Jeszebels

Meer informatie over restaurant Jeszebels

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 14:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henske1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij zijn aangenaam verrast door dit restaurant! Wat een creatieve chef! De gerechten zijn allemaal zeer verzorgd en heerlijk! Verfijnd! De bediening is uitermate vriendelijk! Wij kozen voor het 5 gerechten menu van de chef! Prima! Gezellige en warme sfeer! Prima prijs-kwaliteit verhouding! Aanrader!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteravond hier gegeten om te vieren dat we 1 jaar samen zijn. Super leuke sfeer en goede service vanuit personeel. Gekozen voor 5 gerechtjes keuze vanuit de chef. Wij waren erg blij met de gerechtjes die we hebben mogen proberen. Veel dingen geprobeerd die we nog nooit gegeten hadden. Combinatie van smaken die heerlijk bij elkaar paste! Een aanrader was vooral de tonijn en runderbavatte! We gaan hier zeker vaker eten omdat je hier super goed , mooi en gezellig kunt eten voor weinig geld!
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Op een rustige woensdagavond werd ik uitgenodigd door een goede vriendin om een hapje te gaan eten in dit restaurant.
De verwachtingen lagen niet al te hoog gezien de eerdere ervaringen hier op iens welke ik snel even had bekeken.

Derhalve was de verassing groot toen bleek dat de chef behoorlijk wat in zijn mars bleek te hebben.

Vooraf een portie verse eigengemaakte groenten chips gedeeld, en toen begon er al iets te dagen.
Chips waren inderdaad vers, en erg lekker !
Samen met de huiswijn (pinot blanc) prima combo.

De mening in eerdere recensies dat er niet hoogstaand gekookt wordt deel ik zeker niet!
Mijn eerste gerecht de runderhaas van de Black Basterd BBQ omwikkeld met katenspek bleek behalve perfect bereid en supermals ook nog eens heerlijk van smaak te zijn.

Dat beloofde wat, maar het tweede gerecht de op whiskyhout gerookte runder bavette steak met jus met gerookte boter bleek het voorgaande gerecht te evenaren.
Supermooi opgediend in een mooie sigarendoos waarin het vlees nog een mooie rook smaak mee kreeg bleek dit 1 groot feest.
Ook weer kwalitatief mooi vlees met een verassend smaakpallet wat zeer in balans was.

En dat voor de prijs van 8,95 per gerecht.
Complimenten zijn terecht gegeven.

Gerechten zijn origineel, en mooi op smaak. Porties zijn zeker niet te klein en geeft je de kans om lekker te kunnen proeven van het mooie wat de keuken te bieden heeft.
Bediening gastvrij, en ruime aandacht voor de gasten, en een mooie keuze van wijnen die allemaal per glas geschonken werden.

Al met al kan ik maar 1 negatief bedenken en dat is het feit dat ik vanuit Leiden helemaal naar Zaltbommel moet om hier nog eens te kunnen eten.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart!
Wat een heerlijke gerechten, top geserveerd!
Vooraf de gepofte biet en als hoofdgerecht de runderhaas.
Maar ook de bavette is een feestje!
Mjk35 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij hebben een gezellige avond gehad met veel kleine maar lekkere hapjes, ook voor de vegetariër was er genoeg afwisseling. De huiswijn een pinot blanc was heerlijk, de verassingsparade van toetjes was echt een topper. Daarnaast was er een hele goede sfeer in het restaurant, mede door vriendelijk personeel. Een absolute aanrader voor een avond gezellig eten. Met de gerechten die wij hadden kom je er niet met een overbeladen maag vandaan, maar we waren zeker zeer voldaan.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Gisteravond weer lekker bij Jeszebels gegeten. Prijs / kwaliteit is prima en het wijnassortiment is erg ok. Gewoon lekker eten in een gezellige sfeer: prima.
De gastvrijheid is echt helemaal top: je voelt je helemaal thuis.

Goed gedaan en we komen zeker terug!
Hmdw .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Gezellig is het er zeker, maar het eten laat toch wel te wensen over, zeker de prijs gezien.
De formule is meerdere kleine gerechtjes te serveren, de porties vind ik wel heel klein terwijl ze toch rond de 8/10 euro doen.
De tonijn waar ik wel wat van verwachte was duidelijk niet vers, jammer.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Hongerig, geen zin in half eten, maar wel halverwege de route op de A2 en tamelijk laat, dan rest mij de afslag Zaltbommel voor Jeszebels. Nu de derde keer en steeds tref ik een uiterst sympathieke bediening, een mooie keuze uit lekkere kleine wereldgerechtjes en een prima glas wijn (helaas maar een). Een betaalbare, culinaire stop met hoog verwengevoel, waarna ik prettig en voldaan mijn weg kon vervolgen. Zeer de moeite van het afslaan én omfietsen waard!
Hans_H .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Op vrijdagavond neergesteken op het buitenterras van Jeszebels in Zaltbommel. Een goede keus. Wij lieten ons verrassen door te kiezen voor de Warme Parade, de keuze van de chef bestaand uit vier warme gerechtjes. In combinatie met het door het huis aanbevolen glas rode wijn bleek dat een goede keus. Op de bediening niets aan te merken. Enige minpuntje was de wiebelende tafel, een gemakkelijk op te lossen ergernis.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
meerdere keren gegeten bij Jeszebels. Eten is prima, niet heel hoogstaand maar gewoon ok. Wat Jeszebels zo ongelooflijk leuk maakt en wat de reden is dat we steeds terugkomen is de gastvrijheid en gezelligheid in combinatie met een lekkere wijn. Helemaal goed de ontvangst, hartelijkheid en klangerichtheid.
Absolute aanrader voor een gezellige avond met een lekker hapje.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Het eten was redelijk maar geen topper. Het meubilair zit ongemakkelijk: er is keus uit zitten op hoge krukken of met het bord op schoot op loungebanken. Wij zitten graag wat comfortabeler. Het servies ziet er armoedig uit: overal stukjes af en het bestek past meer in een cafetaria. Geen adres om terug te komen als er niet eea verandert.
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Zonet terug van Jeszebels en volkomen tevreden. Ontvangst was erg goed en de serveerster (eigenaresse Nancy?) was zeer vriendelijk en duidelijk gewoon een leuk mens. We werden snel geholpen en hebben verschillende dingen geproefd (een concept waar ik helemaal voor ben, ook fijn voor mijn vriendin die vegetrisch eet), zoals het rolletje zalm, de tagliatelle, de lamsstoofpot en de quiche. Allemaal erg lekker en prima van grootte en prijs/kwaliteit. Ook het toetje de 'smooth jeszebels' was heerlijk. Bovendien was de rekening erg netjes. Zeker een tentje om te onthouden!