Javaans Eetcafé

Schuitendiep 33 9711 RA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Javaans Eetcafé

De lekkerste Indonesische gerechtjes

Het Javaans Eetcafé is één van de beste Indonesische restaurants in Groningen en werd in 2012 bekroond met de Gouden Tapknop.
Javaans Eetcafé zorgt niet alleen voor lekker eten in hun café, maar verzorgt ook catering in de regio Groningen, Drenthe en Friesland.
Wanneer je eet in het Javaans Eetcafé, dan kun je genieten van een gezellige sfeer met traditionele Indonesische elementen. Je wordt er ook heerlijk verwend door het personeel terwijl je proeft van de lekkerste Indonesische gerechtjes.

Meer informatie over restaurant Javaans Eetcafé

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Javaans Eetcafé

Geertruida G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke kleine gerechten, maar voldoende. Kon meer bestellen als het niet genoeg was. Smaak was goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er een gerecht bij zat die er niet bij hoorde. Namelijk van die aardappelreepjes chips. Die zakjes chips koop je gewoon in de supermarkt en zet je op tafel voor bij een drankje. Gewoon zonder doen, want het is zeker geen gemis.
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, leuke muziek en zeer vriendelijke bediening.
Was eerste keer, maar komen hier zeker weer terug.
J. T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Erg lekker eten op een sfeervolle plek, met mooie maar vooral niet te harde achtergrondmuziek.
Dit is zeker een herhaling waard!
Eetten .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben een gezellige avond met ons tweeen gehad mede door de vriendelijke bediening en de toekijkende katten. Ook het likeurtje bij de koffie was verrassend.
efwalters .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. Eerst soep gehad en daarna werd de hele tafel vol gezet met schaaltjes soorten rijst en sauzen en strooisels en nog wat andere bijproducten en mochten zo vaak bijbestellen als we wilden (wat niet nodig was, was meer dan genoeg) en daarna nog toetje gehad. Zelf nog koffie besteld en kregen daarbij een fles koffiekaatje erbij op tafel zodat we er een likeurtje bij konden pakken. We komen hier zeker vaker.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bij het Javaans Eetcafé was het gisteravond een eet-feestje, van begin tot eind.....3 gangenmenu, soep vooraf heerlijk, daarna rijsttafel....meer dan genoeg en na een fantastisch toetje en.... het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!!
Kortom ....genieten!!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Je krijgt dan een 3 gangen menu, soep, rijsttafel en een lekker toetje na. Alles smaakte prima en de gerechten werden aangevuld als er ergens tekort aan was. Ook werd gevraagd naar allergieën wat ook altijd prettig is.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuk restaurant,vriendelijke bediening.
Lekker gegeten de wijn was goed, er werd uitgelegd wat je precies aan gerechten kreeg.
Voor herhaling vatbaar.
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten van verschillende gerechten . Genoeg van alles op tafel en meer kon je laten aanvullen. Goede uitleg over de gerechten. Vriendelijke bediening . Gezellige jaren 70/80 muziek op de achtergrond. Voor herhaling vatbaar.
Mevrouw H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten. Gevarieerde maaltijd voor een goede prijs. Aardige bediening. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker lekker happie happie! Zoals het op de kaart stond kreeg ik Inderdaad een "tafeltje vol" met stuk voor stuk heeeerlijke Indonesische hapjes.
Neem genoeg honger mee, want je krijgt het anders allemaal niet op. Zeeer Content.
Al 3 x eerder geweest en nog nooit teleurgesteld. Vriendelijk personeel. Relaxte sfeer. Absolute aanrader!!
kdejonge1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het is in 1 woord geweldig! Eten voortreffelijk, bediening supervriendelijk, entourage, echt Javaans en gezellig! Echt een aanrader om daar heen te gaan!!!
sandy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Niets dan lof: prima bediening, uitstekende rijsttafel met soep vooraf en ijs en spekkoek toe. Ondanks de drukte zeer snelle service. Kortom een aanrader!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk en uitgebreid gegeten met de actie
van A.H. Na de heerlijke kippensoep een uitgebreide rijsttafel.
Er werd ons regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we genoeg hadden en evt. bij wilden
bestellen. Na het dessert (ijs met slagroom) zijn we tevreden en voldaan vertrokken.
Voor herhaling vatbaar.
leimar .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
we hadden een AHbon en kregen hiervoor een rijsttafel met voorgerecht en nagerecht 2e persoon gratis , dit zag er heel verzorgd (feestelijk) uit en we konden bijna alles bij laten vullen(gratis) .
We hebben heerlijk gesmuld, van te voren werd ons verteld wat we kregen en welke gerechten pittig waren erg handig! Verder was de bediening erg behulpzaam en voelden ons helemaal klant.
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en superavond gehad bij Javaanseetcafe. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijk blonde jongedame, ze was erg attent en gastvrij. Die ondanks de drukte erg vriendelijk en betrokken was,leuke en duidelijke uitleg over de gerechten. Eten was ook heerlijk! Helemaal top! Een aanrader en komen zeker een keer terug.

Jelte en Anna
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker, voordelig en gezellig gegeten. Vooral de vlees gerechten waren erg goed. Bediening is zeer vriendelijk, legt rustig uit wat alles is en komt regelmatig langs of alles naar wens is. Ook gratis gerechtjes bij te bestellen.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
goed en lekker eten, we gaan zeker weer eten bij het javaans eetcafe. vriendelijke bediening en leuke 60 jaren muziek. dicht bij het centrum
j.e.hazenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is heerlijk eten in het Javaanse eetcafe. Je wordt er vriendelijk ontvangen en het de bediening is precies goed. Je komt er zeker terug!
Heha .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig, gunstig gelegen, restaurant met goed personeel.
Met de AH-bon is de prijs goed.
Zonder bon duur, voor het gebodene.