Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom
gnivabmlbaving .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijke en (niet onbelangrijk) humorvolle medewerkers. Mijn beoordeling GOED v.w.b. het lekkere eten heeft te maken met het feit dat ik geen ervaring met Indisch eten heb.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker, maar niet bijzonder gegeten en met volle buik weg. Rijsttafel van de Appie-actie wel wat saai, zou ik niet meer dan € 15 voor betalen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten tegen een zeer gunstige prijs. Personeel is erg aardig. Je gaat genieten van een heerlijke rijsttafel met oa drie verschillende rijst soorten.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Best lekker gegeten. Mensen waren ook wel vriendelijk. Maar na consumptie van een luxe rijsttafel en 2 fris per persoon werd een verzoek om een glas kraanwater geweigerd. Erg genant en weinig gastvrij. Zou daarom niet snel nog eens gaan.
Willem Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima rijsttafel. Ook seniorenporties !!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Eten werd lauw geserveerd. Één rijstgerecht nagenoeg deels koud. Erg jammer.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk authentiek Javaans eten, leuke ambiance en super bediening! Kom hier zo af en toe en het blijft een heerlijke plek om te eten! Aanrader dus!
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We konden hier alleen nog om 20:30 reserveren, dus daarvoor gekozen. We moesten bij binnenkomst nog even wachten aan de bomvolle bar, dus verwachtingen waren hooggespannen Er ging alleen iets mis met onze bestelling, waardoor we net voor 22:00 (en vlak voor de keuken sloot) ons eten kregen. Inmiddels was het al zo laat, dat we een beetje over onze trek heen waren.
Personeel is erg vriendelijk, maar merkte het zelf niet op en deed ook niks om het te compenseren.
ellyverheggen E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Het was in een woord helemaal goed. Zeker een gelegenheid om vaker naar toe te gaan.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke rijsttafel gehad met ze 2en. Je krijgt er genoeg. Klein en knus. Enige nadeel was dat ze niet goed hadden uitgelegd over de menukaart dus nogal prijzig.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen met lekkere kroepoek en pittige saus. op naam gereserveerde tafel met welkom.
Zeer vriendelijke beciening en een goede aanrader voor bijpassend bier. Al met al een aanrader en wij komen zeker terug.
Magda M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was lekker, zo maakte mij oma het vroeger ook.
Je kon bijbestellen als je niet voldoende eten had zonder bijkomende kosten.
Behalve extra saté moest je bij betalen, maar dat vonden wij ook wel logisch.
Sam H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Alles was er heel snel, werd goed in de gaten gehouden of er wat op was. Het smaakte heerlijk en een passende prijs. Aanrader!
Sabina J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de ah-aktie. We waren met 4 pers: 2 vleeseters, 1 vegetariër en 1 veganist. Prima verzorgd! Één minpuntje...Je kunt geen karaf of glas water bestellen. Ik vind dat als mensen bier en wijn drinken dat er dan best een karafje kraanwater gegeven kan worden. Nu moesten we naast de wijn spa blauw bestellen..
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellig, heerlijk eten en gastvrij, vriendelijk en vakkundig personeel. Was er voor het eerst maar ga hier nu zeer zeker vaker naar toe!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
we werden verrast, leuke en vooral attente bediening die op het goede momenten vroegen of we nog iets bij wilde. Vegetarische gerechten waren gevarieerd, toetje verrukkelijk en de likeur een verrassende afsluiting
Biene .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zeer lekker gegeten. We hadden een standaard menu voor de ah klanten. Dit bestond uit een soepje, een rijsttafel voor 4 personen en ijs na.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst . Lekkere gerechten . Zonder te vragen drie verschillende rijstgerechten op tafel . Wil je echt genieten ?? neem dan alle soorten vlees op een stokje , zijn voortreffelijk van smaak . Hier kom je voor terug . Gegeten met vier personen en allemaal genoten . Een aanrader voor iedereen .
dani B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met een vriendin even spontaan een rijstafel gegeten, het was smakelijk en meer dan genoeg. Je kon bepaalde gerechten bij bestellen. Rendang vond ik zelf niet zacht genoeg en teveel saus maar toch smakelijk, niet zoals ik het ken uit deze keuken. De donkere rijst vond ik erg lekker en pittig. De eieren vond ik ook erg lekker. De sate vond ik ook smakelijk wel weinig saus de gebakken bananen waren erg vet en kapot gebakken, althans het deeg. Of het echt authentiek is daar heb ik mijn twijfels over. Ook leuk dat wij een kortingsbon kregen voor een eventuele volgende keer. Misschien een keer een willekeur van voorgerechten proberen.
dkiewiet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
prima eten zal andere mensen ook aanraden om naar deze top restaurant te gaan verder hebben wij niks toe toevoegen aan deze tekst