Jasmine Palace

Meer informatie over restaurant Jasmine Palace

7,2
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Een Chinees restaurant, dat er niet als een chinees uitziet, zoals wij over het algemeen kennen. Zeker de inrichting is modern en meer aan onze cultuur aangepast. Uitstekend is het, dat zij mogelijk maken om met een gezelschap van 8 mannen aan 1 grote ronde tafel te zitten, hetgeen de onderlinge communicatie ten goede komt.
Keurig gedekte tafels met bloemrijke aankleding. Bij welke chinees/aziaat kom je dat tegen.
het personeel is snel en dienstverlenend en speelt op gepaste
afstand, maar toch aanwezig een dienende rol.
De kwaliteit van het eten is beter dan bij de gemiddelde chinees
en de rijsttafel van ons allen voldeed volledig aan onze verwachtingen.
Zeer gevarieerd met kip, rund, varken, eend in afzonderlijke schotels.
spare ribs, die door de keuken al ontbeend waren. Heel goed, want daardoor kan je met het Chinese bestek toch gewoon eten zonder te hoeven kluiven. het geeft toch een ander gezicht aan tafel als een ieder zit te kluiven of met bestek eet. Tot slot wil ik nog opmerken, dat ik in mijn beschrijving van de gerechten niet volledig ben omdat de varieteit zo breed was dat het te ver zou gaan alles op te noemen.
goede wijn en gewoon bier als allerlaatste slot opmerking
Anjaberend .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Erg slecht!!! Eten bestelt en alles was lauw de sate was zelf koud aan de binnenkant. Casave was taai. We hadden hier nog nooit bestelt maar waren verbaasd hoe slecht het was heel jammer. Moest van meerdere mensen horen dat het de laatste tijd erg slecht is jammer. Hebben wel het geld terug gekregen oh ja, de bami was een bonk deeg aan elkaar geplakt. Eerste tevens laatste keer
Collin72 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Chinees eten wordt hier met een Nederlands knipoog klaargemaakt. De smaken zijn naar mijn idee toch enigszins aangepast. Tja sieuw is wat aan de zoetige kant en flensjes met eend waren wat droog. De zaak ziet er voor de rest modern en netjes uit. Omdat het eten niet zo bijzonder is twijfel ik of ik hier terugkom.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Dit leek nergens naar !!! Welliswaar eerlijk gezegd niet in de zaak zelf binnen gegeten maar afgehaald .
Maar wat ik mee kreeg sloeg nergens op tomatensoep (smaakloos) gewoon na 5 minuten dat ik erna thuis gewoon al lauw . En deTippan kip waren grote stukken/blokken kip die waren gefrituurd en met een waterachtig smaakloos sausje erover.
Weet oke afhalen moet je niet doen maar dit was niet goed sorry ..
Waar ik me ook over verbaasde dat ik amper binnen 10 minuten al mijn bestelling had
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met z'n vieren eind maart hier gegeten, Chinees eten op een moderne manier. Twee van de 4 zijn echt Chinees eten gewend en waren toch niet helemaal onder de indruk van de op een Westerse manier gepresenteerde gerechten, die zeker niet slecht smaakten, doch niet authentiek. Vriendelijke service, interieur niet heel boeiend o.i. Geen aanrader wat ons betreft
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag voor het eerst online besteld. Eten werd op tijd bezorgd.
Prijs kwaliteit absoluut niet in orde. Pekingeend met komkommer was koud en droog, spareribs redelijk van smaak. Babi pangang met rijst was smakeloos. Totale kosten ruim 30 euro.
Willyschouten .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij hadden de rijsttafel besteld, met wijnarangement. Eten en wijn waren perfect. Bediening was vriendelijk en onderhoudend. Ga zeker nog een keer terug.

Hendrie B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vandaag tijdens de lunch hier gegeten. Het was TOP!
Dit is geen doorsnee normaal Chinees restaurant, maar een Aziatisch restaurant met westerse invloeden, en dat is te zien en te proeven.
Het decor is modern met hier en daar een jugendstil tintje rustig en mooi.
De bediening is zeer correct.

Wij hebben een menu van de kaart genomen en als je 1 van de gerechten wil veranderen.... Geen probleem!

Het eten was geweldig. We begonnen met een amuse met rijst mie in een korstje erg lekker.

Daarna het voorgerecht wij hadden anders dan op het menu gevraagd om ossenhaas saté.
Deze was erg mals en werd geserveerd met 2 sausen. Bij het menu had ik gevraagd om een passend wijn arrangement, bij de saté werd dus een Elzasser geschonken, Gruenspiel Cru d'Alsace. Een mooie harsige witte wijn die hierbij mooi paste.

Tussen gerecht was Dimsum, 2 gefrituurde en 3 gestoomde, persoonlijk vond ik de gefrituurde het lekkerst, maar het geheel was goed. Hierbij werd een Belligham geschonken een jonge witte zuid afrikaanse wijn paste uitstekend bij het gerecht maar die Gruenspiel.. Veel beter.

Hoofdgerecht waren Angus Biefblokjes en Tja Siew van varkenshaas, super!
De wijn hierbij was een cabernet Sauvingon, ben de naam vergeten, heel veel kers en dus zoetig. De keuze snapte ik, is om iets van de scherpte af te halen, maar hij bleek iets te overheersend. Maar al met al een lekkere wijn.

Als dessert een Iced koffie, goede afsluiter.

