Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
Gerrie L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Net zoals de vorige keer aller vriendelijkst ontvangen. We hebben lekker gegeten!
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het was echt super! Heel erg genoten, we komen zeker weer :D (en dan zonder de AH-actie).
Het eten was lekker en kwam snel. Wel denk ik dat er vrij weinig variatie is bij de Indische rijsttafel, want jaren geleden hadden we precies hetzelfde (toen ook met de AH-actie..). Maar hoogstwaarschijnlijk is er veel meer keus als je a la carte besteld! We zijn benieuwd.
Machteld W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijke gerechten, sympathieke bediening en lekker muziekje op de achtergrond.Ik vond de rosé niet heel geweldig. Maar dat is een detail.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten via ah restaurantactie!! We komen graag nog eens terug. We vinden het jammer dat erbij ons in Zwolle zo'n restaurant zit.
hetty H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We zijn nu voor de derde keer geweest. En sindsdien vinden we dit het beste Indonesisch restaurant dat we kennen! We hebben het aanbevolen aan vrienden. Een minpintje: we wonen in Rotterdam en Groningen is wel erg ver weg.
graatje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was weer geweldig. Toch zou het bij serveren iets warmer op tafel gezet mogen worden.
Als je bij besteld is het eten nl wel warmer. Als men hier verbetering in zou aanbrengen is het nog aangenamer!
Graag tot een volgende keer.
renee P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg aardige bediening, lekker en voldoende eten en prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Enig minpuntje is water uit een fles.
L V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gezellige sfeer.
Personeel was zeer vriendelijk en snelle service.
Heb lekker gegeten maar het ah menu viel een beetje tegen.
Had achteraf toch liever van de kaart besteld.
Madelon P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Mooi restaurant, ik was er nog nooit geweest. Gedecoreerd met houten kattenbeelden langs de muren en boven d bar zelf hangt zelfs een traditionele houten boot. Het was voor ons wel wennen dat je geen gerecht hoefde te kiezen, maar het een complete verrassing was. Achteraf gezien maar goed ook want het was gewoon erg leuk en lekker. Super ervaring voor mijn Ierse vriend die nog nooit een rijsttafel had gezien of geproefd.
Personeel was erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Zou hier zo weer heengaan!
kdejonge1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten bij het Javaans restaurant Groningen, een aanrader!
En wat heerlijk bij het eten smaakt, is een Leffe dubbel!
Anna J.
Heerlijk gegeten.
We komen snel nog eens weer.
Je kon gewoon eten bijbestellen.
Personeel kwam vaak vragen of het naar wens was en of er nog wat bij moest.
We hadden gereserveerd via de ah restaurant actie.
alinanning .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kwaliteit van het gebodene is uitstekend. Prima personeel, zeer attent. Wij waren er met de AH-restaurantactie. De rijsttafel, welke geserveerd werd, was zalig en er kan van alles bijbesteld worden als er te kort is.
Wij komen hier zeker vaker eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wanneer je voor goed eten gaat en vriendelijk personeel, ga dan zeker eens genieten op dit adres. Een super avond gehad en ruim voldoende gegeten. Met uitzondering van de saté kun je zonder extra kosten bij bestellen.
Liane B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het Javaans eethuis vind ik heel bijzonder. Het is er gezellig , het personeel is aardig, en het eten smaakt echt net zo lekker alsof het een Javaanse oma heeft klaargemaakt.
Lambertus D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat hebben we lekker gegeten zeg. Goede smaak, genoeg voor twee personen en we konden makkelijk bijbestellen. Vriendelijk personeel, kortom een goed gevoel.
ke.mulder .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het
diner bestond uit allerlei verschillende gerechten, hierdoor een indruk kunnen krijgen van de Javaanse Keuken. Veel dingen wat aan de scherpe kant. zeer positief is dat er van te voren werk werd gevraagd of er met bijvoorbeeld allergieen rekening mee moest worden gehouden. Weljammer dat de sate en iets anders met rundvlees aan de harde kant was. Met name de kipkerrie, de satesaus, de gele rijst en de banaan was erg lekker.
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Ook ideaal voor ons veganisten, en hele vriendelijke service.
johannijp .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer prettige en vriendelijke bedieningen het eten is ook zeker wel lekker, maar bij het verrassingsmenu (dat we mochten kiezen, het hoefde blijkbaar niet; we hadden een Ah-bon) zat naar mijn inschatting zo'n 50 gram vlees. Bijbestellen bleek bij het systeem te horen en we kregen royaal extra groente en naar schatting 10 gram vlees in een nieuw bakje babi ketjap. De 2 extra gevraagde stokjes saté (naar schatting 30 gram vlees per stokje) stonden later extra op de rekening. Ik vind dat heel karig voor een menu dat 26,50 moet opbrengen. Misschien komt het door de AH-dinerbon; gelukkig zijn er ook restaurants waar je dan normaal 2 maal 3 royale gangen van de kaart eet en er 1 van afrekent. Daar kom je weer terug!
mkoopal .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eerlijk en authentiek Indonesisch eten. Een gezellig avondje gehad. De bediening zeer goed, voor een ieder een aanrader om een avondje eens lekker uit eten te gaan!
Hein M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zeer goed te eten, was erg lekker. De bediening was heel netjes, vriendelijk en aquraat.