Jasutin

Woensdag 15:00 - 01:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 01:00

• Af te huren , Catering
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ouderwets sushi gegeten van ongekende kwaliteit. Nadat ik van de afgelopen 5 keer slechts 1 negatieve ervaring had heeft Jasutin zichzelf overtroffen.
By far de beste sushi van het westland.
Vers, smaakvol, perfect op temperatuur, verrassend en qua opmaak een dikke 10.
Ga zo door. Tot snel
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ouderwets sushi gegeten van ongekende kwaliteit.
By far de beste sushi van het westland.
Vers, smaakvol en qua opmaak een dikke 10.
Ga zo door. Tot snel
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Service is zoals dik in orde. We kregen een prima tafeltje en werden vlot bediend. wat betreft de sushi. Het was allemaal smakelijk en zeker met de kinderen erbij ook toegankelijk voor de jongere eters. Toch zou ik wat meer verfijning willen zien. Al met al heel leuke en lekkere avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Derde keer Sushi besteld en voor het eerst niet enthousiast. Speciaal hiervoor naar 's-Gravenzande gereden. Sashimi tonijn was op en hiervoor krab gekregen. Minder smaakvol. Presentatie van de Rainbow-Roll viel ook een beetje tegen. Ze hadden een drukke dag gehad en wilden geen "nee" verkopen. Ik vind dat als je niet meer je kwaliteit kunt leveren van de beste Sushi van het Westland, dan kun je beter "nee" verkopen....
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Na een aantal keer sushi afgehaald te hebben bij Jasutin zijn we er afgelopen zaterdag voor het eerst gaan eten. Wat een aanrader! Dat hadden we veel eerder moeten doen.

We werden hartelijk ontvangen door de bediening. Op aanraden van vrienden gingen we voor de surprise plank. Na elke gang konden we kiezen of we voor nog een plank gingen of dat we het er bij zouden laten. De gangen worden geserveerd op een grote houten plank, het ziet er allemaal super verzorgd uit.

De happen op de plank zijn erg afwisselend, zowel warm als koud, verschillende soorten sushi, tempura en Japanse hapjes. Wij zaten helaas na twee planken al vol, ik was erg benieuwd wat er verder nog voor happen waren!

Het zat op zaterdagavond helemaal vol, dit deed niet af aan de bediening, ze waren vriendelijk en snel.

Kortom; een aanrader!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op deze donderdag is het rustig te noemen. Slechts enkele tafels zijn bezet. Bediening is dan ook vlot en snel, hoewel niet erg attent op signalen om contact te zoeken. Het concept is wat warrig met surprise-planken van meerdere gangen?
Het eten zelf is goed. Er wordt niet overvloedig veel met rijst geserveerd. De surprise bestaat op verzoek uit zowel vlees als vis en hier wordt goed gehoor aan gegeven. Drankjes worden regelmatig bijgevuld.
Alleen het decor is mij een raadsel. Wat donker ingericht met een soort bakken aan de wand waar dan bijvoorbeeld tubes met gemberpasta in zijn uitgestald?
Het eindbedrag is alsnog per persoon keurig te noemen.
DinnerJoyce .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Ik haal vaak sushi af bij Jasutin, ik ben groot fan! Beste sushi die te krijgen is in het Westland (en omstreken, vind ik).

Nu voor het eerst gegeten, en het was absoluut net zo lekker als normaal. Je kunt kiezen tussen de surprise plank, dan weet je niet wat je krijgt, en 2 sushi's (grote sushi's) per ronde. Omdat ik liever zeker weet dat ik lust wat ik krijg ging ik voor de laatste optie. Heerlijke dragonroll gegeten, en een andere opvallende aanrader zeker de tempura asperges. Fantastische afwisselende gerechtjes en twee rondes waren voor ons meer dan genoeg.

De service was goed maar wellicht een tikkeltje onderbezet. Het meisje dat ons hielp moest alleen het hele restaurant doen en daardoor was de wachttijd voor een drankje soms iets langer. Maar als je lekker zit, je ziet dat er hard gewerkt wordt en je bent met goed gezelschap bent is dat nooit een enorm probleem vind ik.
RenatevM .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Op woensdag 24 februari hebben wij heerlijk gegeten bij Jasutin. We begonnen met een surpriseplank die vol lag met heerlijke gerechtjes. We hadden iemand meegenomen die nog nooit sushi had gegeten. En dat gaven we ook aan bij het bestellen van de plank. Helaas lagen er voor hem weinig dingen tussen die hij lekker vond. Dus vroegen we de bediening bij het bestellen van de volgende gang of we ook losse gerechtjes konden bestellen. Ik kreeg de indruk dat ze er niet blij mee waren, maar het kon wel. Hiervan was het meeste ook erg smaakvol. Vooral de dragonroll was favoriet.
De serveerster was helaas niet erg allert op lege glazen. Dit vond ik een gemiste kans, want wij hadden anders zeker meer gedronken. We bestelden als laatste ook nog een dessert. Ik nam een panna cotta van vanille. Er lagen veel chocolade kruimels op mijn bord en die waren niet lekker. De anderen vonden de desserts wel erg lekker.

