Jasmine Thais eetcafé

7,1
Erg voordelig
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We komen hier regelmatig en het is altijd lekker. We delen samen een voorgerecht zoals de saté of de spareribs en maken dan een keuze voor bief, varken, kip, garnalen, vis, inktvis of gemengd en bepalen dan welke bereidingswijze we deze keer nemen. Iedere keer weer genieten. En het is heel betaalbaar. De gerechten kennen een korte bereidingstijd waardoor je je eten vrij snel geserveerd krijgt. Wil je langer tafelen, ga dan voor een menu.
MickM .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Aangeraden door vrienden maar echt een tegenvaller. Als vegetarier is er veel keuze maar enkel gerechten met tofu/tahoe wat ik niet lust. 1 miegerecht zonder tofu op de kaart, maar ik kreeg tóch een gerecht met tofu. Hierop hebben we de bediening aangesproken die met de menukaart erbij er een heel drama van ging maken en bijna boos werd. Uiteindelijk maar de mie gegeten, maar het meeste laten staan. Bij het afruimen gezegd dat ik het niet lekker vond. De serveerster antwoordde dat ik misschien beter maar niet meer daar moest eten (?!) heel apart. Het eten van mijn partner (niet-vegetarier) was overigens wel prima, maar niet bijzonder. Wij gaan hier iig nooit meer eten.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Een klein Thais eetcafé met een geweldige kaart. Wij namen met vijf personen vijf verschillende gerechten en deelden die. Prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. Een aanrader, tent zat ook bomvol op deze zondagavond. Inrichting kan wat verbeteren en tafels staan dicht op elkaar, maar van de andere kant is het ook een eetcafé. Zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken en andere gerechten te proberen.
Simone O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Heerlijke versgemaakte gerechten. Wij gaan er graag wat afhalen!
Jasmin graden of de kip in rode curry cocos zijn wel onze favorieten.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
MissLejo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij Jasmine thai. Wij hadden gereserveerd voor 18.30 het was er behoorlijk druk, zonder reservering hadden we geen plaatsje meer gehad. Het duurde even voordat de bestelling werd opgenomen, maar het eten werd verrassend snel geserveerd. We hadden beiden soep vooraf die goed gevuld en perfect op smaak was. Hoofdgerechten waren ruim voldoende, vers en ook goed op smaak. Lekker eten voor niet teveel geld. Kortom; aanrader, wij komen hier zeker terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Tijdens de laatste dag van de beroemde Tilburgse kermis genoten we hier van een heerlijk menu. We werden vriendelijk otvangen en konden op ons gemak de menukaart bekijken. Interieur van de zaak is typisch Thais, geen design hier maar wel sfeer wat ik veel belangrijker vind.We kozen voor een menu waar we zeer tevreden over waren We aten o.a. lekkere kleine vegetarische loempia,s, een erg pittige maar smaakvolle kokossoep met kip. Als hoofdgerecht een combinatieschotel van kip, rundvlees en vis, een gemengde groentenschotel en een pad thai met kip. Hierbij werd een ruime hoeveelheid rijst geserveerd. Alle hoofdgerechten waren lekker. Daarna nog een koffie maar de machine was kapot dus kregen we een lekker ijsje met lychee, s als alternatief. Prima opgelost en het ijsje was lekker. Kortom een leuk adresje waar je in een informele sfeer prima kunt eten en ook nog erg betaalbaar want wij waren voor dit menu inclusief een fles rose 65 euro kwijt.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Leuk authentiek Thais restaurant! We waren daar vrij laat in de avond (21:00) dus het was er erg rustig. Het decor zag er erg leuk uit, veel Thaise versieringen en Thais muziek op de achtergrond. Je waant je daardoor zo'n beetje in Thailand. Bediening was ook erg vriendelijk, we werden gauw geholpen en het eten werd ook snel geserveerd. Echter was het eten niet bijzonder. Het was er wel veel, maar de smaken mogen iets kruidiger zijn. We hadden bief met rode curry en kip met cashewnoten besteld, maar bij deze gerechten was het vlees niet erg mals en was er meer groenten dan vlees te vinden. Gezien de prijzen (9-10€) per gerecht zou ik toch graag terugkomen bij de Jasmine Thai!
Eetmeens .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Al zo vaak gegeten hier dat ik de tel kwijt ben. Waarom? Goed thai food (enigszins aangepast) voor n haast lachwekkende prijs. Varkensvlees met witte peper en knoflook en de groene currys zijn mijn favoriet. Sate kai is ok. Ook de soepjes zijn smullen zoals de tom ka kai. Onbeperkte aanvoer van rijst. Bediening is vlot en heel vriendelijk, daar zou de gastvrouw een voorbeeld aan moeten nemen...De eerste keer toen ik de rekening kreeg donderde ik bijna van m'n stoel, zo goedkoop kan lekker zijn. Ik zou wel reserveren, zeker in t weekend. Gezien prijs/kwaliteit en hou je van Thais zeker een aanrader.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Na een fietstocht in Tilburg aangeland en door de locale bevolking op dit restaurant gewezen. De recensies bij Iens gaven een gemengd beeld en nodigden mij uit zelf eens poolshoogte te nemen. Een rustige en bijna verfijnde sfeer met zachte onderhoudende muziek op de achtergrond. De attente bediening in thaise kledij sluit hier naadloos bij aan net als de mooie Thaise kleurrijke en smaakvolle entourage.

Als voorgerecht de vegetarische kokossoep met tahoe genomen. Bij het proeven komt de lichtzoete kokossmaak als eerste op de tong. De soep is rijkelijk gevuld met tahoe die tezamen met de verse bosuitjes/rode ui en de rode peper een heerlijk smaakpallet geven dat gaandeweg haar pit toont, een aanrader!
Het glas witte wijn neigt naar lichtzoet: de tonen van meloen en vers fruit zijn hier debet aan, verfrissend na het voorgerecht. Het blijkt bij navraag een chenin blanc van de westkaap.

Het hoofdgerecht wordt vegetarisch: een Thaise groenteschotel met cashewnoten. Een van de twee mogelijkheden naast de vegetarische gerechten met tahoe die ik na het overheerlijke voorgerecht oversla.

Een kleurrijk gevuld bord met diverse groenten wordt opgediend. Een lust om op te knabbelen en de eigen smaak van de vele verse ingrediënten te proeven die net te veel worden bepaald door de sojadressing/saus! De erbij geserveerde rijst is jammer genoeg gewoon rijst. Een aanbeveling is om gekruide rijst of anderszins te serveren zodat de licht overheersende soja een tegenwicht krijgt van andere smaaksoorten die het geheel kunnen optillen.
Mijn verbazing betrof de toch aanwezige tofu in het gerecht die het groentegerecht in het geheel niet nodig heeft!
Dit sfeervolle restaurant kan ik van harte aanbevelen: er wordt met zorg en ambitie gekookt
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Prima voor een snelle hap voor niet al te veel geld. Ruime keuze ook voor vegetariers. Beetje ongezellige rommelige inrichting. Overstijgt het niveau eetcafe niet maar misschien kom ik daarom wel graag.
Awakati .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Prima eethuisje voor afhaalmaaltijden en/of om er snel wat te eten. De Pad Pak Ruom Mid (gemengde groenten met tofu en cashewnoten) smaakte goed, Jasmine's Garden (gebakken rijst & noodles met vlees en garnalen) is ook een aanrader, maar de Kai Sate (kipsaté) was helaas droog.