Javaans Eetcafé

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Javaans Eetcafé

Rock 'n Roll Indonesisch

Zoals je al uit de naam kunt opmaken is het Javaans Eetcafé een plek waar je heerlijk Indonesisch kunt eten. Je hebt keuze uit diverse rijsttafels of normale hoofdgerechten. De persoonlijke inrichting met rock & roll-invloeden maakt het extra leuk.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De koks maken hier heerlijke Nasi Rames, maar wel anders dan van de toko's die ik van elders ken. Zo was er geen heerlijke tempeh, en een gebakken eitje erbovenop in plaats van een sambal goreng telor is ook ietwat teleurstellend. Toch was alles erom heen ruim voldoende. Mijn zoon had een Ikan, gestoomde makreel in bananenblad gekozen. Zijn keuze was achteraf gezien beter dan die van mij. Heb wat van hem gestolen, en moet zeggen, die was heerlijk. Geweldige zaak!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke ambiance en goede bediening. We hadden het IENS-menu en ik vond het eten helaas niet zo bijzonder. Misschien komt het omdat ik zelf een Indo ben ;-) Als ik de normale prijs had moeten betalen, zou ik het best wel duur hebben gevonden. Nu met de IENS-actie ging het wel. Zou hier niet nog een keer naartoe gaan. Mijn man kookt beter indisch, sorry.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is vriendelijk en attent! De porties vlees die we moesten delen met ons viertjes vonden wij wat aan de krappe kant. De eigengemaakte sambal is zalig en we komen zeker nog een keertje terug!
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker eten, maar snel afgekoeld.
Hedy D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Bediening geweldig! Ze doen er alles aan om je het naar je zin te hebben. Voor een Elvis fan, ook geweldige muziek. Eten was goed, maar niet Waow
A.W. D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben erg genoten! De locatie was prettig en sfeervol
De bediening was professioneel en bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het eten was smaakvol.
Dank jullie wel en wie weet tot ziens ( we wonen niet in de buurt).
Eleonora K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Weer super lekker gegeten bij Javaans eetcafé. Wij komen hier een paar keer per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld. Personeel ook erg vriendelijk ????
Britte B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk! Komen zeker terug!
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijk gegeten, personeel erg
vriendelijk en behulpzaam. Dit restaurant staat nu in mijn persoonlijke top 3. en dan de vraag moeten we nog iets bijvullen. alle mensen ik ontplof bijna. topppertje dat mogen duidelijk zijn.
Mariëlle S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten , bediening meer dan prima !!

Maria
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. We zullen zeker vaker komen, vooral omdat mijn vrouw zeer van Elvis Presley houdt. Doe je dat niet, dan heb je een zware avond....
Eeam .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Een toffe tent met een gemoedelijke sfeer, alsof je bij vrienden komt eten. Hartelijke ontvangst en uiterst voorkomende en vriendelijke bediening. Muzikale omlijsting met jaren '60 muziek, geweldig!
We hebben genoten van de rijsttafel, een keur aan schaaltjes waarin verrassende en afwisselende gerechtjes werden geserveerd. Iedere hap was anders en allemaal even lekker.
Een uitstekend eetcafé voor wie gewoon eens lekker Indisch wil eten in een ontspannen sfeertje. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Zelfs het glaasje wijn, waarvoor elders vaak schandalige prijzen worden gevraagd, kostte hier maar 4 euro. Zó kan het dus ook.
In alle opzichten een aanrader.
f.adamsheidendaal .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zoals vorige bezoeken werden we weer zeer vriendelijk ontvangen en kregen duidelijke uitleg over de vele gerechten die werden geserveerd we hebben volop genoten van een prima maaltijd en een heerlijk dessert.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was verrassend bediening netjes in richting sober en muziek niet mijn smaak alleen maar Elvis muziek
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben een zeer gezellige avond gehad. Het drie gangen menu van de AH-restaurantactie smaakte prima.
We zaten op het terras voor aan de straat. Het was prachtig weer en alles werd heel sfeervol verlicht toen de lampjes gingen branden. Omdat ik jarig was kreeg ik een aubade van het personeel. Bedenkt Javaanse jongens voor deze geweldige avond.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prettige ambiance, knus restaurant, heel vriendelijke bediening, lekkere gerechten die speciaal zijn. Ga je voor veel dan ben je qua prijs bij een chinees beter bediend, maar Java is specialer.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben er heerlijk en veel gegeten was echt genoeg voor 2 personen
Bediening was vriendelijk.
Is echt een aanrader om te gaan eten.
janet- B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten is zo als gewoonlijk heerlijk...
Smaakt goed...net als mijn oma en papa het maken....
Mij zien ze snel weer terug!
Bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen....
Mvg Janet
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Heb er héérlijk gegeten
Ine65 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Samen met mijn broer, sinds lange tijd geleden, weer eens gegeten bij Javaans eetcafé. Met de spaaractie van AH. Dat was uitstekend. Heerlijke gerechtjes, echt van alles wat. De bediening was erg vriendelijk en alles wat op tafel kwam werdt uitgebreid toegelicht. De inrichting kan ik niet goed beoordelen want we hadden een rustig plaatsje op het terras.