Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

Corrie E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was super. Alles was top. Een feestje om te eten. Wij hadden nu de aanbieding, maar een 3-gangen menu is ook zeer betaalbaar.
wally1953 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marjorie T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden dit restaurant geselecteerd op de aanbieding van alcoholvrije wijnen. We waren daarom blij verrast dat er een BOB arrangement gekozen kon worden. Maar BOB arrangement blijkt een halve glas wijn per gerecht te zijn terwijl wij dachten alcoholvrij te drinken.
Begrijpende mis-interpretatie, maar toch verwarrend. Stel je voor als je medicatie hebt of je hebt een alcoholprobleem.
Eten was lekker, mooie streekgerechten. Bediening begreep ons niet helemaal.
Al met al oke.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was de rit zeker waard. Mooie plek, heerlijke gerechten, dito wijnen. Een knabbeltje vooraf en een amuse. Er werd al wild geserveerd. Tevens zeer goed op de persoonlijke wensen ingespeeld.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke gerechten met goede wijn. Jullie krijgen een goed cijfer: 9
Wij weten het restaurant inmiddels te vinden, jammer dat het wat verborgen ligt t.o.v de doorgaande weg.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij hebben weer geweldig gegeten in een gastvrije en gezellige omgeving met een uiterst vriendelijke en prima bediening.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, wel erg veel visgerechten, vooraf zalm, dan pietermannen, en snoekbaars. Het tussengerecht was 12,75 wat ik erg duur vond..
Breevaarthoek V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Rg goed restaurant met uitstekende kwaliteit
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer op bezoek bij Jean Marie was weer een aangename verrassing.
De charmante gastvrouw legde me uit wat het uitgebreide menu van de dag inhield en dat bleek een schot in de roos. Verder vriendelijk en attent personeel dat steeds snel ter plekke was.
Een aanrader !
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wederom uitstekend gegeten in een restaurant waar men de klappen van de zweep kent.
Mooie eerlijke gerechten gecombineerd met uitstekende wijnen zorgden voor een onvergetelijke avond.
Wij komen zeker terug. Chapeau voor de voltallige personeelsbrigade.
dcradder .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken
Vriendelijke bediening
Een avondje verwend worden in een prettige ambiance.
Zeker een aanrader
deligt .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige en gastvrije omgeving met heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Happinezz .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was weer heerlijk, gezellig en goed verzorgd zoals altijd alleen het dessert vonden wij, in tegenstelling tot normaal, niet lekker. Het appelschuim, chocoladecake en het balsamico-ijs waren, voor ons, geen combinatie om té herhalen. De appelcompote, hangop en appeltjes waren wel heerlijk.
Verder wederom een fijne avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten is goed, al hadden we bij het hoofdgerecht wat meer groente lekker gevonden.
Bij het Bib Gourmand-menu moet er bij te veel gerechten een (behoorlijk) supplement betaald worden.
Dat is niet de bedoeling van een dergelijk menu.
MarjonDekkers .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echt een avondje uit. Een van onze restaurants waren we geregeld terugkomen. Bediening is zeer vriendelijk.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima avondje met heerlijk eten. Alleen zaten we wel al een uur aan tafel met alleen wat olijfjes totdat we amuse en broodje kregen, dat kan sneller.
jolanda.vandenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het maakt niet uit of je met een AH kortingsbon komt eten of een volbetalende gast bent.
Veel gerechten met produkten uit de streek.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen menu, inclusief wijn arrangement. Voor en tussengerecht waren super, hoofdgerecht bestand wel uit heel veel verschillende smaken, was misschien iets te bombastisch. Wijnen waren goed, maar redelijk standaard keuzes.
Wellicht doen ze net iets te veel hun best. Iedereen een hand geven aan tafel als je al zit en ook weer als je klaar bent met eten, ik vond het wat onnatuurlijk. Ook het upsellen van een extra amuse als iemand al 4 gangen menu besteld heeft, met daarbij 2 amuses van het huis, is eigenlijk te veel van het goede.
w R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
prima restaurant, eten goed prijs redelijk zal het bij vrienden zeker aanbevelen.de toegankelijkheid voor oudere mensen vind ik niet zo makkelijk.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gemoedelijke sfeer met veel persoonlijke aandacht , uitstekende producten en presentatie, bezorgden ons een heerlijke avond op 10 KM afstand vanuit Capelle aan den IJssel