Javaans Eetcafé

34-B Kleine Berg 5611 JV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

Lilian T.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellige sfeer, ontspannen, gastvrij. Jullie hebben voor me gezongen voor mijn verjaardag, erg lief!! Dikke dankjewel allemaal!
corkeh .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het was weer fantastisch. Heerlijk Indisch gegeten bij Paddy. Het restaurant waar je je meteen thuis voelt. met zijn authentieke Javaanse gerechten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Was voor ons de eerste keer, gezellig sfeer, fijne muziek uit mijn tiener jaren, overal staan die prachtig beschilderde katten en nog eens her en der oude motoren uit de zeventiger jaren, wat wil je nog meer... Gaan zeer binnenkort weer!!!
Mev M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het eten was heerlijk maar ik had iets meer groenten verwacht bij de rijsttafel.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Als je op zoek bent naar authentiek Indonesisch eten ga dan NIET naar dit restaurant. Het eten is echt niet best, zeg maar gerust slecht. En daarnaast vragen ze er een hoge prijs voor. De bediening is uiterst aardig maar ze kunnen het slechte presteren van de chef niet compeseren.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een heerlijk 'tafeltje vol' gehad. Erg gezellig!
Rolijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten! En prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
gisteravond gezellig ontvangen na makkelijke reservering. bestelling werd vlot en leuk opgenomen. Daarna heerlijk gegeten; natuurlijk tafeltje vol! En het hele restaurant heeft gezongen voor jarige echtgenoot dus dat maakte het feestje compleet!
CatharinaMartha Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Door AH bonnen goede korting. Als we gewone prijs hadden moeten betalen was het veel te duur! Gerechten waren van matig/redelijke kwaliteit. Het voelde of we in een café zaten ipv in een restaurant. We komen niet meer terug.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben er al regelmatig gegeten, al was het nu wel even geleden maar alles was weer erg goed. Het restaurant was leuk versierd ivm kerst, de bediening erg vriendelijk en gastvrij. Had maar voor 2 gereserveerd en kwamen met 4 en op de verkeerde tijd, allemaal geen probleem. Het eten was heerlijk zoals altijd!
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker gegeten. Maar had op meer gehoopt. Rijsttafel en saté schotel waren voldoende van samenstelling. Nasi Kuning en Nasi goreng heb ik lekkerder gegeten. Pisang goreng met ijs was een prima nagerecht.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voor een eetcafé een prima sfeer. Hele leuke bediening, lekkere gerechten. Prima avond gehad.
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Aangezien ik drie deuren verderop werk op de kleine berg was het voor mij als thuiskomen om de mensen die mij normaal groeten in hun pauze te zien in hun eigen zaak. Ik kom hier al 15 jaar en vind het wederom ontzettend gezellig en lekker eten. We werden op onze wenken bediend. Iedereen had er zin in in en was vrolijk en zeer gastvrij. Ik vond het een zeer gezellige en lekkere avond en beveel het iedereen aan!
pet-pat .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gezellig en ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening met tijd voor een praatje ;-) Heerlijke gerechten met een fantastisch dessert!! De porties zijn vrij groot en de serveerster bood een doggy bag aan. Dus zometeen lunch ik nog lekker ook!! ;-)
Yoram O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Onze tafel was bedekt met allemaal leuke kleine bakjes met alle smaken die je verwacht bij de Indonesische keuken. De bediening was erg vriendelijk en er werd regelmatig gekeken of we iets nodig hadden. Met gezellige jaren 50 muziek op de achtergrond hebben we hier een fijne en gezellige avond beleefd. Zeker een aanrader voor een vrijdagavond!
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke service en erg lekker eten. De muziek van Elvis op de achtergrond zorgt voor de nodige sfeer, de inrichting is lekker authentiek met motoren aan de muur en Elvis vinyl aan de wand. Het eten was erg lekker en als iets op was werd het snel weer opnieuw geserveerd!
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het ontvangst was deze keer minder prettig omdat onze reservering niet doorgekomen was. Gelukkig was er nog wel een tafeltje vrij. De serveerster was een stuk minder enthousiast als alle andere keren dat wij er waren. De schaaltjes werden hard op tafel gezet en er werd geen uitleg gegeven wat het allemaal precies was. Dit was erg jammer omdat wij juist ook de bediening altijd erg prettig vinden bij de Javaan. Het eten was wederom erg goed, bij bestellen was geen probleem. Opvallend vond ik wel dat een klein glaasje water net zo duur is als een groot glas bier!
Al met Al een leuke avond gehad met heerlijk eten!
Marie Louise B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een gezellig restaurant met spontane bediening, voorafje konden we kiezen, de maaltijd kwam in allemaal kleine kommetjes op de tafel te staan. We waren met z,n vieren dubstep tafel stond helemaal vol. We hebben lekker gegeten, buikje rond!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Over het algemeen was het eten goed, behalve de kippensoep vooraf - soto ayam - was niet wat we ervan hadden verwacht. Soto is een meer gevulde soep.
eva-van-vlokhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig restaurant. Hadden een rijsttafel, gevarieerde bordjes met lekkere smaken. Voor beiden wat wils. Personeel erg betrokken.