Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Goede uitleg gerechten! Prima matchende wijntjes!
An O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Aangenaam restaurant, goede bediening. Wij waren er op sinterklaasavond, er was een op die dag gebaseerd menu, erg lekker. Jammer dat de prijs nergens vermeld stond en dat er eigenlijk geen andere keuze was. Bij boeking is daar geen melding van gemaakt. En er kwam geen kaart op tafel met prijzen. De aangeboden zalm stond apart op de rekening, bij de keuze tussen dessert en kaas, werd er een supplement voor de kaas berekend. Wij waren daar om de verjaardag van mijn man te vieren, dus ik vond het ongepast om elke keer naar de prijs te vragen. Maar ik vind niet dat dat nodig moet zijn je hoort vantevoren te weten wat de prijs is van iets is.
Marty V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Mooie gerechten heerlijke smaken, alles een plaatje om te zien.
Charmante bediening en zeer charmante gastvrouw!
Jammer dat er een gezelschap was met 2 honden die elkaar in de haren vlogen, die neem je toch niet mee?!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Laat je maar verrassen met het dagelijks wisselende menu en je weet niet wat je proeft. Ondanks drukte zeer snelle en vriendelijke bediening
De tafel van Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooie gerechten, heerlijke wijn, hartelijke bediening, fijne ambiance.
Edgar M.
Geweldig: Het eten, de persoonlijke aandacht van de gastheer en -vrouw, de professionele bediening en de geweldige wijn (Gigondas)!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de snoekbaars en het hert waren voortreffelijk.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Restaurant wat al heel lang op de lijst stond om te bezoeken. Helaas is het wat tegengevallen. De gerechten waren goed van smaak, maar geen van de gerechten sprongen eruit.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een hele gezellige avond gehad.
Met heerlijk eten en drinken.
Goede uitleg over de gerechten.
En fijne bediening. Een top team.
Guillaume V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Genoten van een fijn avondje uit. Het personeel is erg vriendelijk en betrokken. Tevens kennen zij de etiketten. Dit restaurant kan ik een ieder aanraden!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijke avond gehad, mooie gerechten en fraaie presentatie. Bediening doet erg zijn/haar best je echt gast te voelen. Restaurant zeer smaakvol ingericht en straalt rust uit. Wij komen hier zeker terug.
P. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het diner was werkelijk uitmuntend! Zeker als je bedenkt dat we met AH zegelboekjes korting aten.
Jammer was dat de gastvrouw die ons eerst hartelijk begroette en ons zelfs een betere plaats gaf, ons de rest van de avond negeerde, toen ze hoorde dat we met AH korting kwamen (?) terwijl ze aan alle andere tafeltjes een praatje maakte. AH discriminatie?
Corrie E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was super. Alles was top. Een feestje om te eten. Wij hadden nu de aanbieding, maar een 3-gangen menu is ook zeer betaalbaar.
Wally M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Altijd weer een feestje om er te eten. Goede kwaliteit van het eten en met liefde en zorg bereid. Bediening heeft aandacht voor de klant. Je wordt er als een vorst behandeld.
En.......doordat het zo goed is hangt er een prijskaartje aan en is het zo fijn om aan de AH actie mee te doen.
Wij hopen dat Jean Mariëlle blijven meedoen.
Marjorie T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden dit restaurant geselecteerd op de aanbieding van alcoholvrije wijnen. We waren daarom blij verrast dat er een BOB arrangement gekozen kon worden. Maar BOB arrangement blijkt een halve glas wijn per gerecht te zijn terwijl wij dachten alcoholvrij te drinken.
Begrijpende mis-interpretatie, maar toch verwarrend. Stel je voor als je medicatie hebt of je hebt een alcoholprobleem.
Eten was lekker, mooie streekgerechten. Bediening begreep ons niet helemaal.
Al met al oke.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was de rit zeker waard. Mooie plek, heerlijke gerechten, dito wijnen. Een knabbeltje vooraf en een amuse. Er werd al wild geserveerd. Tevens zeer goed op de persoonlijke wensen ingespeeld.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke gerechten met goede wijn. Jullie krijgen een goed cijfer: 9
Wij weten het restaurant inmiddels te vinden, jammer dat het wat verborgen ligt t.o.v de doorgaande weg.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij hebben weer geweldig gegeten in een gastvrije en gezellige omgeving met een uiterst vriendelijke en prima bediening.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, wel erg veel visgerechten, vooraf zalm, dan pietermannen, en snoekbaars. Het tussengerecht was 12,75 wat ik erg duur vond..
Breevaarthoek V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Rg goed restaurant met uitstekende kwaliteit
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer op bezoek bij Jean Marie was weer een aangename verrassing.
De charmante gastvrouw legde me uit wat het uitgebreide menu van de dag inhield en dat bleek een schot in de roos. Verder vriendelijk en attent personeel dat steeds snel ter plekke was.
Een aanrader !