34-B Kleine Berg 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.75€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Spekkoek
      Koffie of Thee met borrel

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

Danny R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Met de AH Restaurantactie hier gegeten. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten. Leuke inrichting, vlotte en persoonlijke bediening, méér dan genoeg voedsel en de smaak was verrukkelijk.

Wel kregen we het menu heel erg snel. Even rust tussen de gerechten was niet erg geweest. Maar ach, luxeproblemen.. Wat een aanrader dit restaurant!
Bedankt voor deze leuke en uitgebreide recensie Danny! We hopen je snel weer bij ons aan tafel te zien buiten de Ah actie om.

Tot snel in Eindhoven!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel!
Bedankt Sanne! We hopen er de volgende keer 3 tienen van te kunnen maken :)

Groetjes,
Janneke .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Knus, gezellig en lekker! Je moet wel rijst en saté lekker vinden. Maar dan eet je lekker. En niet zo massaal, heel gezellig en het personeel is ook aardig.
Bedankt Janneke voor deze recensie. We zien je graag weer bij ons terug!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima verzorgd lekker gegeten zeer vriendelijk personeel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezellige locatie, heerlijk eten
Bedankt Gerard voor het achterlaten van een recensie. Dat waarderen we zeker!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Hadden gereserveerd via AH. Was gezellig druk en lekker gegeten. Rijsttafel met alle gerechtjes was heerlijk en ruim voldoende. Komen zeker nog eens terug.
Gezellig dat jullie met de AH Restaurantactie bij ons hebben aangeschoven. Daarnaast zijn wij blij te horen dat de rijsttafel een succes was. Tot de volgende keer, Wim!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Via AH gereserveerd. Konden kiezen
uit 2 voor het voorgerecht. Daarna een heerlijke rijsttafel. Alles was heel lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne bediening en gezellig druk. Komen zeker nog eens terug.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het personeel was vriendelijk, het eten aardig en wij vonden het er erg rommelig.
Bedankt voor jouw recensie, Wouter. Hopelijk kunnen we er de volgende keer een hoger cijfer van maken!

Jlm B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
super eten net als oma en papa het maken! het smaakt heerlijk. service is super. personeel vriendelijk!!! gewoon voor herhaling vatbaar.... tot snel.
liefs janet
Wat een geweldig compliment dat je het eten net zo lekker vindt smaken als jouw opa en oma. Dankjewel Janet voor jouw mooie woorden en we kijken uit naar je volgende bezoek aan Javaans Eetcafé.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Sandor D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het is hier echt goed eten.
Lekker bordje Indisch.
En met een vleugje elvis.
Echt om een keer ongedwongen te eten
Dankjewel, Sandor! Kom je binnenkort nog eens eten? Lijkt ons in ieder geval hartstikke gezellig!

Reesink D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk avondje uit eten. Niet lang ingewikkeld tafelen, maar lekker en ongecompliceerd indonesisch eten in een supergezellige sfeer. Een compliment gaat uit naar de drie meiden van de bediening....super aardig en betrokken (bedankt ook voor de extra madame jeanette chilisaus ;-) .
Dankjewel voor jouw mooie recensie, Reesink. Wij zijn heel blij te horen dat het etentje een succes was. Ook zullen we het compliment doorgeven aan de meiden van het personeel. Graag tot de volgende keer!

Ellen I.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
dit is geen aanrader smakeloos eten wij komen nooit meer terug
Beste Ellen,
Bedankt voor de recensie. Wat jammer om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Wij herkennen ons niet in deze woorden en komen er daarom graag achter wat er exact mis is gegaan, of welke gerechten niet zijn bevallen. Heb je dit ook aangegeven op de desbetreffende avond? Zou je ons willen mailen via javaanseetcafe@gmail.com, dan lossen we dit graag op.

Met vriendelijke groet,
Lindsay B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was weer heerlijk! Bedankt!
En jij bedankt voor deze recensie!
Marionne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We komen zeker nog een keer terug !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Sate erg droog en smakeloos. Geen saus. Weinig eten voor veel geld. 24,50 kwijt voor 5 alcoholische drankjes. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Beste Peter,

Wat jammer om te horen dat je bezoek niet is bevallen. Hopelijk hebben de andere gerechten wel lekker gesmaakt. Mocht je toch nog bij ons komen eten, horen wij graag op de desbetreffende avond als er iets niet naar wens is, zodat wij hier meteen op kunnen inspelen.

Wellicht tot ziens!
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten met AH soepje of loempia vooraf en daarna een rijsttafel Volop keus en lekker
Dank je wel Gerda voor de mooie recensie!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten.
Nieuw ten opzichte van de vorige keer met AH actie: keuze tussen soto ajam soepje of pindasoepje met 1 loempia, alleen een soepje of 2 loempia’s. Bij dessert nu ook keuze voor alleen spekkoek.
Tafeltje vol was weer top!
En wijn nu in normale wijnglazen ipv laag (water)glas.
Met AH actie qua prijs ook top.
Bedankt Sanne voor de mooie recensie. We zien je graag bij ons terug buiten de AH actie om!
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wat gedateerde zaak.
soep en mini loempia was prima.
Hoofdgerecht was redelijk van smaak
Bedankt Jim voor de recensie!
Angelique E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goede gezellige sfeer en het eten is verrukkelijk ????????
Bedankt Angelique!