Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40.65€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      dessert van de dag
      dessert van de dag

Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

Jopie B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten, perfect personeel. Ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen!!
Dat horen we graag Jopie! We zien je graag weer eens bij ons verschijnen.

Groeten namens het gehele team van Jean Marie
Esmer D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Zeer aangename ontvangst door gastvrouw en gastheer. Heerlijk gegeten, prettige huiskamersfeer.
Bedankt Esmer voor deze mooie recensie! Tot snel in Gouda.

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Nadat ik bij Jean-Marie gereserveerd had kreeg ik mailing dat het restaurant de reservering nog niet bevestigd had. Dat vond ik gek, maar dat werd snel opgelost omdat de gastvrouw me opbelde met de uitleg dat op deze zaterdag een Kerstdiner werd geserveerd en of dat een bezwaar was. Deze prima service werd tijdens mijn verblijf voortgezet.
Het diner bestond uit zes gangen en in het begin dacht ik : is dat nu alles ? Echter de eerste drie (!) gerechten bleken allen amuses te zijn. Toen kwam de chef nog even langs voor een bordje zelfbereide gerookte zalm dat je extra kon bestellen en daarna begon het feest pas echt. Langoustine, zwezerik, coquille, duivenborst, hertenbiefstuk Wellington en een chocoladetoetje kwamen voorbij, tussendoor kwamen de gastheer en -vrouw nog een praatje maken. Na de afsluitende koffie kon ik met een vol(daan) gevoel weer naar huis.
Nu zal Jean-Marie niet elke week een Kerstdiner reserveren, maar gezien de kwaliteit van de gerechten kan je hier altijd perfect kan eten !
Wat een eer dat je de tijd hebt genomen om zo'n uitgebreide recensie over ons te schrijven. Enorm bedankt hiervoor, Frank. Wij zijn blij te horen dat het kerstdiner een succes was. Graag tot een volgende keer!
RGMJ V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Top, top, top. Wat hebben wij hier ongelofelijk lekker gegeten. Wat een gastvrijheid en geweldige ambiance. De zalm werd aan tafel gesneden, de eend was geweldig en het hert smolt op de tong. Het was echt lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten. Gelukkig ben ik bijna jarig, dan mag ik weer!
Jij bent een topper! Dankjewel voor jouw mooie woorden en gezellig dat je met jouw verjaardag nogmaals bij ons aan tafel schuift. Tot dan!
Bertan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg lekker eten. Professionele en vriendelijke bediening. Fijne ambiance.
Ee V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
In de afgelopen jaren hebben wij verschillende keren in dit restaurant gegeten. JM maakt de pretenties niet waar. Het restaurant is overduidelijk aan een opknapbeurt toe, maar daar is overheen te stappen als de rest goed is. En daar gaat het mis. Het eten is niet onsmakelijk, maar ook niet erg bijzonder. De porties zijn zo klein dat je aan het einde van de avond nog steeds honger hebt. De wachttijden tussen de gangen zijn behoorlijk lang. Alleen de drank werd snel bijgeschonken. De bediening is in orde. De ontvangst is onder de maat. Wij kwamen voor een wat grotere groep en mochten niet plaatsnemen in de stoeltjes bij de bar maar moesten wachten aan tafel. Op basis van de recensies op Iens verwacht je in een heel goed restaurant te komen. Maar lees eens de lage cijfers. Die recensies kloppen! Wij zullen zelf niet meer kiezen voor dit restaurant
Beste Ee,

Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Wij herkennen ons hier niet in en komen daarom graag met je in contact. Zou je ons willen mailen via info@jean-marie.nl? We kijken ernaar uit om van je te horen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk 6 gangen gegeten van verse seizoen gebonden producten met wild. Hier heerlijke wijnen bij gedronken waar een gedetaillerde uitleg aan vooraf ging. Mooie wijn spijs combinaties.
Beste Jolanda,

Bedankt voor deze mooie recensie. We kijken ernaar uit om je weer bij ons aan tafel te zien!

