Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk van het 4 gangen menu, inclusief wijnarrangement, genoten. Het menu was, zoals gebruikelijk, voortreffelijk en dit gold ook voor de bediening. We troffen het bovendien dat we buiten konden eten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten en alles eromheen was super we hebben zo heerlijk gegeten en aan iedereen is gedacht.. Voor een ieder wat wils voortreffelijk en ontspannen avond geweest.. We komen zeker terug.. Alles kwa personeel en bediening wat niks op aan te merken.
Het interieur mag wel is wat opgefrist worden.. Maar des niet te min een dikke 10 hoor

Zeer gastvrij en persoonlijk
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ook deze keer hebben we heerlijk gegeten bij Jean-Marie.
Als voorgerecht kregen we tamme eend met asperges, waarover aan tafel zwarte truffel werd geschaafd.
Het hoofdgerecht bestond uit diverse bereidingen van lam, mooi rose gebraden (voor mij had het iets minder rose mogen zijn, maar dat is persoonlijk) .
Het nagerecht was een plaatje van o.a. aardbeitjes en smaakte verrukkelijk.
Kortom, de keukenbrigade was, evenals de bediening weer top.
We komen zeker en met plezier terug.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vanwege de recenties hadden wij hoge verwachtingen. We werden in een aparte hoek neergezet tegenover ingang en trap naar WC's (AH-actiemenu). We kregen een vast menu. Er werd niet gevraagd of we iets niet lusten. En dat kregen we ook. We hadden daarover geklaagd. Reactie van de gastvrouw: jammer. Bij het voorgerecht kregen we aan de tafel over de gerookte eend wat soep gegoten. Dit verpestte het voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit een paar dobbelsteentjes op verschillende wijze bereidt lamsvlees. We hadden dit niet gegeten vanwege de slechte smaak. Het nagerecht (aardbeien) was goed. Veel bla bla bla maar geen goede smaken. De gerechten zagen er wel uit als een plaatje. De bediening was erg aardig en vlot.
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Was een mooie warme avond dus iedereen zat buiten op het mooie terras.
We hebben het Jean Marie menu op.
Was een heerlijk 4-gangen diner. Met vis en vlees.
Heel lekker en mooi klaar gemaakt. Duidelijke uitleg over wat je op je bord had gekregen. Kortom een top avond gehad!!!!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
In alle opzichten een aanrader.
Hartelijke gastvrouw en dito bediening.
Eten is van culinair niveau.
Wij vierden onze huwelijksverjaardag, waarbij het dessert, attent aandacht aan werd gegeven, leuk.
Jammer dat op de site de menuprijzen nog niet zijn bijgewerkt.
Zeker een tot zines!
p.bezemer B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was weer goed en erg gezellig. Heerlijk op het terras gegeten
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Mijn vriendin en ik vonden het erg vervelend dat we niet buiten op het terras aan een leuk 2 persoons tafeltje mochten zitten!????Ja z'n hoge tafel met krukken ergens in een hoek, dat is ook moet prettig, er waren genoeg leuke tafeltjes vrij maar zo bleek later op de avond dat was voor mensen die geen AH menu hadden, niet leuk!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten kunnen eten. Dit werkte wel degelijk sfeerverhogend. Warm ontvangst met keurige bediening. Alle gerechten werden toegelicht en er werd goed geluisterd naar onze wensen. We kregen het gevoel dat alles mogelijk was. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Mooie afgemeten porties. Echt een avondje uit. Prijs is stevig, maar is het zeker wel waard. We komen er graag nog een keer terug.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, goede sfeer, persoonlijke aandacht
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een heerlijke culinaire avond gehad in een ongedwongen sfeer. Leuke en vriendelijke ontvangst. Gastvrouw komt aan tafel om de gangen door te nemen
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top restaurant! Ondanks onze late reservering hebben ze er toch een feest van weten te maken. Geen enkele wens of vraag was hen te veel en met veel zorg werd alles bereidt. Smaaksensaties waren nadrukkelijk aanwezig hetgeen ik ook proef bij de vele strerrenrestaurants waar ik eet. Ik kom er zeker weer terug.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer matige ervaring bij dit restaurant afgelopen week. We aten hier voorheen regelmatig. Na wat slechte ervaringen laten we dit restaurant Sl een tijdje links liggen maar nadat we door vrienden werden uitgenodigd wilde we het een nieuwe kans geven. We hadden beter eerlijk kunnen zijn. Het was wederom een tegenvaller. Het trucje van de bediening werkt niet meer en werkt averechts. De mooie verhalen over waar het vlees vandaan komt kennen we nu wel. Maar aan de smaak proef je dat het niet klopt. Het eten is gewoon erg standaard. De bediening is matig. De prijzen veel te hoog voor het gebodene.
maxanny.bindels .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten (ah restaurantactie) was zeer goed. De borden waren mooi opgemaakt.
De service was uitstekend, de jonge brigade deed zijn uiterste best om het ons (en de andere gasten, neem ik aan) naar de zin te maken.
Complimenten voor het hele team.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hebben echt heerlijk gegeten en elk gerecht was verrassend lekker en zag er prachtig uit!
Personeel heel vriendelijk en netjes en het restaurant gezellig en smaakvol ingericht!
We hadden een 4 gangen diner met als extra de gerookte zalm ook echt een aanrader met heerlijke bijpassende wijnen!
Een heerlijke avond gehad.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lang geleden, toen ik een tijdje op Gouderak woonde al eens geweest. Door goede ervaring wilde ik zeker terugkomen, maar daar is het nooit van gekomen, tot nu. En dan ook nog met de AH-actie. Nu zijn de ervaring met de AH-actie (En ook andere kortingsacties) wisselend, maar bij Jean Marie hebben we een zeer positieve ervaring gehad. OK, het duurde wel lang voor we ons voorgerecht hadden, maar de toelichting was goed en niet overdreven en elke gang smakelijk. Ook is de prijs/prestatieverhouding dik in orde. We komen er zeker nog een keer terug om A la Carte te eten. Uiteindelijk is dat toch de bedoeling van een restaurant om mee te doen? Missie geslaagd.
paulwennekes52 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met een gezelschap van 4 personen genoten van een heerlijk 4 gangen menu. Prima bediening en voortreffelijk eten. Mooi opgemaakte borden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik vond het echt zeer teleurstellend en zou hier echt niet meer komen. Het duurde eeuwig voor we wat kregen, de keuze was heel minimaal en het dessert was gewoon tja wat zal ik zeggen, ik nam er zelfs geen een. Er was zelfs geen ijs nee nooit meer. De gastvrouw was overdreven vriendelijk. We hadden een cadeaubon gekregen want het was onze 34 jarige huwelijksdag. Helaas de 35 jarige zullen we hier niet vieren.
Rian N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hebben heerlijk gegeten, lief en goed personeel. Bij Jean Marie is alles prima verzorgt,Een hele leuke locatie voor een avondje uit
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer prettig en goed adres