Over het restaurant Jeanpagne

Bistro & aperitiefbar

Hier kun je elke dag vanaf 12:00 terecht! En dat is ook zeker een aanrader. Geniet met familie en vrienden van een heerlijke kop koffie met een huisgemaakt taartje en blijf daarna eventueel gewoon hangen voor de lunch. Eigenlijk kun je hier de hele dag blijven zitten, want ook de high-tea/wine, de borrel en het diner liegen er niet om. Een fantastische aanwinst voor culinair Leiden!

Glas champagne

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We werden hartelijk en vrolijk ontvangen. De wijnen waren heerlijk en goed gekozen voor ons, heel wat anders dan de standaard huiswijnen van tegenwoordig. Combinatie met lekker eten, recept voor succes. We komen terug!
Nolda V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is goed, zo ook de bediening,veel aandacht voor de wijnkeuze, zoals altijd werd weer een goede wijn geserveerd. Akoestiek is 's avonds als het vol is echter slecht. Voldoende reden om hier alleen nog te lunchen. Jammer.
Anjuli C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een heerlijke avond gehad met erg goede service.

Bij binnenkomst werden we direct ontvangen met een glimlach en stond onze tafel al klaar. Op het moment dat wij buiten nog even wilde borrelen was dit geen probleem. We hadden een fles besteld en hadden deze binnen laten staan maar voordat we het wisten waren onze glazen op het terras bijgeschonken door de ober, Fantastisch!!

Bij de borrel hebben we een uitgebreide plank met verschillende kazen, vlezen, bitterballen, broodjes gehad. Als hoofdgerecht hadden we de dagspecials. De hoofdgerechten waren super. Het vlees was heerlijk mals en goed van kwaliteit. De grootte van de porties waren perfect. Bij het dessert was het mogelijk om een grand dessert te bestellen waardoor we van alle desserts konden proeven. Dit was ook perfect.

Alle lof gaat naar de super bediening van Jeanpagne. Zij zijn erg professioneel, attent, alert en in voor een praatje. Dankzij hen hebben we een perfecte avond gehad. Wij komen zeker terug!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk wijnen en bubbels ..het eten was heerlijk en de gastheer is top ...wij komen op zekers terug
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten kom hier vaker. Sfeer is goed, bediening is netjes en beleefd. Mooie wijnkaart en de eigenaar weet goed de juiste wijn en spijs combinatie te maken. Juiste prijs kwaliteit beleving
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk restaurant met leuke en lekkere gerechten (wel weinig keus hoofdgerechten, het dagweercijfer vlees was al uitverkocht) Bediening goed en gezellig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De coquilles (3 voor 10,50!) waren rubber-achtig, geserveerd in een soort dessert schaal op een bedje van uitgeputte sla met een waterige dressing. Entrecote was goed, maar de sliptongen waren niet gaar en heb ik terug gestuurd naar de keuken. Daarna kreeg ik ze veel te gaar weer terug en was de smaak sowieso nergens meer te vinden. Ze kunnen ook beter geserveerd worden zonder bieslook en peterselie; de smaak hoort van de vis en de boter te komen. Je verwacht beter in deze tent, maar de koks zijn erg inspiratieloos. De sommelier krijgt alle credits, wijnen waren heerlijk. (Bistro)stoelen echt een crime om op te zitten.
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ach ik vond het nogal teleurstellend , kwam er zelf voor de tweede keer en had nu een vriendin meegenomen. Eerste keer was top en nu stukken minder. We aten het asperge menu , nou de soep was te dun en waterig van smaak en de asperges door de te zoute zalm niet echt smakelijk .
Bediening we gied en vriendelijk.
Maar.... ga er voorlopig niet meer heen.. jammer toch!!
Vriendelijke groet.
Ans Munster
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 8 personen. De bediening was erg vriendelijk, en het eten fantastisch! Zeker een aanrader!
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Aardige attente bediening en een lekker maaltijd, goed klaargemaakte forel met groente en aardappelgratin. Prima prijs kwaliteit verhouding! Hier kom ik graag terug.
Nanno B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Alles top, we moesten alleen wel lang wachten: m'n vriendin moest echt even wat nootjes bietsen om de ergste trek te stillen.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Leuke sfeer, vriendelijke bediening. Helaas kwam het brood dat we bij ons aperitief hadden besteld pas bij het voorgerecht. In de keuken was het zo druk dat er geen tijd was om brood te snijden, aldus de kelner. De vis van de dag was al op (om 19.15 uur), twee andere gerechten op de kaart, de risotto en de entrecote, waren ook niet voorradig. De wijn was prima, ruime keuze, goed geprijsd. Het voorgerecht liet meer dan een uur op zich wachten. Het eten was niet slecht (met name de voorgerechten), maar ook niet echt goed. Lamsschenkel, op zich een leuk gerecht, was niet gaar, crème brûlée was hard en smakeloos. Als restaurant geen aanrader, wel geschikt voor een glaasje wijn op het terras op een mooie lentedag.
Diederik C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, perfecte sfeer: hip, classy en intiem. Geschikt voor elk fatsoenlijk gezelschap. De bediening was persoonlijk, uitgebreid, geïnformeerd en snel.
De prijs viel wel hoger uit dan verwacht (op basis van Iens). Verder waren de porties aan de kleine kant.
Goede herinneringen aan deze zaak!
Fraukje R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk restaurant, gezellige inrichting! Goede kaart, van het eten en de wijn. Een beetje Frankrijk in Leiden. Tres bien! Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk gesprek met sommelier over de wijn gehad.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima geluncht met onze vrienden uit Italië. Smakelijke gerechten en goede service !
We hadden o.a. de wrap met kip, baquette met gerookte zalm en een baquette met oplegkaas.
Voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
July P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wat een aanwinst voor Leiden! Heerlijk ondergedompeld in echt gastheerschap. In een gezellige ambiance genoten van heerlijke gerechten (coquilles echt te gek!) met uitgebreid wijnadvies, van alles mogen proeven en wat een enthousiasme. We komen zeker terug!
hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, goed wijn kaart, ook wijnen buiten de kaart om, gezellige ambiance.
Top bediening!
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk voorgerecht (fois gras / steak tartare) en hoofdgerecht (diamanthaas) en ruime porties. Chocotaart was wat droog. Lekkere wijn en goede aanbeveling. Zou er zeker nog een keer heen gaan!
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening licht enthousiast de menukaart toe. Bij je gerecht wordt de juiste wijn geadviseerd. Het eten is verfijnd. De diamanthaas is een echte aanrader. Wij komen zeker terug.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Top restaurant. Gezellig, goed eten en prima service. Wij kwamen toevallig in de restaurantweek, maar kregen een uitstekend menu voorgeschoteld.