Jayden`s Restaurant

Mallemolen 8 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Jayden`s Restaurant

Een perfecte restaurant om heerlijk te borrelen of te dineren met vriende, familie of geliefde. Met zorg samengestelde bier- en wijnkaart. Gecombineerd met diverse borrelhapjes en gerechten om dé ultieme smaaksensatie te beleven!

Meer informatie over restaurant Jayden`s Restaurant

Bus 22, 450m afstand. Tram 9, 300m afstand.
  • : Javastraat, Frederikstraat en omgeving. (betaald parkeren).

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant Jayden`s Restaurant

De tafel van maaike B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
leuke bediening gezellig terras, originele kaart en heerlijk gegeten
Mireille B.
heel veel succes verder met opzetten van succesvol restaurant
het gaat jullie lukken
Martinez R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
goede ontvangst, leuke bediening, de sushi rolls waren echt met liefde gemaakt. Heerlijk!
elena L.
anton J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super avond gehad gisteravond met mijn vrienden. Het restaurant wordt gerund door twee jongen enthousiaste personen. Ze serveren zeer lekker plankjes van verschillende landen a la tapas en sushi. Als je voor de deur staat weet je niet wat je moet verwachten. Tot dat je binnen zit en verwelkomd wordt door de jonge eigenares en de kaart ziet. Dan ben je verkocht. Super leuk en lekker. Echt een aanrader.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De 'plank'-gerechten (zelf hadden we de Italiaanse en Mexicaanse plank) waren prima. De grootte van de gerechtjes was precies goed en alle gerechtjes waren geslaagd. De bediening was erg vriendelijk.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellig en goed eten
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben genoten. Aardige bediening door gastvrouw die precies aanvoelde wat wij wilden. Heerlijke Aziatische plank met beste sushi sinds tijden gegeten. Eigen inventie kok. Gaan zo snel mogelijk andere werelddelen proberen.
D&F uit Leiden
Lucky S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gisteren heerlijk gegeten en gedronken bij Jayden's. De sushi was voortreffelijk. Het opdienen van eten duurde iets langer dan gewenst maar werd vooraf gecommuniceerd door de fantastische gastvrouw. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
mike B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellige avond met een vriendelijke bediening,goede rode wijn en twee heerlijke planken: Amerikaans en oosters.
dres D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alles vers. De bediening was ook heel vriendelijk en service gericht. Een verbeterpunt, andere tafels en stoelen waardoor je wat meer comfortabel zit.
Beste Dressen,

Heel leuk om te lezen dat uw avond goed bevallen is! Bedankt voor uw tip, dit waarderen wij en kunnen er zeker wat mee. Hopelijk tot ziens, groetjes Jayden's Restaurant
overvlietversnel O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijke plaats om rustig met vrienden een hapje te eten en te delen. Wat een lieve gastvrije bediening van de gastvrouw. Een goede wijnkaart die heel vriendelijk geprijsd is. Wij hebben heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening. De kwaliteit van de speciale Asian "plank" was top en erg lekker!
Een aanrader voor een volgende keer.
Mark C.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wat een verrassend goed restaurant. Heel lekkere gerechten en super goede sfeer en bediening.
Ik kan het iedereen van harte aanbevelen hier te gaan eten. Ik heb al weer een nieuwe reservering gemaakt :)
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vagile M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! als je zoekt voor iets apart dan zit je hier goed. Sfeer is gezellig. Zeker een aanrader.
Trude K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Renuka J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Te weinig personeel , dus moest je lang wachten. De serveerster was wel heel vriendelijk., dat wel.
Verder Oke.
Beste Renuka,

Fijn dat u uw ervaring deelt met ons. U kwam inderdaad op een drukke avond waarbij alle tafels bezet waren. Wij proberen alle gerechten binnen 20 á 25 minuten te serveren. Gelukkig kwamen de gerechten bij u op tafel binnen onze hantering. Natuurlijk willen wij geen ontevreden gasten, daarom hebben we toch de avond van uw bezoek alle bonnen nagelopen en hierop is geen uitschieter gevonden. Nogmaals, bedankt voor uw recensie en wij hopen u in de toekomst toch nog een service te kunnen bieden wat u verwacht! Groetjes, Jayden's Restaurant
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuk concept van eetplanken van verschillende landen, ook nog eens te combineren zijn. Verrassend en lekker. Gezellige buurt, echt een aanrader.
beste Tineke,

Bedankt voor je leuke recensie!

fijn om te zien dat je het een leuk en lekker concept vind!

hopelijk tot snel weer !

groetjes Jaydens Restaurant
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
yen V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de Iensdeal en verschillende dingen van de kaart geprobeerd. De sushi was heerlijk en verschillende gerechten van de Mexicaanse plank en de Amerikaanse plank ook. Restaurant wordt gerund door een stel wat het erg leuk doet. Hele gezellige avond gehad.
beste Yen,

Bedankt voor de goede recensie, en alle tips die je ons hebt gegeven we gaan hier zeker over nadenken !

Tot snel !

Groetjes Jaydens Restaurant