Java 2 go

Distelweg 36 1314 KZ Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Java 2 go

Paolo C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Kwaliteit altijd top.. erg goed saoto soep en goede javaanse bami.. aanrader! ook goed te bestellen, kijk ook eens bij het menu van de dag :)
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Al regelmatig bij dit restaurant besteld, zowel gerechten als snacks. Alle gerechten hebben tot nu toe steeds een prima smaak en zijn vers bereid. We zijn met name fan van de roti, waarbij we tevens vaak een pasteitje en baka bana bestellen. Onlangs ook eens langs deze zaak gereden om af te halen. Het ziet er allemaal zeer netjes uit en je kan er prima ook even gaan zitten om een hapje te eten. Kijk wel uit met de wierook, deze was de laatste keer wel wat te penetrant aanwezig.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Een aanwinst in de kruidenwijk! Wat een (grote) lieve, gastvriendelijke en warme familie die deze zaak runt. Het eten is super vers. En heerlijk klaar gemaakt. Niet alleen het eten is zelfgemaakt ook het drinken! Aanraders zijn o.a. het Gemberbier (0% alcohol, ietwat zoet maar lekker met spa blauw te mengen!) en de Dawet. Verder is er voor vegetariërs een "chef's special" en wordt je vaak de vader welkom geheten met een bakje koffie. Viseters moeten de huisspecialiteit proberen. Verder kan ik over het vlees niets zeggen.
Het eten is in grote maar niet te grote porties en is zeer goed geprijsd. Als er zelfs mensen van surinaams/javaanse afkomst speciaal daar komen voor het eten, moet het wel goed zijn he! (-: Veel potentie. Veel potentie verder en eigenaar: focus je niet alleen en te veel op de thuisbezorgd klanten: ook gasten die binnen zitten kun je behouden!