Jato Viwi

7,1
6,8
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De sushi was niet vers. Zonde. Droog, taai, en te lang bij elkaar in een doosje in de koeling staan wachten, zodat ook producten zonder vis naar vis rookten en smaakten. Heel jammer. Ik krijg volgende x korting omdat een deel van de bestellingen bij thuiskomst bleek te missen en we er wel voor voor betaald hebben. Maar ik weet niet eens zeker of ik daar nog wel gebruik van wil malen.. Jammer.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Goede, eenvoudige, verse sushi take away, door het Chinese personeel gemaakt. Niet de echte, heerlijke, superverse, Japanese sushi, maar die is eigenlijk in Nederland nergens te krijgen. Personeel niet erg spraakzaam, te druk bezig. Vreselijk lang wachten ondanks de 6 bereiders. Zaakje is een pijpenlaatje, geen restaurant. Meerdere malen geweest want voor Bussum e.o. toch het beste sushi adres.

CecileV .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Gewoon de beste sushi in 't Gooi. Meer een afhaalpunt dan restaurant. De sushi is altijd goed en gevarieerd. Je bestelling is niet super snel klaar maar het is wel hygiënisch en vooral lekker!
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Ik haal er regelmatig mijn sushi af. Tegenwoordig ook te bestellen via internet. Afgelopen vrijdag op deze maniet besteld en dat ging prima.

Het eten is er voortreffelijk, altijd vers. Al met al wel aan de prijs. Afhalen voor twee personen kost al gauw 60 euro. Voor dit bedrag kun je ook "onbeperk" uit eten. Dus hou je prijzen in de gaten.
Onno2013 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Eten was werkelijk prima. Veel meer afhaaltent (wat ik dan ook deed) dan restaurant. Mijn kleinzoon en ik lieten de sushi razendsnel verdwijnen. Bij drukte gaat bediening traag en ook niet erg logisch; daar kan veel in verbeterd worden. Als je van sushi houdt beslist een aanrader.
M O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Ik ben best een sushikenner en vind het hier goed! De kwaliteit is heel constant. Het is meer een afhaaltentje dan dat je er gaat zitten eten, maar zo even voor een ongeplande lunch is het echt prima daar te zitten hoor. Lekker kopje Japanse thee mag je er zelf (gratis) bij pakken. Bediening lijkt als je ze zo ziet staan (en wat ze dan dus zeggen) minder Nederlands te spreken dan ze in werkelijkheid blijken te doen, hahahaha! Ja, aanrader. Wel duur, maar dat is sushi altijd eigenlijk wel, behalve bij de onbeperkt-sushi-tenten.
R.J. G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Heerlijke vers bereide sushi. Ruimschoots de beste afhaalsushi van Bussum en omgeving. Daardoor kan het er inderdaad soms erg druk zijn, zoals door anderen al beschreven. Echter, als je tenminste 10 minuten voor het afhalen je bestelling telefonisch doorgeeft, staat deze direct klaar om mee te nemen.
Jammer dat er vrijwel nooit wijzigingen in het sushi aanbod zijn. Iedere maand bijvoorbeeld enkele specials zou een verbetering zijn, specifiek voor de vaste klanten.
De bediening is erg vakbekwaam, maar spreekt gebrekkig Nederlands en Engels (niet erg handig, zeker niet als je telefonisch je bestelling doorgeeft). Desondanks blijf ik mijn bestellingen doorbellen en staat Jato Viwi bovenaan ons lijstje als wij geen zin hebben om zelf te koken en niet voldoende tijd hebben om in een restaurant te eten.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Na arrogant te zijn behandeld (niet een enkele keer maar meerdere malen), bleek het eten ook niet van hoogstaande kwaliteit en was het nog duur ook. Ik ga niet meer, er zijn veel betere.
Martijnk .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Ik geef de service een onvoldoende, wat geenszins te maken heeft met de vriendelijkheid van het personeel. Het is een vriendelijke sfeer die er hangt. Echter, het gaat af en toe zo verschrikkelijk langzaam, dat je de neiging hebt zelf bij te springen. Veel zaken worden vers gemaakt, en daar moet je op wachten, prima. De snelheid waar dit echter mee gebeurd, en vooral ook de tijd die het kost tussen bestelling en het daadwerkelijke maken, kan er lang zijn. Ik rijd langs Jato Viwi onderweg naar mijn huis. Ik spiek altijd eerst naar binnen, en als er meer dan 3-4 mensen wachten rijd ik door. Zonde, want de kwaliteit is uitstekend.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Hier vaker eten gehaald. Alles wordt vers gemaakt en ter plekke gemaakt. Hierdoor moet je vaak wel iets langer wachten maar neemt niet weg dat de kwaliteit gewoon weg perfect is. Iedereen die van sushi houdt zou dit adres moeten kennen. Gewoon weg uitmuntend
J R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Jato Viwi heeft wat mij betreft de beste sushi in Bussum en ruime omgeving. De sashimi is kakelvers en de sushi tongstrelend, hier kunnen weinigen tegenop! De bedienig is zoals het hoort, vriendelijk en correct. Topsushi!