Jefferson Bar-Brasserie

Vliegtuigstraat 16 1059 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-206173804

Over het restaurant Jefferson Bar-Brasserie

Topservice in een stijlvolle zaak

Geniet van klassiekers die in geen enkele brasserie mogen ontbreken. Elk gerecht wordt met veel zorg samengesteld, perfect uitgebalanceerd en is voortreffelijk van smaak. De vriendelijke bediening geeft je een warm welkom gevoel.

Meer informatie over restaurant Jefferson Bar-Brasserie

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 22:00
Donderdag en Vrijdag 08:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Jefferson Bar-Brasserie

Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We hadden een feestje te vieren met ca. 40 man. Alles was goed geregeld en stond klaar. De DJ kon zo aanschuiven met zijn apparatuur, de tafels stonden zo opgesteld dat men wel kon zitten maar ook gezellig kon hangen aan de bar. Hapjes werden met enige regelmaat rond gebracht en waren overheerlijk. En een ideale locatie voor gasten van buiten de stad. De auto kon GRATIS voor de deur worden geparkeerd! Na afloop veel complimenten van de gasten over de ambiance en de lekkere hapjes. Dank jullie wel en tot snel ziens!
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben erg lang moeten wachten op onze bestelling (3 kwartier of zo), klanten die lang na ons arriveerden kregen eerder hun eten. De bestelde jus d'orange is nooit aangekomen, maar stond wel op de rekening. Die werd er af gehaald. De bestelde tuna melt was wel heel erg zout. Al met al een tegenvaller.
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede sfeer en lekker eten op een originele locatie. Goede selectie bieren en wijnen.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Bij Jefferson word je nooit teleurgesteld. Vriendelijke bediening, heerlijke wijnen, waarvan vele per glas en prima eten. Probeer vooral de steak tartare: gesneden, dus zoals het hoort. Ook de kleine hapjes van de kaart zijn erg smakelijk en gevarieerd. Bij mooi weer kun je buiten zitten, maar zit je wel aan een weg waar vaak 'petjes' komen laten zien dat ze een snelle auto hebben. Voordeel is wel dat de allerlaatste avondzon altijd op het terras van Jefferson valt!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Leuke locatie, super vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en ook nog zeer schappelijke prijzen! Zowel voor de lunch als voor het diner kan je hier prima eten.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Altijd weer fijn hier te zijn. Gemakkelijk en goedkoop parkeren en persoonlijke service. Zeer verrassende kaart.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Vaste plek voor lunches met ons (inter)nationale bezoek!
Voor een grotere groep regelen we in samenspraak met Jefferson een menuutje; rekening houdend met individuele wensen, dat vlot wordt opgediend na binnenkomst, zodat we daarna weer voldaan aan de slag kunnen.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten hier! Voorgerecht en hoofdgerecht waren wat kleine porties maar wel erg lekker (de crab cakes en de viscurry). Het kaasplankje was juist heel veel, maar de 3 gekozen kaasjes vond ik minder lekker. De ontvangst ontbrak, maar verder heel vriendelijke bediening. Karaffen water werden regelmatig ververst, een goed teken van gastvrijheid.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig restaurant, leuke inrichting, super vriendelijk personeel en heerlijke en verassende gerechten. Zowel voor de lunch als diner een prima menukaart.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik kom er al jaren! Goede informele plek waar het 's avonds (meestal) relatief rustig is. Dit keer niet...Makkelijk parkeren, leuke gerechten, aardige mensen. Vroeger heel veel wijnen per glas....nu wat minder, jammer maar begrijpelijk. Halve flessen weggooien of zelf opdrinken is ook zo wat. Kom zeker weer terug.
