Java Palace

Ganzepoortstraat 30 4461 JZ Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Java Palace

Björn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Allereerst moet ik zeggen dat de bediening heel aardig was, ze hielpen goed bij vragen.
We (2 volwassenen en 1 kind) hadden gekozen voor alles inclusief (eten en drinken a 29,- per persoon). Het eten vonden wij wat minder.... (weinig groente gerechten)

NOTE!! Dit heeft te maken met het feit dat we geen varkensvlees / schaaldieren eten (ivm allergie, het overgrote deel van het aanbod was varkensvlees) , kind dat een pinda/noten intollerantie heeft.....(verstikking zou het gevolg zijn))

Kortom: De aardige bediening heeft ons super geholpen met het bekijken van eventuele ingrediënten, het aanbod was voor ons wat minder. Smaak was voor een "hollandse" javaanse keuken wel aardig.
Jp233 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Heb eerst eens de recensies gelezen, maar toch besloten om zelf weer eens de proef op de som te nemen.

Was er al een poosje niet geweest, maar ga zeker nog eens terug.

De bediening was vriendelijk, correct en bovenal opmerkzaam.

De zaak zelf was, zeker vergeleken met het gemiddelde chinees/indisch rstaurant, erg schoon en fris en leuk ingericht.

Het buffet was verrassend veelzijdig en bevatte veel smakelijke gerechten.

Ok, op de babi pangang zul je vetrandjes aantreffen, maar dat lijkt me logisch bij het soort varkensvlees dat er gebruikt wordt.

De garnalen-tapas was heerlijk, de ossehaas mals, evenals de kipstukjes en de babi pangang spek was heerlijk bros/knapperig en mals van binnen.

De sushi was vers en vooral die met ei smaakte heerlijk in combi met de wasabi.

Heb er een heerlijke rijstwijn bij gedronken en lekker na getafeld op het terras, welke meteen verwarmd werd zodra we plaats namen.

Ik verwacht geen Michelin ster in een chinees restaurant, maar we hebben er gewoon heel gezellig en heerlijk gegeten.
Pedrozelf .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Kom hier vaker en het eten van het buffet is altijd prima vooral de ossehaas is heerlijk en mooie beet gare broccoli, heerlijke vis met ananas, de kok heeft een vaste hand van koken (top).
ook het extra bij bestellen via aan kruisen op een kaart is een leuke aan vulling mijn favoriet hier op is de gebakken tong mooi gebakken ik room boter.
Bediening is vriendelijk attent en vlot .
AANRADER
Mr_Lekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Slenterend door het winkelgebied terechtgekomen bij dit restaurant. Buiten stond een bord met een aanbieding voor lunch, te nuttigen in het restaurant. Op hun website vermeld als `Wok Take Away´. Wij hebben King Doo en Yu Xiang genomen, beiden met kip. En een tomatensoep. De soep vond ik niet zo lekker, iets te zoet en weinig tomatensmaak. De gerechten waren echter boven verwachting lekker. Ik hou zelf van pit, vond dus de Yu Xiang iets lekkerder. Ga nu weer watertanden... De porties waren groot genoeg voor een lunch en de prijs was een hele grote pluspunt voor wat we kregen. 2 gerechten met 2 frisdrank en een soep kostte ons € 13,50. We gaan zeer zeker nog eens terug! Eindelijk weer eens een aanrader.