JEFF’s eetcafé

Arnhemseweg 30 3817 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant JEFF’s eetcafé

Een eetcafé waar alle klassieke gerechten geserveerd worden maar waar je ook spannende gerechten met een ‘funky twist’ mag verwachten. Wat dat dan is? Sowieso is alles van dagverse ingrediënten gemaakt en die  twist, die zit ‘m in ongewone combinaties of verrassende smaaksensaties. Geïnspireerd door recepten van over heel de wereld. Gezond en lekker!

Meer informatie over restaurant JEFF’s eetcafé

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant JEFF’s eetcafé

Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
eendebout met zuurkool en
ingemaakte vijgen, overheerlijk. hamburger ook super! desser cheesecake goed en ijskoffie met ijs ook goed. bediening vriendelijk.
Berk A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat is dat toch een prachtige plek om te eten en wat een service.
Dame was zeer behulpzaam en nam haar tijd voor ons :)
Eten was super lekker.
Aanrader!
Jailey M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijne plaats om te eten.

Je kunt hier heerlijk eten midden in Amersfoort.
Wat een fijne mensen, zo gastvrij.
Een echte aanrader.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellige eetcafé met leuke en pure gerechten.

Ik was er al eerder geweest en heb destijds ook lekker gegeten.
Met de nieuwe kokkin in de keuken mooie gerechten. Mandje met heerlijk brood en goede aioli en kruidenboter uit eigen keuken. De dorade was lekker en de frietjes van zoete aardappel met de truffelmayonaise precies goed gebakken. De wijnen zijn verrukkelijk.
Leuke eetcafé met een gevarieerde kaart. Bediening prima!
Ik ben benieuwd naar het nieuwe menu.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prijs kwaliteit kan beter.
PJS .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat een fijn tentje! Lijkt een gewoon eetcafé .... maar .. ook verrassende leuke gerechten. Mooie kwaliteit , fijne sfeer . Aanrader
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Na drie keer hier te zijn geweest op verschillende dagen, in het weekend en doordeweeks, erg tevreden. Kwaliteit van het eten is geweldig alsmede de bediening en de service. Het maakt niet uit of de zaak helemaal vol is of dat er een paar tafels bezet zijn.
Binnenkort voor de 4de keer hier weer na toe. We hebben nog niet alles van het menu geproefd. Dus....
kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima. Lekkere gerechten.
Wim en Margit V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf een broodmandje met kruidenboter en aīoli besteld. Wij kregen echter gewone mayonaise i.p.v. aīoli. Helaas was het (weinige) brood al bijna op voor de bediening langskwam. Wel excuses, maar het had dus geen zin meer om het bakje om te ruilen. Als hoofdgerecht saté en ladyburger genomen. Twee spiezen saté met grove pindasaus en gemarineerde komkommerstukjes, erg lekker. De burger was goed, maar had iets meer gekruid mogen zijn. Omdat bijgerechten apart moeten worden besteld namen we er een bakje frites van zoete aardappel en een frisse salade bij. Frites smeuīg van binnen, maar teveel zout toegevoegd. De salade dreef van de olie. Dit doorgegeven en het bakje werd snel omgeruild. Tip: geef de dressing of olie/balsamico er apart bij, dan kan ieder naar wens toevoegen. En serveer de frites zonder zout, er staat immers een zoutmolen op tafel. Voor een eetcafé zijn de prijzen aan de hoge kant, temeer daar de bijgerechten er nog bijkomen.
Jelle N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fantastisch gegeten bij Jeffs.
We hadden saté spareribs en een burger. Allen heerlijk bereid. Er werd aan mijn dochter (5) gevraagd waar ze zin in had en dat was pasta. Staat niet op de kaart, maar werdt gewoon gemaakt door Jeff.
Helemaal top, goede bediening, ons zien ze hier zeker terug!
Joris L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een verrassend gaaf restaurant. De gerechten zijn geweldig. Wij komen hier zeker terug.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We zaten bij Jeff naast de keuken waardoor we al van het eten konden geniet voordat het werd geserveerd. We kregen heerlijk eten geserveerd absolute 'dish of the day' was voor ons de Sashimi. Wij komen zeker nog een keer terug.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hartstikke goed eten. Echter E50,- pp voor 2-gangen met flesje wijn is natuurlijk niet ok voor een eetcafé. Naast tarieven per gang komt de prijs voor bijgerechten frites en salade er nog extra bij.
Mischa B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Anne-Marie R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker gegeten! Heel vriendelijke bediening!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Keurige vriendelijke bediening, keurige kaart waar ook voor de vegetarier wat te halen valt. Gunstige prijs kwaliteitverhouding. De kok maakt er werk van. Ik bestelde een maaltijdsalade. Mooi opgemaakt. Wel fijn om nog een kommetje rijst erbij te bestellen als je een grote eter bent (ben ik...). Beetje donkere/ robuuste inrichting van het cafe, maar dat is een kwestie van smaak.
Hetty N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Helaas de tijgergarnalen hadden het darmkanaal nog. Gerecht niet opgegeten
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In 3 weken Amerika niet zo'n lekkere hamburger gegeten als hier. Ook Dorade en desserts waren heerlijk. Service prima! Goede prijs kwaliteit verhouding.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten! Service excellent! Had over het hoofd gezien dat er op burger kaas zat, werd zonder enkel bezwaar opnieuw gemaakt. Grote complimenten.
astrid.isn .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf heerlijk mandje met warm brood met kruidenboter en aioli. Daarna de spareribs, voor mij de lauwwarme maaltijd linzensalade. Verrassend lekker in een goede portie. Daarbij een heerlijk knisperend wijntje gedronken. Voor nog geen 40 euro tesamen! Mijn oprechte complimenten.