Meer informatie over restaurant Jetties

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel vriendelijk personeel en super lekker eten! Ik ben Veganistisch en zodra ik vroeg naar de veganistische opties werd ik heel goed geholpen. Helemaal top en zou zeker nog een keer terug komen! De frietjes waren ook erg lekker.
bvedwin .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten thuis laten bezorgen via Deliveroo. Was erg goed. Goed gevulde en smakelijke Beefburger en heerlijk Spinaziequiche. Dus ook met bezorgen kwalitatief goed eten.
bvedwin .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten besteld via Deliveroo. Was erg goed, ook bij thuisbezorgen dus. Smakelijke, goed gevulde Beefburger en heerlijke Spinaziequiche. Aanrader!
Brigitta A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vandaag dagje haarlem en bij jetties heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen.zeker voor herhaling vatbaar voor ons 9 waard.
Brigitta&suzan
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Donderdag 9 maart 's avonds gegeten. Ik de beefburger, mijn tafelgenoot pasta Veggie. Allebei zeer smakelijk. Maar het summum moest nog komen in de vorm van het nagerecht: ik een soort van brownie met pindacaramel en tafelgenoot chocoladetaart. Vurrukkulluk! Jetties is niet geschikt voor een avondje tafelen, maar perfect voor snelle hap. En dat is een lekkere hap ! Ook erg aardige jongedame achter de kassa. Altijd fijn, aardig personeel. Een extra reden om terug te komen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Tijdens een weekendje Haarlem liepen we toevallig tegen Jetties aan, we besloten er wat te drinken met iets lekkers erbij. Absoluut een aanrader! De sfeer is ongedwongen en gezellig, het personeel is bijzonder vriendelijk. De scones zijn vers met heerlijke cream en jam en de kaart is voor zowel lunch als diner uitgebreid. Dat tegen erg vriendelijke prijzen zorgen ervoor dat het vrijwel altijd vol zit. Op het eerste gezicht lijkt het misschien een gelegenheid om alleen te lunchen of een drankje te doen, maar er is zoveel meer dan dat. De pasta's en burgers zagen er heerlijk uit. Een ideale gelegenheid om tijdens een dagje shoppen een bezoek te brengen.
Faab_Coco .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Haarlem heeft veel leuke eettentjes en restaurants, maar Jetties blijft toch wel mijn favoriet. Je kunt er veel soorten dingen bestellen (o.a. broodjes, taartjes, salades, smoothies, hamburgers en warme gerechten zoals pasta en curry) en het is bijna altijd waanzinnig lekker, van goede kwaliteit en degelijke of zelfs riante porties. En wat ik zelf ook erg belangijk vind: alles is biologisch! Hoewel de inrichting er op zich niet erg gezellig of warm/ knus uitziet, zit ik er altijd heel prettig en vind ik dat er een fijne sfeer hangt. Het is een mooie open, lichte ruimte en door de grote ramen kun je lekker naar buiten kijken. Voor een romantische date of een intiem diner zou ik er niet heen gaan (daarvoor zijn ook genoeg andere plekken in Haarlem te vinden), maar in alle andere gevallen zeker wel! Dat Jetties een wat lager cijfer voor service heeft, komt waarschijnlijk door het zelfbedieningsprincipe, wat een beetje het gevoel geeft alsof je in een kantine zit te eten: je moet zelf naar de kassa gaan om te bestellen, als je eten klaar is moet je dat zelf bij de keuken op komen halen en als je klaar bent zet je zelf de vuile vaat in het afwasrek. Ik heb totaal geen moeite met dit systeem, dat prima werkt, maar het is wat dat betreft dus wel echt anders dan bij een gewoon restaurant. Daar moet je je wel even op instellen. Als het rustig is komt het personeel overigens ook vaak je bestelling gewoon naar je tafel brengen. Het heerlijke biologische eten en de fijne sfeer maken van Jetties een plek waar iedereen een keer gegeten moet hebben! Ik krijg er in elk geval nooit genoeg van.
Fredfellinga .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Goede vegetarische restaurants zijn schaars dus ik was blij in Haarlem bij Jetties terecht te kunnen. Ik heb een heerlijke Ceasarsalade gegeten met een flink stuk spinaziequiche. Prima! Ik vind het prettig dat de locatie zo dicht bij het station ligt, 5 minuten lopen. Ik kom zeker terug als ik weer in deze stad moet zijn.

