Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke rijsttafel
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een teleurstellende bediening zeg. De serveeerster had er duidelijk geen zin in. Bij het betalen van de rekening was het helemaal feest. Via de Iens app gereserveerd vanwege de 50% korting op de rekening. De serveerster zei daar niets van te weten. En als zij er niets van wist dan was ik dus wel heel verkeerd bezig om er over te zeuren... Na veel pijn en moeite werd er €8 van de rekening afgedaan. De behandeling van haar was zeer slecht. Dus wanneer iemand hier via een aktie wil gaan eten, dan is het aan te raden voor de bestelling na te vragen of de bediening van de aktie af weet. Mijn avond was in ieder geval slecht gestart door de zeer tegengevallen maaltijd.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
prima rijsttafel voor de familie. De rijsttafel voor een vegetarier was in verhouding veel te duur. Toch een super gezellige avond gehad.
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was top, de bediening was top, zéér vriendelijk! Het eten werd naar onze mening in een (te) hoog tempo uitgeserveerd. (2 minuten na bestelling stond de soep op tafel, 2 minuten na afruimen soep, stond het hoofdgerecht er ook al). Ik besef, het is ook nooit goed ;-). Volgende keer zullen we dit zelf aangeven, want we komen zéker terug!
paul S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eindelijk weer eens de echte authentieke smaken uit Java geproefd. Heel erg goed gegeten!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima Indonesische eetgelegenheid waar we (on)regelmatig en graag terug komen. Zeer hartelijke ontvangst en bediening. Kleine rijsttafel en satehschotel zijn favoriet. Aanrader!
Brt R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Inmiddels een vaste stamgast van dit café. Heerlijk eten voor een goede prijs! Ik kom zeker nog es terug! Aanrader is ook om zo’n potj sambal mee naar huis te nemen! Lekker bij de kroepoek!
norakazemier .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prettig restaurant, vriendelijk personeel en het eten was weer verrukkelijk! Kortom, goed om te vertoeven. Ik heb samen met een vriendin uw restaurant voor de tweede keer bezocht en we zijn opnieuw bijzonder tevreden. Wij komen zeker weer eens terug.
Janny F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met z’n vieren op de bonnen van AH, en we komen zeker weer terug. Goede bediening gezellige locatie.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De 3 schaaltjes met rijst hadden warmer gekund.het schaaltje wat ik bij bestelde was goed warm, verder de bediening top en vriendelijk
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een paar jaar geleden waren we hier ook, dat was geen succes. Nu met de AH bon nog eens geprobeerd.
Geweldig! Echt goed eten voor en goeie prijs, bijzonder goed, aardig en attent personeel.
Kortom, dit restaurant komt weer op onze lijst.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij kwamen met de ah actie en het was prima.Lekker gegeten,goede bediening en uitstekend sfeertje.Ja hier willen we nog wel weer een keer heen :)
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn vrouw en ik hebben voor de tweede keer hier gedineerd. We werden heel vriendelijk ontvangen, de bediening was opnieuw vlot en persoonlijk, de "senioren rijsttafel" was weer zo verrukkelijk! Daarom was het natuurlijk ook behoorlijk druk, dat gaat hand in hand. Wij geven graag vijf sterren en hopen van harte dat men in staat is in de toekomst dit niveau te handhaven. Pieter de Nes
63 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heerlijk eten, prima personeel, gezellig, Altijd zin om hier weer heen te gaan. Goede uitleg over hetgeen je geserveerd krijgt.
N. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de dames van de bediening waren erg klantvriendelijk. We waren er met 8 personen en hebben een gezellig avondje gehad!
vanschuppenhenk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vanaf het moment van binnenkomst tot dat we weggingen was het in alle opzichten erg aangenaam.
Het enige zeurpuntje was dat de muziek wat te hard stond. Op ons verzoek iets zachter gezet.
filosgreece .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijke Javaanse maaltijd en dat het met de aktiebon van AH was heeft geen enkele invloed op het eten , alleen in de prijs was het merkbaar!
Meer voor minder geld , wij komen zeker terug ook zonder aktie van AH.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was super vriendelijke, niets was te veel. Een tafel vol heerlijke Javaanse lekkernijen en je kon zo veel als je lusten bij bestellen. We hebben een prima avond gehad.
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Het had een leuke sfeer! de porties waren meer dan genoeg en de kwaliteit perfect!
Passende decoratie! Het was alleen een beetje krap, maar waarschijnlijk was dit door de AH actie.
1 minpuntje was dat we dichtbij de WC werden geplaatst en daar een koude tocht voordurend langs mijn benen liep.
Geertruida G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke kleine gerechten, maar voldoende. Kon meer bestellen als het niet genoeg was. Smaak was goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er een gerecht bij zat die er niet bij hoorde. Namelijk van die aardappelreepjes chips. Die zakjes chips koop je gewoon in de supermarkt en zet je op tafel voor bij een drankje. Gewoon zonder doen, want het is zeker geen gemis.