Huib D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het geserveerde eten, dagmenu van €25, is heel behoorlijk gezien prijs-kwaliteit. Niets mis mee dus. Wat niet overhield is de bediening en het tempo van de keuken. Hoewel het niet echt druk was, duurde het erg lang voordat het hoofdmenu werd opgediend. Dat kan en moet beter, want er wordt op zich goed gekookt bij Jefferson. Jefferson moet een restaurant zijn waar je binnen anderhalf uur weer de deur uit kan lopen. Het is geen plek voor romantisch tafelen, daarvoor is de sfeer te zakelijk en gericht op de kantoorpopulatie in de omgeving.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk restaurant! Goed personeel, lekker eten en goede wijnen/bieren. Absoluut de moeite waard. ook het parkeren is gratis in de avond en weekend.
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dankzij iens hier terecht gekomen.
Aan de buitenkant zou je het niet verwachten, maar het zit binnen helemaal vol.
Allemaal verse gerechten. En goede wijnen.....
Ja, gewoon heel goed!
jb V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Culinair verrassend! G
ebruik gemaakt van het seizoensmenu met wijnarrangement. Erg goed! goede smaken, prettige presentatie. Persoonlijke bediening met passie voor de Gasten.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
echt een super plek voor een lunch kwaliteit van het eten was erg goed bediening voor Amsterdamse begippen was super echt een aanrader
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
dit restaurant ligt aan se rand van de ring, midden op een bedrijven terrein in Amsterdam West. Het heeft een terras aan de straatkant. Binnen ziet het er hip uit. Een indrukwekkende wand met alle wijnen die het restaurant schenkt. De bediening is correct, maakt zich niet druk waardoor zij ook rust uitstralen. De gerechten zijn prima. Wij hadden de linguine met gamba's en rode peper. Lekker pittig. Misschien hadden er iets meer gamba's in gemogen. Het hoofdgerecht van het seizoensmenu was parelhoen. Niets op aan te merken. De kaart is oke. Eerlijke prijzen. Over het water wordt niet moeilijk gedaan, daar wordt niets voor berekend. Een restaurant waar we zeker vaker zullen komen als we de drukke stad niet in willen.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant op een bijzondere (bedrijfs)locatie aan de rand van de stad. Prima, zonovergoten terras; smakelijke, goed gevulde salades en vooral de steak tartare was lekker. Mooie wijnen per glas, grote diversiteit. Bediening vriendelijk maar zeer inefficiënt (onervaren?). Goed dat je op een drukke vrijdag toch een tafeltje op het terras kan reserveren.
Katarina B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij hebben hier met hele groep gegeten. Het eten was heeeeerlijk! Ik heb nog nooit zo een heerlijke vis gegeten! aanrader!!! De kom verdient een kroon!
Enzo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Hier vorige maand met een grote groep vrienden gegeten. Het restaurant moet het vooral hebben van zakelijke lunches en diners door de week aangezien het zich midden in een industriegebied bevindt. Maar ook op een vrijdagavond is het hier goed toeven. Het eten is van uitstekende kwaliteit en je krijgt hier echt waar voor je geld. We begonnen met een tartaar van tonijn en als hoofdgerecht hadden we kalfswang. Beide gerechten was erg lekker. Ook de wijnen en andere dranken zijn erg goed. Zo hebben ze Pilsner Urquell en Gulpener Neubourg op fles, die toch wel tot de beste bieren gerekend mogen worden. Een bezoek aan Jefferson is dan ook absoluut de moeite waard. Op zaterdag en zondag is Jefferson gesloten maar kan dan wel worden afgehuurd voor feesten en diners in besloten sfeer.
Jopie20 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het is niet makkelijk om voor mij te koken omdat ik gluten- en lactoseintolerant ben en daarnaast nog een lijstje heb van dingen waar ik niet tegen kan. Ik maak zo vaak mee dat ik dan wel iets te eten kan krijgen, maar dat het dan ronduit saai is of dat ik twijfels heb bij de kennis over allergieën bij de kok.
Zo niet bij Bar Brasserie Jefferson. Ik was hier met een bedrijfsuitje en heb een paar dagen vooraf mijn dieetwensen doorgegeven. Heerlijk gegeten. Een echt lekkere 3-gangenmaaltijd met heerlijke hapjes die ik niet elke dag krijg. Super!
Verder leuke aankleding en de bediening was heel vriendelijk.