Juerd .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met enige regelmaat komen we bij Jetty's, altijd gezellig en lekker. Vriendelijk personeel vandaag de dag niet echt meer overal van vanzelfsprekend, natuurlijk moeten wij ook wel eens even wachten, maar ja je ziet dat ze druk zijn en het is geen super grote winkel. Als je zorgen verdwijnen wel weer als je lekker zit te eten en daarom komen we er. Als ik een recentie lees , van een klant die er blijkbaar vandaag ook was en blijkbaar stress had omdat hij op tijd in de bios moest zijn. verbaast mij dat, maar goed ieder zijn beleving, blijkbaar met z'n verkeerde been uit bed gestapt en een beetje te laat gaan eten. Wij hebben weer genoten, tot de volgende keer :-)
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Jetties was altijd erg leuk, maar sinds enige maanden is er iets veranderd. Minder vriendelijk. Het ging altijd nog wel, maar vandaag was het niet meer leuk. We komen er niet meer. Toen we bestelden werden we niet aangekeken door de dame die onze bestelling opnam. Een van de gerechten was er niet: "Dat is op." Dat kon vriendelijker, maar goed. Een ander gerecht besteld. Met twee witte wijn. Die bleek op kamertemperatuur te zijn. Toen ik terug liep naar de kassa met de wijn om te klagen kreeg ik het aanbod van ijsklontjes. Nou, nee dank je. Maar sorry of iets dergelijks kon er niet vanaf. Wel de mogelijkheid van een tapbiertje. "Die is wel koud." Vervolgens 20 minuten zitten wachten. In een restaurant dat zich presenteert als 'oké' fastfood. We moesten ook naar de film, dus ik maar weer naar de dame achter de kassa om te vragen waar ons eten bleef. Nog 10 minuten in de oven. Weer geen sorry, maar een uitleg dat ze afhaalbestellingen eerder doen. Pardon? Wilt u dan koude taart? Nee, ik wil dat u de taart op tijd in de oven doet. Eindelijk kwam er een vrij bot geblaft 'onze excuses' uit. En of ik een drankje wilde voor tijdens het wachten. Na 5 minuten kwam het eten, nu toch ineens sneller. Magnetronwarm.

Kortom: Jetties is niet meer en het zombierestaurant wat er nog zit bezoeken wij niet meer. Jammer, maar het is niet anders.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vandaag hier een broodje van de dag(falafel met salade, tzaziki en knoflookmayo) afgehaald. Toen ik het thuis open maakte dacht ik: 'wat goed, de sla zit apart', echter bleek er ook nog wat armetierige blaadjes in het nu kleffe broodje(na reis va 1 uur) gestopt te zijn. De smaak van de falafel, tzaziki en knoflookmayo waren erg lekker. Ik vond het alleen wel erg zonde dat er ontzettend veel aluminiumfolie omheen zat en dat het ook nog in allemaal verschillende plastic bakjes zat.
Kortom het eten was heerlijk, echter lijkt mij een goed idee de manier van verpakken te heroverwegen(past denk ik ook meer in het concept van Jetties).
Decor is prima, niet heel origineel, wel lekker licht.
De prijs-kwaliteit verhouding was OK. Mocht ik nog eens in Haarlem zijn kom ik terug.
E _.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Jetties is een leuk, hip tentje waar het eten bovenaan staat en dat proef je ook. De prijzen zijn dik in orde en wat je krijgt is elke hap gewoon ontzettend lekker. Beefburger was echt de beste die ik ooit ergens heb geproefd. Temperatuur was perfect, het broodje, mijn speciale wensen kwamen goed over, gewoonweg helemaal top.

