JE Theetafel

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Echt een winkeltje waar je als vrouwen samen heen moet gaan. Je stapt op de drukke zandstraat de deur in van deze tearoom en je stapt de rust in. Alles heeft geen haast meer, je wilt alleen maar zitten en rond kijken naar alle spreuken die over staan en hangen. Het mooie servies. De baklucht opsnuiven. Het voelt als de keuken van je kind zijn thuis. Als je knie zeer deed en je moeder zei: kom maar even bij mij in de keuken. De ontvangst is oprecht en warm. De keuze van gerechten is leuk, anders, vers, divers. Terwijl je langzaam je warme thee of koffie met scone weg drinkt en eet dommel je een beetje weg na zo'n drukke dag en denk je, als er een kleedje lag, konden we even een dutje doen :-) Ze zouden het waarschijnlijk niet eens erg vinden! :-D Maar er was werk te doen dus toch maar losgerukt van de roze stoel en met 1 been weer de heksenketel in van het leven. Een troost je kunt weer terug.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Wat een super ontdekking is dit leuke restaurantje! Mijn man en ik hebben dinsdagmiddag genoten van een heerlijke high tea. We werden hartelijk ontvangen en kregen om te beginnen keuze uit ontzettend lekkere theetjes en daarna kregen we waanzinnig lekkere warme scones met room, jam en lemon curd. Vervolgens kregen we een etagère vol met heerlijkheden als carrotcake (super lekker!), cranberrycake, banoffeetaart (op ons verzoek, en was ook verrukkelijk), chocoladetaart, sandwiches en verschillende warme hartige hapjes zoals pasteitjes en quiches. Het ene nog lekkerder dan het andere. Deze high tea is écht een aanrader. Ik heb hier overigens ook de triffle gehad en ook die is waanzinnig lekker. Zeer zeker voor herhaling vatbaar dit restaurantje!
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heb hier met een vriendin een high tea gedaan.. erg lekker & allemaal home made! Wel echt een vrouwenzaakje, al vond mijn man de taartjes die ik niet op kon en meekreeg ook erg lekker.. aanrader om eens lekker een middagje met je zus of vriendin bij te kletsen.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Heel leuk gezellig restaurant. Ingericht in Engelse stijl. Je wordt er hartelijk ontvangen. Je kan er in alle rust genieten van een lekkere kop thee of koffie met homemade gebak. De scones waren erg lekker. Ook kan je er met vrienden of collega's heerlijk lunchen. Er is een uitgebreide High Tea te bestellen.
Het is de moeite waard om eens een bezoekje te brengen. Ik zal er regelmatig binnen lopen om even te genieten!
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Een nieuw net geopende tearoom. Met heerlijk vers gebakken gebak. De appelcranberrytaart die ik had was heerlijk. De volgende keer neem ik de high tea die ik aan de tafel naast me zag! Leuke inrichting, beetje engels maar toch ook modern. Prachtige gietijzeren kachel! De ontvangst was hartelijk, gezellig. Het ligt net buiten de hoofdstraat maar het was maar een paar minuten lopen.