Javaans Eetcafé

34-B Kleine Berg 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• MasterCard , Pin , Visa card
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
janet- B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten is zo als gewoonlijk heerlijk...
Smaakt goed...net als mijn oma en papa het maken....
Mij zien ze snel weer terug!
Bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen....
Mvg Janet
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Heb er héérlijk gegeten
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Samen met mijn broer, sinds lange tijd geleden, weer eens gegeten bij Javaans eetcafé. Met de spaaractie van AH. Dat was uitstekend. Heerlijke gerechtjes, echt van alles wat. De bediening was erg vriendelijk en alles wat op tafel kwam werdt uitgebreid toegelicht. De inrichting kan ik niet goed beoordelen want we hadden een rustig plaatsje op het terras.
christiaans1955 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben er lekker gegeten en de bediening is vriendelijk gewoon goed eten voor een redelijke prijs ,een minpuntje er was maar een menu beschikbaar.
Addie G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Erg teleurstellend,weinig vers,nagerecht erg bedroevend.vleesgerechtjes goed van smaak.
3 gangenmenu was veelduurder dan de kaart aangaf.
Nou iens,deze zaak wilde ik niet op mijn lijst hebben.
Babs S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten en wat een gastvrij onthaal. we hebben zeer genoten van deze avond vol heerlijke gerechtjes. Leuke en humoristische eigenaar en vriendelijk personeel.
Tooske K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zaten kort bij de voordeur omdat mijn man in n rolstoel zit maar de deur stond open en hij zat te rillen van de kou. Toen hij naar t toilet moest (hij kan wel wat korte afstanden lopen) heb ik gevraagd of we niet van tafeltje konden ruilen . Geen probleem.!!! en onze drankjes en voorgerecht werden netjes verhuisd. HELEMAAL TOP.
Leuk restaurant, snelle bediening, vriendelijk personeel.
De gerechten hadden alleen wat warmer van temperatuur mogen zijn; wel goed van smaak.
In leuke kleine schaaltjes geserveerd maar gewoon bij te vragen als er iets te kort was.
Toen we naar huis gingen zeiden ze: kom maar mee door de nooduitgang dan hoef je niet met de rolstoel door het hele restaurant, dat is makkelijker
Voor dit restaurant + personeel een 10+
Sinner .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Ze hebben hiervoor een speciaal menu al geselecteerd. Voorgerecht was kippensoep of loempia. Wij kozen voor de soep. Wat opviel is dat de een maar 2 stukjes kip in de soep had een de ander de halve kom met kip. Soep zelf was prima. Daarna een rijst schotel. Prima schotel, maar smaakte hetzelfde als de Indonesische rijsttafel bij mijn lokale Chinees. Vind het dan ook aan de prijzige kant als ik het daarmee vergelijk. Toetje was wel heel erg lekker. Soort van koffie met ijs en, als je wil, tía María. Wellicht dat de kaart wat verfijnder is dan voor de selectie bij deze actie. Aankleding is heel erg rock en roll. Dat is niet erg, maar ik weet niet wat de link is met Java. Al met al prima locatie voor een gezellig avondje uit.
JGA V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij waren hier voor het AH-menu. Dat was prima. Het eten was goed: kippensoepje, rijsttafel, en koud koffietoetje met slagroom met Tia Maria. Het eten was goed en de hoeveelheden ruim genoeg. Jammer is het dat het allemaal snel afkoelde ondanks dat alles heet /warm werd uitgeserveerd. Dan mis je toch warmhoud-rechauds. Het eten was mild gekruid, aangepast aan de westerse smaak, Deze eerste kennismaking nodigt uit tot een herhaling!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Aparte combinatie van een Indisch restaurantje met rock&roll muziek en klassieke Italiaanse motoren aan de muur. Goed en voldoende gegeten. Met de AH kortingsbon was de prijs-product verhouding zeker ok. Gezellige sfeer.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Deze keer met bonnen van AH. Indien iets op was werd het gewoon weer bijgevuld. De bediening is super vriendelijk. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gezellig restaurant, met honderden houten katten die ons omringden.......hoeft niet voor mij. Goede locatie, vriendelijke bediening. Fijn dat je ook "gewoon" kraanwater kon bestellen. We moesten wat lang wachten en het dessert "koffiesorbet" viel tegen.
RJM V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We kwamen voor de AH actie en alles prima geregeld. Vooral de eigen gemaakte sambalsaus is heerlijk. Gelijk een potje gekocht!! Erg aardige bediening.
perik .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. Mensen met een grote maag krijgen hem ook gevuld. Naar wens ook voldoende vegetarische gerechtjes. Heerlijk toetje. 1 soort rode wijn maar smaakt heel aardig.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gezellig sfeertje en prima eten!!
P S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Enak sekali, maar jammer dat we geen snoepketting kregen, andere klanten wel. Sommige gerechten waren pedis. Kan jog beter, we zijn echte overwinteraars in Indonesia.
MarcVr .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We komen hier vaak. Heerlijk eten voor een goede prijs. Kiezen altijd voor een rijsttafel (tafeltje vol) zodat we veel verschillende gerechtjes hebben. Is er iets op? Dan wordt het bijgevuld. Ons zoontje van 6 jaar vindt u et eten er ook heerlijk. Als het niet druk is mag hij zelf zijn ijsje maken in de keuken. Echt een aanrader.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ik heb daar wel eens beter gegeten, Soto soep met citroen kan echt niet moet zijn sereh smaak was waterig.
Weinig pittig zeer flauw van smaak, waarschijnlijk aangepast aan de Nederlandse smaak niet Indonesich. Blikfruit kan ook niet.
aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Via de AH-actie opnieuw kennis gemaakt met dit restaurant en met ons allen genoten van een gezellige Indische maaltijd. Voorkomend personeel en vriendelijke bediening.