Jeanzz

Meer informatie over restaurant Jeanzz

7,1
Innojoin .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Aan het strand. Stevige inrichting die toch iets geborgen heeft. Goede cheesecake zoals die hoort te zijn . Geen fratsen.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
prachtige locatie. eten is goed, maar niet bijzonder. scampi als voorgerecht, 6 stuks. heel veel salade erbij. hoofdgerechten oa. spare ribs. sommige stukken smakeloos, sommige stukken weer goed gemarineerd. vlees viel niet van het bot, zoals door de bediening werd gezegd. verse mosselen waren prima. menu's voor kinderen te karig qua keuze.

bediening flink onder bemand. je kon dit merken doordat de tafel in 15 minuten in verschillende stappen werd afgeruimd. na 25 minuten wachten, er maar voor gekozen om het nagerecht elders te nuttigen, gezien de drukte en wacht tijd. bediening kon ook niet adequaat antwoord geven op vragen. de vraag wat er in de geitenkaas salade zat, werd deze beantwoord met dat deze heerlijk is.

de bediening deed wel hun best, maar door te weinig mensen hadden ze geen tijd om echt aandacht aan de klant te besteden.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
prachtige locatie aan het grevelingenmeer. leuk restaurant, van binnen alleen iets te krap opgesteld. brood met smeersels vooraf. ook had ik de scampi. 6 stuks met iets te veel salade geserveerd. smaakte goed, de dressing was, vind ik, niet nodig geweest.
hoofdgerechten waren qua porties ruim voldoende. de spare ribs wisselvallig. sommige stukken geen smaak en slecht gemarineerd, andere stukken weer prima. door de bediening werd er gezegd dat het vlees van het bot valt. dit is zeker niet zo.

