Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      dessert van de dag
      dessert van de dag

Over het restaurant Jean Marie

Al het moois uit de omgeving op je bord

Omgeven door het natuurschoon van de Krimpenerwaard, klassiek gedekte tafels, een mooi glas wijn en een huiselijke sfeer. De keuken streeft naar perfectie en kookt uitsluitend met de verse producten van het seizoen, veelal afkomstig uit de omgeving. De warme en kundige bediening schenkt met liefde een heerlijk glas wijn voor je in en beantwoordt graag al je vragen. Dit is echt culinair genieten.

Meer informatie over restaurant Jean Marie

Bus 197, 106 of 107 naar bushalte stolwijkersluis vanaf station Gouda. Vanaf daar is het 1 minuut lopen.
  • : Gratis parkeren. Om het restaurant heen zijn ruime parkeerplaatsen.

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Jean Marie

Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Gegeten met tafel van incl 2 kids. Super hartelijk ontvangen. Gastvrouw gong volledig buiten kaart voor onze kids. Pannenkoeken! Kids mochten zelfs de goudvissen voeren. Kids helemaal blij, en wij dus ook. Eten verfijnd, kleine porties maar voldoende. Elke gang dient de chef zelf op, leuk met een praatje. Wijn goed gekozen. Prijs vs kwaliteit? Tja, uit eten is niet goedkoop maar hier was t t waard. Ik kom terug.
Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Voor de 2de keer in dit restaurant, want toch aan de prijs. Super gegeten. Met AH korting en menu gehad. Met uitbreiding van een amuse van zalm en een tussengerecht van poon. Zalm met mierikswortelcreme. Hele mooie combinatie. Hoofdgerecht Reerug Vlierbessenbavoi als dessert.
Alles bijzonder met verrassende smaakcombinaties.
Huiswijn bij de vis wit. Lekker fruitig. De rode bij het hoofdgerecht aangenaam vol van smaak.
Absoluut een aanrader hier te eten.
Marith S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Beste restaurant van Gouda eo. Met de nieuwe chefkok wordt hier gekookt op sterren level tegen acceptabele prijzen. Terras buiten is hemel op aarde. Vriendelijke en bovenal deskundige bediening. Het draait hier om de gasten. Een absolute aanrader voor een avond no nonsense culinair genieten op niveau.
Beste Marith,

Bedankt voor de positieve woorden! We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze goede gerechten en aangename gastvrijheid. Dit is een service die we onze gasten graag bieden. Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,
Team Jean Marie
Bertien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heel erg lekker gegeten tijdens een familie-etentje. Heerlijk buiten in de tuin achter de dijk. Originele keuken, klassiek met een knipoog. Rustige ambiance, maar minder passende muziek op de achtergrond (smaken verschillen). Verder jammer dat na de bestelling van een vier-gangen menu een "extra" amuse wordt aangeboden, Vriendelijk aanbod en wederom was het resultaat lekker, maar dit leidde wel tot een extra gang (amuse) op de rekening. Komt minder gastvrij over.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
heerlijk ontspannen gegeten goede gerechten wijn kan iets beter
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Voortreffelijk eten: de culinaire proeverij was niet alleen een genot om te eten maar ook om te zien. De gastvrouw was zeer vriendelijk en persoonlijk. Het hele team gaf ons het gevoel welkom te zijn. Dessert was verrassend met een persoonlijke tint gericht op het vieren van onze trouwdag. We komen zeker terug en het restaurant is zeker aan te bevelen!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Oeps, ik dacht na 2 rondes van het 5-gangendiner nog niet zo positief. Volkomen ten onrechte, achteraf. Gang 1 bleek alleen maar een amuse te zijn en gang 2 was wat aan de vegetarische kant. Gangen 3 t.m. 5 overtroffen echter weer alle verwachtingen. Na een dus verkeerde opmerking van mij kreeg ik toch een extra gang en een biertje ter compensatie (!) Bij deze dus volledige rehabilitatie voor Jean Marie met juist ectra complimenten !
Dus ook (weer) alle lof aan de gastvrouw.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hebben hier weer heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties, goede bijpassende wijnen en prettige bediening.
George M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Topkwaliteit. zeer verassende gerechten en alles perfect.
Freeke S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zaterdag 26 mei j.l. gedineerd bij dit fraaie restaurant, gevonden met Iens. Het was warm weer, waarom we met z’n vieren de gehele avond buiten hebben gegeten en niet binnen zijn geweest. In de mooie tuin die erg gezellig aandoet met grote parasols was het mede door de uitzonderlijke temperatuur of je op vakantie was.
Over het eten kan ik niet anders zeggen dan dat het zeer goed was. Zowel de bediening als de wijze waarop de diverse borden van ons vijf gangen diner waren opgemaakt, met een bijpassend wijnarrangement, waren top. Verder is er ook plaats voor een praatje en dus persoonlijke aandacht. De enige aanmerking betreft misschien de hoogte van de prijzen, die zijn m.i. stevig. Maar dat maakt ieder voor zich uit.
Is dit restaurant aan te raden? Absoluut!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Uitstekend in alle opzichten!
We komen zeker terug!
Hendrik M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige fijne ambiance met goed geïnformeerde bediening en een warme gastvrouw. Een aanrader voor een avond heerlijk eten
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Met familie genoten van een 7 gangen lenteproeverij met wijnarrangement in deze mooie zaak in Gouda.
Het arrangement bestond uit 7 mooie gerechtjes die lieten zien dat hier iemand achter kachel staat die weet wat lekker koken inhoud.
Hij toverde een afwisselend programma van heerlijke gerechtjes op tafel. Perfect bereid en hoog op smaak.
Wij proefden langoustine, zeetong, asperges, kwartel, lam, kaas en een heerlijk desert.
De gastvrouw en bediening waren vriendelijk en deskundig.
Dit culinaire pareltje in Gouda is een aanrader!
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gisteren gegeten, mooi weer, dus op het terras. Met de nieuwe kok is er nog meer te genieten. Wij hadden het lentemenu met asperges op verschillende wijze bereid, voortreffelijk. Hethoofdgerecht met asperges gebakken en tuinboontjes, een aparte combinatie met een heerlijke saus en niet te overvloedig, was subliem. Dit moet U gaan proeven.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Tsjee, weer naar Jean Marie en weer was het fantastisch. Het was weer een 7-gangenverrassingsmenu, waarvan ik toch wel 1 gang wil verklappen. Stukjes asperges, met stukjes ham en een eitje, die smolten op je tong. Subliem !
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Top restaurant, niet goedkoop maar je krijgt er dan ook wel een avond genieten voor terug. Gastvrouw geeft je een hand ter verwelkoming, komt niet vaak voor, erg leuk. Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu van de chef, stuk voor stuk topgerechten. Complimenten aan de chef.
Arwin L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Hartelijk ontvangst en een ware smaak sensatie! Ook met de vooraf aangegeven tijdslimiet is gewoonweg perfect rekening gehouden.
Roberto L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
It was a delicious dinner.
Nicolette S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Met een groep van 6 gegeten om verjaardag te vieren. Leeftijd van 70 tot 13 en iedereen heeft genoten! Kleine kunstwerkjes op het bord met veel bijzondere smaken! Vriendelijk en zeer attente service.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben erg genoten van de verfijnde en verrassende smaken. De entourage was fijn en de bediening geweldig! De kamertemperatuur had iets hoger gemogen.