Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

bjvanmaaren V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben hier gegeten met 4 personen. Vooraf gereserveerd en gevraagd naar een rustige tafel om lekker bij te praten. Bij binnenkomst werden we ontvangen, onze jassen aangepakt en naar onze tafel gebracht. De tafel was gedekt en was zoals gevraagd rustig gelegen. We werden aan tafel door de gastvrouw wederom persoonlijk welkom geheten en door haar werd het menu op een prettige manier nader toegelicht. Wij allen kozen voor het Jean Marie 4 keuzen menu. Dat was een zeer goede keuze. Heerlijke gerechten met verrassende smaken. Tussen de gangen door voldoende tijd om met elkaar te praten. Het geheel afgesloten met een kopje koffie. We gingen voldaan huiswaarts. Prima ambiance, prima sfeer, goede gastvrouwen en heerlijke gerechten. Wat wil een mens nog meer!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, erg goed gegeten, heerlijke streekgerechten,precies genoeg en het laat een fantastische herinnering achter.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben weer verrukkelijk gegeten bij Jean Marie!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom uitstekend gegeten met twee personen ,onze smaakpapillen zijn deze avond weer bijzonder verwend door een keukenbrigade die de oude traditionele smaken harmonieert in nieuwe gerechten,dit alles op een zeer prettige manier geserveerd door de zwarte brigade.Heel hartelijk dank.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij hebben op zaterdagavond 25 februari met vrienden gegeten. Keurige bediening en fantastisch gegeten.
Een kleine tip: de sommelier mag zich wat meer profileren.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Top kok Rody heeft weer enorm zijn best voor ons gedaan.
Met voedsel allergieën is uit eten gaan bijna onmogelijk,
maar bij Jean Marie dankzij Rody, is dit weer een feestje.
We hebben heerlijk genoten van een op maat gemaakt diner.
Er wordt oprecht geluisterd en interesse getoond, waardoor we eindelijk net als anderen, weer met een vertrouwd gevoel en plezier kunnen eten.
Met afwisseling en enorme smaakbeleving.
Het is elke keer weer opnieuw genieten en verrast worden ( met de weinige ingrediënten die mogelijk zijn)
Wij komen met een fijn gevoel, steeds weer terug.
Enorm Bedankt!
RoneyM .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Prima gegeten en niet te duur. De gerechten waren uitstekend qua bereiding en smaak. Prijs kwaliteit klopt perfect. Erg netjes dat achteraf ongevraagd de rekening even werd toegelicht. Punten ter verbetering zijn er ook. Menukaart is weinig verrassend, bediening stijfjes, het geheel zou wat losser en moderner mogen.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een top avond.
Leuke vriendelijke attente bediening.
Het eten was voortreffelijk
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het is altijd een feest om bij Jan en Marieke te eten. Maar ook de hartelijke ontvangst, de vriendelijkheid van het personeel en de persoonlijke benadering spreken ons erg aan. Kortom; we blijven terug komen!
Ejm V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Duur dner
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH actie bij Jean Marie terecht gekomen prima locatie, goede ontvangst lekker eten, kwamen er voor de 2 keer komen er zeker weer terug.
De Dappers.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nog op het nippertje met de AH actie kunnen genieten. Het menu hebben we uitgebreid met een tussengerecht.
Alle 4 de gangen waren met zorg klaargemaakt gemaakt en heerlijk van smaak. De gastvrouw is een gedreven, enthousiaste en vakbekwame vrouw. Kortom een restaurant om nog eens te bezoeken. Echt een heerlijke avond uit.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisterenavond met gezelschap van 12 personen wederom uitstekend gegeten bij Jean-Marie.Zes gangen menu uitstekend uitgebalanceerd qua smaken en portionering.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisteravond voor de tweede keer gegeten bij Jean Marie. Amuses en voorgerechten waren prima (Handgesneden steak tartaar en ganzenlever), de griet was goed gebakken maar het hoofdgerecht vonden we wat minder. Dit was kalkoen op verschillende manieren bereid: het bitterballetje en het stoofpotje waren lekker maar het 3e stukje kalkoen vonden we aan de droge kant. Leuk restaurant, attente bediening.
Cock G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Donderdag 5-1 bij Jean Marie gegeten samen met vrienden. Voor hen de eerste keer, voor ons een hernieuwde kennismaking. Het was -weer- een feestje. Gastvrije ontvangst, prachtige gerechten met verrassende smaakcombinaties vergezeld van prima wijnen.
Als ik een verbeterpuntje moet noemen, dan is dat de prijs van de koffie na afloop, meer dan 4 euro voor een kopje koffie zonder iets erbij vind ik wel stevig aan de prijs. Maar .... dat mag de totaalindruk niet naar beneden halen. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker weer terug.
Beste Cock Groen,

Ten eerste bedankt voor de mooie recensie. Alleen over uw verbeterpuntje... ik denk dat er een foutje is gemaakt. Koffie hoort normaal 2,25 te kosten en alleen 4,25 als u er friandises bij neemt. Onze excuses hiervoor. Hopelijk kunnen we dit bij een volgend bezoek met u goed maken.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Jean Marie
Motorfiets .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We komen er vaker en het eten was wederom heerlijk en de sfeer gezellig, mede dankzij ons leuke gezelschap. Fijn dat JM is opgenomen in de AH-acties, anders zouden wij het te duur vinden.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren voor de derde keer bij JM, maar deze keer viel het eten tegen.
Het eten was weinig, vorige keren waren we voldaan, nu niet.
Een heel klein kopje koffie kost 4.25, en wat ik heel naar vind je moet eten wat de pot schaft.
Dus niet meer naar JM
Beste gast,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw laatste bezoek is tegen gevallen.
U schrijft dat u wel vaker bij ons bent geweest en dat het toen wel goed was. Hopelijk geeft u ons nog een nieuwe kans en dat het dan wel weer goed mag zijn.
Onthoud voor de volgende keer, als het menu van de dag u niet aanstaat kunt u altijd om de menukaart vragen en als de portie te klein is mag u gerust vragen of er iets bij mag. Wij zijn ook maar mensen en fouten kunnen gemaakt worden, geef ons in ieder geval de mogelijkheid om het op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Jean Marie
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We vonden het een fijne avond.. heerlijk gegeten, goede uitleg over de gerechten. Het zag er ook heel aantrekkelijk uit. Echt superrrr!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijk personeel. Na afloop kregen we een lekkere attentie mee voor mijn verjaardag.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De wildgerechten, fazant en hert pasten uitstekend bij deze periode. Het nagerecht van diverse appelbereidingen was heel fris en verassend van smaak. Erg lekker gegeten.