Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Ejm V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Duur dner
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH actie bij Jean Marie terecht gekomen prima locatie, goede ontvangst lekker eten, kwamen er voor de 2 keer komen er zeker weer terug.
De Dappers.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nog op het nippertje met de AH actie kunnen genieten. Het menu hebben we uitgebreid met een tussengerecht.
Alle 4 de gangen waren met zorg klaargemaakt gemaakt en heerlijk van smaak. De gastvrouw is een gedreven, enthousiaste en vakbekwame vrouw. Kortom een restaurant om nog eens te bezoeken. Echt een heerlijke avond uit.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisterenavond met gezelschap van 12 personen wederom uitstekend gegeten bij Jean-Marie.Zes gangen menu uitstekend uitgebalanceerd qua smaken en portionering.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisteravond voor de tweede keer gegeten bij Jean Marie. Amuses en voorgerechten waren prima (Handgesneden steak tartaar en ganzenlever), de griet was goed gebakken maar het hoofdgerecht vonden we wat minder. Dit was kalkoen op verschillende manieren bereid: het bitterballetje en het stoofpotje waren lekker maar het 3e stukje kalkoen vonden we aan de droge kant. Leuk restaurant, attente bediening.
Cock G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Donderdag 5-1 bij Jean Marie gegeten samen met vrienden. Voor hen de eerste keer, voor ons een hernieuwde kennismaking. Het was -weer- een feestje. Gastvrije ontvangst, prachtige gerechten met verrassende smaakcombinaties vergezeld van prima wijnen.
Als ik een verbeterpuntje moet noemen, dan is dat de prijs van de koffie na afloop, meer dan 4 euro voor een kopje koffie zonder iets erbij vind ik wel stevig aan de prijs. Maar .... dat mag de totaalindruk niet naar beneden halen. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker weer terug.
Beste Cock Groen,

Ten eerste bedankt voor de mooie recensie. Alleen over uw verbeterpuntje... ik denk dat er een foutje is gemaakt. Koffie hoort normaal 2,25 te kosten en alleen 4,25 als u er friandises bij neemt. Onze excuses hiervoor. Hopelijk kunnen we dit bij een volgend bezoek met u goed maken.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Jean Marie
Motorfiets .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We komen er vaker en het eten was wederom heerlijk en de sfeer gezellig, mede dankzij ons leuke gezelschap. Fijn dat JM is opgenomen in de AH-acties, anders zouden wij het te duur vinden.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren voor de derde keer bij JM, maar deze keer viel het eten tegen.
Het eten was weinig, vorige keren waren we voldaan, nu niet.
Een heel klein kopje koffie kost 4.25, en wat ik heel naar vind je moet eten wat de pot schaft.
Dus niet meer naar JM
Beste gast,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw laatste bezoek is tegen gevallen.
U schrijft dat u wel vaker bij ons bent geweest en dat het toen wel goed was. Hopelijk geeft u ons nog een nieuwe kans en dat het dan wel weer goed mag zijn.
Onthoud voor de volgende keer, als het menu van de dag u niet aanstaat kunt u altijd om de menukaart vragen en als de portie te klein is mag u gerust vragen of er iets bij mag. Wij zijn ook maar mensen en fouten kunnen gemaakt worden, geef ons in ieder geval de mogelijkheid om het op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Jean Marie
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We vonden het een fijne avond.. heerlijk gegeten, goede uitleg over de gerechten. Het zag er ook heel aantrekkelijk uit. Echt superrrr!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel. Na afloop kregen we een lekkere attentie mee voor mijn verjaardag.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De wildgerechten, fazant en hert pasten uitstekend bij deze periode. Het nagerecht van diverse appelbereidingen was heel fris en verassend van smaak. Erg lekker gegeten.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij zijn bekend met Jan en Marieke. Benadering en omgang is daardoor veel gemakkelijker.
tjaspers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In het kader van AH-AKTIE 3 gangenmenu gegeten. Prachtig wildmenu, sublieme smaken, hoofdgerecht verschillende bereidingen van hert, betaalbare huiswijn van prima kwaliteit, inclusief koffie,water en aperitief en fooi 77,50 euro voor 2 personen. Zo kan het dus ook!
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH Iens bon heerlijk gegeten bij Jean Marie. We kregen het 3 gangen menu, ditmaal in het teken van wild. We hebben wel een extra tussengerecht genomen.
Alle gerechten waren van topkwaliteit. Ook de gastvrouwen en heren waren zeer attent en vriendelijk.

Aanrader!
keespoot34 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Fantastisch eten, enthousiaste medewerkers.
Wat tegen viel is dat het lekkers bij de koffie achteraf gewoon betaald moet worden, beetje jammer.
MarjonDekkers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Weer erg lekker gegeten bij Jean Marie. Een heerlijk wild menu was samengesteld en we hebben ervoor gekozen om het tussengerecht (eend) erbij te nemen. Vriendelijk en professioneel personeel, wel erg druk en rumoerig(mede omdat het etablissement volledig bezet was), maar bovenal erg goed gegeten. Een wijnarrangement wordt altijd zorgvuldig samengesteld. Er werd met het eten prima rekening gehouden met een persoon die alleen zacht voedsel kon eten vanwege een recente operatie aan haar mond. Klasse! We komen zeker weer terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Jean Marie is een restaurant waar de kwaliteit van het eten en de klantvriendelijkheid voorop staan. De kwaliteit en de gecombineerde smaken van het eten zijn met passie bereid. Ik heb er van genoten. De sfeer is prima, warm en gezellig.
Lonneke E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, waarbij er goed rekening is gehouden met de dieetwensen van ons gezelschap. Hartelijk ontvangen en fantastisch verzorgd door kundige bediening. Het is een luxe restaurant waar een gezellige sfeer heerst. Een feestje om dit restaurant te bezoeken!
pieterneldewit .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten bij Jean Marie! Mijn man werd vanwege zijn afstuderen in het zonnetje gezet, erg leuk hoe dit werd gedaan. De gerechten waren heerlijk en van goede kwaliteit. We komen graag nog eens terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een heerlijk avondje uit eten bij Jean Marie met de familie. Uitstekende service en prachtig menu in een sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!