Java House

7,2
6,5
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Ook om snel iets te eten valt deze toko erg tegen. Prijs-kwaliteit kloppen in geen verhouding. Eigenlijk gewoon te duur voor wat je op je bord krijgt. Een loempia en een maiskoek die opgewarmd worden in de magnetron is geen aanrader. Saté Bandjar en de bami smaakte goed. De nasi koening en de Orak-arik hadden hoegenaamd geen smaak.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bijzonder goed Indisch eten (beste dat ik in Nederland heb gehad) met een leuke oudere dame achter de balie. Het is eigenlijk meer een soort van winkel dus er eten is niet echt sfeervol, maar dat is ook niet niet de bedoeling van een toko. De bami en nasi is er overheerlijk! Eigenlijk is alles aan te raden maar mijn favoriet is Ikan Boemboe Bali (vis).

Zeker een aanrader voor iedereen die van Indisch eten houdt!
Headezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Door de hoge scores hierheen getogen... Tsja een (buffet)Chinees als alle anderen . Niet meer niet minder . Voor mij geen ritje waard.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
als winkel is die prima uitgebreid asortiement voor afhaal is die erg geschikt ,maar als je er wil eten is het niet gezellig ,je zit aan een tafel met een paar stoelen in een soort winkel agtige ruimte prima aanrader om eten af te halen,maar een afrader om er gezellig te gaan eten
Incognitos .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Java House is een van de beste Indische keukens in Nederland! Overal waar ik kom zoek ik naar een Indische eetgelegenheid maar zo goed als Java House vind je ze gewoon niet. Het eten hier heeft een unieke smaak terwijl andere toko's nog wel eens op elkaar lijken. Wellicht komt dit doordat het Javaans is en andere toko's vaak Balinees?

Het is ook nog eens erg betaalbaar als je losse bakjes vlees en groenten (evt. ei) haalt, zelf de rijst kookt en geen saté neemt. Dat lijkt beperkend maar dan is er nog volop keus aan heerlijke gerechten! Complete maaltijden zijn relatief duur maar met losse bakjes heb je al gauw 3 forse maaltijden voor +/- € 20,-!! (Even een tip voor hen die het anders te duur vinden worden..)

Qua decor kan je niet veel verwachten van een toko, er zijn voldoende zitplaatsen maar sfeer hoef je er niet te zoeken. Het is immers ook geen restaurant maar meer een winkel.

Simpelweg een geweldige toko en ik hoop dat ze nog lang in Deventer blijven!!
bobenmarjan .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Leuk zaakje maar prijs kwaliteit stemmen niet overeen. Komplete afhaalmaaltijd genomen maar misschien zijn wij nederlanders grote eters maar gezien de prijs een matige maaltijd.