Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

Liane B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lambertus D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat hebben we lekker gegeten zeg. Goede smaak, genoeg voor twee personen en we konden makkelijk bijbestellen. Vriendelijk personeel, kortom een goed gevoel.
ke.mulder .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het
diner bestond uit allerlei verschillende gerechten, hierdoor een indruk kunnen krijgen van de Javaanse Keuken. Veel dingen wat aan de scherpe kant. zeer positief is dat er van te voren werk werd gevraagd of er met bijvoorbeeld allergieen rekening mee moest worden gehouden. Weljammer dat de sate en iets anders met rundvlees aan de harde kant was. Met name de kipkerrie, de satesaus, de gele rijst en de banaan was erg lekker.
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Ook ideaal voor ons veganisten, en hele vriendelijke service.
johannijp .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer prettige en vriendelijke bedieningen het eten is ook zeker wel lekker, maar bij het verrassingsmenu (dat we mochten kiezen, het hoefde blijkbaar niet; we hadden een Ah-bon) zat naar mijn inschatting zo'n 50 gram vlees. Bijbestellen bleek bij het systeem te horen en we kregen royaal extra groente en naar schatting 10 gram vlees in een nieuw bakje babi ketjap. De 2 extra gevraagde stokjes saté (naar schatting 30 gram vlees per stokje) stonden later extra op de rekening. Ik vind dat heel karig voor een menu dat 26,50 moet opbrengen. Misschien komt het door de AH-dinerbon; gelukkig zijn er ook restaurants waar je dan normaal 2 maal 3 royale gangen van de kaart eet en er 1 van afrekent. Daar kom je weer terug!
mkoopal .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eerlijk en authentiek Indonesisch eten. Een gezellig avondje gehad. De bediening zeer goed, voor een ieder een aanrader om een avondje eens lekker uit eten te gaan!
Hein M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zeer goed te eten, was erg lekker. De bediening was heel netjes, vriendelijk en aquraat.
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Het Javaans eetcafé is al langer 1 van mijn favorieten: alles is even smaakvol , de inrichting knus en het personeel top. Dit keer waren we met de restaurantactie van AH. Prima! Vooraf een soep, als hoofdgerecht een mooo geselecteerde rijsttafel. En ijs met spekkoek na. Met een Leffe dubbel erbij helemaal genieten.
gnivabmlbaving .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke en (niet onbelangrijk) humorvolle medewerkers. Mijn beoordeling GOED v.w.b. het lekkere eten heeft te maken met het feit dat ik geen ervaring met Indisch eten heb.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker, maar niet bijzonder gegeten en met volle buik weg. Rijsttafel van de Appie-actie wel wat saai, zou ik niet meer dan € 15 voor betalen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten tegen een zeer gunstige prijs. Personeel is erg aardig. Je gaat genieten van een heerlijke rijsttafel met oa drie verschillende rijst soorten.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Best lekker gegeten. Mensen waren ook wel vriendelijk. Maar na consumptie van een luxe rijsttafel en 2 fris per persoon werd een verzoek om een glas kraanwater geweigerd. Erg genant en weinig gastvrij. Zou daarom niet snel nog eens gaan.
Willem Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima rijsttafel. Ook seniorenporties !!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Eten werd lauw geserveerd. Één rijstgerecht nagenoeg deels koud. Erg jammer.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk authentiek Javaans eten, leuke ambiance en super bediening! Kom hier zo af en toe en het blijft een heerlijke plek om te eten! Aanrader dus!
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We konden hier alleen nog om 20:30 reserveren, dus daarvoor gekozen. We moesten bij binnenkomst nog even wachten aan de bomvolle bar, dus verwachtingen waren hooggespannen Er ging alleen iets mis met onze bestelling, waardoor we net voor 22:00 (en vlak voor de keuken sloot) ons eten kregen. Inmiddels was het al zo laat, dat we een beetje over onze trek heen waren.
Personeel is erg vriendelijk, maar merkte het zelf niet op en deed ook niks om het te compenseren.
ellyverheggen E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Het was in een woord helemaal goed. Zeker een gelegenheid om vaker naar toe te gaan.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke rijsttafel gehad met ze 2en. Je krijgt er genoeg. Klein en knus. Enige nadeel was dat ze niet goed hadden uitgelegd over de menukaart dus nogal prijzig.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen met lekkere kroepoek en pittige saus. op naam gereserveerde tafel met welkom.
Zeer vriendelijke beciening en een goede aanrader voor bijpassend bier. Al met al een aanrader en wij komen zeker terug.