Service is 'zelfservice', maar het eten wordt wel gebracht als je het dan zelf aan de counter hebt besteld. Je kunt er alleen met PIN betalen, op zich een mooi iets, maar toch iets minder klantvriendelijk dan wanneer je zelf kunt kiezen.
Decor is in orde, maar het is best rumoerig. Daarom kom ik niet verder dan een 7.
Pluspunt is dat je de (biologische) mayonaise zelf mag pakken en dat dit niet extra kost. Deze was echter over datum, anders was het een 10 geweest voor eten. Ik heb er niets over gezegd in de zaak zelf, want ook mayo die een paar dagen over datum is kun je nog prima eten, maar het is wel wat slordig als het er nog ligt.
Dymph K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in deze drukbezochte tent. De couscousschotel was goed gekruid, met groente met de juiste gaarheid. Het bestellen bij de counter was wat vreemd, al hebben we niet lang hoeven wachten.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Mooie lokatie tussen centrum in station. Ik vind de prijs-kwaliteit niet in verhouding; de pasta's zijn prima, maar 15 euro is behoorlijk prijzig in een ambiance waar je zelf a/d corner moet bestellen én je geacht wordt zelf weer af te ruimen.
Beste dame en/of heer,

Hartelijk dank voor uw feedback en recensie, dat stellen wij altijd zeer op prijs. Spijtig dat u de prijs te hoog vond, wij proberen om alles vers te maken en met goede ingrediënten te werken. Desalniettemin nemen wij uw bericht serieus en zullen wij intern bespreken of wij de pasta's wel moeten blijven voeren bij Jetties.

Nogmaals dank en vriendelijke groeten, Jet
Wijnkonijn1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Heerlijke veggieburger en GROOT!!!!!! Is echt ruim voldoende als daghap....... en dan die goddelijke carrotcake echt een aanrader!!!!! Als je op weg bent naar huis vanuit de trein is dit een prima tussenstop om goed lekker en snel iets te kunnen eten! TOP
Els D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Een heerlijke Marokkaanse groenteschotel gegeten, lekker veel. Er was een ruime keus in vegetarische gerechten. Veel biologische producten. Aardige behulpzame bediening, je moest je eten zelf even ophalen, maar dat hoort bij het concept. Bijzondere inrichting, ik kon het wel waarderen, alleen de akoestiek is niet zo best.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het ademt een beetje de sfeer van een toko, zelf je gerechten kiezen en dan afrekenen. Ter plekke kun je ze opeten maar evengoed ook meenemen. Zelfbediening dus en ook zelf afruimen.
Wij kozen de rundercurry en de salade met geitenkaas. Beide gerechten smaakten goed. De rundercurry was eenvoudig, rundvlees met winterpeen, zoete aardappel en witte rijst. Milde currysaus. Ook de salade was heerlijk. Als nagerecht nog een stuk cheesecake met rood fruit mee genomen. Deze was heerlijk en vooral niet te zoet.
Leuke plek voor een "snelle" bio-hap. Prijs/kwaliteit een ruime voldoende.
prdeb B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Prima eten, was hier voor de 2e keer en dat beviel wederom goed. Er is weinig keuze voor de maaltijden, maar er zit altijd wel iets origineels tussen, de smaak is goed en de porties groot. En alles is zoveel mogelijk biologisch.
Qua service is het prima voor een self-service zaak, Het personeel is vriendelijk maar niet altijd heel snel.
Als toetje is de witte chocolade frambozen cheesecake een absolute aanrader!
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gister een rundercurry gegeten, die echt niet goed was. Het vlees was erg droog, de saus was niet goed op smaak. De vegetarische burger van mijn vriendin was redelijk maar niet speciaal. Al met al erg duur voor wat ze bieden.
DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Veel goede berichten gehoord over Jettie's. Maar viel dat even vies tegen vandaag. Voor de lunch bestelde ik een broodje mozarella, parmaham en pesto, met een koffie. Het broodje was ronduit vies, waterige mozarella, erg weinig ham en pesto zonder enige smaak. De gewone zwarte koffie was zo slap dat het wel senseo leek. Op mijn vraag aan het personeel of dit nou de bedoeling is kreeg ik een schouderophalen en verder geen antwoord. Zo werden de broodjes en koffie nou eenmaal gemaakt. Het enige pluspunt is dat het een leuke tent is. Maar ik kom hier nooit weer.