Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      dessert van de dag
      dessert van de dag

Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

Tineke A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
met ah actie gegeten maar hele kleine porties voor heel veel geld
Beste Tineke,

Bedankt voor de recensie. Wij zijn een Gourmand restaurant en daar staat kwaliteit erg hoog in het vaandel. Wij laten graag onze gasten genieten van onze gerechten op kleine schaal, waar enorm veel passie in gestopt is. De porties zijn dus wellicht iets kleiner, maar dit is wel in compensatie met de kwaliteit en smaak die onze gasten ervoor terugkrijgen. Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen.

Nina V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We werden prettig ontvangen. Op de tafel stonden al wat hapjes klaar en werd ons meteen wat te drinken aangeboden. Met de ah restaurantactie hebben we gereserveerd en we hadden twee maal de keuze om ons menu uit te breiden. Hiervoor hebben we niet gekozen. Alle gerechten waren heerlijk en prachtig geserveerd! De huiswijn was ook van prima kwaliteit. De bediening en eigenares waren vriendelijk en toen we klaar waren met eten kwam de kok nog langs om te vragen of het had gevraagd. Hieruit blijkt dat ze proberen om hun kwaliteit hoog te houden. We hebben een leuke avond gehad!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
in een woord: super!
In een woord: bedankt!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten, fijne ambiance, gastvrij welkom. Complimenten voor denfijnproeverij. Een heerlijke avond gehad om in privacy met vrienden te kunnen bijpraten.
Goed om te horen dat je van de avond hebt genoten Rianne. We zien je graag terug bij Jean Marie!
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We were hten Warren een ware smaaksensatie. Een kntdekkingstocht naar de Vera hillside shaken in het Utrecht. Nike zout, zuur of pitting, maar echte shaken. Heel snap gemaakt en bedacht! Complimenten voor de koks. Maar ook de bediening was kwaliteit, we voelden ons als echte gasten, niet slechts als eters.
Dankjewel voor je positieve recensie Jet. Graag tot een volgende keer.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Top eten, geweldige wijnen. Hoogtepunt was de duif, super mals.
Wat fijn dat je zo lekker hebt gegeten Anton. Graag tot een volgende keer!
D. M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het was genieten bij Jean Marie!
Fijn om te horen! Graag tot ziens bij Jean Marie.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Inrichting kan moderner.
Eten absoluut top!
Beste Johan,

Bedankt voor de recensie. Wij zijn blij om te horen dat het eten goed is bevallen. Wij zullen je aanbeveling meenemen voor de toekomst!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Jean Marie stelt nooit teleur. Wederom zeer genoten. De huisspecial (gerookte zalm) blijft een topper. Met zorg gekookt en geserveerd (ook in dit geval het AH menu)
Bedankt Edwin voor de mooie recensie en de aanraders! Graag tot snel bij Jean Marie te Gouda
JAM B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Van alle iens restaurants welke wij bezocht hebben is Jean Marie in Gouda en De Koepel in Voorburg
een succes.
Beste Jam Bertels, bedankt voor de mooie recensie! Graag tot ziens bij Jean Marie
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gegeten met tafel van incl 2 kids. Super hartelijk ontvangen. Gastvrouw gong volledig buiten kaart voor onze kids. Pannenkoeken! Kids mochten zelfs de goudvissen voeren. Kids helemaal blij, en wij dus ook. Eten verfijnd, kleine porties maar voldoende. Elke gang dient de chef zelf op, leuk met een praatje. Wijn goed gekozen. Prijs vs kwaliteit? Tja, uit eten is niet goedkoop maar hier was t t waard. Ik kom terug.
Beste Jasper,

Bedankt voor de mooie woorden! Hier doen we het voor.

Graag tot ziens bij Restaurant Jean Marie in Gouda
Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Voor de 2de keer in dit restaurant, want toch aan de prijs. Super gegeten. Met AH korting en menu gehad. Met uitbreiding van een amuse van zalm en een tussengerecht van poon. Zalm met mierikswortelcreme. Hele mooie combinatie. Hoofdgerecht Reerug Vlierbessenbavoi als dessert.
Alles bijzonder met verrassende smaakcombinaties.
Huiswijn bij de vis wit. Lekker fruitig. De rode bij het hoofdgerecht aangenaam vol van smaak.
Absoluut een aanrader hier te eten.
Beste Kissykirsten Morstedt,

Bedankt voor de mooie recensie met toelichting. Wij zijn blij om te horen dat je hebt genoten van onze gerechten en dat je na de eerste keer terug bent gekomen voor een herhaalbezoek. We ontvangen je graag voor een derde keer in ons restaurant.

Marith S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Beste restaurant van Gouda eo. Met de nieuwe chefkok wordt hier gekookt op sterren level tegen acceptabele prijzen. Terras buiten is hemel op aarde. Vriendelijke en bovenal deskundige bediening. Het draait hier om de gasten. Een absolute aanrader voor een avond no nonsense culinair genieten op niveau.
Beste Marith,

Bedankt voor de positieve woorden! We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze goede gerechten en aangename gastvrijheid. Dit is een service die we onze gasten graag bieden. Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in ons restaurant.

Bertien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten tijdens een familie-etentje. Heerlijk buiten in de tuin achter de dijk. Originele keuken, klassiek met een knipoog. Rustige ambiance, maar minder passende muziek op de achtergrond (smaken verschillen). Verder jammer dat na de bestelling van een vier-gangen menu een "extra" amuse wordt aangeboden, Vriendelijk aanbod en wederom was het resultaat lekker, maar dit leidde wel tot een extra gang (amuse) op de rekening. Komt minder gastvrij over.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
heerlijk ontspannen gegeten goede gerechten wijn kan iets beter
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voortreffelijk eten: de culinaire proeverij was niet alleen een genot om te eten maar ook om te zien. De gastvrouw was zeer vriendelijk en persoonlijk. Het hele team gaf ons het gevoel welkom te zijn. Dessert was verrassend met een persoonlijke tint gericht op het vieren van onze trouwdag. We komen zeker terug en het restaurant is zeker aan te bevelen!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Oeps, ik dacht na 2 rondes van het 5-gangendiner nog niet zo positief. Volkomen ten onrechte, achteraf. Gang 1 bleek alleen maar een amuse te zijn en gang 2 was wat aan de vegetarische kant. Gangen 3 t.m. 5 overtroffen echter weer alle verwachtingen. Na een dus verkeerde opmerking van mij kreeg ik toch een extra gang en een biertje ter compensatie (!) Bij deze dus volledige rehabilitatie voor Jean Marie met juist ectra complimenten !
Dus ook (weer) alle lof aan de gastvrouw.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben hier weer heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties, goede bijpassende wijnen en prettige bediening.
George M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Topkwaliteit. zeer verassende gerechten en alles perfect.
Freeke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zaterdag 26 mei j.l. gedineerd bij dit fraaie restaurant, gevonden met Iens. Het was warm weer, waarom we met z’n vieren de gehele avond buiten hebben gegeten en niet binnen zijn geweest. In de mooie tuin die erg gezellig aandoet met grote parasols was het mede door de uitzonderlijke temperatuur of je op vakantie was.
Over het eten kan ik niet anders zeggen dan dat het zeer goed was. Zowel de bediening als de wijze waarop de diverse borden van ons vijf gangen diner waren opgemaakt, met een bijpassend wijnarrangement, waren top. Verder is er ook plaats voor een praatje en dus persoonlijke aandacht. De enige aanmerking betreft misschien de hoogte van de prijzen, die zijn m.i. stevig. Maar dat maakt ieder voor zich uit.
Is dit restaurant aan te raden? Absoluut!