Jayden`s Restaurant

Mallemolen 8 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Jayden`s Restaurant

Een perfecte restaurant om heerlijk te borrelen of te dineren met vriende, familie of geliefde. Met zorg samengestelde bier- en wijnkaart. Gecombineerd met diverse borrelhapjes en gerechten om dé ultieme smaaksensatie te beleven!

Meer informatie over restaurant Jayden`s Restaurant

Bus 22, 450m afstand. Tram 9, 300m afstand.
  • : Javastraat, Frederikstraat en omgeving. (betaald parkeren).

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Jayden`s Restaurant

Carmelita S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Geweldige bediening. Van de gerechten, tot het interieur, alles was perfect!
Aubine P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Leuk! Hier weten ze wat service is! Wij hadden de Italiaanse en Thaise plank, was allemaal lekker. Volgende keer komen we buiten genieten van andere planken en hopelijk kunnen we dan afsluiten met n Spanish coffee.
sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij Jayden's. Super vriendelijke bediening en het eten was top. Wij kozen voor het verrassingsmenu en kregen allerlei heerlijke gerechtjes om te delen. De sushi als aanvulling was simpel maar kwalitatief erg goed. Dit was de eerste keer dat we hier gegeten hebben maar zeker niet de laatste keer. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een leuke avond met eerlijk, niet te ingewikkeld eten en super lekkere drankjes.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Super eten, maar de keuze werd van tevoren ernstig ingeperkt doordat men aangaf dat sommige producten op waren. De bediening was in het begin erg aardig en geïnteresseerd, maar later steeds opdringeriger. Om de vijf - tien minuten kwam ze terug met de vraag of we iets wilden drinken. Ook al had ik mijn glas net leeg. Uiteindelijk na de zoveelste keer, maar de rekening gevraagd. Het kwam op mij over alsof ze ons weg wilde hebben en wilde sluiten om 20.30uur. Een kleine domper op het lekkere eten en een fijne ontvangst dus.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuk om met een groep lekker te borrelen en ondertussen kleine gerechtjes te eten!
Dres D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten, prima kaart en voldoende keus. De service was uitermate vriendelijk en dienstverlenend. Enige minpunt is dat ik de inrichting niet heel gezellig vind, eenvoudige stoelen die niet lekker zitten, geen knusse uitstraling. Dat komt wellicht ook door de rare U-vorm in het restaurant.
Marlena V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
De foto’s zagen er goed uit, maar in het echt was het nog beter. Heerlijke smaken! Bijzondere gerechten en een leuke manier om te kiezen (planken met verschillende hapjes uit verschillende regio’s) De prijs is heel erg redelijk. We werden super geholpen! Ik heb hee erg genoten en ga hier zeker naartoe terug.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuk jong stel, met passie voor horeca.
Succes
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ontzettend geslaagde avond gehad bij Jayden’s restaurant.
Echt lekker gegeten en (nog belangrijker) heerlijk “in-de-watten-leg” gevoel van de spontane / enthousiaste eigenaren.
Bedankt Maaike en Hohin. Ik kom snel terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten met familie.
Omdat je uit verschillende planken kan kiezen kan je onderling ruilen.
Pluim voor de kok en bediening.
Yvonne
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wat een gezellige avond! Het eten was heerlijk, de bediening was goed en de sfeer warm en hartelijk. Respect voor deze twee hardwerkende jonge ondernemers!
Rineke S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Superlekker gegeten! Hier komen we zeker snel weer terug!
marcusreinhart .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Leuke zaak in een leuke straat. We aten hier een Dragonroll met kushi, komkommer en avocado. De kaart is hier niet uitgebreid. Je komt hier eigenlijk voor een drankje met een hapje.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vooral de Gamba's en vlees bij de nacho's waren lekker. De Sushi grootte was aan de kleine kant. Gezellige en vriendelijke serveerster.
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Jayden's restaurant heeft een verrassend concept met dinerplanken uit verschillende landen en losse gerechtjes uit de Japanse keuken. Wij hebben voor het laatste gekozen, maar voor een maaltijd heeft dat iets te weinig substantie. We gaan een volgende keer beide een plank proberen, want de gerechten smaakte prima en we zijn zeker nieuwsgierig naar meer van dit nog vrij nieuwe restaurant van een jong ondernemend stel.
Shannon O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten en goede service! Ik kom hier zekers nog een keer terug
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Met vrienden gegeten. Leuke menukaart. Bediening is informeel en zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Leuk jong stel, probeert een leuke beleving te geven. Leuk concept verschillende hapjes van alle werelddelen die bijna allemaal verrassend lekker zijn. Gewoon een keer proberen.
R.M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Door onze timing om op Koningsnach te gaan eten op een vroeg tijdstip bleken wij de enige gasten waardoor de sfeer anders is dan wanneer het gezellig vol zou zitten. De ontvangst was zeer vriendelijk en het serveren prima. De verschillende gerechten/platen zagen er goed en verzorgt uit en smaakten heerlijk. Zowel de sushi, de american en de vegetarische plaat zijn in ieder geval aanraders maar ook de andere keuzes op de kaart lijken ons voor een eventuele volgende keer ook 'winners'. Het kindermenu is misschien wat te duur voor wat je krijgt maar dat is geen reden er niet nog eens terug te komen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Prima tent. Verfrissende bediening.