Over het restaurant Jeanpagne

Bistro & aperitiefbar

Hier kun je elke dag vanaf 12:00 terecht! En dat is ook zeker een aanrader. Geniet met familie en vrienden van een heerlijke kop koffie met een huisgemaakt taartje en blijf daarna eventueel gewoon hangen voor de lunch. Eigenlijk kun je hier de hele dag blijven zitten, want ook de high-tea/wine, de borrel en het diner liegen er niet om. Een fantastische aanwinst voor culinair Leiden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Jeanpagne

Bushalte en treinstation nabij

Maandag t/m zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 17:00
- Wijnbar vanaf 12:00 (high wine tussen 15:00 en 17:30 uur)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Jeanpagne

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer leuke avond gehad bij Jeanpagne. Heel mooie zaak en uitstekende bediening. Groot assortiment wijnen en veel expertise om de juiste combinaties te maken. Het eten is net niet van dezelfde kwaliteit. Sommige gerechten waren lekker, andere misten net dat beetje extra.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ontspannen sfeer, vriendelijke bediening en heel lekker gegeten.
B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke vis gegeten. Vriendelijk geholpen en lekker alert qau drankjes , daar houden we van !
Er hangt een hele fijne sfeer !
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Je kan elkaar niet goed verstaan door dat het geluid nergens wordt gedempt. Het eten was prima en origineel. Iets sneller zou wel mogen.
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke en gezellige plek, prima kaart maar Jeanpagne flammkuche erg klein en wat saai, leek wat te missen. Lang gewacht op ook weer wat saaie kreeftensoep die ook niet warm was.
Jammer maar ga het nog wel keer proberen want sfeer is leuk.
E Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
goedlopend restaurant met een topkok! Prima locatie waar je graag terugkomt omdat je gewoon heerlijk en goed verzorgd eten krijgt
Annick D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding. goede bediening, jongens met humor, mooie zitplek, lekker eten, soepel in keuzes maken en switchen naar het menu.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Super attente bediening, erg lekkere wijn (per glas!) en heerlijk eten. Top avond gehad!
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Tweede of derde keer dat ik hier kom. Lekker gegeten we deelden vier voorgerechten met zijn vieren en namen nog een hoofdgerecht. Ik had de ossobuco die eerlijk gezegd niet was wat ik verwachtte: tamelijk droog, een beetje hard en haast geen saus. Maar wel een lekker garnituur erbij. We hadden elk een paar glazen wijn erbij. En dat laatste is wat dit restaurant leuk maakt. Ze hebben een flinke wijnkaart en heel veel is open en je mag proeven. Een disgenoot ging door vier verschillende witte wijnen toen de Sancerre op was. Dat was geen probleem voor bediening.
Die voorgerechten waren eerlijk gezegd beter dan het hoofdgerecht. Misschien dat ik volgende keer gewoon twee voorgerechten neem, want we komen zeker terug.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werken hartelijk ontvangen en de bediening is attent. Het eten heerlijk en de hoeveelheden prima van formaat. Alles met zorg op het bord gelegd.
Lynn P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben een erg leuke avond gehad; goed gegeten, goede wijn en zijn vriendelijk geholpen. De kaart zag er goed uit en komen zeker binnenkort weer terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Leuk restaurant met leuke bediening. Er ging wel wat fout bij de bestelling van het voorgerecht en de saus over het toetje met flensjes vonden twee van de drie die het aten niet lekker (maar over smaak valt niet te twisten toch?).
Al met al leuke ervaring en komen zeker een keer terug.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Jeanpagne blijft één van onze favorieten! Super gastvrije en hartelijke bediening, het ziet er gezellig uit, lekker eten en fantastische wijnen!
Veronique D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Een bistro met authentieke Franse gerechten, wat je ook verwacht maar zeker niet overal krijgt. Erg lekker gegeten en goede wijn(en) erbij (goede suggesties!). Een gezellige avond met attente en vriendelijke bediening die echt hun best deden er voor ons een leuke avond van te maken. En dat is helemaal gelukt! Wij komen graag terug.
Yolande N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het was uitstekend, maar een iets uitgebreider vegetarisch aanbod (er zijn momenteel twee vegetarische hoofdgerechten) zou het nog aantrekkelijker maken om hier vaker te gaan eten.
Magnus T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuke sfeer. Lekkere wijnen. Boeuf Bourgion was echt heerlijk
Annelot H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Erg fijn restaurant, lekker eten. Houden goed rekening met allergieen! Erg vriendelijk personeel die altijd open staan je te helpen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten, maar laaaaang moeten wachten op het hoofdgerecht!
Avdiest .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijk en aardig personeel, wist precies wat ik had aangevraagd. CHAPEAU! Eten was lekker, zeker een aanrader. Ik ga zeker nog wel een keer terug
Cynthia F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik ben geen grote eter, maar ik vond de portie van de hoofdmaaltijd zeer matig uitgevallen. Daar in tegen was de hoeveelheid brood weer zeer overdadig t.o.v. de hoeveel boter/tapenade.