Jeff's Saté Hut

Meer informatie over restaurant Jeff's Saté Hut

• Catering
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Via parkstaddeal bonnen gekocht. absoluut niks aan te merken en snap ook niet waar deze reacties vandaan komen . Het geld zeker waard geweest! misschien dat er iets na deze reacties wat gedaan is geworden? Heerlijke rijsttafel gehad wat ook echt Indische gerechten waren en hebben zelfs sate bij besteld. heel veel variatie qua eten, gezellig zitten met een muziekje op de achtergrond en vriendelijk personeel. De bedragen wat ze vragen qua drinken en toetjes netjes en zeker niet te duur. Wij hebben er een hele gezellige avond gehad.
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Veel te kleine porties en een trieste ambiance. Zelfs met Social Deal korting geen waar voor je geld. Gelukkig hebben we een aantal goede Toko's in de buurt
Gera .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We hebben heerlijk een Indische rijsttafel gegeten. Alles lekker vers, goed gekruid, was echt smullen.
De bediening was goed en vriendelijk en een gezellig knus restaurant. We gaan zeer zeker weer terug.
Blablablabla .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
wij hebben hier gegeten via social deal; het zou een indonesische rijsttafel zijn wat we kregen. nou volgens mij was dit gemaakt door een hobbykok, want het was echt bagger!
al het vlees was aangebrand. je kreeg heel weinig. bijv. maar 2 hele kleine (aangebrande) satestokjes, gek als je sate in je naam heb staan (neem toch aan dat dit dan je specialiteit is). 1 vlees zag er enigszins goed uit, maar daar zat zoveel peper in, dat je de rest van de avond dit steeds proefde. rijst was klonterig en de bami (wat geen bami was maar noedels) stond volgens mij al een tijdje op. decor is saai (sfeer ook), paar keer hardop aangegeven dat een muziekje wel fijn zou zijn als achtergrond, want je had het gevoel dat je op de begraafplaats stond. nee mensen, ga hier niet naar toe, want het is echt niks.
Nouda .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij hadden het afhaalmenu voor 2 pers. via het internet besteld, maar helaas stond het niet klaar toen wij op bestelde tijdstip onze maaltijd kwamen halen. Kregen na een half uur een bestelling voor andere klant. Onze bestelling was niet doorgekomen, was het excuus. Na ruim een uur gingen we dan eindelijk met een knorrende maag richting huis. Vooropgezegd dat de smaak echt authentiek indisch viel de grootte van de porties erg tegen: 1 kippendrumstickje pp, een half eitje pp, een bakje rendang en 1 stukje(!) kroepoek voor 2 personen. Wij zijn geen grote eters maar voor wat het kostte wel erg weinig, temeer omdat het een test was om voor een etentje voor 24 personen, waaronder flinke eters, uit te proberen. Helaas jammer, maar de bestelling voor Jeff, ondanks de prima smaak, gaat niet door!
PS hebben hem ook prive ingelicht, maar tot op heden geen enkele reactie. Over service gesproken...
robbg .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Jammer. Dat samenvattend onze ervaring bij Jeff's Satehut. Vandaag gaan eten met het gezin. De vloer in het restaurant plakt aan je voeten. Het toilet plakt ook.
Smaak van het eten ok, maar niet meer dan dat. Het combinatiegerecht (13,95 + 2 euro voor de bami!) is 1 bordje met daarnaast miniscule bakjes atjar, seroendeng en kroepoek. Laffe Sajoer lodeh en atjar. Iets aanpassen in het menu was niet mogelijk. Saté is ok. "Kindermenu" is een klein hoopje te kort gebakken friet en 1 (!) satéstokje, voor 5 euro.
Inrichting is ok. Eten krijgt onvoldoende, want de smaak was redelijk, maar het was te duur en te weinig.