Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

ellyverheggen E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
LammertWaslander- .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij waren te vroeg , maar werden netjes opgevangen. De gerechten werden netjes opgediend met een duidelijke uitleg wat heet of minder heet was. Het geheel was een avond waar we met plezier op terug kijken.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Had me er na het lezen van alle recensies meer van voorgesteld. Het tempo lag erg hoog, beetje automatische piloot werk, zowel het voorzetten van de gerechten als de uitleg erbij wat het allemaal was. Hele kleine kommetjes met gemiddeld 2 eetlepels inhoud en aangezien we met 7 man waren was alles snel op. We mochten wel kosteloos alles (behalve de sate) aan laten vullen, maar daarvoor was het net niet gezellig en lekker genoeg. Binnen 1 1/2 uur stonden we weer buiten na een "3 gangen menu". Ik zou er niet weer heen geen, maar ja dat is persoonlijk.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Dit keer waren we hier met AH restaurant actie. Het was prima, we zijn niets tekort gekomen. Normaal nemen wij altijd rijsttafel de luxe, ook nu kregen we een rijsttafel met als voorgerecht heerlijke soto ajam soep. Minder satéstokjes als bij rijsttafel de luxe maar die kun je bijbestellen als je wilt. Nagerecht 2 soorten ijs, spekkoek en slagroom. Dikke prima!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Zeer vriendelijk personeel en bediening. Ambiance is erg prettig en niet te massaal. We hebben prima gegeten en indien niet genoeg,kon er bij besteld worden. De rijsttafel vond ik qua smaak en keuze iets minder dan een jaar geleden, maar dit kan wellicht ook komen doordat dit een speciale AH rijsttafel was.

Al met al hebben we een fijne avond gehad en komen hier wellicht weer terug.
agnes C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten. Bijbestellen geen probleem. Alleen water uit flesje. Geen kraanwater.
Heel vriendelijke bediening.
Met AH bonnen prima etentje met vier personen.
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten via de AH restaurant actie. Een hele tafel vol aan typische indonesische gerechtjes die allemaal erg smaakvol waren! We konden aanvullen wat op was en hebben onze buik goed vol gegeten. De vrolijke bediening hield erg rekening met onze eetwensen (vegetarisch en zwanger). Gezellig en knus sfeertje! Aanrader!
H. K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima ontvangst.Niets dan lof over het personeel en de keukenbrigade.
We hebben heerlijk gegeten en indien niet genoeg,kon er bij besteld worden.
We hebben een fijne avond gehad en komen hier zeker weer terug.
jasperdjong .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Mixschaal met allerlei lekkers wat we ook nog bij konden bestellen. Service was zeer goed: vriendelijk, gastvrij en snel. Ook met allergieeen ging het allemaal prima en werd er zeer respectvol mee om gegaan. Erg tevreden
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Rijsttafel voor 2 personen was meer een rijsttafeltje, wel van prima kwaliteit. De bediening is zeer aardig en gaf een prima uitleg over de gerechten.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke en vlotte bediening. Veel aandacht voor de klant. Bediening denkt goed mee en houdt rekening met de wensen van de klant.
aenf.tilstra .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was vol en daardoor erg rumoerig. Het eten was lekker; het werd ruim aangevuld. De wijn was tamelijk prijzig.
Het personeel was professioneel, enthousiast en plezierig.
ajklok .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Klein maar fijn. Prettige bediening. Prima tempo. Alleen opmerkelijk dart de wijn in een limonadeglazen wordt geserveerd. Leuke inrichting, maar ja wel een beetje een pijpenla.
sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
weer heerlijk gegeten. fijn dat je kunt bijbestellen zonder kosten. vlotte vriendelijke bediening, alle gerechten worden ook bij de originele naam genoemd ener wordt uitgelegd wat het is
Wolter L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Is bezocht met een AH kaart en hebben een heerlijke en smakelijke maaltijd gehad waarvan je genoeg kon bijbestellen. De bediening was vlot en gezellig.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
AH menu was boven verwachting, erg lekker!
Stoelen waren erg hard. Bestek, borden en kommetjes waren wel erg 'gebruikt'.
Zeer gastvrij, de fles met likeur bij de koffie werd op tafel gezet, we mochten onszelf bedienen, top!
havian0 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was een hernieuwde kennismaking en opnieuw een prettige bediening en een voortreffelijk menu. een zeer prettige afsluiting van een bezoek aan Groningen, aanbevolen!
jodocuskwek .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooi 3 gangenmenu, lekker eten, mag wel iets pittiger. De gerechtjes waren niet echt warm. Je mag extra bijbestellen naar keuze dat maakt de prijs-kwaliteitsverhouding goed. Prima eten in een leuke entourage.
Gerrie L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Net zoals de vorige keer aller vriendelijkst ontvangen. We hebben lekker gegeten!