Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ouderwetse stijl herenhuis, zeer fraai ingericht, serre erg intrigerend. Chocoladetaartje met vloeibare vulling een 10+
Echt een superervaring
Wijn erg lekker
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service! Het is dat we zo ver uit de buurt wonen, anders gingen we zeker nog een keer terug.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk, vers en gevarieerd, met echt passend garnituur.
Minpuntje: het verpakte kleine koekje bij de koffie, in dit restaurant is een bonbon of vers koekje passender.
m.hage .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mijn dochter en ik waren heel tevreden, de bediening vonden we wel wat snel, maar verder prima. In ieder geval aan te bevelen voor zoekers naar restaurant voor de AH actie.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooie locatie met verschillende 'kamers'. Had het gevoel dat alle AH-menu klanten bij elkaar in de 'Orangerie' zaten. Prima menu met voldoende keuze uit originele gerechten. Bediening was goed met uitzondering van een jonge serveerster die nogal wild menukaartjes uitdeelde (strooide), etc. Al met al een prima restaurant met een mooie & betaalbare kaart.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg leuk die AH-acties, waardoor je vaker uit eten gaat. Tenminste, dat geldt voor ons. Want zo kun je restaurants uitproberen, waar je wellicht later graag terugkomt.
Wij genoten met 8 personen in de serre/orangerie van het speciale 3-gangenmenu, met per gang twee keuzes.
Ik koos bij het voorgerecht voor de tonijn. Niet al mijn tafelgenoten, die ook tonijn hadden gekozen, vonden het een succes (te rauw). Hij had wat mij betreft ook beter aan alle zijden kort gegrild mogen worden, maar desalniettemin was het een heerlijk voorgerecht.
Kabeljauw als hoofdgerecht was ook smaakvol en het chocoladedessert zwaar maar verrukkelijk.
Bediening was vriendelijk en de sfeer gemoedelijk en gezellig.
We komen hier graag nog eens terug.
arieteunie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige intieme sfeer, lekker eten voor een goede prijs. Voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. We waren er voor de ahrestaurantactie.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben met vrienden hier super gegeten, de gerechten waren zeer smaakvol en we kregen prachtig opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar.
Jmejme .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant in sfeervol oud pand.
Vooral de klassieke ruimte met de open haard vind ik erg sfeervol.
Ditmaal hier gegeten met de Ah actie: 3 gangen menu met steeds een keuze uit twee.
Smakelijke goed klaargemaakte gerechten met mooi opgemaakte borden.
Aardige service: karafwater met verse munt.
Prettige bediening. Kortom zeker een aanrader!
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer gastvrij ontvangen en naar een leuk plaatsje verwezen. We kregen meteen een mandje met stokbrood, roomboter en olijven. Attent! De gegrilde tonijn vooraf was goed en meer dan voldoende. Het hoofdgerecht was perfect en het dessert erg lekker.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Nette snelle oplettende bediening. Wij zaten vonden wij niet op een fijn plekje. Precies op een hoek. Mooi fraai pand niets te klagen.
Marie-Louise R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk tafeltje bij de openhaard.
Aardig personeel.
Brood en olijven werden meegenomen en het was nog niet op. Zonder te vragen. Ze komen ook niet vask vragen of je wat drinken wil. En bij betalen zijn we ook naar de bar gelopen omdat het ook te lang duurde voordat er iemand kwam.
Arnoldine S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de actie van de AH. Leuke inrichting. Wel vonden wij het opvallend dat er een wat ouder publiek in het restaurant zat, maar dat was voor ons geen probleem. We hebben een gezellige avond gehad en het keuzemenu was goed samengesteld. Ook als je evt wat anders wilde zou je dit kunnen aangeven. Dat vind ik een prima service. Verder ook gewoon zonder extra kosten een broodje vooraf en een karaf water op tafel.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De salade met tonijn was heerlijk. Voor de jarige onder ons werd het toetje "aangekleed" met felicitaties; het was prachtig. We hebben een supergezellige avond gehad; petje af voor het personeel.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Genoten van het AH-Iens menu. Alle gerechten waren prima, wellicht alleen de saus bij de kabeljauw iets te zout. Bediening was alert en to the point. We hebben een prima avond gehad. Hier komen we zeker nog eens terug.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gezellige bediening doen gewoon meer om het naar je zin te maken vriendelijk en je voelt je echt een gast.
Zeker een aanbeveling om hier terug te komen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mooie ambiance in een fraai historisch pand in Waalwijk. Wij hadden gereserveerd in het kader van de AH/Iens actie. Mooi menu voor een goede prijs. Geserveerd met een glimlach en mooie bijpassende wijn. Kortom, aanrader!!
J B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was eenvoudig, het nagerecht was moeilijk gepresenteerd de combinatie om te eten klopte niet.
De ontvangst was prima en bediening was goed de huiswijn was niet goed op temperatuur.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zoals vorig jaar ook met de ahrestauant actie hier geweest. Vorig jaar was het eten voortreffelijk.
Alleen hadden we toen niet een ideale zitplek. Met deze wetenschap weer terug gegaan en
Gevraagd naar een zitplaats in de serre. Nu was niet alleen het eten heerlijk maar ook de
zitplaats ook weer perfect. Prijslijst gezien voor normale afspraak en deze is ZEER schappelijk.
Wij gaan ZEKER hier vaker komen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zoals gewoonlijk ( voor ons de zevende keer ) was alles goed verzorgd, als dat niet zo zou zijn kwamen we niet meer, ook onze gasten waren dik te vrede, ik zal maar zeggen ; tot de volgende keer .