Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

Janet H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten van verschillende gerechten . Genoeg van alles op tafel en meer kon je laten aanvullen. Goede uitleg over de gerechten. Vriendelijke bediening . Gezellige jaren 70/80 muziek op de achtergrond. Voor herhaling vatbaar.
Mevrouw H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten. Gevarieerde maaltijd voor een goede prijs. Aardige bediening. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker lekker happie happie! Zoals het op de kaart stond kreeg ik Inderdaad een "tafeltje vol" met stuk voor stuk heeeerlijke Indonesische hapjes.
Neem genoeg honger mee, want je krijgt het anders allemaal niet op. Zeeer Content.
Al 3 x eerder geweest en nog nooit teleurgesteld. Vriendelijk personeel. Relaxte sfeer. Absolute aanrader!!
kdejonge1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het is in 1 woord geweldig! Eten voortreffelijk, bediening supervriendelijk, entourage, echt Javaans en gezellig! Echt een aanrader om daar heen te gaan!!!
sandy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Niets dan lof: prima bediening, uitstekende rijsttafel met soep vooraf en ijs en spekkoek toe. Ondanks de drukte zeer snelle service. Kortom een aanrader!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk en uitgebreid gegeten met de actie
van A.H. Na de heerlijke kippensoep een uitgebreide rijsttafel.
Er werd ons regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we genoeg hadden en evt. bij wilden
bestellen. Na het dessert (ijs met slagroom) zijn we tevreden en voldaan vertrokken.
Voor herhaling vatbaar.
leimar .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we hadden een AHbon en kregen hiervoor een rijsttafel met voorgerecht en nagerecht 2e persoon gratis , dit zag er heel verzorgd (feestelijk) uit en we konden bijna alles bij laten vullen(gratis) .
We hebben heerlijk gesmuld, van te voren werd ons verteld wat we kregen en welke gerechten pittig waren erg handig! Verder was de bediening erg behulpzaam en voelden ons helemaal klant.
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en superavond gehad bij Javaanseetcafe. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijk blonde jongedame, ze was erg attent en gastvrij. Die ondanks de drukte erg vriendelijk en betrokken was,leuke en duidelijke uitleg over de gerechten. Eten was ook heerlijk! Helemaal top! Een aanrader en komen zeker een keer terug.

Jelte en Anna
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker, voordelig en gezellig gegeten. Vooral de vlees gerechten waren erg goed. Bediening is zeer vriendelijk, legt rustig uit wat alles is en komt regelmatig langs of alles naar wens is. Ook gratis gerechtjes bij te bestellen.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
goed en lekker eten, we gaan zeker weer eten bij het javaans eetcafe. vriendelijke bediening en leuke 60 jaren muziek. dicht bij het centrum
j.e.hazenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is heerlijk eten in het Javaanse eetcafe. Je wordt er vriendelijk ontvangen en het de bediening is precies goed. Je komt er zeker terug!
Heha .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig, gunstig gelegen, restaurant met goed personeel.
Met de AH-bon is de prijs goed.
Zonder bon duur, voor het gebodene.
ellyverheggen E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
een heerlijke gelegenheid om voldoende en lekker te eten en te genieten een zeer aanbevelingswaardige eetgelegenheid. Wij zijn kleine eters en het was geen probleem om het nagerecht te vervangen door een espresso, klasse!
LammertWaslander- .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij waren te vroeg , maar werden netjes opgevangen. De gerechten werden netjes opgediend met een duidelijke uitleg wat heet of minder heet was. Het geheel was een avond waar we met plezier op terug kijken.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Had me er na het lezen van alle recensies meer van voorgesteld. Het tempo lag erg hoog, beetje automatische piloot werk, zowel het voorzetten van de gerechten als de uitleg erbij wat het allemaal was. Hele kleine kommetjes met gemiddeld 2 eetlepels inhoud en aangezien we met 7 man waren was alles snel op. We mochten wel kosteloos alles (behalve de sate) aan laten vullen, maar daarvoor was het net niet gezellig en lekker genoeg. Binnen 1 1/2 uur stonden we weer buiten na een "3 gangen menu". Ik zou er niet weer heen geen, maar ja dat is persoonlijk.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Dit keer waren we hier met AH restaurant actie. Het was prima, we zijn niets tekort gekomen. Normaal nemen wij altijd rijsttafel de luxe, ook nu kregen we een rijsttafel met als voorgerecht heerlijke soto ajam soep. Minder satéstokjes als bij rijsttafel de luxe maar die kun je bijbestellen als je wilt. Nagerecht 2 soorten ijs, spekkoek en slagroom. Dikke prima!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Zeer vriendelijk personeel en bediening. Ambiance is erg prettig en niet te massaal. We hebben prima gegeten en indien niet genoeg,kon er bij besteld worden. De rijsttafel vond ik qua smaak en keuze iets minder dan een jaar geleden, maar dit kan wellicht ook komen doordat dit een speciale AH rijsttafel was.

Al met al hebben we een fijne avond gehad en komen hier wellicht weer terug.
agnes C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten. Bijbestellen geen probleem. Alleen water uit flesje. Geen kraanwater.
Heel vriendelijke bediening.
Met AH bonnen prima etentje met vier personen.
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten via de AH restaurant actie. Een hele tafel vol aan typische indonesische gerechtjes die allemaal erg smaakvol waren! We konden aanvullen wat op was en hebben onze buik goed vol gegeten. De vrolijke bediening hield erg rekening met onze eetwensen (vegetarisch en zwanger). Gezellig en knus sfeertje! Aanrader!
H. K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima ontvangst.Niets dan lof over het personeel en de keukenbrigade.
We hebben heerlijk gegeten en indien niet genoeg,kon er bij besteld worden.
We hebben een fijne avond gehad en komen hier zeker weer terug.