Jasmine Palace

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,9
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Sorry maar ik heb nog nooit bij een Chinees restaurant zo'n slecht lopend buffet gehad. Het enige wat smaakte waren de sateetjes. Wij gaan hier nooit meer naar toe.
Tureluurs .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Deze zaak is helaas hard achteruit gegaan. Geen idee hoe het komt, maar feit is dat het buffet niet meer zo smakelijk en overdadig is als, pak hem beet, een jaar of twee geleden. Uitgedroogde stukjes vlees en saté die waarschijnlijk al een hele middag heeft staan koken in de saus. Eetbaar, zeker, maar geen verfijnde smaaksensatie. Een doorsnee-chinees in optima forma. Meer niet, minder ook niet. Niet slecht, maar zeker ook niet goed. Alles krijgt een zes minnetje. Het kan allemaal net. In de buurt zijn echter een aantal zaken waar je gewoon meer waar voor je geld krijgt. Overigens is een pluspunt het mooie uitzicht en de grote ramen. Vandaar ook een zeven voor het decor.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Gisteren met een grote groep hier gegeten.
Het eten zelf krijgt een mager zesje. We hebben hier een paar jaar geleden a la carte gegeten, dat was erg goed. Nu het buffet en dat viel mij wat tegen. Op zich was er genoeg keuze, o.a. babi pangang, tjap tjoy, gefrituurde garnalen, kleine loempia's, de gebruikelijke gerechten. 2 soorten soep, kroepoek en nog een bolletje ijs naar keuze toe.

Een groot compliment voor de dames van de bediening die erg goed voor ons zorgden. Niemand hoefde lang te wachten op een drankje en niemand zat lang achter een leeg bord. En steeds met een lach en een vriendelijk woord. Vandaar een 10 voor service!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hebben hier een paar keer gegeten, maar meestal bestelden we eten dat thuisbezorgd werd. Dat ging erg vlot altijd, we werden ook netjes te woord gestaan. Als ik de verschillende ervaringen vergelijk, dan kan ik zeggen dat ik in het restaurant a la carte het lekkerst gegeten heb. Het buffet dat we een andere keer genomen hebben viel mij tegen. Veel rode saus, en weinig verrassende, standaard gerechten. Qua bereiding geen hoogvliegers. Huis-tuin-en-keuken-Chinees is denk ik een goede benaming, want ik vind het eten van dit restaurant lang niet zo goed, als van de restaurants die ik in Chinatown gewend ben. Het is jammer dat zij niet bezorgen, want ik vind dat de maaltijden, die we de laatste tijd van Jasmine Palace bezorgd hebben gekregen, hard achteruit gaan. Aangebrand smakende nasi is daar een voorbeeld van. Dat is een paar keer voorgekomen, en o.a. daarom bestellen we hier liever niet meer. Ik vind dit erg jammer, daar ik in het begin een andere, positievere indruk van ze had. Wie weet geven we ze over een jaar nog een kans? Qua inrichting kan ik niet veel zeggen, daar ik meestal laat bezorgen, en ik iets gelezen heb over een verbouwing. Zoals ik het mij herinner zag het eruit als een standaard Chinees restaurant-inrichting met een paar grote aquaria met koikarpers (?) erin. Een grote ruimte met veel tafels. Vriendelijke bediening en fijn dat er een grote, gratis parkeerplaats is.