Over het restaurant Jeanpagne

Bistro & aperitiefbar

Hier kun je elke dag vanaf 12:00 terecht! En dat is ook zeker een aanrader. Geniet met familie en vrienden van een heerlijke kop koffie met een huisgemaakt taartje en blijf daarna eventueel gewoon hangen voor de lunch. Eigenlijk kun je hier de hele dag blijven zitten, want ook de high-tea/wine, de borrel en het diner liegen er niet om. Een fantastische aanwinst voor culinair Leiden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Jeanpagne

Maandag t/m zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 17:00
- Wijnbar vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Jeanpagne

Ella T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een in ontspannen sfeer heerlijke gelunched.
Prijs kwaliteit goed
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten tegen een goede prijs. Zeer gastvrij ontvangen en heerlijke wijnen. Al met al zeker een aanrader! Houd nog een gaatje over voor een dessert, die zijn top!
De tafel van Judith R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wederom uitstekend!
Olaf R.
Heerlijk gegeten, uitstekende service, zeer sfeervolle inrichting. We hebben ons tijdens het diner laten adviseren naar geschikte glazen wijn voor bij de verschillende gerechten. Dat was een zeer goede keuze. Hele mooie wijn/spijs combinaties die de avond nog mooier maakte. Dank je wel team Jeanpagne!
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Super vriendelijk en leuk personeel. Zeer prettige inrichting. Eten prima. Waar voor geld. ????????
Julie D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekkere koffie en de croques madame waren superlekker
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Team is prima in staat verzoeknummers te honoreren. Zowel eten als drinken op prima niveau, zeker qua prijs / kwaliteit verhouding.
Joachim V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitmuntende Steak Tartare!
Vriendelijke bediening en mooie inrichting.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig, informeel restaurant.vriendelijk ontvangen !
De gerechten waren heerlijk.
L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
uitstekend restaurant, met ontzettend vriendelijk en kundig personeel. mooie zaak, smaakvolle inrichting en goede keuken. een aanwinst voor Leiden!
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met mijn zus gaan lunchen bij Jeanpagne: HEERLIJK. Absoluut doen!
De porties waren niet heel groot, maar zeker voldoende. Erg leuk dat ook bij onze lunchgerechten een passende wijn gevonden werd. Ze werken hier echt met plezier en passie voor wijn en spijs. Dat is echt een welkome afwisseling. Hier ga ik zeker vaker komen!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We werden hartelijk en vrolijk ontvangen. De wijnen waren heerlijk en goed gekozen voor ons, heel wat anders dan de standaard huiswijnen van tegenwoordig. Combinatie met lekker eten, recept voor succes. We komen terug!
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke gerechten. Ontzettende vriendelijke en kundige bediending. Klasse sommelier die heerlijke en verrassende wijnen serveerde.
Kortom, absoluut aanrader! Wij zij fan :-)
Nolda V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten is goed, zo ook de bediening,veel aandacht voor de wijnkeuze, zoals altijd werd weer een goede wijn geserveerd. Akoestiek is 's avonds als het vol is echter slecht. Voldoende reden om hier alleen nog te lunchen. Jammer.
Anjuli C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een heerlijke avond gehad met erg goede service.

Bij binnenkomst werden we direct ontvangen met een glimlach en stond onze tafel al klaar. Op het moment dat wij buiten nog even wilde borrelen was dit geen probleem. We hadden een fles besteld en hadden deze binnen laten staan maar voordat we het wisten waren onze glazen op het terras bijgeschonken door de ober, Fantastisch!!

Bij de borrel hebben we een uitgebreide plank met verschillende kazen, vlezen, bitterballen, broodjes gehad. Als hoofdgerecht hadden we de dagspecials. De hoofdgerechten waren super. Het vlees was heerlijk mals en goed van kwaliteit. De grootte van de porties waren perfect. Bij het dessert was het mogelijk om een grand dessert te bestellen waardoor we van alle desserts konden proeven. Dit was ook perfect.

Alle lof gaat naar de super bediening van Jeanpagne. Zij zijn erg professioneel, attent, alert en in voor een praatje. Dankzij hen hebben we een perfecte avond gehad. Wij komen zeker terug!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk wijnen en bubbels ..het eten was heerlijk en de gastheer is top ...wij komen op zekers terug
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten kom hier vaker. Sfeer is goed, bediening is netjes en beleefd. Mooie wijnkaart en de eigenaar weet goed de juiste wijn en spijs combinatie te maken. Juiste prijs kwaliteit beleving
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk restaurant met leuke en lekkere gerechten (wel weinig keus hoofdgerechten, het dagweercijfer vlees was al uitverkocht) Bediening goed en gezellig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De coquilles (3 voor 10,50!) waren rubber-achtig, geserveerd in een soort dessert schaal op een bedje van uitgeputte sla met een waterige dressing. Entrecote was goed, maar de sliptongen waren niet gaar en heb ik terug gestuurd naar de keuken. Daarna kreeg ik ze veel te gaar weer terug en was de smaak sowieso nergens meer te vinden. Ze kunnen ook beter geserveerd worden zonder bieslook en peterselie; de smaak hoort van de vis en de boter te komen. Je verwacht beter in deze tent, maar de koks zijn erg inspiratieloos. De sommelier krijgt alle credits, wijnen waren heerlijk. (Bistro)stoelen echt een crime om op te zitten.
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Ach ik vond het nogal teleurstellend , kwam er zelf voor de tweede keer en had nu een vriendin meegenomen. Eerste keer was top en nu stukken minder. We aten het asperge menu , nou de soep was te dun en waterig van smaak en de asperges door de te zoute zalm niet echt smakelijk .
Bediening we gied en vriendelijk.
Maar.... ga er voorlopig niet meer heen.. jammer toch!!
Vriendelijke groet.
Ans Munster
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 8 personen. De bediening was erg vriendelijk, en het eten fantastisch! Zeker een aanrader!