Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

paulinewerner64 W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
wilmanavis .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad en het eten was weer voortreffelijk! De gerechten waren prachtig opgemaakt en de smaken zeer verfijnt. Op naar een volgende keer.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We ...kwamen ...hier heel graag eten...helemaal top...eigenaar en personeel super...alleen de eigenaresse...daar hadden we elke keer wel een aanvaring mee..zoals zij zegt is het..wijkt ze niet van af...en komt je ook niet tegemoet...heel onprofessioneel...ik vind al heeft de klant geen gelijk...dan geef je hem toch gelijk...wij hadden trouwens wel gelijk...dus ons zie je daar niet meer
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was weer geweldig bij Jan en Marieke en het fantastische team. Dat noemen ze dan kliekjesavond, zo vlak voor de vakantie sluiting. Wij vonden het top gerechten!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten!!! Mijn zus en ik hebben helaas een enorme voedselallergie-lijst. Hiermee houdt Rody rekening mee en hij heeft weer
vier heerlijke gangen op tafel getoverd. Een smaak belevenis. We voelen ons enorm welkom.
chillaud .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was weer een heerlijke tig-gangen maaltijd met mooie bijpassende wijnen in een gezellige ontspannen sfeer.
Heerlijk van smaak, mooie combinaties en weer als een plaatje gepresenteerd. Wij genieten telkens weer.
MarjonDekkers .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Eerst een aperitief op het terras gedronken daarna binnen gegeten waar het ondanks dat alle tafels bezet waren, heerlijk koel was.
Uitstekende bediening!
Wij komen zeker snel weer terug.
walmolen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Regelmatig hier gegeten. Altijd zeer goed bevallen. Vriendelijk en gastvrij personeel met aandacht voor de gasten. Het eten smaakte ook nu weer voortreffelijk.
helene V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer fijne gerechtjes!
Prima service!
Niets op aan te merken!
sidnyvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met het spaarprogramma van AH gegeten. Heerlijk gegeten! Heerlijke keuken. Alles zeer verzorgd tot in de kleinste details. Een echte aanrader.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met aantal bestuursalumni en onze dames opnieuw gekozen voor Jean-Marie in Gouda. De eerdere goede ervaring waren we nog niet vergeten. Het was wederom culinair goed toeven. Gekozen voor het Quattorze Juillet-menu: 6 kleine gangen, die tezamen een compleet diner vormen. Knap samengesteld en stuk voor stuk zeer smakelijk. Uit de ruime sortering wijnen gekozen voor een Veneto- wijn (Serego Aligieri), die voor alle gerechten passend is. Ofschoon niet goedkoop zijn de prijzen billijk, gezien de kwaliteit. De bediening is attent en vriendelijk. De 6-gangen werden met passende tussenpozen uitgeserveerd. Na iedere gang werd de tafel schoongemaakt en werd nieuw bestek klaar gelegd. Terug gekeken wordt op een mooie avond.
chillaud .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was weer volop genieten met heerlijke gerechten en verrassende combinaties en uitstekend bij de gerechten passende wijnen.
jeanette_freriks .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Fantastisch eten, goede ambiance. Gastheer, gastvrouw en medewerkers zorgen voor een goede sfeer en hebben duidelijk plezier in wat zij doen! Aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een restaurant om aan te raden ! Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en geweldig eten !
Ik vertel niet waar we allemaal mee verrast werden, want ik zou zeggen kom dat zelf bekijken !
Pieter228 K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wederom heel gezellig buiten gegeten, eten was weer top! De bediening vriendelijk en gastvrouw professioneel en gastvrij.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een uitstekend Bib Gourmandrestaurant. We begonnen met hele mooi verse zalm. Van het hoofdgerecht staat me de tajine van de lamsvariaties me het meest bij. Goede wijnen, uitstekende service en een mooi restaurant. Aanbevolen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Voor de derde keer geweest en wat ons elke keer opvalt is toch het overdreven gedrag van de eigenaresse. De een houdt ervan en de ander vindt het minder leuk

Het voortreffelijke eten maakt heel veel goed