Over het restaurant JEFF’s Food & Drinks

Een gezellig restaurant waar in een ontspannen sfeer klassieke gerechten geserveerd worden maar waar je ook spannende gerechten met een eigen twist mag verwachten. Wat dat dan is? Sowieso is alles van dagverse ingrediënten gemaakt en die twist, die zit ‘m in bijzondere combinaties en verrassende smaaksensaties. Geïnspireerd door recepten van over heel de wereld. Gezond en lekker!

Meer informatie over restaurant JEFF’s Food & Drinks

• : Betaald parkeren voor de deur (max 1 uur) en op 150 meter afstand parkeergarage Soeverein (ingang aan de Stadsring direct naast Plus en ABN AMRO)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant JEFF’s Food & Drinks

Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We wonen al jaren in Amersfoort en heel vaak langs gefietst, maar nooit opgevallen. wat zonde!
Heel vriendelijk personeel, gezellige gemoedelijke sfeer en prima eten wat je bij een eetcafé verwacht.
Ik had de proeverij, een aanrader!
We komen zeker nog een keer hier eten!
Base-T .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooie entourange. Gezellig interieur. Attente bediening. Originele gerechten (net even anders, dan normaal, maar erg lekker en voor herhaling vatbaar!). Dit eetcafe heeft heel veel in haar mars. De menu's dienen/kunnen wellicht wat breder worden neergezet (vanuit restaurantperspectief), maar vooralsnog is de kwaliteit er goed.
Hartelijk dank voor je lovende recensie en graag tot ziens weer!
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Modern en gezellig restaurant met industrieel tintje! Vriendelijke, hartelijke bediening. Lekker eten en fijne sfeer: aanrader!
Dank voor je bijzonder aardige recensie en uiteraard graag tot een volgende keer!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een zogeheten sponsorborrel gehouden in het achterste gedeelte van het restaurant. Prima plek voor 20 personen met bij aanvang een borrel met lekkere hapjes en vervolgens heerlijk steak bavette gegeten. Fijne sfeer, goede prijs en hartelijke bediening. Met dank aan de kok en eigenaresse omdat alles mogelijk was en het resultaat super!
Dag Anita, het was ons een genoegen om jullie gezellige gasten van dienst te zijn. Dank en graag tot ziens!
Casper W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mooie en sfeervol ingerichte tent. Zeer goed eten en al met al uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik denk dat ik hier nog wel een keer terugkom in Amersfoort!
Dag Casper, dank voor de mooie recensie en graag tot ziens!
victor K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hartelijke bediening, maar om eerlijk te zijn viel het eten wat tegen. Nav de zeer positieve recensies hadden we er meer van verwacht.
Dag Victor, dank voor je bezoek en jammer dat het niet helemaal naar je zin was. We hopen op een herkansing.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Onze eerste keer bij Jeffs met een gezelschap van 8 personen waarvan 2 kinderen. Sfeervolle inrichting en een open keuken. Zeer vriendelijke bediening met een persoonlijke benadering. Complimenten aan de kok, op ons verzoek zorgde hij voor een kleine aanpassing van een gerecht. Alle gerechten even heerlijk. De zoete aardappel met truffelmayonaise en de cheesecake zelfs verrukkelijk. Er had wat ons betreft wel wat garnituur op het bord of apart op tafel geserveerd mogen worden, nu wat kaal. Al met al een terechte aanrader!
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed eten en de spareribs waren mals. De botten trok je zo uit.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
eendebout met zuurkool en
ingemaakte vijgen, overheerlijk. hamburger ook super! desser cheesecake goed en ijskoffie met ijs ook goed. bediening vriendelijk.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Jeff's eetcafe heeft voor zijn prijs goede en verrassende keuzes. Daarnaast hebben ze verstand van wijn en spijs combinaties wat de eetervaring een niveautje hoger tilt. Persoonlijke aandacht van de bediening maakt een avondje uit compleet. Een verrijking voor Amersfoort.
Jailey M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijne plaats om te eten.

Je kunt hier heerlijk eten midden in Amersfoort.
Wat een fijne mensen, zo gastvrij.
Een echte aanrader.
Berk A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat is dat toch een prachtige plek om te eten en wat een service.
Dame was zeer behulpzaam en nam haar tijd voor ons :)
Eten was super lekker.
Aanrader!
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige eetcafé met leuke en pure gerechten.

Ik was er al eerder geweest en heb destijds ook lekker gegeten.
Met de nieuwe kokkin in de keuken mooie gerechten. Mandje met heerlijk brood en goede aioli en kruidenboter uit eigen keuken. De dorade was lekker en de frietjes van zoete aardappel met de truffelmayonaise precies goed gebakken. De wijnen zijn verrukkelijk.
Leuke eetcafé met een gevarieerde kaart. Bediening prima!
Ik ben benieuwd naar het nieuwe menu.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prijs kwaliteit kan beter.
PJS .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat een fijn tentje! Lijkt een gewoon eetcafé .... maar .. ook verrassende leuke gerechten. Mooie kwaliteit , fijne sfeer . Aanrader
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Na drie keer hier te zijn geweest op verschillende dagen, in het weekend en doordeweeks, erg tevreden. Kwaliteit van het eten is geweldig alsmede de bediening en de service. Het maakt niet uit of de zaak helemaal vol is of dat er een paar tafels bezet zijn.
Binnenkort voor de 4de keer hier weer na toe. We hebben nog niet alles van het menu geproefd. Dus....
kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima. Lekkere gerechten.
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wim en Margit V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf een broodmandje met kruidenboter en aīoli besteld. Wij kregen echter gewone mayonaise i.p.v. aīoli. Helaas was het (weinige) brood al bijna op voor de bediening langskwam. Wel excuses, maar het had dus geen zin meer om het bakje om te ruilen. Als hoofdgerecht saté en ladyburger genomen. Twee spiezen saté met grove pindasaus en gemarineerde komkommerstukjes, erg lekker. De burger was goed, maar had iets meer gekruid mogen zijn. Omdat bijgerechten apart moeten worden besteld namen we er een bakje frites van zoete aardappel en een frisse salade bij. Frites smeuīg van binnen, maar teveel zout toegevoegd. De salade dreef van de olie. Dit doorgegeven en het bakje werd snel omgeruild. Tip: geef de dressing of olie/balsamico er apart bij, dan kan ieder naar wens toevoegen. En serveer de frites zonder zout, er staat immers een zoutmolen op tafel. Voor een eetcafé zijn de prijzen aan de hoge kant, temeer daar de bijgerechten er nog bijkomen.
Jelle N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fantastisch gegeten bij Jeffs.
We hadden saté spareribs en een burger. Allen heerlijk bereid. Er werd aan mijn dochter (5) gevraagd waar ze zin in had en dat was pasta. Staat niet op de kaart, maar werdt gewoon gemaakt door Jeff.
Helemaal top, goede bediening, ons zien ze hier zeker terug!