Samenvattend: Een top restaurant, waar de prijs/kwaliteit verhouding top is. Het menu was €27,50. Als je daarnaast ook nog een ziet dat bij de afhaalkant er een daghap is voor €7,-, Babipangang, Foe yong hai en Bami of nasi, dan zit het goed.

Dus dit is een toppertje, waard voor een iens prijs.
Ben je in de buurt ga er een keer langs ik kan het van harte aanbevelen.
Slotjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zeer gastvrij. Geen menu genomen, maar diverse voorgerechten. Prima presentatie en goede smaken. Nu er meerdere gerechten ter gelijk werden geserveerd, was een rechaud prettig geweest. Uitstekende wijnen geserveerd, tegen nette prijzen. Hr. Man weet precies hoe het moet! complimenten. Elly & Bert Slot
Lekkerbekkie1972 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zondag hier gegeten, naar aanleiding van een recensie in de Telegraaf. Voor de zekerheid gereserveerd en dat was maar goed ook, want het zat vol. De ambiance hier is niet top - of beter: is er niet echt - maar het enthousiasme van het personeel en het eten maakt dat ruim goed! Wij gingen voor het 5-gangen verrassingsmenu en waren bij elke gang blij verrast. De wijnsuggesties van de sommelier waren ook keer op keer raak. Wij komen terug!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zaterdagavond 2 januari gegeten mede naar aanleiding van de positieve recencie die dag in de Telegraaf. Restaurant is zeker geen doornsnee Chinees, met warmhoudplaatjes ed. Maar mooi opgemaakte borden en gerechten. Prima wijnen, en lekkere voor-, en tussen gerechten voor wat betreft het Jasmin Palace Menu. Hoofdgerecht vonden we wat tegenvallen kwa smaak. We misten hier de specifieke chinees kruiden, en smaak en vonden eea nogal vlak van smaak. Bediening waa verder prima in orde, evenals het restaurant zelf. Mooie zaak, waar nog zeker enige verbetering in mogelijk is, maar voor alsnog prima adres.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wat unieke ervaring. We hadden een 5 gangenmenu met wijnarrangement. Alle wijnen paste enorm goed bij de gerechten. Zeer vriendelijke bediening die verstand hadden van de gerechten en de ingrediënten.
Gerechten waren uniek. We hadden ook onderandere duif en eend. Alle gerechten goed op smaak en een mooie presentatie.

We komen terug!
Utrecht100 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Dit was de laatste keer, gewoon 2 uur moeten wachten op het eten!
Toen we belden kregen we te horen, tja is beetje druk. Ja kan ik me voorstellen, maar of regel het thuisbezorgen goed of doe er niet aan mee en stop deze service! Het eten was totaal niet lekker. Vlees niet schoon, rundvlees taai. We hebben drie stukjes prei in de bami kunnen vinden en de gebakken banaan was nat en binnen in helemaal zwart. Paar maanden geleden was het super, maar nu echt nooit meer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Deze keer gekozen voor een Oriental menu dat een rondreis door Azië aanbiedt. Alle gangen worden mooi opgemaakt geserveerd en zijn van unieke smaak. Bediening is vriendelijk en attent. Het genieten wordt nog versterkt door werkelijk een prachtig wijn arrangement.

Genieten ,
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wat een heerlijk restaurant is dit toch. Met 7 personen hebben we een vier gangen verrassingsmenu genomen, met bijbehorend wijnarrangement. De gerechten waren zonder uitzondering geweldig, met als hoogtepunten de op de huid gebakken kabeljauw in groene curry en de 8 uur in Chinese thee gegaarde hertenribbetjes. Waar dit restaurant voor mij echt in uitblinkt is de wijn/spijs combinatie. Verrassende wijnen, die perfect aansloten op de smaken van de gerechten. De bediening is vriendelijk als altijd. We eten hier dus vaker, dit was weer een bevestiging dat dat terecht is!
Sjonnie W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
gisteren een daghap gehaald waar zo mee geadverteerd wordt wat is dit ongelofelijk slecht de babi pangang was supervet er zat geen saus overheen en het smaakte werkelijk nergens naar je kon overduidelijk izen dat hier geen enkele zorg aan besteed was dit was de eerste en de laatste keer dat ik een daghap bestel . Ik kom er regelmatig maar dit was ronduit slecht
Bouw .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Vandaag onverwachts gegeten bij Jasmine. Verrassend mooie inrichting van het restaurant. We kozen het 4 -gangen menu IJzer. Zeer smaakvol en begeleid met prachtige bijpassende wijnen. De uitstekende en vriendelijke bediening maakte het tot een perfecte avond.
Aal .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Bijzonder Chinees restaurant. Wij kozen voor menu Vuur, met zowel het voor- als tussengerecht vis. Vers en goed bereid! Ook het hoofdgerecht, waarin biefstukreepjes, was erg mals. De jongens in de bediening waren vlot en vriendelijk. Leuk restaurant, genoten. Hier komen wij terug.
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat een geweldige gerechten en lekkere wijnen. Top restaurant, mooie inrichting. Het is niet traditioneel chinees met baby pangang, maar bijzondere gerechten. Al jaren goed, steeds beter!
Berrie W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We komen hier al zo lang en vaak maar toch weet men ons iedere keer weer te verrassen met nieuw gerechten en sublieme wijnen die er perfect bij passen.
1ste kerstdag afgesloten met een geweldig 5 gangen menu en opnieuw heerlijke wijnen, iedereen van jasmine palace bedankt voor deze fijne avond.
Berrie & Joyce