Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede sfeer, persoonlijke aandacht
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een heerlijke culinaire avond gehad in een ongedwongen sfeer. Leuke en vriendelijke ontvangst. Gastvrouw komt aan tafel om de gangen door te nemen
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top restaurant! Ondanks onze late reservering hebben ze er toch een feest van weten te maken. Geen enkele wens of vraag was hen te veel en met veel zorg werd alles bereidt. Smaaksensaties waren nadrukkelijk aanwezig hetgeen ik ook proef bij de vele strerrenrestaurants waar ik eet. Ik kom er zeker weer terug.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer matige ervaring bij dit restaurant afgelopen week. We aten hier voorheen regelmatig. Na wat slechte ervaringen laten we dit restaurant Sl een tijdje links liggen maar nadat we door vrienden werden uitgenodigd wilde we het een nieuwe kans geven. We hadden beter eerlijk kunnen zijn. Het was wederom een tegenvaller. Het trucje van de bediening werkt niet meer en werkt averechts. De mooie verhalen over waar het vlees vandaan komt kennen we nu wel. Maar aan de smaak proef je dat het niet klopt. Het eten is gewoon erg standaard. De bediening is matig. De prijzen veel te hoog voor het gebodene.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten (ah restaurantactie) was zeer goed. De borden waren mooi opgemaakt.
De service was uitstekend, de jonge brigade deed zijn uiterste best om het ons (en de andere gasten, neem ik aan) naar de zin te maken.
Complimenten voor het hele team.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en elk gerecht was verrassend lekker en zag er prachtig uit!
Personeel heel vriendelijk en netjes en het restaurant gezellig en smaakvol ingericht!
We hadden een 4 gangen diner met als extra de gerookte zalm ook echt een aanrader met heerlijke bijpassende wijnen!
Een heerlijke avond gehad.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lang geleden, toen ik een tijdje op Gouderak woonde al eens geweest. Door goede ervaring wilde ik zeker terugkomen, maar daar is het nooit van gekomen, tot nu. En dan ook nog met de AH-actie. Nu zijn de ervaring met de AH-actie (En ook andere kortingsacties) wisselend, maar bij Jean Marie hebben we een zeer positieve ervaring gehad. OK, het duurde wel lang voor we ons voorgerecht hadden, maar de toelichting was goed en niet overdreven en elke gang smakelijk. Ook is de prijs/prestatieverhouding dik in orde. We komen er zeker nog een keer terug om A la Carte te eten. Uiteindelijk is dat toch de bedoeling van een restaurant om mee te doen? Missie geslaagd.
paulwennekes52 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met een gezelschap van 4 personen genoten van een heerlijk 4 gangen menu. Prima bediening en voortreffelijk eten. Mooi opgemaakte borden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik vond het echt zeer teleurstellend en zou hier echt niet meer komen. Het duurde eeuwig voor we wat kregen, de keuze was heel minimaal en het dessert was gewoon tja wat zal ik zeggen, ik nam er zelfs geen een. Er was zelfs geen ijs nee nooit meer. De gastvrouw was overdreven vriendelijk. We hadden een cadeaubon gekregen want het was onze 34 jarige huwelijksdag. Helaas de 35 jarige zullen we hier niet vieren.
Rian N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hebben heerlijk gegeten, lief en goed personeel. Bij Jean Marie is alles prima verzorgt,Een hele leuke locatie voor een avondje uit
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer prettig en goed adres
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
zoals gewoonlijk, perfect en helemaal top geregeld. Bediening was fantastisch.
gerechten waren super lekker, ambiance fantastisch.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heel erg lekker gegeten. We werden persoonlijk welkom geheten, menu werd uitgelegd, er kon ook nog een tussengerecht extra gekozen worden en een extra amuse vooraf (heerlijke zelf gerookte zalm). Allemaal streekgerechten, heerlijk bereid en mooi opgediend. Wijnarrangement erbij was erg goed. Kortom een echte aanrader!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Met vrienden hier weer geweldig gegeten.Doen niet onder voor een 2 sterren restaurant.
Erg gezellige zaak. Zeer betrokken gastvrouw en zeer betrokken. Zeer attente bediening.Prima huiswijn
Wat wil je nog meer. Dat Jean Marie nog lang mag doorgaan. Wij komen hier beslist terug
bjvanmaaren V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben hier gegeten met 4 personen. Vooraf gereserveerd en gevraagd naar een rustige tafel om lekker bij te praten. Bij binnenkomst werden we ontvangen, onze jassen aangepakt en naar onze tafel gebracht. De tafel was gedekt en was zoals gevraagd rustig gelegen. We werden aan tafel door de gastvrouw wederom persoonlijk welkom geheten en door haar werd het menu op een prettige manier nader toegelicht. Wij allen kozen voor het Jean Marie 4 keuzen menu. Dat was een zeer goede keuze. Heerlijke gerechten met verrassende smaken. Tussen de gangen door voldoende tijd om met elkaar te praten. Het geheel afgesloten met een kopje koffie. We gingen voldaan huiswaarts. Prima ambiance, prima sfeer, goede gastvrouwen en heerlijke gerechten. Wat wil een mens nog meer!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, erg goed gegeten, heerlijke streekgerechten,precies genoeg en het laat een fantastische herinnering achter.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben weer verrukkelijk gegeten bij Jean Marie!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom uitstekend gegeten met twee personen ,onze smaakpapillen zijn deze avond weer bijzonder verwend door een keukenbrigade die de oude traditionele smaken harmonieert in nieuwe gerechten,dit alles op een zeer prettige manier geserveerd door de zwarte brigade.Heel hartelijk dank.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben op zaterdagavond 25 februari met vrienden gegeten. Keurige bediening en fantastisch gegeten.
Een kleine tip: de sommelier mag zich wat meer profileren.