We besloten af te rekenen en daar ging het mis. We kregen de rekening en naar onze mening was er €7,- teveel per persoon in rekening gebracht voor het eten. De surpriseplank en de losse gerechtjes konden blijkbaar niet worden afgewisseld. Jasutin heeft een systeem waarbij je voor de eerste gang een hoog startbedrag betaalt en elke gang die je meer eet, komt er een kleiner bedrag bovenop. De losse gerechtjes starten bij een bedrag van €13,50 p.p en de surpriseplank bij een bedrag van €15 p.p. Op onze rekening was er €13,50 en €15 gerekend per persoon. We betaalden in totaal €28 p.p. Voor dat geld hadden we bijna vier gangen kunnen eten (dat is €30). Toen we dit aankaartte bij de serveerster kwam er geen oplossing. Uiteindelijk kwam zelfs de bedrijfsleidster aan onze tafel, maar het enige wat zij ons kon bieden was €10 uit de kassa. Dit werd ook nog eens op een zeer norse en boze toon gemeld aan de tafel. We voelden ons flink afgezet, vooral omdat niemand ons hierop gewezen had toen wij de switch maakten. Als we hiervan op de hoogte waren geweest dan hadden we nooit deze keuze gemaakt.

Ik vind het erg zonde dat zelfs de bedrijfsleidster ons niet tegemoet kwam, excuses aanbood of met ons zocht naar een passende oplossing. Klantvriendelijkheid was in deze zaak ver te zoeken. Vooral omdat ik zelf jaren in de horeca heb gewerkt, kan ik vertellen dat dit zeer slordig is opgelost. De bedrijfsleidster zei nog wel dat ze ons hoopte terug te zien, maar mij zal je hier nooit meer zien!
YessieG .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk eten! Alles vers gemaakt waar je bij staat (zit). Surprise plank genomen, 3 gangen. Drie keer een plank met variatie!
Vriendelijke bediening, zouden wat ons betreft iets minder mogen kletsen. Wel goede uitleg over de gerechten.
Yo L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van Aziatisch eten maar nadat jasutin de hapjes op een feestje had verzorgd wilde ik het toch eens proberen. De inrichting is gezellig en verzorgd. Heerlijk gegeten, leuk systeem waar je per gang twee gerechten kunt kiezen en je gedurende de avond kunt bekijken of je al dan niet wilt bijbestellen. De gamba's zijn zo ontzettend lekker dat je die wel wilt blijven bestellen. Er liggen stokjes om mee te eten op tafel maar op verzoek is gewoon bestek te krijgen.
Vrij jong meisje in de bediening dat moeite heeft in te schatten wat de gasten willen. Als dames overduidelijk nog aan aperitief zitten te kletsen heeft het weinig zin elke twee minuten te vragen of men al een keuze heeft gemaakt.
Genoten van het eten, ik kom hier zeker terug
World Traveler .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Al vaak bij Jasutin gegeten of sushi afgehaald. Ik raad het restaurant altijd aan anderen in mijn vriendenkring aan, omdat het eten heerlijk is en niet duur. Tot nu toe altijd hele positieve reacties gekregen en vaak gaan vrienden nog een aantal keren terug. Vandaar dat ik nu ook maar eens een recensie online plaats.

Het is een fijn restaurant met een leuke inrichting, vriendelijk personeel een hele fijne sfeer. Op de kaart hebben ze veel verschillende gerechtjes en zelf vind ik het leuk dat ze naast sushi ook andere keuzes hebben. Dus ook vrienden die niet zo van sushi houden, lusten altijd wel iets anders. Gerechten zijn van hele goede en verse kwaliteit. Ook sushi afhalen is altijd super lekker, echt een aanrader voor op een verjaardag!!
Dirkjan K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het eten is super zeker de carpaccio. Bediening is super aardigen mensen. Zeker iet om een keer te proberen. Voor de rest ook goeden gerechten.
Edwinus10 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik ben hier nu 3x al wezen eten en elke keer is het weer een feestje!! Alles wordt gemaakt met versproducten en dat is te proeven. Ook erg leuk is dat alles aan de bar wordt bereid zodat de chef binding heeft met zijn gasten. Echt een aanrader als je je eens wil laten verrassen:)
Gerie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Ben het met de vorige recentie totaal niet eens en vind dit een zeer onredelijk oordeel. ik en mijn zoon hebben voortreffelijk gegeten bij jasutin alles was even vers en lekker. ik had een plankje met verschillende gerechten in een woord geweldig heb bij verschillende restaurants sushi gegeten maar ze kunnen geen van allen tippen aan die van jasutin. Ook halen wij vaak af, we hebben alles al geprobeerd en allemaal even lekker dit restaurant is echt een toevoeging in de buurt echt een aanrader
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Schoenmaker blijf bij je leest. Aziatisch eten moet je door een aziaat laten maken. Plakkerige, zurige rijst bij de sushi. Met name was alles erg zout. Ondanks ons commentaar is daar niets mee gedaan. Weinig inspirerende toetjes, bolletje chocolade ijs met ananas die uit blik leek te komen en chemisch crunch. Afknapper. De sushi bij een All You Can Eat is beter. Mijden deze tent.
Haagse1234 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Wij hebben donderdag 23 juli heerlijk gegeten bij restaurant jasutin. Er heerst een gezellig sfeertje in het restaurant. De sushi is erg lekker en vers en is allemaal met de hand gemaakt! Deze sushi zaak is echt een aanrader!!