Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

9,1

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een restaurant met een gemoedelijke sfeer, heerlijk eten en prima plek om met een groep te eten (in ons geval 9 personen). De rijsttafel de luxe is een aanrader, dan krijg je meteen van allerlei gerechten voorgeschoteld.
Sytske G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Tafeltjes aan de kleine kant en als ik op wilde staan moest de tafel verschoven worden. Stoel kon niet achteruit.
Maar eten super, en bediening leuk
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We zijn hier met zijn zessen geweest. De keuze viel op de javaanse rijsttafel. De bediening was vriendelijk en het eten stond snel op tafel. Er werd een goede uitleg gegeven van de geserveerde gerechten. De hoeveelheid was meer dan genoeg. Ook was er een grote variatie, m.a.w. Het Javaans eetcafé is een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hoogstaande kwaliteit en heerlijke gerechten. Goede , vriendelijke bediening. Een niet aflatende kwaliteit, gastvrijheid en gezelligheid.
P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een leuk en gezellig eetcafé waar de gerechten prima op smaak waren. De aankleding vonden we leuk maar niet heel erg bijzonder. Wat opviel was dat de gerechten op de tafel worden gezet en niet op warmhoudplaatjes waardoor het eten snel afkoelt. Een gemiste kans vonden wij de "bonbons" bij de koffie, waarom niet een paar lekkere Javaanse koffiesnoepjes in het glazen potje in plaats van de marsen en de bounty's. Verder alleen maar lof we hebben heerlijk gegeten.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne service.
alfredhartsuiker .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De gerechten kwamen afgekoeld aan tafel en erg tochtig als je voor bij de ingang zit te eten.
Ontvangst en de bediening erg vriendelijk en het eten smaakte prima.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bij Javaans eetcafe had ik meer Javaanse gerechten en drankjes verwacht. Meer als bij een Pasar Malam. Jammer dat je niet zelf gerechtjes bij elkaar kon kiezen. Viel een beetje tegen.
Siepke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wachttijd prima, heel gezellig, gemoedelijk en ontzettend lekker
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker Javaans gegeten, vriendelijke bediening!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Rijsttafel deLuxe en was lekker en voldoende. Dacht dat lontong erbij zat, maar moest hier om vragen. Alleen nog wat sambal goreng telor en babi ketjap ongevraagd en toen zaten we vol, maar niet voor we bakkie koffie met spekkoek naar binnen gewerkt hadden.
b P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
mijn gerecht de pepesan was, hoewel goed van smaak, tot pap gekookt en de sate schotel werd zonder enige saus met droge rijst en twee sperzieboon gerechten geserveerd , die duidelijk niet van verse sperziebonen gemaakt waren, al met al een aanfluiting !!
B T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn al diverse keren geweest en het was iedere keer een feestje. Vriendelijke ontvangst en bediening. Gezellige inrichting. Maar we hadden al een paar keer geprobeerd zo'n prachtige houten kant , aan de wand, te kopen . Maar helaas ..... Verder niets kunnen ontdekken , wat niet in orde was. Dus komen we hier zeker weer een keer.
Henri L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker Indonesisch (Javaans) eten met een snelle en erg vriendelijke bediening. Het eten iets heter qua temperatuur mag van mij wel maar zelfs dat was Javaans ????
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De rijsttafel was ok maar niets speciaals. Erg veel herrie wel, lokaal te vol misschien?
Jerry K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Smakeloos. De rendang was vleesloos. Het enige wat lekker was is de pittige rijst. Kerrie gerecht had alleen de kleur van Kerrie totaal geen smaak..
Ton van der V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Voor de 2e keer hier gegeten en zeker niet de laatste keer. Was weer geweldig. Met zijn drieen ieder een rijsttafel (65+) genomen. 17,50 p/p. Echt genoeg dan voor ons. Was goed druk in het restaurant maar zeer vlotte bediening. Dus goede timing in alles. De bediening bestaat uit leuke enthousiaste jonge mensen. Je voelt je welkom hier. Tot gauw lieve mensen en complimenten aan de kok(s).
B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer tevreden. Geweldige gastheer, eten en bediening. Heerlijk vers en authentiek eten met een keurige uitleg. Allemaal kleine schaaltjes welke worden bijgevuld indien je voor een rijsttafel kiest, meer dan voldoende. De huisgemaakte sambal is heerlijk en het aangeboden potje neem je al snel mee naar huis. Een aanrader !!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben met 4 personen de rijsttafel de luxe genomen. Het was heerlijk, zeer gevarieerd en meer dan voldoende.
Wat de avond afmaakte was de bediening. Deze was vriendelijk, betrokken en er was tijd voor een grapje! Echt top. We gaan zeker nog terugkomen!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zoals altijd goeie ambiance, voortreffelijk voedsel! En omdat het 120 tekens moet bevatten, nog eens plezierige omgeving om heerlijk te smullen.