E P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
1dec hebben we de 82ste verjaardag van oma gevierd bij Jean Marie .
Met een 4 gangen wildmenu.
Het is een onvergetelijke avond geworden met gezelligheid en heerlijk eten.!
Vanaf het moment van binnenkomst tot aan het weer naar huis gaan zijn we in de watten gelegd.
De gastvrijheid bediening en de kwaliteit is in een woord geweldig.
De uitleg van de keuze van de wijnen bij de verschillende wildgerechten is echt een toevoeging aan het geheel.
Nogmaals bedankt en tot gauw.
Marlenespekklingenberg S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Zelden zo lekker, bijzonder gegeten. Het eten was een culinair genieten. Iedereen om ons heen even vriendelijk en voorkomend maar zeker niet 'kruiperige of slijmerig". Gewoon echt leuk
Bedankt Marlene !
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Verrassingsmenu gekozen, 7 gangen a €73,-- pp. Lekker maar beetje eentonig: geen enkel visgerecht, ook niet bij aanvang van de maaltijd. Wel veel vleesgerechten die helaas wat eentonig van smaak waren. Wel.goede kwaliteit van de producten.
Bedankt Ton voor de recensie. We zijn blij om te horen dat je hebt genoten van onze gastvrijheid en waarderen je feedback. Hopelijk mogen we je nogmaals bij ons aan tafel ontvangen.

Team Jean Marie
Flora D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten.Wild menu zeer geslaagd.
Bedankt Flora!
C. K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Jean Marie is een leuk restaurant op een goede locatie.
De inrichting heeft wel een op fris beurt nodig.
Ze zitten er ,geloof ik 27 jaar en sinds dien is er denk ik, niets meer veranderd , jammer.
Het eten was goed maar niet spectaculair.
Laat de crumble weg bij een aantal gerechten de cress van koriander...
De wachttijd tussen sommige gangen was erg lang.
Bedankt C Klaphaak voor het achterlaten van een recensie. We zijn blij dat je graag bij ons terugkomt en zullen je tips meenemen voor de toekomst.

Graag tot ziens in Gouda.
J.D. L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten ziet er zeer verzorgd uit, maar het is zo weinig, dat het ongeveer in je holle kies past.
Geen voldaan gevoel na afloop !!
L4A S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was weer genieten geblazen. We zijn verwend met al dat wild.
Gewoon niets op aan te merken.
Bedankt voor de mooie woorden. Daar doen we het voor!
Robvanderhave V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De vier gangen onderscheiden zich ieder door een heerlijk veelvoudige smaken palet. Alles bij elkaar een waar smaken festijn. Ook de wijnen zijn goed en pasten goed bij de gerechten.
Bovendien met zoveel mogelijk wild en producten uit de Krimpenerwaard regio. Echt een feestje!
En wij vinden deze recensie een feestje!
Desiree A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral erg verrassende combinaties die zeer goed uitpakten. Zeer goede keuken!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft de verschillende smaak facetten van het gerecht. Absoluut een aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het geweldige eten zorgt ervoor dat ik regelmatig bij Jean Marie kom eten. Ook altijd een heel vriendelijke ontvangst en perfecte en snelle bediening.
Ditmaal had ik de handicap van een natriumbeperkt diner. Werd gewoon geregeld, de chef-kok kwam naar mijn tafel en besprak de mogelijkheden, waardoor het lukte om een vijfgangenmenu te kunnen bestellen, alles aangepast.
Ondanks het gebrek aan zout smaakte alles heerlijk !!!!!!!!!
Hier kom ik binnenkort zeker weer terug !!!
R N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten. Alleen wat jammer dat het personeel zo erg vaak aan onze tafel stond. Als je in gesprek bent met je tafelgenoten is het vervelend dat er steeds onderbroken moet worden voor uitleg van een gerecht of het uitseredoomeerdere obers.
Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018