Jayden`s Restaurant

Mallemolen 8 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Jayden`s Restaurant

Een perfecte restaurant om heerlijk te borrelen of te dineren met vriende, familie of geliefde. Met zorg samengestelde bier- en wijnkaart. Gecombineerd met diverse borrelhapjes en gerechten om dé ultieme smaaksensatie te beleven!

Meer informatie over restaurant Jayden`s Restaurant

Bus 22, 450m afstand. Tram 9, 300m afstand.
  • : Javastraat, Frederikstraat en omgeving. (betaald parkeren).

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant Jayden`s Restaurant

mees R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Super leuk restaurant, hele gezellige sfeer, leuke avond gehad en zal zeker een keer terug gaan voor uiteraard de overheerlijke sushi!
Gladys B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige, betrokken, eerlijke en flexibele bediening en chef. Leuk dinner sharing concept met de planken en hapjes. Lekker eten voor redelijke prijs.
Beste Gladys,

bedankt voor je leuke recensie! Dit stellen wij zeer op prijs. Zoals beloofd zijn de duckrolls in het assortiment! Hopelijk tot snel weer,

Groetjes Jayden's Restaurant
Rory Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten en het concept zijn top. Alle gerechten zijn lekker en door het serveren van een plank, uitstekend te delen met de tafelgasten.
Beste Rory,

Bedankt voor je mooie recensie! Wij vonden het een super geslaagde avond. Hopelijk tot snel weer!

Groetjes Jayden's Restaurant
Trude K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Twee super enthousiaste jonge mensen die hun droom waar maken. Heerlijk eten en een fantastische wijnkaart! Wij hebben genoten. Een echt aanrader.
Beste Trude,

wij stellen het erg op prijs van je positieve recensie! Hopelijk tot snel weer!

Groetjes, Jayden's Restaurant
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Super vriendelijke mensen! Ik werd snel geholpen, het eten was er snel en smaakte heerlijk. We zijn zeer tevreden, ga vooral zo door!
Ania O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk eten en ruime keuzes ook uit vegetarische gerechten. Gezellige sfeer, goede en snelle service. Echt een aanrader.