Jij & Ik

Grotestraat 283 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Jij & Ik

Gezellig tafelen met verse ingrediënten

In een monumentaal pand in het hart van Waalwijk geniet je in alle rust van je diner. Of het nu in de eigentijdse serre is of op het ruime terras. Restaurant Jij & Ik staat voor gezellig tafelen, een eerlijke keuken met verse ingrediënten en een gezellige sfeer. Hier bestel je à la carte of een mix van kleine gerechtjes om met elkaar te delen. Maar een ding is zeker, lekker is het sowieso!

Meer informatie over restaurant Jij & Ik

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Mijgje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Om te beginnen de thee kon je geen echte thee van zetten de koffie was ook geen reclame, ik had vegetarisch dus bospaddenstoelen soep, deze smaakte maar geen paddenstoel te bekennen wat ik jammer vind- de carpaccio zag er goed uit en smaakt ook goed- het hoofdgerecht ja weer pasta met tomatenpuree courgette stukjes in een gepofte paprika met geitenkaas waarom geen aandacht voor de groeiende groep vegetariërs? het stoofpotje smaakte wel maar het potje mag best schoon aan de buitenkant- beide toetjes smaakte goed en zagen er ook goed uit. De bediening, jonge meisjes de twee jongste kende weinig van het vak, een was zo verlegen maar allemaal vriendelijk wat een hoop goed maakt geef ze alleen kleding op maat- waar wij konden gaan zitten moesten eerst de kruimels van de stoel worden geklopt wat anderen ook deden trouwens, het kerstgroen lag nog op de grond een keer raggen en stofzuigen is geen luxe, afgeknipte stroomdraden en losse kroonsteentjes mogen niet zomaar uit de muur steken i.v.m. veiligheid, ze waren boven aan het timmeren wat ik irritant vond. Het totaal was zeker de prijs niet waard.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren er om 17.45 u. We waren de eersten die avond en zaten heerlijk in de tuinkamer, omringd door veel groen en lichtjes. Heel rustgevend!! Alles was tip-top. Echt super!! Voor iedereen een aanrader. En we hebbe alle 3 zo lekker gegeten! We waren heel erg tevreden. We gaan er zeker nog eens terug!!!
arieteunie .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig en mooi restaurant en we hebben lekker gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
frans.ijsseldijk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben gezellig gegeten, een pluspunt dat je met de AH actie toch een keuzemenu had. Je moest wel aangeven
dat je even wat langer wilde wachten tussen 2 gangen, anders waren we wel erg snel klaar.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker smaakvol 3 gangen menu met AH actie. Bij afrekenen kregen we onze volle spaarkaart weer mee terug omdat hun actie tm maart verlengd is! Vriendelijke gastvrije bediening. Wij hebben genoten!
B W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk eten, mooi gepresenteerd, smaakvolle wijn (zowel de witte als de rode), en een vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten was lekker. Het ging wel als een sneltrein. Ik heb liever even een pauze tussen de gerechten. De inrichting zou wel wat sfeervoller mogen.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ouderwetse stijl herenhuis, zeer fraai ingericht, serre erg intrigerend. Chocoladetaartje met vloeibare vulling een 10+
Echt een superervaring
Wijn erg lekker
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service! Het is dat we zo ver uit de buurt wonen, anders gingen we zeker nog een keer terug.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk, vers en gevarieerd, met echt passend garnituur.
Minpuntje: het verpakte kleine koekje bij de koffie, in dit restaurant is een bonbon of vers koekje passender.
m.hage .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mijn dochter en ik waren heel tevreden, de bediening vonden we wel wat snel, maar verder prima. In ieder geval aan te bevelen voor zoekers naar restaurant voor de AH actie.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooie locatie met verschillende 'kamers'. Had het gevoel dat alle AH-menu klanten bij elkaar in de 'Orangerie' zaten. Prima menu met voldoende keuze uit originele gerechten. Bediening was goed met uitzondering van een jonge serveerster die nogal wild menukaartjes uitdeelde (strooide), etc. Al met al een prima restaurant met een mooie & betaalbare kaart.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg leuk die AH-acties, waardoor je vaker uit eten gaat. Tenminste, dat geldt voor ons. Want zo kun je restaurants uitproberen, waar je wellicht later graag terugkomt.
Wij genoten met 8 personen in de serre/orangerie van het speciale 3-gangenmenu, met per gang twee keuzes.
Ik koos bij het voorgerecht voor de tonijn. Niet al mijn tafelgenoten, die ook tonijn hadden gekozen, vonden het een succes (te rauw). Hij had wat mij betreft ook beter aan alle zijden kort gegrild mogen worden, maar desalniettemin was het een heerlijk voorgerecht.
Kabeljauw als hoofdgerecht was ook smaakvol en het chocoladedessert zwaar maar verrukkelijk.
Bediening was vriendelijk en de sfeer gemoedelijk en gezellig.
We komen hier graag nog eens terug.
arieteunie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige intieme sfeer, lekker eten voor een goede prijs. Voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. We waren er voor de ahrestaurantactie.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben met vrienden hier super gegeten, de gerechten waren zeer smaakvol en we kregen prachtig opgemaakte borden. Voor herhaling vatbaar.
Jmejme .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant in sfeervol oud pand.
Vooral de klassieke ruimte met de open haard vind ik erg sfeervol.
Ditmaal hier gegeten met de Ah actie: 3 gangen menu met steeds een keuze uit twee.
Smakelijke goed klaargemaakte gerechten met mooi opgemaakte borden.
Aardige service: karafwater met verse munt.
Prettige bediening. Kortom zeker een aanrader!
Betty L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer gastvrij ontvangen en naar een leuk plaatsje verwezen. We kregen meteen een mandje met stokbrood, roomboter en olijven. Attent! De gegrilde tonijn vooraf was goed en meer dan voldoende. Het hoofdgerecht was perfect en het dessert erg lekker.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Nette snelle oplettende bediening. Wij zaten vonden wij niet op een fijn plekje. Precies op een hoek. Mooi fraai pand niets te klagen.
Marie-Louise R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk tafeltje bij de openhaard.
Aardig personeel.
Brood en olijven werden meegenomen en het was nog niet op. Zonder te vragen. Ze komen ook niet vask vragen of je wat drinken wil. En bij betalen zijn we ook naar de bar gelopen omdat het ook te lang duurde voordat er iemand kwam.
Arnoldine S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de actie van de AH. Leuke inrichting. Wel vonden wij het opvallend dat er een wat ouder publiek in het restaurant zat, maar dat was voor ons geen probleem. We hebben een gezellige avond gehad en het keuzemenu was goed samengesteld. Ook als je evt wat anders wilde zou je dit kunnen aangeven. Dat vind ik een prima service. Verder ook gewoon zonder extra kosten een broodje vooraf en een karaf water op tafel.