Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      dessert van de dag
      dessert van de dag

Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

L4A S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was weer genieten geblazen. We zijn verwend met al dat wild.
Gewoon niets op aan te merken.
Robvanderhave V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De vier gangen onderscheiden zich ieder door een heerlijk veelvoudige smaken palet. Alles bij elkaar een waar smaken festijn. Ook de wijnen zijn goed en pasten goed bij de gerechten.
Bovendien met zoveel mogelijk wild en producten uit de Krimpenerwaard regio. Echt een feestje!
Desiree A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral erg verrassende combinaties die zeer goed uitpakten. Zeer goede keuken!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft de verschillende smaak facetten van het gerecht. Absoluut een aanrader.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het geweldige eten zorgt ervoor dat ik regelmatig bij Jean Marie kom eten. Ook altijd een heel vriendelijke ontvangst en perfecte en snelle bediening.
Ditmaal had ik de handicap van een natriumbeperkt diner. Werd gewoon geregeld, de chef-kok kwam naar mijn tafel en besprak de mogelijkheden, waardoor het lukte om een vijfgangenmenu te kunnen bestellen, alles aangepast.
Ondanks het gebrek aan zout smaakte alles heerlijk !!!!!!!!!
Hier kom ik binnenkort zeker weer terug !!!
R N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten. Alleen wat jammer dat het personeel zo erg vaak aan onze tafel stond. Als je in gesprek bent met je tafelgenoten is het vervelend dat er steeds onderbroken moet worden voor uitleg van een gerecht of het uitseredoomeerdere obers.
Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Fantastisch lekker gegeten!
F. P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Gastvrije ontvangst. Allerhartelijkste gastvrouw. Er werd duidelijk uitgelegd waar de gerechten uit bestonden. Prachtige opmaak van borden. Echt een avondje uit met een culinaire twist. Van iedere gang oprecht genoten. Nogmaals dank.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten van een verrassende menu. Zeer gastvrije bediening. Een aanrader!
Beste Wim,

Bedankt voor de mooie cijfers. We kijken uit naar het volgende bezoek!

Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, vriendelijke bediening.
Beste Ineke,

Wat fijn om te horen dat je zo lekker hebt gegeten. Dit horen wij graag!

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Als je bij Jean Marie gaat eten, ben je echt een avond uit. Heerlijke gerechten, zien er mooi uit. Fijne klantvriendelijke sfeer. Wachttijd mag iets korter.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten!!
Dankjewel voor je recensie Adrie. Graag tot ziens.
Rimke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het is hier altijd lekker en nu was het nog meer bijzonder en lekker!
Dankjewel voor je mooie woorden Stephan. Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer!
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Buitengewoon lekker gegeten bij Jean Marie. Bijzonder vriendelijke en attente bediening en heerlijke wijnen. Absoluut een aanrader voor wie in Gouda en omstreken op zoek is naar een leuke avond.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fijne ambiance, warme ontvangst. Smaakvol diner.
Bedankt Leny voor de drie tienen. Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in ons restaurant.

Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Weer lekker gegeten.
Bedankt Marianne voor de hoge scores.

Graag tot snel in Gouda!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
op 3 okt heerlijk gegeten. Is een feestje..Komen zeker weer terug
Wij vinden deze recensie een feestje!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, getechten zagen er ook prachtig uit! leuk ontvangen en zaten met 6 aan een ronde tafel waardoor je met iedereen goed kunt praten! Topavond gehad!
Bedankt Diana! Graag tot de volgende keer in Gouda.

Mina P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het is altijd weer een feestje bij jean marie. Je wordt persoonlijk welkom geheten. De borden zijn fantastisch opgemaakt en je proeft dat de kok werk gemaakt heeft van de gerechten. We waren dit keer met de ah-actie. We kregen wel de indruk dat de porties kleiner waren dan normaal. Btj jammer. Verder een HEERLIJKe avond gehad.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
voorteffelijk eten. goede sfeer, zeer vriendelijke, nette eigenaren en dito personeel!
het beste restaurant dat ik ken.
Bedankt Debby voor de drie tienen! Graag tot de volgende keer in Gouda.