Javaans Eetcafé

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Super lekker gegeten, een echte aanrader. Heel vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteitverhouding TOP. Muziek, heerlijk Elvis nummers en de hele avond niet een keer hetzelfde nummer gehoord.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Helemaal top!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Prijs kwaliteit heerlihk gegeten!!! Prettige bediening
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk gegeten om de verjaardag van mijn moeder en Moederdag te vieren! Eten was heerlijk en Colette heeft zelfs de hele zaak laten zingen voor mijn moeder! ????
Karien C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De rijsttafel was lekker maar deze keer wel erg zoet - zoeter dan de keer ervoor en ook dan het javaanse eten dat ik zelf maak (mijn oma was Javaanse). Bediening verder prima en ook fijn dat we van de vorige keer een bon hadden waardoor we maar 1 rijsttafel af hoefden te rekenen. Lekker informeel ingericht eetcafe verder :-)
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gezellige ruimte en leuk zo’n tafeltje vol met heerlijke gerechten.
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uur van te voren via Iens gereserveerd met 30% korting. Uitstekend ontvangen en heerlijk gegeten; een “tafeltje vol” met allerlei verschillende gerechtjes. Top!
G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
werkelijk een fantastisch restaurant, het eten is altijd overheerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Door het mooie weer waren alle zitjes buiten gezet en daar hebben we heerlijk gezeten en de gerechten waren weer als vanouds lekker.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een gezellig restaurant en verrassend lekker eten! We hebben gekozen voor de indische rijssttafel en die was lekker! De bediening was soms wel erg snel met het weghalen van borden/glazen.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
De ambiance was goed, paste bij het eten. Het geheel van omgeving, eten en uiteraard gezelschap deed ons de tijd vergeten. Zo senang!
Voor herhaling vatbaar!
Elise P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig eetcafé met heerlijk Indisch eten. Wij hadden een ‘tafeltje vol’ besteld en vol was het! Met van alles uit de javaanse keuken. We konden alles bijbestellen ,maar dat was eigenlijk niet echt nodig.
Zeker een gelegenheid om terug te komen
J. H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Informeel restaurant waar je je vrienden ontmoet en gezellig kunt eten. Vriendelijke bediening. En vergeet de heerlijke sambal niet!
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische service. We kregen als afsluiter gratis koffie aangeboden omdat, wij volgens hen te lang moesten wachten op het eten. Terwijl wij dat niet zo hebben ervaren.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gisteren samen met mijn man voor zijn verjaardag daar gegeten,fijne ontvangst en heerlijk eten hele fijne avond gehad.Wij gaan zeker nog vaker terug
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige (vintage) locatie. De familie was ook enthousiast.
Het eten lijkt ons authentiek, voor zover we dat kunnen beoordelen. We komen zeker terug
Lucie F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
ik heb geen opmerkingen of suggesties. We hebben lekker gegeten tegen een redelijke prijs. De ontvangst en service kan niet beter. Er is een rustige en gezellige sfeer ondanks dat er vele gasten waren. Knap hoe dat wordt gedaan.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg leuk intiem restaurantje.
informele sfeer.
voor herhaling vatbaar.
A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker gezellig en ongecompliceerd , lekker gegeten in een uitstekende omgeving..
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Her eten en de bediening erg goed, vriendelijk en gastvrij! Bij de inrichting en muziek keuze mis ik persoonlijk het indische sfeertje.... dit is echter uit passie voor Elvis van de eigenaar.