Jettiez

Meer informatie over restaurant Jettiez

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Jettiez is nu ruim een jaar open en is reeds een begrip in de omgeving.
Hier binnen 3 dagen , 2 keer gegeten. Beide keren is de ontvangst allerhartelijkst en de eigenaar komt steevast je begroeten, als je al aan je tafeltje zit.
Standaard wordt er altijd een karaf gewoon leidingwater ( smaakt echt prima) op tafel gezet en nadat je keuze hebt gemaakt van de kaart of datgene wat buiten de kaart nog wordt aangeboden, is allemaal prima van smaak en is van goede kwaliteit. Ook de combinatie van de smaken in de gerechten is gewoon lekker. en smaakvol.
Dit is echt een gelegenheid waar het plezierig toeven is en zeker is, dat we hier nog vaak zullen terugkomen.
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Fijne gastheer die je voorkomend doch vriendelijk behandelt! Eten prima, zelfs de bega burger! Patat heerlijk lekkere kruiden erop! Kort om goed!! Jammer dat ze geen badeendjes meer weg geven! Vond dat een leuk gebaar bij het afrekenen
Bedankt voor de goede recensie het is een misverstand als u denkt dat wij geen eendjes meer uitdelen ze horen bij de rekening gewoon gegeven te worden . Ons excuus hiervoor als u in de buurt bent kunt u er als nog een ophalen .

Mvg
Erik Dijkstra
Jettiez
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Na een aantal bezoeken kunnen we concluderen dat Jettiez bij uitstek geschikt is om ongedwongen lekkere te eten, prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, en de wisselende kaart maakt t mogelijk om nooit op t zelfde te stuiten, ik zeg tot snel weer.
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Fijn adres er weer bij in de Ronde Veenen.
Vriendelijke ongedwongen bediening.
Lekker gegeten , mooie portionering tegen eerlijke prijzen.
Mooie -en royale- duo van zalm als voorgerecht en een tournedos bearnaise (je kan kiezen uit diverse (klassieke)sausen) als hoofdgerecht .
Gesnoept van de tiramisu, van mijn overbuurvrouw, heerlijk.

Kortom fijn adres, tot ziens!
Marli-den .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk gegeten,uitstekende bediening en erg vriendelijk ontvangen.Prima sfeer,mooi restaurant .De Escargots als voorgerecht waren uitstekend.Wij komen zeker terug.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
We hebben hier met onze kinderen gegeten. Het kindermenu is ietwat standaard (friet met iets erbij), maar de kinderen vonden dat prima. De hamburger en sate smaakten goed. De frietjes waren naar mijn smaak iets te zout. De appelcompote die de kinderen kregen, smaakte erg goed.
De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam en gaf ons echt het gevoel welkom te zijn. De inrichting is prima: niet heel uitgesproken, gewoon net verzorgd. Kortom, prima adres om gezellig met de kinderen te eten.
-ZeN- .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Jettiez is nog vrij nieuw en op de plek waar vroeger le virage heeft gezeten.
Ik had begrepen dat op dinsdag "biefstukken dag" was voor 12,50, het is me nog niet duidelijk of dit een tijdelijke actie was of dat dit standaard ingevoerd gaat worden.
Maargoed, op naar jettiez voor de biefstuk.
Wat mij meteen opviel was dat de bediening erg vriendelijk en persoonlijk was en de porties ruim voldoende voor de prijs.
We hadden ook voorgerechten en die waren niet dat je zegt erg klein zodat je ze moet zoeken op je bord.
De biefstuk was goed. We zaten echt goed vol na het eten.

Ik vind dat er in mijdrecht weinig keuze is qua gezellig terras plus lekker eten, het terras was nog niet helemaal af maar begon er al goed uit te zien.
Je zit ook uit de wind met die schermen, ik zit vaak liever buiten in de zomer, ook met iets minder perfect weer, maar op de meeste terrassen waai je half weg en dat is jammer.

We zouden eigenlijk na het aperitief naar binnen gaan maar omdat het zo lekker en uit de wind zat buiten, hebben we de hele avond buiten gezeten.

Boerboom77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Samen met ons gezin geluncht op dinsdag. Lekker op het terras, heel gezellig! We werden zeer vriendelijk ontvangen door de enthousiaste eigenaar Erik. De kinderen kregen potloden en kleurplaat terwijl wij rustig van de zon konden genieten. Jettiez is net open en wat ons betreft nu al succesvol. Ik had zalm clubsandwich en m'n man de gerookte kip clubsandwich. Veel maar zo lekker dat we alles op hebben gegeten. De kinderen een broodje kaas met de garnituur apart. Dat was geen probleem ook zij waren in hun nopjes. Ontspannen sfeer en super service! Leuke kaart voor prima prijzen. Wij komen zeker nog een keer terug voor diner!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Hier op zaterdag 11 juli met 2 personen op het terras gegeten. Deze brasserie is pas sinds een week geopend en om samen te vatten: en aanwinst voor Mijdrecht.
Bij een hartelijk welkom werd ons een gezellig tafeltje op het terras toegewezen. Jammer alleen dat het scherm dat het geluid van de N201 moet reduceren, nog niet klaar was, maar dat gaat binnenkort komen, werd ons verzekerd.
de keuze uit de wijnen is erg beperkt of komt dit doordat ze nog geen wijnkaart hebben?
As voorgerecht nam mijn partner een Steak tartaar van Hollandse Nieuwe haring. Erg smaakvol en een keurig opgemaakt bord.
Ik zelf nam een Vitello Tonato. Heerlijke fricandeau met een beetje aparte tonato, maar wel erg lekker.
Als hoofdgerecht voor mijn disgenoot : Zeebaars, keurig gefileerd en er kwam niet 1 graatje in voor. Ze gaf aan dat dit zeer smaakvol was en precies de juiste garing had.
Zelf had ik een Rib-eye met "gerookte" Bearnaisesaus Een verrukkelijk stuk vlees met een heel klein stukje vet, wat het vlees erg sappig maakte. De Bearnaise saus was op zich heel mooi en zacht romig, maar dat "gerookte" heb ik niet kunnen thuisbrengen of ontdekken.
Dit alles afgesloten met een heerlijke kop koffie en een gezellig praatje met de enthousiaste gastvrouw.
Dit goede restaurant is een verrijking voor Mijdrecht en omgeving. Ook de prijsstelling is heel netjes en doet niet onder voor de omliggende horeca gelegenheden.
Als dit niveau en kwaliteit gehandhaafd kan blijven zullen Erik en Jettie ons hier zeker regelmatig terug vinden.
P D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten carpaccio, en daarna de zoete spare ribs! Lekker op het terras gezeten in het zonnetje! En afsluiten met een french koffie'