Javaans Eetcafé

34-B Kleine Berg 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• MasterCard , Pin , Visa card
MarcVr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We komen hier vaak. Heerlijk eten voor een goede prijs. Kiezen altijd voor een rijsttafel (tafeltje vol) zodat we veel verschillende gerechtjes hebben. Is er iets op? Dan wordt het bijgevuld. Ons zoontje van 6 jaar vindt u et eten er ook heerlijk. Als het niet druk is mag hij zelf zijn ijsje maken in de keuken. Echt een aanrader.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ik heb daar wel eens beter gegeten, Soto soep met citroen kan echt niet moet zijn sereh smaak was waterig.
Weinig pittig zeer flauw van smaak, waarschijnlijk aangepast aan de Nederlandse smaak niet Indonesich. Blikfruit kan ook niet.
aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Via de AH-actie opnieuw kennis gemaakt met dit restaurant en met ons allen genoten van een gezellige Indische maaltijd. Voorkomend personeel en vriendelijke bediening.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
wij hebben daar heerlijk gegeten en er was veel, erg veel en ergggg lekker eten en als toetje was er een soort milkshake wat alles nog eens compleet maakte. ook de drankjes waren gunstig geprijsd.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel lekker gegeten. Zachte kip met goeie smaken. De inrichting is heel gezellig en authentiek.
De bediening is heel vriendelijk. Op de juiste moment aanwezig.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gingen op advies van vrienden die erg positief waren. Die mening delen wij niet. Wij wonen een aantal maanden per jaar in Azie en vonden in de gerechten weinig terug van onze belevingen daar. zag ook in het hele restaurant geen enkele Aziaat en dat geeft al te denken
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prettige bediening , informele sfeer, lekker eten, kortom: wij komen terug!
Pruts .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Was wederom weer heerlijk ! Rijsttafel is compleet en als een gerecht op is en nog trek ....dan vraag je een schaaltje extra. Heerlijk en dan ook echt een aanrader !
janet- .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik had mijn Indische vader voor t eerst meegenomen naar de Javaan,
We hebben heerlijk gegeten...super kok...super goede bediening en goede service...
Echt waardering voor jullie.
Tot snel.
Ik kom daar al een tijdje ook voor de ah actie...en t eten is goed...hmmm
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig, lekker & puur gekruid low profile. Soort indonesche diner uit de 50's.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
vooraf hebben we gekozen voor kleine loempia;s, daarna heerlijke rijsttafel en als toetje Tia Maria dessert. we hebben genoten van de sfeer, het eten en de biertjes:-)
Matt V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Knusse, warme inrichting met vrij kleine tafels. Lekker eten met authentieke Javaanse gerechten en smaken. Goede, snelle service.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten bij het Javaans Eetcafé . Dinsdagavond is kennelijk een rustige avond , maar er waren toch verschillende tafels bezet . De prijs-kwaliteitverhouding is prima en de bediening voortreffelijk .
Bezoek aan d e Javaan is zeker voor herhaling vatbaar .
Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellige sfeer, ontspannen, gastvrij. Jullie hebben voor me gezongen voor mijn verjaardag, erg lief!! Dikke dankjewel allemaal!
corkeh .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het was weer fantastisch. Heerlijk Indisch gegeten bij Paddy. Het restaurant waar je je meteen thuis voelt. met zijn authentieke Javaanse gerechten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Was voor ons de eerste keer, gezellig sfeer, fijne muziek uit mijn tiener jaren, overal staan die prachtig beschilderde katten en nog eens her en der oude motoren uit de zeventiger jaren, wat wil je nog meer... Gaan zeer binnenkort weer!!!
Mev M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was heerlijk maar ik had iets meer groenten verwacht bij de rijsttafel.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Als je op zoek bent naar authentiek Indonesisch eten ga dan NIET naar dit restaurant. Het eten is echt niet best, zeg maar gerust slecht. En daarnaast vragen ze er een hoge prijs voor. De bediening is uiterst aardig maar ze kunnen het slechte presteren van de chef niet compeseren.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een heerlijk 'tafeltje vol' gehad. Erg gezellig!