Jatapasu

Erg rumoerig
Erg lang
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteren zijn we als vaste klant weer eens geweest maar dit nu voor de laatste keer, Vol goede moed en zin in een gezellige avond , gingen we daar heen. Wat een tegenvaller. We moesten mega lang wachten op de gerechten en de helft kwam niet door, het was overal vies, en de tafels stonden vol, geen excuses , niets, dit was het voor ons..no more Jatapasu
Henriette R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voor mn dochter der verjaardag jatapasu geboekt.Eerlijk gezegd viel t tegen,alle kipgerechten of salades alla kip,waren samengesteld met zeer goedkoop gepaneerde, gefrituurde kip.beetje jammer.2 jaar geleden was t vele malen beter .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
ik was een beetje huiverig om hier met z'n 5-en te eten, waarvan er een paar echte smulpapen zijn. toch ben ik niet teleurgesteld. de combinatie sushi en tapas / kleine hapjes is een prima combinatie en de versheid / kwaliteit is ook goed; beter dan wat ik er van verwacht gehad.
We hoefden nauwelijks te wachten en ook de bediening was ok.
de lege schaaltjes hadden ietsjes eerder weggehaald mogen worden.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Tweeëneenhalf uur genieten van Japanse gerechtjes in 'All you can eat'-concept. Voor een ieder is er veel lekkers: sushi, vlees, vis, vegetarisch en ook frietjes staan op het menu. Niet zo veel nagerechtjes, maar wel creme brulee, die aan onze tafel favoriet was. Ik heb gesmuld van heerlijke sushi en warme visgerechtjes en ging voldaan naar huis. Gezellig decor, vriendelijke bediening, niet opdringerig, wel attent. Kortom: hier gaan we graag nog een keer eten.
Boeff .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij zijn gisteren ook geweest en zijn zeer tevreden.wij waren er om half 6dus nog heel rustig.wij kregen de gerechten mooi op tijd en zoals altijd was het weer heeeeerlijk.
Eerlijk gezegt raak ik juist eerder geiriteerd van...dat ze om de 2 min aan tafel de lege schaaltjes komen ophalen.????
Dus naar mijn mening komen ze teveel aan mijn tafel neuzen????
Verder oooo zo heerlijk gegeten en een dikke aanrader,wij komen er graag
Sharon11_92 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Ik kom regelmatig bij Jatapasu en altijd is het goed geweest tot gisteravond. Wat een drama! Om acht uur gereserveerd, maar konden half negen pas aan tafel aangezien alles vol zat (er kon geen drankje als compensatie vanaf). Vervolgens was de tafel maar half gedekt. Meerdere keren om dingen vragen want ze vergaten het gewoon. Daarnaast duurde het heel lang voordat we de gerechtjes uit de eerste ronde kregen terwijl deze voornamelijk uit koude gerechten bestond. Hierdoor de keuze gemaakt om veel te bestellen in de tweede ronde aangezien we voor warme gerechten gingen en wij dachten dat dit lang zou gaan duren. En ineens kon het wel allemaal heel snel gebracht worden wat dus resulteerde in een volle tafel. Vaak werden vanavond de lege afvalbakjes niet meegenomen door de bediening. Erg jammer deze ervaring. Ik zou zelf niet snel teruggaan op een zaterdagavond.
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We waren hier afgelopen week eten met 4 personen. Hoewel het allemaal lekker was vond ik het wel achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar zomer, toen hebben we hier ook 2 keer gegeten.
Het personeel is erg vriendelijk maar als er om iets extra's gevraagd wordt, vergeten ze dat (we wilden een extra menukaart en één van ons had geen bord en bestek, we hebben het uiteindelijk maar van een andere tafel gepakt.)
De wc's mogen ook wel wat extra aandacht hebben.