bediening had het te druk met te weinig mensen. beide dames deden enorm hun best om het bij te houden, wat een negatief effect had op de kwaliteit van bedienen. na 25 minuten was na het hoofdgerecht de tafel niet afgeruimd. we zijn maar elders ons dessert wezen eten.
Francis76 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een aantal keer gegeten, het is heerlijk een goede prijs kwaliteit. Hele mooie ligging aan het meer en kindvriendelijk strandje , binnen is het sfeervol.
Klant en kindvriendelijk.
Laatste keer was er wel een onvriendelijke serveerster erg jammer. Een glimlach en beetje aandacht maakt het compleet.
Axel B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Al een paar keer hier gegeten deze week. Prima prijs / kwaliteit. Vriendelijke bediening. De mosselen zijn een aanrader!
Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Leuke strandtent. Binnen vrij groot en groot terras. Op een mooie dag zit de tent hardstikke vol. Eten was goed en ondanks drukte duurde het niet heel lang. Onze spareribs en sate waren niet erg warm. En onze serveerster was bepaald niet klantvriendelijk. Kortom eten goed, voor de rest mwah!
Martine Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ondanks dat ze alleen het volle restaurant moest bedienen, bleef het meisje van de bediening vrolijk, snel en behulpzaam. Chapeau! Het uitzicht, naast een klein strandje, is prachtig. Het eten is erg goed, ver boven strandtent niveau. Hier eet je de lekkerste saté ter wereld! (En wij kunnen het weten...) De Zeeuwse toetjes zijn ook aan te raden. Jeanzz is niet supergroot binnen, dus reserveer tijdig!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met z'n 8-en (4 volw/4 kids) aangeschoven voor het diner. Een dwarsdoorsnede van de kaart gekozen (slibtong/ingewikkelde varkenshaas/spareribs/mosselen) en diverse nagerechten. Het was allemaal heel erg OK. Leuke knusse zaak ( 34 zitplaatsen) , vlotte bediening en goed eten , da's Jeanzz. Reden voor ons om er in dezelfde week terug te gaan en toen was het NET zo lekker met als hoogtepunt de 300gr. Tournedos op steen uitgeserveerd. Ook hulde aan de dames in de bediening , werken knetterhard en hebben alles in de gaten en hebben toch nog tijd om effe een fotootje te maken. Hier komen we nogeens terug !!
Marlene R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Voorgerecht oesters, verser en lekkerder moet je ver gaan zoeken. Hoofdgerecht zeebaars met zuiderse groenten was heerlijk.
Deze middag de clubsandwich gegeten en die was speciaal en heel lekker. Gewoon een zeer goed adres en een goede prijs kwaliteit.
Ook een dikke pluim voor de serveersters.
Brendaatje68 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Net terug van een heerlijk etentje in Jeanzz,uitgegaan van de recensies van Iens zijn we daar naar toe gegaan.
Wat een leuke en lieve bediening,heel goed gegeten,natuurlijk mosselen en komen hier zeker een keer terug.
Bediening het was super ! Bedankt.
Fam.van Heijningen x
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Jeanzz is prachtig gelegen met (bijna) overal uitzicht op het water. De dames ontvangen je hartelijk. We hadden niet gereserveerd, maar we konden plaatsnemen als we maar voor 20.00 uur wegwaren (het was 18.00 uur). Netjes om het zo te melden. De drankjes en de kaart kwamen vlot. Dit keer geen voorgerecht wat de nagerechten klonken te lekker. We hadden een sate (mals, goed gaar, prima portie) met bijpassende garnituur en een portie spareribs. Deze kwamen goed van het bot en waren heerlijk gekruid. De bijgerechten waren lekker (vooral de rode koolsalade). De frites prima. Alleen de gebakken aardappelen waren wat grof soms en daardoor te aardappelig. Als nagerecht hadden we een zeeuws wentelteefje (heerlijk warm typisch zeeuws) met ijs en een coupe stroopwafel (met lekkere stroopwafels/stroop). Voor een "strandtent" zeer goed en prima prijs-kwaliteit verhouding! Ben je in de buurt (en/of zit je in Landal Port Greve) zeker de moeite waard.
Esther1877 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Heerlijke plek om gewoon iets te drinken, te lunchen of te dineren. Wij komen hier regelmatig tijdens de zomermaanden. Dan is het ook verstandig om te reserveren. De lunchgerechten zijn lekker, maar soms iets te veel dressing/saus.
De sate is een aanrader!
Vriendelijke en vlotte bediening.
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Mooi ingerichte tent, kwaliteit van het eten wisselt, aan de dure kant voor wat je krijgt, bediening erg vriendelijk, een ruime keuze aan verschillende bieren.
Jorinde C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Super lekker gegeten vanavond bij Jeanzz. Goede en vriendelijke service, super lekker eten en natuurlijk een prachtig uitzicht over het Grevelingenmeer.
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Jammer dat uitbater kiest voor omzet in plaats van kwaliteit. We zijn tot twee keer toe behoorlijk dwingend verzocht onze mooie (vierpersoons)plek aan het raam te verlaten voor een mindere tweepersoonstafel verderop in de zaak. En dat terwijl er nog een aantal tafels vrij was en dat is ook zo gebleven. Wel goed gegeten maar de sfeer was wel een beetje verziekt.
Ook merkwaardig gevoel om eerst in het Duits te worden aangesproken.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
In onze vakantie gegeten bij Jeanzz samen met vrienden, uitstekend gegeten! Heerlijke slibtong, scampi's ook top. Zelf had ik een geweldige tournedos van 300 gr. Die had nog wel iets groter mogen zijn. Lekkere relaxte bediening, heel vriendelijk. Gezellige, ontspannen sfeer; leuk interieur. Tent zat tot de nok vol maar alles liep perfect op rolletjes.
Genieter68 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Onlangs geluncht bij Jeanzz. Twee salades geproefd. Een met pulled pork en een met geitenkaas. Beide salades waren heerlijk. De porties zijn redelijk groot.
De dames in de bediening waren erg vriendelijk.
We komen hier zeker nog eens terug om wat andere gerechten te proberen.
Corine J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Eten was heerlijk, goed bereidt, snelle bediening, mag wel iets meer met een lach. Gezellig terras, prachtige plek aan het water.
Kevinthom .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Lekker muziekje op de achtergrond , uitzicht op het water, een overheerlijke carpaccio en als hoofdgerecht een werkelijk fantastiche spare rib die van het bot " valt " . De eerst volgende keer dat wij Zeeland aandoen zijn wij hier te vinden !!!!
Markus71 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Echt lekker gegeten ongedwongen sfeer
Smaakvol en lekker heerlijke scampi s
Sliptong vriendelijke bediening.
Zeker de moeite waard