JEFF’s Food & Drinks

Arnhemseweg 30 3817 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant JEFF’s Food & Drinks

Een gezellig restaurant waar in een ontspannen sfeer klassieke gerechten geserveerd worden maar waar je ook spannende gerechten met een eigen twist mag verwachten. Wat dat dan is? Sowieso is alles van dagverse ingrediënten gemaakt en die twist, die zit ‘m in bijzondere combinaties en verrassende smaaksensaties. Geïnspireerd door recepten van over heel de wereld. Gezond en lekker!

Meer informatie over restaurant JEFF’s Food & Drinks

• : Betaald parkeren voor de deur (max 1 uur) en op 150 meter afstand parkeergarage Soeverein (ingang aan de Stadsring direct naast Plus en ABN AMRO)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant JEFF’s Food & Drinks

Danny G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heel erg lekker gegeten, de spareribs gehad met de eigen gemaakte sambal. Een echte Aanrader. Komen zeker nog vaker eten!!
Gino C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heel vriendelijke bediening, heel vriendelijke en bevlogen kok en heerlijk eten!
Madeleine L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echt heerlijk gegeten! De beef Tataki en de steak Sumatra waren heel bijzonder, echt een aanrader! Het was echt een topavond!!!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker gegeten, goede bediening, persoonlijk aandacht, lekkere wijn!
anjo M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Werd leuk meegedacht met ons dieet en zelfs verrast met extras die binnen ons KHD dieet vielen omdatwe geenbfriet of brood eten. Erg gezellig en persoonlijk aandacht! Gaan snel weer terug!
Do V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Verrassend lekker gegeten! Geen standaard bereidingswijze maar eigen inbreng en eigen recepten dus erg smaakvol. Sfeer en inrichting knus/ modern.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten in een gezellige setting! We hebben ervan genoten, bediening was vriendelijk en attent. En als je nog ruimte hebt na de goede porties: de cheese cake is helemaal top!!! Aanrader om een keer gezellig met familie en vrienden te gaan eten!!!
ernst D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg rustige avond, 3 tafeltjes bezet. Uitstekende service, maar niet overdreven. Voor speciale wensen kwam de kok persoonlijk even overleggen. Bepaald ingrediënt ontbrak, werd goedgemaakt door extra ander lekkers.
Kaarin B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke gezellige locatie. Prettige sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was ook zeer aangenaam, zeker aan te raden. Komen zeker nog een keer terug..
Dien M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Prima gezellig restaurant! Uitstekende bediening. Hele mooie gerechten met een uitstekende smaak. Dit restaurant onderscheid zich van andere Door de goede inkoop van producten.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima entourage met zeer vriendelijke bediening en eten dat smaakvol is voor een nette prijs!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heel veel restaurants in Amersfoort al bezocht maar bij JEFF'S nog nooit gegeten.... Op de website staat dat ze de klasssiekers bieden met een twist en dat klopt! Daarnaast zag ik ook een paar verrassende gerechten op de kaart waar ik zeker nog een keer voor terug kom. De bediening was vlot en hartelijk en de sfeer ontspannen.
Ik koos voor de Lasagne al forno als hoofdgerecht. Helaas was dat niet mogelijk maar ze kwamen met een heerlijk vegetarisch alternatief. Op de dessertkaart staat dat de witte chocolade-gember cheesecake hun topper is en dat is helemaal waar. Een aanrader!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vandaag op Valentijnsdag met mijn wederhelft bij Jeffs geweest.
Echt heerlijk gegeten. 1 tip: graag volgende keer wat meer groente bij hoofdgerecht. Maar wat hebben we heerlijk gegeten zeg...:)
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We hebben hier werkelijk fantastisch eten gekregen. Alles was goed, van de geur in t restaurant , de tafel, de sfeer, het eten, en zelfs het toilet! Het gerecht was de proeverij, een verzameling van hapjes in t voorgerecht, drie heerlijke vleesgerechten allen met een bijzondere bite als hoofdgerecht en een verrukkelijke cheescake als toetje. Nergens konden we iets op aan merken. Omdat we weten van de kok dat hij wel graag iets aan verbeterpunten wil terugkrijgen, hebben we na lang zoeken twee dingetjes gevonden, er waren geen tandenstokers en de doekjes voor de vieze vingers stonden niet op tafel. Nou, we komen zoals beloofd terug om te zien of de verbeterpunten ook daadwerkelijk aangepakt zijn, dan gaan we direct weer voor dat heerlijke menu!
Henri A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Super mals vlees van elk soort wat wij geproefd hebben.
En ontzettend vriendelijk personeel.
Henri en Sandra
Melvin E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten en mooie interieur, bediening goed. Je merkt dat hier met passie voor het vak wordt gewerkt.

Saté is Top!
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik kwam alleen binnen en werd erg vriendelijk ontvangen. Mevrouw had me ook even geholpen met mijn tafelgenoot die de weg niet kon vinden. Erg behulpzaam. We hebben er lekker gegeten en je was er echt te gast. Het was voor herhaling vatbaar.
Carlo F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Super vriendelijke bediening en ondanks dat we een half uurtje eerder waren. Toetje was echt top!!!!
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We wonen al jaren in Amersfoort en heel vaak langs gefietst, maar nooit opgevallen. wat zonde!
Heel vriendelijk personeel, gezellige gemoedelijke sfeer en prima eten wat je bij een eetcafé verwacht.
Ik had de proeverij, een aanrader!
We komen zeker nog een keer hier eten!
Base-T .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooie entourange. Gezellig interieur. Attente bediening. Originele gerechten (net even anders, dan normaal, maar erg lekker en voor herhaling vatbaar!). Dit eetcafe heeft heel veel in haar mars. De menu's dienen/kunnen wellicht wat breder worden neergezet (vanuit restaurantperspectief), maar vooralsnog is de kwaliteit er goed.
Hartelijk dank voor je lovende recensie en graag tot ziens weer!