Fijnproever122321 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
eten is prima, niks op aan te merken. Personeel doet uiterst haar/zijn best maar wordt door de eigenaresse (of manager?) flink afgekafferd. Het was gewoon zielig!! De jongens en meisjes liepen de benen onder hun lijf vandaan maar kregen steeds negatieve feedback van deze dame. Dit resulteerde in beteuterde gezichtjes op de bediening. Snapt deze dame niet dat de lol zo van hun bijbaantjes afgaat?? Wilde er bijna wat van zeggen. Verder is het eten top en het decor sfeervol.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Aardig concept, leuk restaurant. Het is altijd erg druk, reserveren is - zeker in het weekend - aan te raden.
Ik vroeg om een rustig tafeltje, omdat mijn tafelgenoot niet zo goed hoort. Hieraan werd meteen tegemoet gekomen, waardoor we elkaar goed konden verstaan. Op de reserveringslijst zag ik zelfs staan 'rustige tafel'.
De bediening was wat jong, maar deed het goed genoeg. Wat extra service, zoals het inschenken van een glas na het neerzetten van een flesje drank is wellicht iets te veel gevraagd voor een restaurant als dit.
De kaart was uitgebreid, ik meen dat er meer gerechten op staan dan de laatste keer (meer dan een jaar geleden) het geval was. Ook voldoende vegetarische gerechten.
Het tempo waarin de gerechten werden gebracht was prima.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant. Bediening super aardig professioneel en behulpzaam. Het eten is super lekker keuze genoeg ook de niet shusi eters komen zeer aan hun trekken. Kom hier vaak eb dat zal ik blijven doen
Puck G.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Wij waren echt aangenaam verrast. We kregen met zijn tweeën een heel fijn, ruim tafeltje. Daarnaast was er erg veel keuze in gerechtjes en werd er goed geserveerd. Het eten was prima. Mijn vriend was dol op de ribeye. Wij gaan hier zeker nog eens terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Een aantal weken geleden hier geweest, ontvangst was oké. Systeem beloofde veel, prima variatie op de kaart. Echter bleek de kwaliteit van het eten niet na behoren. Carpaccio was van slechte kwaliteit, zelfde als een aantal andere gerechten die niet uit de sushikeuken kwamen. Zo'n leuk concept, zulke slechte kwaliteit met uitzondering van de sushi. Vraag een paar euro meer, en biedt dan kwaliteit die je gasten willen wanneer ze gerechtjes van de franse keuken bestellen. Dan zal dit concept echt veel beter zijn. Bediening onvakkundig en klungelig, een aantal jonge mensen waarvan de helft bang is je aan te kijken wanneer ze iets op tafel zetten. Lang moeten wachten voordat de tafel af geruimd werd. Kip spiesjes niet doorbakken tot 3 keer toe. Jammer.
Shar O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Wij zijn vaste klant sinds langere tijd hier,en waren met wat vrienden hier gaan eten. Eten was zoals altijd prima,niks op aan te merken.De service was ronduit slecht.heel veel borden en schaaltjes op tafel terwijl we nog aan het eten waren.Zelfs tot twee keer toe zag ik dat een serveerster naar de bakjes keek maar ze niet meenam!vervolgens vaak lang wachten op het eten of het eten kwam in een keer waardoor de ene alles al ophad en de ander moest nog beginnen.ook is er stiekem bij mijn tafelgenoten (3 stuks wel te verstaan)3 cent extra gerekend,aangezien ik had gezegd dat ze geen fooi kregen.(ze kennen ons en wij geven altijd fooi)Zo komen ze dus nog aan hun fooi.beetje jammer dit jatapasu,we zijn beter gewend van jullie
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Met vier personen en klein kind van 3 jaar gegeten. De kaart was uitgebreider dan de vorige keer, Ook voor de kleine waren er voldoende keuzes. Het eten was zoals altijd goed en de bediening vriendelijk. Echt een adres om vaker naar toe te gaan,
Porsche1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Een gezellig ingericht restaurant. In eerste instantie leek het een leuk adresje.
De ontvangst ging goed en we kregen al snel een drankje.
We waren met een grote club (15 personen) en zaten aan een lange tafel. Er ontstond al snel verwarring over de tafelnummers en het invullen van de bestellijsten.
