best schoon aan de buitenkant- beide toetjes smaakte goed en zagen er ook goed uit. De bediening, jonge meisjes de twee jongste kende weinig van het vak, een was zo verlegen maar allemaal vriendelijk wat een hoop goed maakt geef ze alleen kleding op maat- waar wij konden gaan zitten moesten eerst de kruimels van de stoel worden geklopt wat anderen ook deden trouwens, het kerstgroen lag nog op de grond een keer raggen en stofzuigen is geen luxe, afgeknipte stroomdraden en losse kroonsteentjes mogen niet zomaar uit de muur steken i.v.m. veiligheid, ze waren boven aan het timmeren wat ik irritant vond. Het totaal was zeker de prijs niet waard.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren er om 17.45 u. We waren de eersten die avond en zaten heerlijk in de tuinkamer, omringd door veel groen en lichtjes. Heel rustgevend!! Alles was tip-top. Echt super!! Voor iedereen een aanrader. En we hebbe alle 3 zo lekker gegeten! We waren heel erg tevreden. We gaan er zeker nog eens terug!!!
arieteunie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig en mooi restaurant en we hebben lekker gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
frans.ijsseldijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben gezellig gegeten, een pluspunt dat je met de AH actie toch een keuzemenu had. Je moest wel aangeven
dat je even wat langer wilde wachten tussen 2 gangen, anders waren we wel erg snel klaar.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker smaakvol 3 gangen menu met AH actie. Bij afrekenen kregen we onze volle spaarkaart weer mee terug omdat hun actie tm maart verlengd is! Vriendelijke gastvrije bediening. Wij hebben genoten!
B W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk eten, mooi gepresenteerd, smaakvolle wijn (zowel de witte als de rode), en een vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker. Het ging wel als een sneltrein. Ik heb liever even een pauze tussen de gerechten. De inrichting zou wel wat sfeervoller mogen.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ouderwetse stijl herenhuis, zeer fraai ingericht, serre erg intrigerend. Chocoladetaartje met vloeibare vulling een 10+
Echt een superervaring
Wijn erg lekker
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service! Het is dat we zo ver uit de buurt wonen, anders gingen we zeker nog een keer terug.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk, vers en gevarieerd, met echt passend garnituur.
Minpuntje: het verpakte kleine koekje bij de koffie, in dit restaurant is een bonbon of vers koekje passender.
m.hage .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mijn dochter en ik waren heel tevreden, de bediening vonden we wel wat snel, maar verder prima. In ieder geval aan te bevelen voor zoekers naar restaurant voor de AH actie.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooie locatie met verschillende 'kamers'. Had het gevoel dat alle AH-menu klanten bij elkaar in de 'Orangerie' zaten. Prima menu met voldoende keuze uit originele gerechten. Bediening was goed met uitzondering van een jonge serveerster die nogal wild menukaartjes uitdeelde (strooide), etc. Al met al een prima restaurant met een mooie & betaalbare kaart.