Het werd een grote puinhoop wat betreft de bediening. Sommigen van ons gezelschap moesten wel meer dan een uur wachten op hun gerecht. Ook kregen we herhaaldelijk eten wat we niet besteld hadden en de lege borden werden niet mee teruggenomen naar de keuken.
Onze tafel leek wel een afvalberg, terwijl we nog steeds aan het eten waren!
De door ons bestelde warme gerechten werden nog aan tafel gebracht terwijl we het toetje al op hadden.
De (jonge) meiden en jongens die bedienden waren heel vriendelijk en verontschuldigden zich wel. Zij konden er niets aan doen. De leiding van het restaurant zou de bediening beter aan moeten sturen!! Het was echt een chaos in dit restaurant en dit is te wijten aan slecht management!! We zullen hier nooit meer terugkomen!!!
Ook de andere gasten die dezelfde avond in het restaurant aan het eten waren, hadden precies dezelfde klachten over de bediening!!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Slechte bediening lang wachten op het eten tussen het tweede en derde rondje meer dan anderhalf uur en niemand die zich aangesproken voelde als je er iemand op aansprak. Zelfs geen excuus voor het lange wachten. Jammer als ze de bediening op orde hadden dan was het zeker de moeite waard om er te eten. Het derde rondje eten moest nog komen toen hadden we het nagerecht al op tafel gesmeten gekregen jammer jammer. Eigenlijk ligt het hele gebeuren aan de zeer onvriendelijke bediening
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Toevallig ontdekt maar we komen nog regelmatig speciaal naar Vlijmen om hier te eten. Geen culinair hoogstandje maar gewoon goed eten, niets op aan te merken. Goede prijs, kwaliteit verhouding
Randy D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Had gereserveerd, maar door werk moest het anderhalf uur later worden; was geen probleem. Entourage ziet er goed uit. Je zit lekker ruim. Wij zaten aan een verhoogde tafel, stoelen zaten heel comfortabel. Toiletten waren schoon. Het concept van elke keer kleine hapjes bestellen spreekt mij erg aan. Extra betalen voor eten wat je besteld hebt, maar niet opeet, helemaal top! Zo iets moet men bij andere concepten toepassen, dan zal er weinig verspild worden.
Bediening is erg aardig, maar het heeft het net niet. Erg onervaren en ik zou bijna haast zeggen 'volks'.
De menukaarten waren smerig en voelde vet aan. Kan me voorstellen als je niet met stokjes kan eten, je gauw geneigd ben je handen te gebruiken vervolgens de menukaart pakt om dan de volgende ronde te bestellen.
Hapjes waren erg lekker, na drie rondes voel je je redelijk verzadigd, maar de bami vind ik voor een klein hapje echt te veel. Als je dan extra moet betalen voor je eten, omdat je het niet op krijgt, dan was goeie communicatie op zijn plek geweest.
Ik kom zeker terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Met 5 personen hier onlangs gegeten. Het eten was heerlijk. Twee van de 5 personen lusten geen sushi, maar dit was geen probleem omdat de andere gerechten zeer lekker waren.
Lindsay W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Verschrikkelijk restaurant! We werden met een warm welkom ontvangen en we kregen meteen drinken maar daarmee is alles gezegd! We hebben 45 min moeten wachten op de eerste bestelling die we toevallig kregen doordat er bij een andere tafel het verkeerde was gebracht, aan ons werd de vraag gesteld; 'lijkt dit op wat jullie besteld hadden?' We namen het aan omdat we toch enige trek hadden.. Rijst was ijskoud, droog en de sushi viel zo uit elkaar, de warme grill gerechten waren koud en heel zout en smaakten heel vet. Daarnaast zaten we alweer een tijdje zonder drinken en er kwamen steeds serveersters langs maar niemand die het zag. Toen maar weer een serveerster aangesproken maar die kwam niet meer terug.. Uiteindelijk zijn we maar opgestapt en vertrokken om vervolgens hier nooit meer terug te komen!